loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 545 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (4)

 

اشنایدرلین هنوز هم مورد توجه منچستریونایتد قرار دارد...

 

برخی منابع معتبر اعلام کرده اند که خرید شوان اشتایگر از بایرن مونیخ، به معنی پایان علاقه منچستریونایتد به اشنایدرلین نیست.

 

به نظر میرسد منچستریونایتد هنوز هم علاقه دارد تا اشنایدرلین را به الدترافورد بیاورد.

 

من یونایتد چندی قبل پیشنهادی ۲۰ میلیون پوندی برای این بازیکن ارائه کرد که توسط مسئولین ساوتهمپتون رد شد.

 

منبع: 90tv

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/04/21 و 12:03 دقیقه ارسال شده است

دررووود به همه ... همینه باید اشنایدلین و بگیریم اگه ایشنیدلین و بگیریم حتی با وجود خرید اشتایگر که مخالف بودم خودخوری نمیکنم من میترسم اشنیدلین و از دست بدیم با توجه به اینکه اشتایگر اومد وبا توجه به ترافیک ... شکلک خداییش به اشتایگر نیاز نبود این وودی فقط دنبال بازیکنای اسم بزرگ هست و ناراضی نگاه به ثباتشون نمیکنن اون از دیماریا اون از راموس اینم از شواینی که فصلی کاملا کم فروغ و تو بایرن داشت . از طرفی کرگر هر چقدر من ازش بدم میاد حرف منطقی زد که گفت بهترین بازیکنمون و داریم از دست میدیم هر چند دخیا خودش میخاد بره ولی نسبت به خرید شواینی و ذوق زدگی تیم و کادر تیم از نظر من هم غیر منطقی چون الان 30 سالشه فصل بعد میشه 31 ساله تا جا بیوفته کی میشه؟ وقت گل نی؟؟ امیدوارم اشنیدلین و اوتامندی و یه مهاجم خوب بگیریم ....امیدوارم در مورد شوایینی اشتباه کرده باشم و بدرخشه واسه ما .. اگه توهینی کردم به نظرات دوستان ازین که خوشحال شدن از اومدن شوایینی از همه عذر خاهی میکنم... ممنون حمید جانشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : درود برشما...
ایشالاکه اشتایگر هم برامون تا سالهای دور بدرخشهشکلک
نظرتو گفتی دیگه سعیدجان،اشکال نداره که،توهینی هم نبود...
خواهش میکنم...شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/21 و 0:05 دقیقه ارسال شده است

ای بدبختی کامنتمو دیدیشکلکشکلک بخدا تا حالا به هیچ شخصی توهینی یا حرف بدی نزده بودم، ولی این کرگر یه بار حرف زد هیچی نگفتیم، دو بار حرف زد بازم چشم پوشی مردیم ولی برای بار سومش باید تنبیه میشدشکلک
از اولش اصلا قصد درست کردن حساب کاربری تو طرفداری نداشتم اما میرفتم تو سایت همش میدیدم این هوادارای چلسی و سیتی و لیور خیلی حرف میزنن گفتم بزار ما حضور داشته باشیم بزنیم دهنشونشکلک اما لاکردارا تا من عضو شدم بادشون خوابیدشکلکشکلکخخخخ
پاسخ : قبولت داریم داداش زانیار...شکلک نیاز به توجیح نیست...شکلک اصن خوبکاری کردی...
حقیقتش منم به خاطر جوی که هوادارای حریف درست می کردن و میکنن،هیچوقت نخواستم عضو بشم...شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/20 و 22:03 دقیقه ارسال شده است

اه اه اه، کلا یه ماه نبود تو طرفداری عضو بودم مسدودم کردن:|
دیوونه ها، خب به من چه کرگر همش میاد حرف مفت میزنهشکلک
پاسخ : بله،در جریان حضورتون بودم...شکلک
این لیورپولیها راهو رسم اذیت کردنِ حریف رو هم بلد نیستن...

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/20 و 21:46 دقیقه ارسال شده است

خیلی عالی میشه، فکرشو کن اشتایگر اشنایدرلین کریک هررا و حتی بلیند،
کیفیتی رو برای خط هافبکمون اضافه میکنن که از زمان نابود شدن زوج اسکولز و کین فاقد اون بودیم، هرچند معتقدم اون زوج خیلی رویایی بود واسمون و تکرار شدن اون زوج محاله، مگه اینکه اسکولز و کین دوباره زاده بشن!
...
راستی داش حمید دیدن hd بازیای امسالمون عجب کیفی میدهشکلک تیممون خعلی باحال شده...
پاسخ : واقعآ اون زوج فوق العاده بود. خداکنه در آینده با بازیکنان جدید قابل تکرار باشه. هرچند که سخت نظر میرسه...
...
بله...شکلک اگر خدا قسمت بکنه برا همه مون ایشالا...
راستی داداش زانیار،برا دیدن HD بازیها،هم مانیتور و هم دستگاه(هردو) باید hd باشن.که ظاهرآ مانیتورهای 22 به بالا از این قابلیت HDMI برخوردارن...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 204
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 466
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 897
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 5,371
  • بازدید ماه : 67,663
  • بازدید سال : 311,254
  • بازدید کلی : 3,936,419
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30