loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
امیر بازدید : 1413 یکشنبه 24 خرداد 1394 نظرات (7)
با وجود شایعات اخیر پیرامون توافق باشگاه منچستریونایتد و هوفنهایم بر سر انتقال انتقال روبرتو فرمینو قصد داریم تا نگاهی دقیق تر به این مهاجم برزیلی داشته باشیم. 
 
 
 
اسم : روبرتو فرمینو
سن : 23
پست : هافبک تهاجمی و مهاجم
باشگاه : هوفنهایم
ملیت : برزیل ( شش بازی ملی و سه گل )
 
سوابق حرفه ای او چیست ؟
 
روبرتو توسط تیم میانه ی جدولی هوفنهایم از لیگ دوم برزیل به بوندس لیگا آورده شد. این بازیکن جوان در ابتدا نتوانست خودش را در کشور بیگانه وقف دهد و چیزی حدود سه فصل طول کشید تا ما شاهد استعداد های وی باشیم که البته ارزش صبر کردن را نیز داشته است.
 
از آغاز فصل 2013/14 فرمینو موفق به ثبت 23 گل و 21 پاس گل در سطح اول فوتبال شده است و توجهه بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپا از جمله لوییز فن خال و منچستریونایتد را به خود جذب کرده است.
 
او با 7 گل زده و 10 پاس گل یکی از بهترین بازیکنان هوفنهایم و بوندس لیگا بوده است. آمار گلی او ( 17 گل و پاس گل) تنها توسط کوین دی بروین از وولفسبورگ و زلاتکو یونوزوویچ از وردربرمن شکسته میشود.
 
او هم اکنون در شیلی به همراه تیم ملی برزیل در رقابت های کوپا آمریکا حضور دارد. او توسط دونگا به عنوان یک مهاجم کاذب به کار گرفته میشود و در این پست درخشیده است. او موفق به ثبت 3 گل و یک پاس گل در 6 بازی ( دو بازی ثابت و چهار بازی تعویضی) شده است. او همچنین زننده ی گل برتری برزیل در بازی دوستانه برابر هندوراس نیز بوده است.
 
 
سبک بازی او چگونه است؟
 
قابلیت بازی با دو پای فرمینو به سازگاری او در پست های مختلف کمک بسیاری می کند. قرار گرفتن در نوک پیکان خط حمله پست ثابت او در باشگاه و البته در تیم ملی نیز بوده است ولی در واقع او یک بازیکن شماره ی 10 است در حالی که مهاجم گوش و یا حتی عقب تر در میانه ی زمین نیز میتوان از او بهترین کارایی را گرفت.
 
سرعت ، حرکات تکنیکی و تصمیم گیری سریع از ویژگی همه ی جوانان برزیلی است ولی این سخت کوشی بازیکن 23 ساله است که میتواند او را محبوب هواداران منچستریونایتد و البته سرمربی بد قلقش بکند.
 
اعتماد به نفس هم چیزی که در بازی او دیده می شود. یکی از نمونه های آن گل زیبای او در اولین بازی ملی خود برای برزیل از فاصله ی تقریبا 23 متری است.
 
او به چه کار منچستریونایتد می آید ؟
 
 
جیمز کوپر خبرنگار اسکای اسپورت در واکنش به خبر جذب فرمینو توسط شیاطین سرخ گفت:
"آنها تیم هستند پر از هافبک های تهاجمی. آنها بازیکنانی مثل آنخل دیماریا ،عدنان یانوزای و خوان ماتا را دارند و من فکر میکنم که اولویت های آنان باید در پست های دیگری باشد.
 
ولی چیزی که روبرتو را از بازیکنان ذکر شده جدا میکند توانایی او برای بازی در نقش مهاجم نوک است . همچنین جذب او میتواند دست فنخال را برای تصمیم گیری بازتر بکند. عدنان یانوزای ممکن است به تیم دیگری برود ( حداقل به صورت قرضی) و حتی رابین ون پرسی نیز میتواند پس از فالکائو دومین مهاجم جدا شده از جمع شیاطین سرخ باشد.
 
حالا چه اتفاقی ممکن است بیوفتد ؟
 
 
مبلغ بسیار کم 13 میلیون پوند و یا حتی مبلغ 21 میلیون پوند که به تازگی به آن اشاره شده در برابر 4 میلیون یورویی که هوفنهایم برای جذب وی پرداخت کرده است خبر از یک تجارت پر سود به سران باشگاه آلمانی می دهد.
 
اگر تا الان هم بر سر هیچ مبلغی توافق نکرده اند ممکن است قیمت این بازیکن با درخشش در رقابت های کوپا آمریکا بالاتر هم برود. دونگا نیز به صراحت اعلام کرده است که روبرتو بازیکنی است همیشه بوی گل میدهد پس با درخشش فرمینو در ترکیب تیم ملی برزیل ممکن است توجهات زیادی به وی معطوف شود.
 
با قطعی شدن خرید دیپای فنخال میتواند با جذب فرمینو به هما خط حمله ی جوان ، سرعتی و سخت کوشی که آرزویش را داشت برسد و یونایتد را به یک قدرت بزرگ و مدعی جدی در فصل 2015/16 تبدیل کند و اگر گزارش های رسیده از آلمان قابل اعتماد باشند این انتقال زود تر چیزی که انتظارش را داریم قطعی خواهد شد.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/03/25 و 15:40 دقیقه ارسال شده است

ایحنت فرمینیو تایید کرد که انتقالش به یک تیم انگلیسی نهایی شده اما اسمی از هیچ تیمی نبرد! ولی با توجه به اخبار این چند روز احتمالا یونایتد خریدتش.... مبارکمون باشه اگه خریدیمش.... احتمالا تا قبل از بازیه بعدی برزیل اخبار بیشتری در موردش بگن و مشخص بشه رسما به چه تیمی میره...
دقت کردین وودوارد یهویی از یه جا بازیکن درمیاره آدم دهنش واا می مونهشکلک من که اصلا این بازیکن رو نمیشناختم خدایی.
پاسخ : آقا یه تیم انگلیس که نشد حرف آخه !!!! :/
الان اگه سر از لیورپول در بیاره در حرض یک ثانیه برای ما از یه بازیکن محبوب به یه بازیکن منفور تبدیل میشه شکلک

ولی وودی کارش درسته اگه واقعا منچستر دنبالش باشه وودی میارتش شکلک

این نظر توسط نگار در تاریخ 1394/03/25 و 15:04 دقیقه ارسال شده است

تو اون پست هافبک تهاجمی که کلی ترافیک داریم،
ینی به عنوان مهاجم می خواد بیاد شکلک
به نظرم گزینه های بهتری برا مهاجم می تونیم داشته باشیم
پاسخ : ما که همچنان منتظر دفاع و هافبکیم ! حالا اینا هی برن مهاجم بخرن :////

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/03/25 و 11:57 دقیقه ارسال شده است

تلگراف هم گزارش داده یونایتد با 30 میلیون پوند دنباله فیلیپه اندرسونِ... تلگراف رو هوا چیزی نمیگه... من موندم چه گیری دادن به هافبکهای هجومی!!! بازیه اندرسون رو هم ندیدم، از بین اندرسون و فرمنیو ترجیح میدم با مبلغ کمتری فرمینیو رو بخریم.... فرمینیو همین الآنشم به تیم ملی برزیل دعوت شده و بازی هم انجام داده دیشب تو کوپا آمریکا اما اندرسون فکر کنم دعوتش نکردن حتی!!
کاشکی زودتر با خریدن دفاع و هافبک دفاعی قال قضیه رو میکندن تموم میشد میرفت!
تیممون بخاطر پلی آف اروپا باید زودتر از بقیه رقبا خودش رو آماده کنه.... الآن دفاع وسط و هافبک دفاعی و حتی نامشخص بودن وضعیت دیماریا باعث شده تیممون تو سه خط تکلیفش نامعلوم باشه... مصدومیت بازیکنایی مثله شاو و کریک هم مزید برعلت شدن....
پاسخ : من که بازی هیچ کدومشون رو ندیدم و کلا هیچ نظری ندارم ولی خدا کنه یه برزیلی درست و حسابی بخریم شکلک !

الانا که هیچی ولی تا جایی که یادمه هیچ وقت یه برزیلی درست و حسابی نداشتیم !
--------------------------------------------
آقا چرا حاشیه می پراکنی شکلک دیماریا گفت میمونه دیگه !!!

مصدومیت شاو واقعا یکی از چیزایی بود که اعصاب من رو خورد کرد امسال !!! فکر کنم هیچوقت کارش به 4 تا بازی پشت سر هم نرسید !!!

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1394/03/25 و 10:07 دقیقه ارسال شده است

سلام. به نظرم فنخال با داشتن بازیکنایی مثل آنخل، ماتا عدنان و حتی رونی که بیشتر بازیکنای بازیساز یا تکنیکی یا هردو هستن دنبال بازیکنای تکنیکی و گلزن هستش ، میشه گفت برا همین دیپای رو خرید. پارسال از لحاظ بازیساز کم نداشتیم تو خط حمله ولی گلزنیمون خیلی کم بود، احتمالا با خرید این و دیپای و احتمالا یه مهاجم خوب دنبال حل این مشکله و احتمالا هم دنبال 3-3-4 بازی کردنه. اما خب هنوز هم یه هافبک بازیگردان تو سبک اسکولز کم داریم، واقعا نمی فهمم چرا کروس رو نخریدیم، واااااقعااا ضرر کردیم از نخریدنش. یا حتی فابرگاس. هررا خوب بوده ولی اصلا به حد فابرگاس و کروس تو بازیسازی و پاسکاری نمی رسه. خیلی راحت با داشتن یکی از فابرگاس و کروس و خرید یه هافبک دفاعی مثل اشنایدرلین یا خدیرا یا ناینگولان می تونستیم مشکل وسطمون رو حل کنیم. حیف حیف حیف
پاسخ : سلام .....

فکر کنم نخریدن کروس و فابرگاس بیشتر به خاطر این بود که هدف اصلی یونایتد استروتمن بود که خب اونم مصدومیت نابودش کرده !

تو این 2-3 ساله گزینه های خیلی زیادی رو برای خط هافبک از دست دادیم حالا باید ببینیم امسال بالاخره این مشکل هافبک ما رفع میشه یا نه !

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/03/25 و 9:52 دقیقه ارسال شده است

کار رو تموم نمیکنن.... یا این خبرا همش از دم شایعست یا باشگاه داره کند عمل میکنه... تا الآن منابع معتبری از پیوستن قطعی بازیکنایی مثله گوندوغان،اشنایدرلین،گایتان و همین فیرمینیو خبر دادن اما هیچ عکس العمل کوچیکی از باشگاه و مربی ندیدیم نه اومدن تایید کنن و نه اومدن تکذیب کنن، خود بازیکنا هم مصاحبه ی آنچنانی نداشتن به جز گوندوغان که فقط گفته تمدید نمیکنم...
فیریمینیو اونطور که خصوصیاتش گفته شده نشون میده بازیکن بدردبخوری محسوب میشه و قیمتشم مناسبه....
تو بوندسلیگا هم بهترین دریبل زنشون بوده و تو اروپا یکی از 10 دریبل زن برتر.... در کل با این قیمت بیاد من حسابی استقبال میکنم... یه بازیکنی که در خلا بازیکنایی مثله رونی و ماتا حسابی به کارمون میاد.
پاسخ : خود فنخال که گفته بود این دفعه میخواد تیم رو قبل از اردوی پیش فصل ببنده!
-----------------------------------------
ولی خب نکته اینجاست پنجره ی نقل و انتقالات که هنوز باز نشده آقا این همه عجله واسه چیه شکلک

راجب خرید دیپای هم که فنخال گفت اگه زود اقدام نمیکردن سر از پی اس جی در میاورد !!

شایعات دور و بر باشگاه زیاده ولی مطمئنم فنخال خیلی سریع تیمش رو میبنده !

این نظر توسط Saeed275 در تاریخ 1394/03/24 و 20:28 دقیقه ارسال شده است

استایلش باحاله، ولی عدنان خداییش حیف بود.. الکی الکی ی استعداد خارق العاده رو داریم از دست می دیم..

امیر کنکور چطور بود؟ البته می دونم سوال مضخرفیه شکلک
پاسخ : کنکور رو واللا حتی یه سوالش رو هم بررسی نکردم که ببینم چطور دادم ولی میدونم تو ریاضی و شیمیش خراب کردم بد !!!! :/

یادش بخیر قبلنا میگفتم از شیمی 2 خیلی بدم میاد ولی تو این 2 ماه آخر فقط شیمی 2 منو میکشید بالا شکلک
پاسخ : کنکور رو واللا حتی یه سوالش رو هم بررسی نکردم که ببینم چطور دادم ولی میدونم تو ریاضی و شیمیش خراب کردم بد !!!! :/
یادش بخیر قبلنا میگفتم از شیمی 2 خیلی بدم میاد ولی تو این 2 ماه آخر فقط شیمی 2 منو میکشید بالا شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/03/24 و 20:16 دقیقه ارسال شده است

ممنون...
من شناختی از سبکش نداشتم، امیدوارم اگه میاد حداقل بتونیم بعد از یه فصل که از بازیش گذشت ادعا کنیم فنخال خرید مناسبی رو انجام داده.
پاسخ : خواهش میکنم .
دقیقا منم باهات هم نظرم ! با اینکه درست و حسابی نمیشناسیمش ولی خدا کنه خرید خوبی از آب در بیاد ( حالا اصلا بزار ببینیم میخریمش یا نه شکلک )


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 313,524
  • بازدید کلی : 3,938,689
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30