loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 641 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (1)


ترکیب منچستر یونایتد در بازی برابر QPR اعلام شد:

 

 Lindegaard, Rafael, Evans, Rio, Evra, Fletcher, Scholes, Young, Rooney, Welbeck and Van Persie.

...
ترکیب ذخیره ها:

 


Subs: De Gea, Jones, Smalling, Anderson, Cleverley, Hernandez and Powell.


لینک آنلاین برای تماشای بازی منچستر یونایتد برابر براگا در لیگ قهرمانان:
- لینک چهار -
دوستان این بلاگ چون در زمانهای بازی کاربری آنلاین نداره، فعلا گزارش زنده انجام نمی دیم. اگر در زمان بازی به اینجا سر زدید و گزارش زنده رو مایل بودید داشته باشیم، حتما در نظرات عنوان کنید. با تشکر
گزارش زنده بازی:

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hesam در تاریخ 1391/09/04 و 18:46 دقیقه ارسال شده است

راستی داش شهاب من همون حسام الدین در جدول پیش بینی هستم و ایمیلم hmousavioun@gmail.com هست
پاسخ : می دونم داش حسام خودم تیز فهمیدم شکلک شکلک
-------------
ببین اکانت برات ساختم. حالا کلا یه سری حرف باهات دارم ایشالا فردا پس فردا بهت خبر میدم. ما مشهدیم اینجا خیلی سرده امروز رو نشد بریم حرم موندیم هتل من به کارام رسیدم... فردا رو برنامه مونه بریم حرم دیگه برا عاشورا... اگر قسمت شد رفتیم، که هیچی، اگر نرفتیم باهات همین فردا هماهنگ میکنم... یه خورده برنامه امروز من قاطی بود. حتما فردا پس فردا دیگه باهات هماهنگ می کنم! فردا که عاشوراست اگر نشد دیگه پس فردا حنمیه داداش بهت میل میزنم حتما شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 240
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 312
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 312
  • بازدید ماه : 312
  • بازدید سال : 313,760
  • بازدید کلی : 3,938,925
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30