loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 609 شنبه 09 دی 1391 نظرات (2)

 

 

  • Sir Alexسایت باشگاه – سرالکس فرگوسن در ستونش در یونایتد ریویو در مورد انتقالات زمستانی مینویسد:

"خیلی با هیجان و نفسهای به شماره افتاده منتظر باز شدن پنجرۀ نقل و انتقالات زمستانی در هفتۀ آینده نباشید! اگر قرار باشد که همه چیز را که در رسانه ها نوشته می شود باور کنید، آنگاه ما ماه آینده باید بزرگترین ترکیب ممکن در اروپا رو داشته باشیم، البته در کنار ورشکستگی (ناشی از خرج زیاد)!!!"

"خیلی بازیکنان زیادی در این فصل به ما لینک شده اند که باید اعتراف کرد برخیشون واقعا بازیکنای خوبی هستن. ولی فقط این چیزی نیست که به واقعیت بپیوندد."

"شما هیچ وقت نمی تونید در فوتبال بگید که هیچ وقت این اتفاق نخواهد افتاد چون نمی دونید که چه کسی خریدش ممکن پذیر خواهد بود، ولی در کل بخواهیم بگوییم، من دنبال انتقال خیلی جدی ای در ماه ژانویه نیستم. لازم هم نیست که باشم می خیلی بیشتر از اون چیزی که باید از ترکیب کنونی تیمم راضی هستم، یک گروه به خوبی هر ترکیب دیگه ای که من در طول سالهای حضورم در اولدترافورد در اختیار داشته ام."

"پس خیلی هول نیستیم. البته که مثل همیشه به دنبال بازیکنان جوانی که بتونیم تربیتشون کنیم هستیم."

"ما همیشه همینکار رو کردیم که هیچ وقت مجبور نشدیم از سر درماندگی و لاعلاجی دست به خرید اجباری بزنیم. ما همیشه برای آینده کار کرده ایم در حالی که تمام تلاشمون رو هم کردیم که تیمهایی برنده و پیروز برای حال حاضر مهیا کنیم. واضحه که گاهی مصدومیتهای جدی نقشه های شما رو برهم می زنه و مجبور میشید به دنبال بازیکنای جایگزین باشید، ولی کلا روی هم رفته، من فکر می کنم که ما به خوبی بازیکن پشتیبان و جانشین داریم که با غیبتهای معمولی بازیکنان کنار بیایم."

"من همیشه نزدیک ده درصد بازیکن مصدوم رو عادی داشتم به طور میانگین، پس از یک گروه بازیکن 20 نفره، ما حدود دو نفر رو نخواهیم داشت به طور معمول."

"و وقتی که شرایط از این تعداد نفرات وخیم تر میشه و مصدومیتها بالاتر میره، اوضاع پیچیده میشه. به عنوان مثال برای اول فصل که ما مدافعین زیادی رو مصدوم داشتیم، اوضاع نگران کننده شده بود و فکر می کنم که در یکی دو نتیجه بدی هم که کسب کردیم تأثیر خودش رو نشون داد."


 

  • insidefutbol - خود وسلی اشنایدر هم اعتراف کرد که مایل است این ژانویه اینتر را ترک کند. او به روزنامۀ هلندی دتلگراف می گوید: "برای تمامی طرفین این ماجرا واضحه که بهترین حالت اینه که من این زمستان یک انتقال زیبا داشته باشم.."

البته اشنایدر تأکید هم می کند که خیلی مجبور به این انتقال نیست: "اگر اینطور نشد چه؟! خوب اونوقت من قراردادی با اینتر دارم که تا زمستان سال 2015 اعتبار دارد."


  • دیلی میل – سرالکس فرگوسن، درباره اَلی مککویست (گزارشگر فیفا حتما یادتونه!!) و کاری که به عنوان سرمربی گلاسکو رنجرز بحران زده انجام داده است این گونه لب به تحسین گشود: "من فکر می کنم کاری که اَلی مککویست Ally McCoist در رنجرز انجام داده خارق العاده است. (اَلی رنجرز را که به دلیل مشکلات مالی به دسته سه سقوط کرد و کل بازیکنانش را از دست داد، در صدر جدول دسته سه حفظ کرده است). کار او عالی بود ولی فکر نمی کنم که به اندازۀ زحمتش از او تقدیر بشود چون رنجرها مادامی که در فوتبال اروپایی نباشند نمی توان به آنها گفت رنجرز."

سرالکس فرگوسن خودش فوتبالش را در سالهای 1957 تا 1960 در تیم کوئینز پارک آغاز کرد و سپبر به ورزشگاه ایبراکس و تیم رنجرز پیوست و از سالهای 67 تا 69 مهاجم این تیم بود. از او دعوت شده تا دیدار بین دو تیم سابقش را در همپدن تماشا کند و او به شوخی می گوید که هر چند با وست بروم بازی دارند ولی دوست دارد که یک سفر به همپدن برود و برگردد. او به اسکای اسپورتس می گوید: "آیا بازی کوئینز پارک برابر رنجرز یک بازی رمانتیک و خاطره انگیز است؟ صد در صد. من به بازی دعوت شدم ولی خومان بازی داریم. شاید یه سر سریع برم و برگردم!"


 

  • united v newcastle - red armySportingpreview - آمار پیش بازی جذاب برای تقابل یونایتد و وستبروم

         1- منچستر یونایتد از 12 بازیش در لیگ برتر برابر وست بروم، 10 بار پیروز شده و شکستی نداشته است، ولی همان دو تساویشان هم در اولدترافورد بوده است.

          2- وین رونی در سه دیدار اخیرش در لیگ برتر برابر وست بروم چهار گل به ثمر رسانده بود.

          3- نانی و چیچاریتو هر د در سه دیداری که برابر پیرهن گشادها (لقب وست بروم) داشتند، دو گل زنده اند.

          4- وست بروم در 13 دیدار اخیرش در اولدترافورد (در هر چهارچوبی) پیروز نشده و 10 بار شکست خورده است.

          5- در حال حاضر روبین ون پرسی از ژانویۀ 2011، در 74 دیداری که در لیگ برتر به میدان رفته، 61 گل به ثمر رسانده است.

          6- هیچ مدافعی در لیگ برتر در این فصل بیش از پاتریس اورا گلزنی نکرده است (4 گل).

          7- در کل 20فصل لیگ برتر تا فصل پیش، یونایتد تنها 7 گل به خودی در اولدترافورد ثبت کرده بود در حالی که در این فصل به تنهایی تا کنون 4 گل به خودی برایشان در اولدترافورد ثبت شده است!

          8- یونایتد در این فصل تا به حال 13 گل در خانه ش دریافت کرده است که با آمار تیم رده هفدهمی ساوتهمپتون یکسان است!

          9- در کل پنج لیگ برتر اروپایی در این فصل (که مجموعا شامل 98 تیم است)، 65 تیم از یونایتد کمتر گل دریافت کرده اند!

          10- روبین ون پرسی، در 38 دیداری که در لیگ برتر در فصل 2012 به میدان رفته، 26 گل زده است، در حالی که در سال 2011 در 36 بازی 35 گل زده بود.


 

  • Mapou Yanga-Mbiwaadifferentleague - یانگا امبیوا، کاپیتان مدافع 23 ساله مونتپلیه قهرمان فصل قبل فرانسه که آرسنال و میلان خواهان او هستند، بار دیگر اعلام کرد که رؤیای بازی در منچستریونایتد را در سر دارد. او به فرانس فوتبال می گوید: "رؤیای من بازی کردن در یک بازی در اولدترافورد با پیراهن منچستر یونایتد است. تیم مورد علاقۀ من بدون هیچ شکی یونایتد است. وقتهایی که می خوابم، خواب و رؤیای من این است که از روی کی ضربۀ کرنر یک گل حیاتی با ضربۀ سر (برای یونایتد) به ثمر برسانم. خیلی خیلی جذاب میشد اگر اینگونه میشد."
  • EPL; David Silva; Manchester City Vs Arsenal Goal.com - داوید سیلوا اعتراف کرد که پس از شکست برابر ساندرلند، عصیانیت زیادی در رختکن این تیم حاکم بود که البته این عصبانیت فقط از جانب مانچینی نبوده و هیچ کدام از بازیکنان نتوانستند این شکست را هضم کنند. البته اعلام کرد هنوز هم هدف سیتی دفاع از عنوان قهرمانیشان است.

 


  • سایت باشگاه – سرالکس فرگوسن خطاب به منتقدین رایان گیگز:

 "چطور میتونید از بازیکنی انتقاد کنید که 20 سالش رو به پای شما گذاشته؟ تنها مشکل بازیکنی با غرور و تجربۀ رایان اینه که احتمالا می خواد سالهای بیشتر بازی کنه به همین دلیل زمان بازی ای که به او ثبات و پایداری میداد کمتر شده.."

"در سن او من نمی تونم ریسک کنم و خیلی بازیش بدم. او در نیمۀ دوم بازی خارق العاده بود. شما باید به خودتون بگید: "او چطور این کار رو می کنه؟" من هنوز از این نمایش و انرژیش شگفت زده هستم. خدای من، واقعا عجیب بود."

"من فکر نمی کنم که فردا بازیش بدم به خاطر انرژی که چهارشنبه شب به کار گرفت تا به ما کمک کنه بازی رو ببریم. واقعا باورنکردنیه که چطور شما می تونید از او انتقاد کنید. من اصلا درک نمیکنم."


  • Fergie thought President Obama was too busy to give his opinion on his outburst, but he was wrongsport24 – این دو روز تمام مفسران و دست اندرکاران ورزشی در مورد اینکه فرگوسن باید به دلیل اعتراض به داوری محروم می شده، اظهار نظر کرده اند. امروز  نهایتا فرگی در پاسخ به آخرین اظهارات آلان پاردو این گونه جواب می دهد که تنها کسی که در این مورد خبرنگارا نظرش رو جویا نشدن، باراک اوباما بوده!!!:

"مشکل من و منچستر یونایتد اینه که شناسنامۀ باشگاه خیلی بزرگه."

"آلان پاردو اومده و به من انتقاد می کنه. آلان پاردو خودش بدترین مورد توی حرف زدن با صدای بلند با داورها محسوب می شه – تمام کارش توی هر بازی همینه. کل بازی چهارشنبه هم همین کار رو می کرد."

"او کمک داور رو هل می داد و می خندید و باید هم گستاخانه به من انتقاد کنه. باور نکردنیه. او کمکهایی که من بهش کردم رو فراموش کرده."

"رسانه ها هم این روزها گسترده شدن. اونها هر زاویه ای از این بحث رو که ممکن بود مورد بحث قرار دادن، تنها کسی هم که هنوز ازش سؤال نکردن در این مورد، باراسک اوباما هست – اون سرش خیلی شلوغه!"

"از بدشانسی منه که باید با این مسایل کنار بیام، چون من سرمربی بزرگترین باشگاه جهان هستم. من مثل نیوکاسل – یک باشگاه کوچولو در شمال شرقی نیستم."

"اینها حقایق زندگی هستند. من اعتراض می کردم ولی نه خارج از چهارچوب. ولی رسانه ها بهش دامن زدن."

"بعضی مربی ها کمک داورها رو هل میدن و به شوخی و خنده میگیرن. من جوک نمی گم. من جدا فکر می کنم که این کار باید ممنوع بشه. جدا این طور فکر می کنم."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/10/09 و 10:26 دقیقه ارسال شده است

خداییش این رایان گیگز هیچ وقت تمام نمی شود خیلی عالیه شکلک
پاسخ : رایان گیگز من خودم یکی از منتقدین این فصلش بودم ولی کلا تو بازی با نیوکاسل دهنم وا مونده بود!!

این نظر توسط morteza در تاریخ 1391/10/09 و 1:59 دقیقه ارسال شده است

پیشاپیش تولد هفتاد و یک سالگیت مبارکشکلک
------------------------------
سلام شهاب میگم ولی من خودم دوبار لب خونی کردم فرگی به مادر داور بازی با سوانسی و یه بارم پارسال به مانچینی دشنام دادشکلک
جالبه مانچینی آخر بازی با فرگی دست داد انگار نه انگار بی غیرت همون صحنه که رو ولبک خطایه بدی کردن آخرم باختیمشکلکشکلک
پاسخ : سلام مرتضی جان شکلک
این مانچو سال آخرشه تو سیتی! امسال که بی جام موند با اردنگی انداختنش بیرون حالش جا میاد شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 210
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 210
  • بازدید ماه : 210
  • بازدید سال : 313,658
  • بازدید کلی : 3,938,823
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30