loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
امیر بازدید : 535 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (5)

 

 
بلافاصله بعد از پیوستن به منچستریونایتد، مورگان اشنایدرلین اولین مصاحبه ی اختصاصی خود را با شبکه ی تلویزیونی باشگاه انجام داد و از شور و اشتیاق خود برای آغاز کار با منچستریونایتد گفت که متن این مصاحبه را در اینجا می خوانید :
 
به منچستریونایتد خوش آمدی مورگان. چه حسی از پیوستن به این باشگاه داری ؟
 
این یک رویاست که به حقیقت پیوسته . من هنوز به خودم نیومدم. این باشگاه بزرگترین باشگاه جهان است. من تمام زندگیم رو برای رسیدن به اینجا تلاش کردم و امروز من خیلی خوشحالم. من به این روز افتخار می کنم. امروز آغاز یک چیز جدید برای من است. چیزی که انتظارات و فشار بیشتری دارد ولی من برای آن آماده هستم و نمیتوانم برای بازی کردن صبر کنم.
 
لوئیز فنخال چقدر روی تصمیم تو برای آمدن به اینجا تاثیر گذار بود؟
 
زیاد. او یک مربی بسیار بزرگ است و با بهترین تیم ها در جهان کار کرده است. من وقتی با او صحبت می کردم میدیدم که او چیز های بزرگی برای منچستریونایتد و برای این تیم می خواهد. او به من فهماند که این باشگاه چقدر بزرگ است و چقدر انجام یک کار خوب ، یک کار درست یعنی خوب بازی کردن چقدر مهم است. برای من نقش او بسیار زیاد بود و من مشتاقانه منتظر تمرین کردن با او و یادگیری و پیشرفت کردن هستم. من هنوز جوان هستم و میدونم که هنوز هم میتونم پیشرفت کنم.
 
از زمانی که در سال 2008 به ساوتهمتون رفتی تو بهتر و بهتر شدی و الان فقط 25 سال داری. چقدر دیگه جا برای پیشرفت تو وجود داره؟
 
من یک پروژه ی تموم شده نیستم. هر سالی که من بازی میکنم ، احساس میکنم که دارم پیشرفت می کنم و اینکه دارم یاد میگیرم. من از تمامی مربی هایی که در ساوتهمتون داشتم نکاتی را یاد گرفته ام که دوران فوق العاده ای برای من بود. من از تمامی افرادی که در ساوتهمتون بوده اند تشکر کرده ام چونکه اونها به من کمک کردن که مشکلات زیادی رو پشت سر بزارم و به عنوان یک بازیکن پیشرفت کنم. و الان من میدونم که بهتر نیز خواهم شد چونکه قرار است با بازیکنانی بهتر و زیر نظر یکی از بهترین مربیان جهان بازی کنم.
 
تو با ساوتهمتون در الدترافورد بازی کرده ای. چقدر مشتاق این هستی که در برابر 75 هزار هوادار سرخ پوش وارد تئاتر رویاها شوی ؟
 
این فوق العاده است. من اولین باری رو که وارد این ورزشگاه شدم به یاد دارم و خیلی صریح گفتم که به خاطر جو و همچنین اسم ورزشگاه این استادیوم بهترین ورزشگاهی است که در آن بازی کرده ام. من بی صبرانه منتظر اینم که هر هفته در برابر هزاران نفر آدم بازی کنم و نمیتوانم برای شروع صبر کنم. من سال گذشته با ساوتهمتون سال موفقی رو سپری کردم ولی الان با منچستریونایتد می خواهم که همه ی بازی ها رو ببریم."
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/04/24 و 11:05 دقیقه ارسال شده است

دروووود.. به به عجب مصاحبه ای .. افرین ... بازیکن مستعدیه ... با اومدن مورگان خیالم از خط هافبک راحت شد
پاسخ : سلام !
اینا باید یکم بشینن نحوه ی مصاحبه کردن رو به دیماریا یاد بدن !!!!
واقعا بازیکن خوبیه ایشاللا موفق باشه

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/23 و 21:47 دقیقه ارسال شده است

لیست دستمزدهای بازیکنان منچستریونایتد در فصل گذشته
http://www.celebritiesmoney.com/wp-content/uploads/2015/03/Manchester-United-wages-table.png
پاسخ : عجب پول مفتی به فالکائو و لوک شاو دادن !!!!!

به صرفه ترین بازیکنمون والنسیا بوده خدایی !!! بعدش هم اشلی یانگ شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1394/04/23 و 21:12 دقیقه ارسال شده است

عجب مصاحبه قشنگ و دلچسبی،آفرین مورگان...شکلک
هنوز هم جا واسه پیشرفت داره.از همه مهم تر سنشه که خیلی مناسبه.منکه بهش امیدوارم...شکلک
قطعآ بازی در کنار رونی-ماتا-کریک و و و...براش دلچسب خواهد بود و به پیشرفتش کمک میکنه...
مرسی داداش امیر...شکلک
-
میثم جان،چشم حتمآ داخل برنامه والپیپرهای هفته بعد قرار میدم. ممنون بابت توجه و پیشنهادی که دادی...شکلک
پاسخ : خواهش میکنم !
ایشاللا واقعا بازیش تو منچستر بگیره !! چونکه از یکی دو فصل دیگه برای 6-7 سال خط هافبکمون دست این و هررا میوفته !

این نظر توسط marco finix در تاریخ 1394/04/23 و 19:41 دقیقه ارسال شده است

عاشق شخصیتشم....دمش گرم با مصاحبه اش
.
.
.
ولی حیف شد رابین رفت ....بیشتر از خودش دلم برای دینا تنگ میشهشکلکشکلکشکلک
دیگه ما قرار بود 50 تا بازی حتی بیشتر انجام بدیم...20 تاش رو هم رابین بازی میکرد...از کسی که چیزی کم نمیشد...سطحش هم که بالا بود
ایشالله هر جا هست موفق باشه
همین که برگی از تاریخ منچستره کافیه
همون عکس 20 که فردیناند شماذه 20 رو از فن پرسی به دوربین نشون داد عالی بود..
به نظر من رابین فقط اومد قهرمانی لیگ بگیره و بره
اگه یک کم زودتر میومد منچستر اروپا رو هم میبرد
مرسی امیر بابت خبر
007ی دیگه؟؟؟
اگه اونی دلمون برات تنگ شده هلند فن ....
حمید اگه اینجا رومیخونی تویه والپیپر این هفته چند تا عکس از رابین فن پرسی تویه قهرمانی 20 بذار مخصوصا اون صحنه ها که فردیناند پیراهن رابین رو به دوربین نشون میداد
رابین و ریوشکلکشکلکشکلک
ایشالله موفق باشن
پاسخ : واقعا حیف شد رابین رفت ! تو دلت برای دینا تنگ میشه من دلم واسه خودش تنگ میشه ! حداقل جا داشت یه گل دیگه به آرسنال بزنه خوشحالی کنه تلافی کار ولبک بشه !!!
.
.
آره داداش همون 007 ام !
ما که اینجاییم هر وقت خواستی بیا سر بزن شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/23 و 17:31 دقیقه ارسال شده است

فرانسویامون همیشه عالی بودنشکلک
ذات رهبری تو چشاش موج میزنهشکلک(از حرفای خیابانی بود)
پاسخ : با وجود کانتونا و اورا پرچم فرانسویامون افتضاح بالاست !
ایشاللا مورگان هم بدرخشه شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 507
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 2,217
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 2,217
  • بازدید ماه : 43,692
  • بازدید سال : 214,886
  • بازدید کلی : 3,840,051
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30