loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
عباس بازدید : 616 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (5)

من توضیحی در مورد این حادثه نمی دم، برای اینکه دیگه هممون می دوینم، اما با این حال دو لینک از ویکیپدیا بهتون میدم که اگه دوست داشتید، برید بخونید، یکی  فارسی و اون یکیش هم انگیلسی، البته اگه خواستید در این جا هم براتون پست می کنم:

لینک فارسی: کلیک کنید

لینک انگلیسی: کلیک کنید

 

هواپیمایی شبیه به هواپیمایی که در این حادثه سقوط کرد.

 

نماهای دیگری از هواپیماهایی شبیه هواپیمایی که در این جادثه سقوط کرد:


 

هواپیما کمی قبل از تصادف:

عکسی از فرودگاه بعد از حادثه:

عکسی از هواپیما بعد از سقوط:

عکسی از یادبود این حادثه:

عکسی از ساعتی که به مناسبت این حادثه در اولدترافورد وصل شده است، تا اینکه برای همیشه اون ساعت و تاریخ نحص را نشان جهانیان و کسانی که زنده هستن و بازیکنان تیم نشان دهند که چه کسانی در این لحضه از بین رفتن و اگر این گونه نمیشد، چه میشد!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟:

عکس از یادبود این حادثه در اولدترافورد و مونیخ ( اولی در اولدترافورد و دو تای دیگر در مونیخ):

عکسی از تیم:

عکس هایی از روزنامه های آن وقت با تیتر این حادثه:

و عکس های بسیار زیادی در این رابطه بود که خیلی دوست داشتم همش رو بزارم اما نشد، انشاالله بمونه برای یک فرصت دیگر.

 

UNITED - اتحاد (2011):

این فیلم، فیلمی هست که شبکه ی BBC به مناسبت این حادثه در سال 2011 ساخت و روانه ی سینما ها و بعدشم پخش در تلویزیون کرد. این فیلم از استقبال خیلی خوبی برخوردار شد. البته این فیلم بیشتر در تلویزیون پخش شده تا در سینما. اما در هر صورت فیلمی اختصصاصی این شبکه بوده که هزینه ی زیادی هم برای ساختش شده. یکی از اهداف این شبکه بوده این فیلم و برای ساختش و هر چه بهتر کردنش همه کاری که از دستشان بر می آمده انجام داده است.

معمولا در بعضی از کشور ها و مخصوصا خود شبکه هر ساله بعد از 2011 این فیلم در شبکه پخش می شود و مراسم خاصی برای این حادثه گرفته می شود.

این فیلم فیلم خیلی خوبیه و به طور کامل در این مورد توضیح داده و پخش می شود. البته علاوه بر بسیاری از تعریف هایی که از این فیلم شده، اتقادی نیز که بسیار زیاد بوده و درست هم هست که از سوی خانواده سر مت بازبی برای اولین بار بیان شده است، رنگ کمرنگ سر مت بازبی در این فیلم هست، در واقع فیلم بیان می کند که همه کار تیم وی نبوده بلکه کمک او می باشد. که این خلاف واقعیت هست ( این طوری که میگن. )

این فیلم، همان طوری که گفتم فیلم خیلی خوبیه و حتما از دیدنش لذت خواهید برد، فیلمی که پر از لحضه های خوش و خنده دار و مثبت و عالی هست که یه لحظه به بعد دیگه تبدیل میشه به لحضات تلخ و اشک آور و منفی وبد که حتی امکان داره شما رو به اشک هم در بیاره.

می خواستم توضیحات زیاد و کامل تری رو راجع به این فیلم بدم اما به دلیل اینکه اخیرا متوجه شدم که قرار شبکه ی سه سیما روز جمعه ساعت 19 این فیلم رو پخش کنه دیگه چیزی نمیگم. این فیلم زیبا و عالی اصلا از دستش ندید و نگاش کنید.

برای عزیزانی که دوست دارن این فیلم رو در آرشیو خودشون نگه دارن و نگاش کنن، لبنک دانلودش رو میدم. البته این سایت محانی نیست و باید اکانت خرید، اما انصافا سایت خیلی خوبیه و به درد فیلم بازها می خوره:

http://tinyez.tv/tt1777034

 

دیگه چیزی نمیگم، هم پست زیاد شد، هم اینکه دیگه این فیلم رو روز جمعه ساعت 19 از شبکه ی سه سیما خواهیم دید، وعده ی دیدار ماست، فوتبال دوستان و مخصوصا منچستری ها و به بقیه هم اظلاع بدین.

ممنون، برای این پست تلاش زیادی کردم و سه ساعت براش زحمت کشدیم و امیدوارم لذت ببرید و نظراتتون رو نیز بگید. خ.شحال میشم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/11/23 و 22:02 دقیقه ارسال شده است

بسیار ممنون عباس جان بابت این زحمت زیاد خیلی خیلی خسته نباشی شکلک
فقط یک نکته اون قسمت که نوشته شده هواپیما بعد سقوط: من رو این نکته چون حساسم با اجازه بگم که بچه ها هم فراموش نکنن سانحۀ هواپیمایی مونیخ سقوط هواپیما نبود مشکل نقص فنی هواپیما در بلند شدن و بعدش برخورد هواپیما با حصار فرودگاه و خانه های اطراف بود...

این نظر توسط hatam zinati در تاریخ 1393/11/23 و 11:06 دقیقه ارسال شده است

سلام
من تازه عضو شدم و ممنون از وب خوبتون !
در ضمن فقط بگم قالب با کروم مشکل داره تو بخش پست ها !
برای حلش در بخش استایل
.center .body
مقدار width رو بروی 670px قرار بدید !
بازم ممنون
پاسخ : سلام بسیار ممنون حاتم جان ولی مشکلش چیز دیگه ست من بلد نیستم درستش کنم الآن با 640 این شکلی شد:
http://8pic.ir/images/e0qm1apt93az4hjvrrpj.jpg
فکر می کنم مشکل از توالی سلسله مراتبی بخشهای قالب هست که من رعایت نکردم و الآن هم نمی تونم مشکلشو پیدا کنم تنها چاره ش همینه که مراقب باشیم پستها درست ارسال بشن و از کادر نزنه بیرون الآن درست می کنم پست رو

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/11/23 و 10:16 دقیقه ارسال شده است

بابت برد دیشب تبریک میگم، اما عملکرد شخصی بعضی از بازیکنا قابل توجه بود، عدنان دیشب آمار خیلی خوبی از خودش به جا گذاشته در حد و اندازه های یک بازیکن بزرگ؛ دیشب 6 دریبل موفق و 89% پاس صحیح داشته که این آمارش شبیهه بازیکنی مثله هازارد که هر بازی همچین آماری رو از خودش به جا میزاره. دیماریا هم دیشب درخشش داشته که امیدوار کنندست اما یه آمار که بهترین آمار این فصلمونه آمار 18 دریبل موفق که نشون میده سیستم کم کم داره جا میافته، نمیخوام تو دلتون رو خالی کنم اما متاسفانه این آمار جلوی تیم رده 19 و تو الدترافورد بوده، اما خب میشه امیدوار بود که شرایط بازیکنای تکنیکیمون بهتر از این هم بشه، اگه عدنان و دیماریا راه بیافتن ما مشکلی برای خلق موقعیت نخواهیم داشت،
من برام ایده آل ترین حالت اینه که تو سیستم 4-2-3-1 سه هافبک هجومیمون دیماریا-ماتا-عدنان باشه و تو نوک رونی بازی بکنه اما حضور فالکایو و فن پرسی اونم بصورت همزمان این رویا رو به گور خواهم برد
شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/11/23 و 10:06 دقیقه ارسال شده است

ممنون داداش عباسشکلک فیلم یونایتد، فیلم قشنگیه، قراره ایشالله و به فضل الهی شبکه سه بالاخره جمعه ساعت 19 نشونش بده؛ این فیلم تو Imdb \" نمره ی خوب 7.5 رو گرفته و قطعا از اون فیلمایی هست که ارزش نگاه کردن رو برای هر شخصی داره.

این نظر توسط AMIR MU7 در تاریخ 1393/11/23 و 9:54 دقیقه ارسال شده است

دستت درد نکنه داش عباسشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 449
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 2,027
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 2,027
  • بازدید ماه : 43,502
  • بازدید سال : 214,696
  • بازدید کلی : 3,839,861
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30