loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 687 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (3)

 

 

  • Mirror - مصاحبه اختصاصی میرور با ادوین ون در سار: هر کاری که سرالکس می کند، حکمتی دارد! ون در سار متد کاری بکگراند این خلق و خوی فرگوسن را فاش می کند:


"هر گاه دیدید سرالکس فرگوسن با داور یا کمک داور ها جر و بحث می کند، در واقع او می خواهد شور و اشتیاقی را نشان بدهد که او را در بالاترین سطح ممکن از هیجان بازی قرارداده."

"این شور و اشتیاقی است که او همیشه برای بازیکناننش و برای باشگاه نشان داده است."


"من زمانی که برای رییس در یونایتد بازی می کردم، دیده بودم که او اینگونه کارها را بهبود داده باشد. من فکر می کنم او را خوب می شناسم. و هر کاری که سرالکس می کند، حکمتی دارد."

"وقتی که میبینید او مانند بازی بانیوکاسل، بین دو نیمه با داور بگو مگو می کند، در واقع او امید دارد بتواند موقعیتی ایجاد کند که اوضاع در نیمۀ دوم تغییر کند."


"او کاملا این کار رو به خاطر تیم انجام میده چون او کاملا پشت بازیکنهاش قرار داره. و من به عنوان یک بازیکن عاشق این خصلت او هستم."

"به نظرم هر بازیکنی وقتی که می بینه سرمربیش هم برای تیم داره می جنگه، یکم تلاشش رو بیشتر می کنه. این کار فرگوسن در واقع یک سیگنال و نشانه به بازیکناش هست."


"من یادم می آد که مایک فیلان (دستیار فرگی) گاهی برای گوشزد کردن نکاتی به یکی دو بازیکن کنار زمین می اومد. که معمولا فقط نکات تاکتیکی بود."
"ولی وقتی که سر الکس به کنار زمین می آد، همه بازیکنا خوب می دونن که اوضاع خیلی خیلی جدیه!"

"این همون لحظه بود که فشار روی تیم، روی حریف و روی داورها مضاعف میشه! و از هر 10 باری که فرگوسن این کار رو می کنه، منچستر یونایتد 9 بارش رو شروع می کنه به چنان فشاری آوردن روی حریف تا آخر حریف فرو می پاشه!"

"وقتی که من شور و هیجان او رو میبینم، اصلا باورم نمیشه که او نزدیک تولد 71 سالگیش هست! گاهی با خودم فکر می کنم که لطفا مراقب خودت باش! این کارها برای سن تو خطرناکه! ولی در واقع بدون شور و هیجان شما نمی تونید توی این سطح دووم بیارید و برنده هم باشید."


فرگوسن خودش تأیید می کند که:

"دربرابر نیوکاسل من فکر کردم که الآن وقتشه که شور و اشتیاقم رو به تیم نشون بدم."

"در طول سالیان اخیر معمولا رسم من نبوده که خیلی کنار زمین بیام، از مایک فیلان برای رسوندن نکات به بازیکنان استفاده می کردم."

"ولی بعضی وقتها من کنار زمین حاضر می شم چون می خوام بازیکنا ببینن که چه حسی در اون لحظه نسبت به بازی دارم."


وندر سار در ادامه می گه: "فرگوسن ذهنیتش روی بردن متمرکز است، یک روحیۀ جنگنده. او ابتدا این روحیه را به رایان گیگز و پل اسکولز منتقل کرده بود. و خیلی زود هر بازیکنی یاد میگیره که چه ذهنیتی رو باید در اولدترافورد داشته باشه."

"پس از اون بود که بچه های جدیدی مثل ریو فردیناند، پاتریس اورا و نمانیا ویدیچ  هم با همین فلسفه خو گرفتن."

"اکنون اونها هستن که وظیفۀ همین انتقال پیامهای روحیه بخش رو به جوانانی دارن که چند سال بیشتر نیست در باشگاه هستن، مثل کریس اسمالینگ، جانی اونز و رافائل."

"و در نهایت نتیجه این میشه که هر بازیکنی در یونایتد با این روحیۀ جندگندگی موروثی رشد می کنه."


  • Dortmunds Lewandowski feiert Treffer gegen Fürthروزنامۀ Bild – قهرمان بازنشستۀ بوکس سبک وزن لهستانی، داریوژ میخالژفسکی به لواندوفسکی پیشنهاد می کند که از ترک دورتموند به مقصد منچستر یونایتد حذر کند. او به نشریۀ بیلد می گوید:

"از نظر من انتقال روبرت در تابستان به منچستر یونایتد اشتباه خواهد بود."

"او در دورتموند در یک باشگاه واقعا بزرگ است، و تحت نظر احتمالا بهترین مربی جهان! در منچستر، روبرت باید با رقابتی سخت روبرو شود و تلاش کند خودش را از اول ثابت کند."

"ضمن اینکه من خیلی مطمئن نیستم که لیگ برتر در مقایسه با بوندسلیگا خیلی لیگ بهتر و پیشرفته تری باشد!"

"او باید اوقات خوشی را که فعلا در دورتموند دارد حفظ کند. او خیلی جوان است: و می تواند روزی دیگر و سالی دیگر به انتقال به خارج فکر کند."


  • http://mixturesport.com/wp-content/uploads/2012/08/nani.jpgsportsmole – سرالکس فرگوسن تأکید کرد که نانی در یونایتد خواهد ماند. فرگی در گفتگو با میرور می گوید:

"قرارداد نانی تا آخر فصل بعد دچار مشکل نخواهد شد و ما هم به او نیاز داریم. او چیزی متفاوت را از دیگر بازیکنان ترکیب به ما ارائه می کند. او استعدادی خارق العاده دارد، ولی متأسفانه مصدوم است."

"ما نانی رو برای یک استراحت به دبی فرستادیم تا به ریکاوریش کمک بشه. فکر نمی کنم که تا اواسط ژانویه بتونیم او رو در اختیار داشته باشیم."

"او قبلا هیچ مصدومیت همسترینگی نداشته و این یک مورد خیلی مورد بدیه. ولی نانی آینده ش اینجاست. چرا من باید به او اجازه بدم که بره؟"


  •  In Pictures: Robin van Persies t shirt RIP Tchuna we will never forget you101GreatGoals - روبین ون پرسی و شادی پس از گلش: در آرامش بخواب چونا، ما تو را فراموش نخواهیم کرد.

 پی نوشت: چونا دختری هندی بود که چند هفته گذشته در اثر تجاوز دسته جمعی گروهی در یک اتوبوس متحرک به او در هندوستان مجروح شد و  فوت کرد.

 پی نوشت: امروز صبح دیلی میل این خبر رو تکذیب کرد و گفت با تماسی که از منچستر یونایتد داشته اند، چونا نام یکی از دوستان نزدیک روبین بوده که هنوز دقیق مشخص نیست چه هویتی دارد. به هرحال ربطی به خبر دختر هندی 23 سالۀ دانشجوی دندان پزشکی ندارد.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید در تاریخ 1391/10/10 و 18:58 دقیقه ارسال شده است

آخجووووووون یعنی نانی نمیره؟ خیلی عالی میشه اگه بمونه.به این بازیکن تکنیکی و سرعتی نیاز داریم.

جاااان چهره ی معصوم رابیین تو این عکس مشخصه.غم آخرت باشه فن پرسی عزیز (خداکنه همیشه گل بزنی) تا به دوستت هدیه کنی.
واقعآ کارت تحسین شده است شکلک
پاسخ : اینجور که فرگی گفته نه نمیره! ولی یه هفته پیش خبر گذاشته بودیم از اسپورتویتنس که نانی تو دبی چه می کنه! امروز فرگی اونم تأیید کرده که نانی دبی بوده! آخه بازیکن مصدوم رو برا ریکاوری میفرستن دبـــــــــــــی ؟!!!! شکلک

این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/10/10 و 13:57 دقیقه ارسال شده است

داش شهاب گفته شده که رابین این گل را به آرایشگرش در هلند تقدیم کرده که همیشه موهایش را پیش او کوتاه می کرده و چون او فوت کرده رابین گلش را به اون تقدیم کرده
پاسخ : درسته حسام جون دختر هندی نیست. چون من خبر دختره رو تو یاهو خوندم نوشته هویتش هنوز معلوم نشده. دیشب هم دیلی میل یه خبر چاپ کرد، گفته باشگاه یونایتد با میل ورزشی تماس گرفته گفته چونا یکی از دوستای نزدیک ون پرسی بوده که فوت کرده.
البته ذکر نشده کی هستش و همه آرایشگر و دوست و حتی یه کمک داور هلندی و ... همه شون حدسن که تو رسانه ها مطرح شدن! در کل فعلا قطعی شده یکی از نزدیکای رابین بوده...

این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/10/09 و 21:42 دقیقه ارسال شده است

اخیی شکلک
رابین خیلی خوبه شکلک
پاسخ : رابین عالیه. اصلا فکر کنم این گلش امروز فقط به خاطر این زده شد که پیرهنش رو بتونه نشون بده!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 226
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 951
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 951
  • بازدید ماه : 42,426
  • بازدید سال : 213,620
  • بازدید کلی : 3,838,785
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30