loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
امیر بازدید : 399 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (2)

 

 

خرید تابستانی منچستریونایتد، باستین شواین اشتایگر پس از انجام اولین بازی خود برای منچستریونایتد در مصاحبه ای مفصل با سایت باشگاه گفت که از حضور در منچستریونایتد بسیار هیجان زده است.
 
*تو به تازگی اولین بازی خودت رو برای منچستریونایتد انجام دادی. حضور در ترکیب منچستریونایتد چه حسی داشت؟
 
عالی بود. به خاطر پوشیدن این پیراهن احساس فوق العاده ای داشتم و فکر میکنم که ما خوب بازی کردیم و مشتاقانه منتظرم  که بازی های بیشتری انجام دهم ، مخصوصا در الدترافورد.
 
*در وقت اضافه ی بین دونیمه، زمانی که میخواستی وارد زمین بشی چه احساسی داشتی؟
 
من بیشتر هیجان زده بودم تا اینکه بخوام مضطرب باشم. من برای کسب این تجربه و همینطور ارزیابی آمادگی خودم هیجان داشتم. این بازی یک آزمایش خوب برای خودم بود تاببینم سطح آمادگیم چگونه است. من مشکلی احساس نکردم و این یک نشانه ی خوب بود.
 
*سطح آمادگیت در طول 45 دقیقه ای که در زمین بودی چگونه بود؟ آیا احساس آمادگی می کردی؟
 
بله، من واقعا احساس آمادگی میکردم. در ده دقیقه ی آخر نفس کشیدن یکم سخت شده بود ولی در 30 - 35 دقیقه ی اول به نظرم همه چیز خوب بود.
 
* این یک بازی کاملا درگیرانه با تکل های زیاد بود. به نظرت ما لیاقت بردن رو داشتیم؟
 
این واقعیت داره که این تیم کلاب آمریکا خیلی خشن بازی میکرد و بازیکناشون هم کنترل خوبی روی توپ داشتن پس بازی آسونی نبود. من نمیدونم که آیا این تیم شبیه تیم های لیگ برتری بود یا نه، ولی فکر نکنم که اینطور باشد. ولی این یک تست خوب برای ما و آنچه که طی چند روز گذشته تمرین کردیم بود.ما میخواستیم که کنترل بازی رو در دست بگیریم و منسجم بازی کنیم و به نظر من خیلی خوب این کار را انجام دادیم.
 
*یکی دیگر از بازیکنان جدیدما، مورگان اشنایدرلین، گل برتری ما رو در نیمه ی اول با ضربه ی سر به ثمر رساند. آیا از عملکرد او تحت تاثیر قرار گرفتی؟ و اینکه او در کل چقدر بازیکن خوبی به شمار می رود؟
 
من فکر میکنم که او خیلی خوب بود و اینکه او بازیکن خیلی خوبی است. اگه شما گل رو ببینید، او خیلی عالی و بدون هیچ خطایی با یه ضربه ی سر زیبا دروازه رو باز کرد. من فکر میکنم که او واقعا بازیکن خوبی است و همینطور چیزی که برای من خیلی مهم است اینه که او پسر خوبی هم هستش.
 
*ممفیس دیپای و متئو دارمیان هم اولین بازیشون رو انجام دادن، آیا اونها تونستن چشم تو رو بگیرن؟
 
من فکر میکنم که هر دو عالی کار کردن. منظورم اینه که، ممفیس یک استعداد باورنکردنیه و کیفیت بسیار زیادی دارد و من مطمئنم که با او در زمین لحظات خوش زیادی خواهیم داشت. متئو مثل بقیه ی ایتالیایی هاست ولی من این موضوع رو دوست دارم! شما میتونید ببینید که او بازیکن تاکتیک پذیری است. او بسیار خوب است و بسیار سریع است. من فکر میکنم این دو نفر خرید های خوبی برای منچستریونایتد هستند.
 
* تو در نیمه ی دوم در کنار تیم نسبتا جوونی بازی کردی ، آیا بازیکنای جوون یونایتد تونستن تو رو تحت تاثیر قرار بدن؟ و از اینکه بازیکن با تجربه ی تیم بودی لذت بردی؟
 
آره من از این موضوع بسیار لذت بردم، دیدن بازیکنای جوون و اینکه آنها چگونه هستند و چگونه در کنار پریرا، جسی (لینگارد) و ویلسون بازی می کنند، به نظرم آنها بازیکنان بسیار خوبی هستند. من بازیکنان جوان بسیار زیادی را در دوران حرفه ای خودم دیده ام و باید اعتراف کنم که این بازیکنای جوان خیلی خیلی خوب هستن. اگه آنها در آینده هم خوب کار کنن اون موقع منچستریونایتد میتونه خوشحال باشه.
 
*منچستریونایتد تاریخچه ی ای غنی از آوردن بازیکنای جوون به تیم اصلی داره. به نظرت اینکار در عصر مدرن امروزی هنوز هم اهمیت داره؟
 
کاملا، و مخصوصا اینجا در منچستریونایتد. به نظرم برای هواداران موضوع بسیار مهمیه که بازیکنانی از تیم جوانان منچستریونایتد آورده شوند. البته که شما به ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه در تیم نیاز دارید ولی این بسیار مهم هستش که بازیکنان انگلیسی و مخصوصا بازیکنانی از تیم جوانان در تیم حضور داشته باشند.
 
* هواداران در مورد اولین بازی تو بسیار هیجان زده بودند و هر بار که توپ به تو می رسید تو رو تشویق می کردن. از جو داخل ورزشگاه لذت بردی؟
 
کاملا ! برای من همه چیز اینجا یک تجربه ی جدید و کمی متفاوت است. اول از همه من باید بگم که همه چیز به خوبی برنامه ریزی شده است. جو داخل ورزشگاه فوق العاده بود. با مونیخ ما همیشه به آسیا و چین سفر می کردیم. اینجا اوضاع کمی متفاوت است و من از آن بسیار لذت می برم.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/04/29 و 19:17 دقیقه ارسال شده است

به نکته خوبی اشاره کردی زانیار .. گیگز و اسکلز وپیرلو تا 37 .. 38 خوب بودن ... اره میتونه بدرخشه

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/29 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

اصلا تصور میکنم بازیا منچستر رو که اشتایگر تو زمینه ذوق مرگ میشمشکلک
دمش گرم آلمانیا و بایرنیا رو به عزا نشوند.
این تیم کلاب آمریکا خیلی خشن بودن، خدا رو شکر مصدوم ندادیم.
نیمه ی دوم اون بازی خیلی خوب شروع کردیم و میتونستیم فشار بیشتری هم در ادامه بیاریم و گلزنی هم کنیم، اما فنخال تو مصاحبش گفت که ما میخواستیم این بازی خط دفاعمون بیشتر محک بخوره، بخاطر همین یونایتد خود از فشار کم کرد و بازی یکمی پایاپای شد.
زوج کریک و اشتایگر تو بازیهای داخل خونه خیلی به کمکمون میاد ولی برای بازیای خارج از خونه مقابل تیمای فیزیکی تر و دونده تر حضور هررا و اشنایدرلین الزامیه.
خیلی دوست دارم با پیراهن یونایتد خداحافظی کنهشکلک
اشتایگر هنوز 31 سالش نشده، میتونه تا سه چهار فصلی تو یونایتد بدرخشه، هافبکایی مثله گیگز و پیرلو و ژاوی تا 35-36سالگی درخشیدن و میدرخشن پس دلیلی نداره شواینی تا اون سن و سال مثمر ثمر نباشه، کریک خودمون تو 34سالگی هروقت بازی کرده تو لیگ برتر بهترین بوده، مطمئنا شواینی هم این توانایی رو داره.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 542
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,057
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,087
  • بازدید ماه : 41,065
  • بازدید سال : 212,259
  • بازدید کلی : 3,837,424
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30