loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 780 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (8)

روبین فان پرسی | مهاجم منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

 

(حسی به مثال پیروزی...) "اگر دقیقۀ 93 بازی باشد، شما هم 1-0 در خانه عقب باشید، آنگاه اگر گلزنی کنید، معنایش برای شما خیلی خیلی بیشتر از اینها خواهد بود (و مانند کسب پیروزی است)"

 

(نتیجه ی عادلانه...) "در کل ما موقعیتهای بیشتری از آنها داشتیم. ولی نتیجه نتیجه ای عادلانه ست. حسهای ضد و نقیضی داریم!"

 

(فان پرسی حس می کند که بازی یونایتد زیر نظر فان خال در حال بهتر شدن است...) "در نظر من هر روز شرایط بهتر از روز قبل می شود، هم در تمرینات و همچنین در بازیها. می توانید مشاهده کنید که ما روی توپ خیلی راحت کار می کنیم و همه می بینند که ما بهتر بازی می کنیم. ما باید این بازی خوب را ادامه دار تر به نمایش بگذاریم - باید هدفمان ارائۀ این بازی برای یک ساعت و نیم تمام باشد."


ژوزه مورینیو | سرمربی چلسی

 

(خشم مورینیو از داوری فیل داد...) "ترجیح می دهم در مورد کارت زرد دوم صحبتی نکنم. در مورد کارت قرمز: حس می کردم که زمان این کارت قرمز در حال رسیدن است. من باید در مورد دومین کارت زرد (برای ایوانوویچ) صحبت کنم، من باید در مورد خیلی چیزها صحبت کنم - آن پنالتی که باید روی ایوانوویچ اعلام می شد، انبوه کارت زردهای بازی، پرتابهای گرفته شده. من می دانم که همیشه صادقانه صحبت می کنم و خود را به دردسر می اندازم. به نظرم چلسی خارق العاده بود. بیشتر از اینها بازیکنانم شایان تقدیرند."

 

ژوزه مورینیو | سرمربی چلسی (در گفتگو با Sky Sports)

 

از مورینیو سؤال شد که آیا از خوشحال و راضی است؟ او پاسخ داد: "بله، خوشحالم، خیلی خوشحال. تیم من بازی خارق العاده ای را نمایش داد. بازی در این ورزشگاه در برابر منچستر یونایتد ساده نیست، بازی برابر منچستر یونایتدی که در دفاع خیلی فشرده بازی می کند و تلاش دارد تا در ضد حمله ها ما را اسیر کند، به ویژه در نیمۀ دوم ثباتی عالی و کنترلی خوب را در بازی تیمم دیدم و می توانستیم دو گل بیشتر به ثمر برسانیم."

 

(در مورد داوری...) "ترجیح می دهم در مورد کارت زرد دوم صحبتی نکنم. اگر مجبور باشم در مورد کارت زرد دوم صحبت کنم، باید در مورد نیمۀ اول هم صحبت کنم، در بازی اتفاقات زیادی افتاد."

 

(مورینیو نتیجه را قابل قبول می داند...) "نمایش خارق العاده ست، نتیجه خیلی خوب نیست، اما قابل قبول است."

 

(در مورد اولین گل دروگبا در لیگ برتر از ماه مارس 2012) "او گلهای زیادی زده است. این بازی هم گل زیبایی زد، در نیمۀ اول هم می توانست گلزنی کند. من از نمایش او بسیار راضی هستم. تیم من تیم خوبی است و صحبت در مورد تک تک بازیکنان دشوار است."


لویی ون هال | سرمربی منچستر یونایتد

 

(فن خال بعد بازی به شاگردانش گفت می توانستند پیروز بازی باشند...) "من هنوز حس می کنم که ما می توانستیم پیروز بازی باشیم - و این حس را به بازیکنان نیز گفتم. ولی به هر حال ما پیروز نشدیم و این تقصیر خودمان است، نه به خاطر رقیبانمان. تقصیر خودمان است. وقتی شما توانایی این نمایش برابر بهترین تیم فعلی لیگ را دارید، مسئله ی خوبی است. ولی من در صورتی کاملا راضی می بودم که امروز پیروز می بودیم."

 

(در مورد کارت قرمز ایوانوویچ) "او دوبار به دی ماریا ضربه زد. من تکرار تصویر را در مونیتور دیدم و کارت زرد دوم صحیح بود."


روبین فان پرسی | کاپیتان مهاجم منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

 

(از وی سؤال شد آیا یونایتد می تواند چلسی را بگیرد؟) "البته که می توانیم. هنوز زمان زیادی باقی مانده است. هنوز در مراحل اولیه هستیم. فکر می کنم که 9 یا 10 بازی انجام شده است. هنوز حتی به وسط راه هم نرسیده ایم، پس بله می توانیم."

 

(در مورد کسب تساوی...) "وقتی در چنین بازی ای با 1 گل عقب بودن به بازی برمیگردید روحیه ی تیم بالا می رود. باید امروز پیروز می شدیم و تعدادی از امتیازات را جبران می کردیم. این اتفاق نیفتاد ولی در کل ما می توانیم از تساوی خوشحال باشیم."


لویی ون هال | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

 

(از ون هال سؤال شد که آیا حقیقت بهترین بازیکن شدن کورتوا این شب را به شب بهتری تبدیل می کند یا به شب بدتری...)  "من در یک ورزش تیمی مخالف جوایز انفرادی هستم. خوب قبول دروازه بانشان خیلی خوب بود. ولی من واکنشی را از جانب داوید دخیا دیدم که خارق العاده بود! و آن واکنش از جانب کورتوا نبود!"

 

(در مورد متوقف کردن صدر نشین...) "طبق مشاهدات من ما می توانستیم پیروز باشیم. من تقریبا هر بازی این مسئله را می گویم، ولی برای اثبات این حرف نشانۀ خوبی هم قابل رؤیت است، اینکه چلسی یک تیم در سطح تاپ است و ما اقلا برابر و پایاپای آنها بازی کردیم."


 

روبین فان پرسی | مهاجم منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

 

(جو ورزشگاه بعد گل...) "گلزنی ما در انتهای بازی باعث آسودگی خاطر شدید برای هواداران، بازیکنان و تمامی اعضای منچستر یونایتد بود. کل ورزشگاه منفجر شد و تقویت روحیۀ خوبی برای ما بود."

 

(موقعیتهای هدر رفتۀ یونایتد...) "اگر به موقعیتهایی که امروز خلق کردیم نگاه کنید، حداقل باید یک یا دو گل به ثمر می رسوندیم. اما در واقعیت ما بعد 90 دقیقه 1-0 عقب بودیم. گرچه این گویای کل داستان نیست، ولی شما باید موقعیتهای خود را گل کنید."

 

(در مورد کارت زردی که به دلیل شادی بعد گل دریافت کرد...) "می دانم که طبق قانون باید پیراهن تن بازیکن بماند ولی گاهی شما فراموش می کنید و همه چیز دست به دست هم میدهد و کل فضا منفجر می شود. یکی از آن لحظات خارق العاده بود و نکتۀ اصلی این است که ما دست خالی از این بازی بیرون نیامدیم چرا که استحقاق تک امتیاز را داشتیم."

 

(در مورد بازی بستۀ چلسی بعد جلو افتادن...) "شما چلسی را می شناسید، به ویژه وقتی مورینیو سرمربی این تیم باشد، تغییرات تاکتیک دفاعی اعمال می کنند و کل فضاها را قفل می کنند. مورینیو به این کار شهره است و لذا می دانید اگر آنها گلزنی کنند کار دشوار خواهد شد. ولی همه باور خود را حفظ کردند و ما واقعا برای آن گل تساوی عزم خود را جزم کردیم. با تشکر از بازیکنان، و البته همچنین هواداران چرا که به واقع پشت ما ایستادند. کاملا عالی بودند."

 

(در مورد بازیهای سخت پیش رو منجمله برابر سیتی...) "ما همه می دانیم که هدف این باشگاه بالاترین رتبه است - جایگاه نخست. لذا بازی امروز نشان داد که ما می توانیم با بهترین تیم انگلیس رقابت کنیم - و به نظرم به زودی قابلیت رقابت با بهترین تیم اروپا را هم خواهیم داشت. یک فرآیند است که باید طی شود و ما اکنون در میانۀ آن فرآیند هستیم. هر روز شرایط بهتر می شود، ما همواره در حال بهبودیم. امروز این مسئله ثابت شد."


 

لویی ون هال | در گفتگو با MUTV

 

(مصدومیت فالکائو جدی نیست...) "فالکائو پنجشنبه در تمرینات ضرب دید و به خاطر همان نمی توانست بازی کند. باید منتظر باشیم و ببینیم. ولی فکر نمی کنم مصدومیت خیلی بد باشد. بازی امروز برایش خیلی زود بود."

 

(خبر بدتر در مورد جونز...) "جونز هم درد ساق پا دارد. باید منتظر باشیم و منتظر نتیجه چرا که ریکاوری از چنین مصدومیتی ساده نیست."


 

لویی ون هال | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

 

(یونایتد می توانست پیروز شود...) "من بعد بازی به بازیکنان گفتم که می توانیم پیروز باشیم ولی در فوتبال این توانستنها نیست که در امتیازات شمرده شود. ما موقعیتهای زیادی خلق کردیم. ولی باید آن موقعیتها را گل می کردیم. چلسی یک گل در آغاز نیمۀ دوم زد و سپس ما ده دقیقه ای در بازی گم بودیم. خوشحالم که بعد آن در مقام پاسخ بر آمدیم."

 

(تساوی برابر بهترین تیم جزیره...) "یک بار دیگر ما یک نتیجۀ بد را به نتیجه ای خوب تبدیل کردیم، مثل بازی برابر وست بروم. من از روحیۀ تیم خوشحالم. این تنها نکتۀ مثبت بازی است، چرا که ما می توانستیم پیروز این بازی باشیم. چلسی در حال حاضر بهترین تیم لیگ است، ولی هنوز بازیهای زیادی باقی مانده است. ما هنوز فرصت داریم. با این حال همچنان فکر می کنم که فرصتی بزرگ را برای پیروزی در بازی امروز از دست دادیم."

 

(پیش بینی تاکتیکی فان خال بین دو نیمه...) "من در بین دو نیمه پیش بینی می کردم که چلسی ممکن است گل بزند، چرا که ما خیلی ساده کرنر می دادیم. در بین دو نیمه گوشزد کردم که چلسی تنها از طریق ضربۀ ایستگاهی می تواند به ما گل بزند، و دیگر این نکته را گوشزد نخواهم کرد چرا که این پیش بینی درست از آب درآمد."

 

(در مورد گلزنی فان پرسی و نوع شادی وی...) "نمی خواهم در مورد شخص بازیکنان صحبت کنم. خیلی خوشحالم که او گلزنی کرد چرا که هم برای او هم برای باشگاه حائز اهمیت بود. ولی خوشم نیامد که در خوشحالی پس از گلش پیراهنش را درآورد. چرا که کارت زرد به سود ما نیست."


Van Gaal: Manchester United deserved a draw & Mourinho knows it

 

لویی ون هال سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky sports 1)

 

(یونایتد مستحق تساوی) "ما استحقاق گل را داشتیم. و فکر می کنم که ژوزه مورینیو هم این را می داند."

 

(استفاده نکردن از موقعیتها برابر چلسی...) "باز هم همان داستان همیشگی. موقعیتهای زیادی خلق کردیم ولی موقعیتهای خود را به گل تبدیل نکردیم و چلسی گل اول را به ثمر رساند. این کار را خیلی سختتر کرد چرا که چلسی در تملک توپ تبحر دارد و فضای بیشتری از زمین رااستفاده می کنند و لذا ما باید پیوسته به دنبال توپ بدویم، ولی 10 دقیقه بعد دریافت گل، ما دوباره انسجام خود را باز یافتیم و استحقاق گل تساوی را داشتیم."

 

(روحیۀ حنگندگی تیم تا آخرین دقیقه...) "ما نشان دادیم که تا آخرین لحظه به زدن گل ایمان داریم، اگرچه خود نتیجه بد است. همچنین برابر وست بروم هم علی رغم ساختن موقعیتهای زیاد، ما 2-1 عقب افتادیم و امروز هم یک گل عقب افتادیم. خارق العاده است که می بینیم بازیکنان تا آخرین لحظه دست از دوندگی بر نمی دارند و کار را به تساوی می کشانند."


 

جیمز ویلسون | مهاجم جوان منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

 

(فن خال و اعتقاد به تأثیر روانی عدد 9 روی این جوان) "من سؤال کردم که چرا شمارۀ من عوض شده است چرا که این تصمیم من نبود. چون من یک مهاجم بودم رییس می خواست که من یک شمارۀ 9 در پیراهنم باشد. لذا من را به 49 منتقل کردند. در روی کاغذ می توانستم 99 بپوشم ولی نزدیک ترین شماره به بقیه 49 بود."


 

(لویی ون هال در توضیح مصدومیت جونز...) "بازی برابر وست بروم اولین بازی او بعد یک برهۀ طولانی مصدومیت بود. از مصدومیت بازگشته بود و یک هفته ای با تیم اول تمرین کرده بود. سپس باید 90 دقیقه بازی می کرد. سپس در ساق پایش احساس درد داشت. روز شنبه نتوانست به تمرین ادامه بدهد، علی رغم اینکه تنها یک جلسۀ تمرینی سبک پیش از بازی داشتیم. او درد در ساق پا داشت که خیلی دردناک است. نمی دانم که ریکاوری او چقدر طول خواهد کشید."

 

(لویی ون هال در مورد شادی احمقانۀ فان پرسی...) "او بعد گل واکنش احمقانه ای نشان داد. شما اجازه دارید هیجان زده شوید، ولی نباید پیراهن خود را در بیاورید. چرا که کارت زرد می گیرید. حرکت هوشمندانه ای نیست."


 

کریس اسمالینگ | مدافع منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

 

(حسرت از دست رفتن موقعیتهای بیشتر یونایتد...) "به نظرم ما استحقاق پیروزی را داشتیم. ولی شاید به این بازی به چشم یک سه امتیاز از دست رفته نگاه کنیم. تعداد موقعیتهایی که ما خلق کردیم در مقایسه با آنها بیشتر بود. و در دقایق اضافی گل زنی کردیم و لذا به یک تساوی قناعت کردیم. آنها پیشتاز لیگ هستند ولی وقتی بازی را ارزیابی میکنیم، می توانستیم دست پر تر از اینها از بازی خارج بشیم."

 

(جنگندگی تیم تا آخرین دقیقه...) "چلسی تیمی با تجربه است که می داند چطور کار بازی را یکسره کند ولی ما آن روحیۀ جنگندگی لازم را نشان دادیم، و تا انتهای بازی به تلاش ادامه دادیم. به حمله ادامه دادیم: 15 تا 20 دقیقۀ پایانی با یورش همه جانبۀ ما همراه بود. ما استحقاق این گل را داشتیم و این تساوی در پیش درآمد یک برهۀ سخت و دشوار، کمی روحیۀ مارا بالا خواهد برد."

 

(پتانسیل بالای یونایتد...) "تنها موقعیتهای آنها از اشتباهات ما حاصل می شد. لذا ما باید آن پاسهای متزلزل را از بازی خود حذف کنیم. در کل ساختار تیم ما با هر بازی بهتر می شود. ما به جنگیدن ادامه دادیم و استحقاق این تک امتیاز را داشتیم، ولی شیوۀ بازی ما برابر پیشتاز لیگ نشان می دهد که ما می توانیم برابر هر تیمی مشکل ساز شویم."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali.s در تاریخ 1393/08/05 و 1:08 دقیقه ارسال شده است

سلام
مرسی داش شهاب
این مساوی خیلی چسبید خوب بازی نکردیم ولی امیدوار کننده بود
دوس دارم زوج دفاعیون یکیش بلکت باشه انصافا از روخو بهتره من که هیچی از روخو ندیدم کلا به نظرم اونز جونز اسمالینگ و بلکت 4 تاشون در یه سطحن و واس از این 4 تا استفاده کنه
فلینی هم انصافا خوب بود ایشالا همینجوری بمونه
بهترین ترکیب واسه ما همین 4-2-3-1 و بازی با 2 وینگره
ژانویه واقعا وقت فروش ماتا هست بدرد ما نمخوره کاش بتونیم با یه بازیکن خوب عوضش کنیم ....
ون ژرسی هم بخاد اینجوری ادامه بده واس نیمکت نشین شه
پاسخ : سلام خواهش می کنم علی جان.
دفاع وسط حتما یک راست پا هست و یک چپ پا بین بلکت و روخو و بلیند حتما یکیشون بازی می کنه در دفاع وسط.
امیدوارم بتونن اقلا 25 میلیون از پول ماتا رو زنده کنن....

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/08/05 و 0:47 دقیقه ارسال شده است

گلزنی رابین خیلی خوشحال کننده بود...چندتا فرصت خوب دیگه هم داشت که میشد بهتر ازشون بهره برد...
لوک شاو هم عملکرد خوب و قابل قبولی داشت.
به ندرت حس میکردم فابرگاس هم تو بازیه...
این بازی دیماریا هم دیماریای همیشگی نبود...اما خب...به هرحال نمیشه همیشه یکنواخت بود.( به زحمت هم به این بازی رسید)
در کل با وجود اینکه رونی و فالکائو هم نبودن...بازم نتیجه بدی نبود.(بماند که میتونستیم پیروز باشیم)...
نتایج دیشب رقیبا هم کمی امیدوار کننده بود...
مرسی داش شهاب...
پاسخ : خواهش می کنم داش حمید...
فلاینی در مهار فابرگاس محشر عمل کرد... امیدوارم این 3 امتیازی که از اختلافمون با چلسی کم کردیم آخر فصل به کارمون بیاد...

این نظر توسط ریحانه در تاریخ 1393/08/05 و 0:23 دقیقه ارسال شده است

سپاسگزارم
پاسخ : خواهش می کنم ریحانه خانم

این نظر توسط ریحانه در تاریخ 1393/08/04 و 23:53 دقیقه ارسال شده است

ممنون آقا شهاب

ببخشید دوستان کسی میدونه نامزدهای پسر طلایی2014 کیا هستن؟
راسته که میگن عدنان و شاو هم تو این لیستن؟
پاسخ : سلام ریحانه خانم خواهش می کنم
بله این خبر طرفداری کامل آورده لیست رو
http://www.tarafdari.com/%D8%AE%D8%A8%D8%B1/218155/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%A9%D9%86-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7-%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D8%AF

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/08/04 و 22:52 دقیقه ارسال شده است

ونپرسی راجب فلینی گفته که بازی بسیار خوبی کرده ، هم فابرگاس رو محو کرده هم کنترل خوبی روی توپ داشته !!!!
واقعا هم همینطوریه !!!! لامصب فلینی فصل قبل کجا که همش فحشش میدادم و این فلینی کجا !!!!!
خداییش زوج روخو ، اسمالینگ خیلی خوب بودن کم اشتباه تر از قبل بودیم ....
کلا روخو بیشتر سوتی میده ولی اسمالینگ خیلی خوب شده یه جا موقعیت خوبی رو از ویلیان گرفت حال کردم ...
این تیم عالیه واقعا ون پرسی راست گفته شما بازی رو ببینید یونایتد چقدر روون تر بازی میکنه ... حالا رونی و فالکایو به تیم اضافه بشن که دیگه اوففففف واویلاست ♥♥♥♥
204703 :|||
پاسخ : کد خودش مهم نیست چی باشه یه وقتایی رو پس زمینه طوسی هست من چشمم کور می شه تا ببینمش!

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/08/04 و 22:36 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب
به نظر من بازی امروز منچستر خوب نبود مخصوصا نیمه دوم که خیلی بد بودیم
دخیا انصافا خیلی خوب کار کرد ولی تو مدافعا روخو واقعا بد بود و خیلی اشتباه داشت شاو هم تو حمله اصلا موفق نبود
فلینی هم این بازی خیلی عالی بود و تونست تو دفاع و سر زدن موفق باشه و رو گل هم که نقش مهمی داشت بلیند هم هیچ خلاقیتی نداره و فقط توپ پخش میکنه به نظرم کریک بهتر از بلینده
عدنان این بازی بهتر از بازی قبل بود ولی هنوز هم خیلی از یه بازیکن خوب فاصله داره دیماریا هم که فاجعه بود هم توپ لو میداد هم سانتراش بد بود هم پاس هاش غلط بود کلا بدترین بازیکنمون بود
ماتا هم که طبق معمول گند زده بود نیمه اول یه موقعیت خوب توپ رو کوبوند تو اسمون :|
رابین هم که یه تک به تک عالی رو از دست داد رو گل هم که خوردیم میتونست توپ رو بزنه اصلا اگه به من باشه رابین و رافایل باید جاشون عوض میشد اخه رافایل با اون قد چرا باید دروگبا رو نگه داره:| ولی رابین شانس اورد که گل رو زد تا انتقاد ها یکم ازش کم بشه اما بعید میدونم رابین وضعیتش بهتر بشه کم کم فنخال باید بفرستتش نیمکت
پاسخ : خواهش می کنم محمدرضا جان... در مورد دی ماریا که کاملا موافقم... حالا نظر خودم رو سعی می کنم فردا بذارم تو کامنتها در مورد بازی شکلک

این نظر توسط نگار در تاریخ 1393/08/04 و 22:33 دقیقه ارسال شده است

واقعا مساوی عادلانه بود،دیگه انقدرا که خوزه گفته خارق العاده نبودن!

خدا رو شکر بد بازی نکردیم،
گرفتن یه امتیاز از چلسیم خوبه، ولی شرایط جدول خیلی جالب نیست مخصوصا اینکه این تازه اولین بازی جدیمون بود!
اگه تا نیم فصل بتونیم خودمونو بکشیم بالا جزء سه تیم عالیه،نباید بزاریم برا نیم فصل دوم

این ساوتهمپتون چی میگه؟؟ :|
پاسخ : دقیقا بازی با وست بروم و همین بازی با چلسی زدن گل تساوی دیرهنگام خیلی خوشحال کننده بود ولی وقتی به جدول نگاه می کنیم دوباره حالمون گرفته میشه شکلک
خدای نکرده با این آمار بد خارج از خونه بعد باخت به سیتی حتی ممکنه تا نیمۀ دوم جدول هم پایین بیایم :|
ساوتمپتون با رونالد کومان عالی کار کرده ولی خوب فکر نکنم اون بالا بمونن

این نظر توسط moein در تاریخ 1393/08/04 و 22:30 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب جان بازم مثل همیشه زودتر از همه جا مصاحبه میاد روی سایت مرسی شکلک
پاسخ : مرسی داش معین خواهش می کنم شکلک
وضعیت مصاحبه ها این فصل خیلی نابسامانه... هر منبع خبری یک متنی رو برای مصاحبه میگه (در واقع فان خال با هر منبع یک جور مصاحبه می کنه شکلک)
فرسایشی شده بیش از حد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 555
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,288
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,318
  • بازدید ماه : 41,296
  • بازدید سال : 212,490
  • بازدید کلی : 3,837,655
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30