loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 732 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (10)

روبین فان پرسی | مهاجم منچستر یونایتد (در گفتگو با BBC)

 

(افزایش کیفیت بازی یونایتد...) "من خوشحال بودم که گلزنی کردم - اگر صادقانه بگم من به آن گل نیاز داشتم. ما خیلی خوب بازی کردیم، می توانید این کیفیت را در شیوۀ پاسکاری ما ببینید. هر هفته بهتر و سرعت بازیمان بیشتر می شود. امروز نتیجه می توانست 4-0 یا 5-0 باشد!"


کریس اسمالینگ | مدافع منچستر یونایتد (در گفتگو با BBC)

 

(بازی کامل از جانب یونایتد) "سرمربی گفت ه این بهترین بازی ما در این فصل بود و من هم همینطور فکر می کنم. نمایشی کامل بود. ما قبلا برای برهه های 45 تا 60 دقیقه خوب بازی کردیم، ولی امروز این بازی خوب را برای 90 دقیقۀ کامل به نمایش گذاشتیم."


Van Gaal: Di Maria ruled out of Stoke match

 

همچنین گفته می شود لویی فن خال تأیید کرد دی ماریا به دلیل مصدومیت همسترینگ بازی سه شنبه برابر استوک سیتی را از دست خواهد داد.

 

لویی فان خال | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با BBC)

 

(در مورد شرایط دی ماریا) "تعویض دی ماریا صرفا به دلیل احتیاط و حفظ او برای بازی بعد نبود - او نمی تواند بازی سه شنبه برابر استوک را بازی کند. این بازی بیش از حد (برای رسیدن یک مصدوم) نزدیک است. ولی ما باید صبر کنیم و ببینیم مصدومیتش چقدر بد است. فردا اطلاعات بیشتری خواهیم داشت."

 

(در مورد شرایط رونی...) "او به من گفت که برابر استوک بازی خواهد کرد."


لویی فن خال | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports News)

 

(بهترین نمایش یونایتد با پیشرفت بازی تیم...) "ما از اولین دقیقه تا آخرین دقیقه بر بازی تسلط داشتیم. وقتی کل 90 دقیقه را با هم ارزیابی کنید، این بهترین بازی ما بود. ما تیم قالب بازی بودیم و موقعیتهای خیلی زیادی خلق کردیم. ما موقعیتهای زیادی به حریف ندادیم و کلین شیت را نیز حفظ کردیم. برای پیشرفت شما باید سخت تلاش کنید و بازیکنان نیز دارند همین کار را می کنند و این خیلی خوب است که ما سه بازی متوالی را پیروز شده ایم. ولی باید شیوۀ خود را ارتقا بدهیم و بدین ترتیب پیروزی نیز امری عادی خواهد بود، و امروز ما این را نشان دادیم."

 

(در مورد گل زیبای فان پرسی...) "البته که گل زیبایی بود. او این هفته در زمین تمرینی سه گل به ثمر رساند و لذا امروز (از قبل) حس خوبی در مورد او داشتم."


 

لویی فن خال | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

 

(در مورد نمایش خوب هررا..) "باید اعتراف کنم که هررا به بازی آمد و عالی کار کرد، من خیلی از نمایشش راضی بودم. او بدنی بسیار آماده دارد و به همین دلیل به وی اجازه داده بودم که با ذخیره ها نیز بازی کند. من خیلی از بابت او خوشحالم چرا که به نمایشی خوب نیاز داشت."

 

(فن خال خوشحال از تسلط تیمش به بازی...) "من از تسلطمون به بازی در کل دقایق و همچنین بازی منطقه ای خودمون خیلی راضی بودم. ما سه گل زدیم، موقعیتهای بیشتری خلق کردیم، و هیچ موقعیتی به حریف ندادیم - این خیلی خوب است."

 

(تمجید از گل رابین...) "یک مهاجم به گلزنی نیاز دارد و او هم گل زیبایی به ثمر راسند. من برایش خیلی خوشحال شدم."

 

(در مورد گلزنی رابین...) "هر مهاجمی بعد دو یا سه مسابقه بدون گل به گلزنی احتیاز دارد. لذا من خیلی راضی هستم و از بابت گل وی خوشحال، ولی او هنوز هم می تواند بهتر کار کند. در ابتدای بازی من او را در نقش شمارۀ 10 به بازی گرفته بودم نه شمارۀ 9. وقتی که به دلیل مصدومیت آنخل دی ماریا مجبور شدم وی را به پست مهاجم منتقل کنم او بهتر بازی کرد. من از گلزنی وی راضی هستم و او در بازی تأثیر گذار بود."


لویی فن خال | سرمربی منچستر یونایتد (به نقل از MEN)

 

(هال سیتی پرجمعیت در دفاع و حمله...) "این اولین بار است که کل بازی به شیوه ای که من دوست داشتم بر بازی حاکم بودیم. ما از قبل می دانستیم که احتمالا هال با 5 مدافع و خط هافبکی پرجمعیت به تقابل ما خواهد آمد. ما در تمرینات روی به گردش در آوردن سریع توپ کار کرده بودیم و همین کار را هم کردیم و خیلی بیهوده توپها را لو ندادیم. لذا نسبت به بازی برابر آرسنال این نیز نقطۀ پیشرفت تیم ما بود. من از عملکرد تیم و از نتیجه خیلی راضی بودم و این را به بازیکنان هم گفته ام."

 

(صحبتهایی در مورد بازی خوب و سرعتی تیم در خط حمله...) "لحظه های توأم با خلاقیت و سازندگی موقعیتهای زیادی در بازی خلق کردیم. به عنوان مثال آخرین موقعیت برای فالکائو حملۀ ما حیرت انگیز بود. خارق العاده بود. دوستش دارم. این امر باید در تیم به ظهور برسد. وقتی به فاز چهارم می رسیم باید که سرعت چاشنی کار شده باشد و امروز این کار را بیش از هر بازی دیگری انجام دادیم. من راضی بودم."


 

کریس اسمالینگ | مدافع و گلزن منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

 

(در مورد تکنولوژی خط دروازه و قبول واقع شدن گلش...) "اول نمی دانستم که توپ از خط عبور کرده است. شکر خدا تکنولوژی خط دروازه آن را اعلام کرد. به نظرم وقتی که در عبور کردن یا نکردن توپ از خط شبهه وجود داشته باشد، تکنولوژی آن شک و شبهه را از بین خواهد برد."

 

(در مورد صحبتهای فان خال در مورد بازیهای برابر آرسنال و هال سیتی...) "سرمربی گفت که این بهترین بازی این فصل ما بود و من هم همین طور فکر می کنم. این نمایشی کامل بود. فکر کنم در مورد نتیجۀ برابر آرسنال گفت که ما بدون خوب بازی کردن آن نتیجه را کسب کردیم، ولی این بار خوب بازی کردیم. او گفته که 6 امتیاز می خواهد و ما در بازی سه شنبه برابر استوک می خواهیم این مأموریت را انجام بدهیم."

 

(در مورد مصدومین و نمایش هررا...) "ما از نظر مصدومین بسیار بداقبال بودیم ولی توانستیم که انسجام خود را حفظ کنیم و با آن کنار بیاییم. بازی مبتنی بر پاس آندر چیزی است که باب میل سرمربی است، و او به ما کمک کرد به حرکت ادامه بدهیم."


 

استیو بروس | سرمربی هال سیتی (به نقل از Sky Sports)

 

(شکایت بروس از اشتباهات شاگردانش...) "همیشه بازی در اولدترافورد دشوار است، ولی وظیفه ای که بر عهدۀ شماست این است که خوب بازی کنید. می توان گفت که منچستر یونایتد واقعا خوب بازی کرد، چرا که خوب هم بازی کردند، ولی قطعا خود ما هم در این خوب بازی کردنشان نقش داشتیم. ما اشتباهات افتضاحی در جای جای زمین مرتکب می شدیم. و به ویژه در نیمۀ اول اجتناب از این اشتباهات برای ما خیلی دشوار شده بود. وقتی که به این ورزشگاه سفر می کنید، باید در بهترین سطح خود بازی کنید تا دست خالی اینجا را ترک نکنید، و امروز ما خودمان را برابر یک تیم خیلی خوب از منچستر یونایتد مشاهده کردیم."

 

(بروس اشاره می کند که تعویض زودهنگام بن عرفا صرفا یک تغییر تاکتیکی برای بازگرداندن هال به بازی بود نه بد بازی کردن ملی پوش فرانسوی...) "ما باید تغییری صورت می دادیم. من هیچ گاه از شخص بازیکنان انتقاد نخواهم کرد. حرفهای گفته شده در رختکن همانجا خواهد ماند، ولی باید منصفانه نگاه کرد و پذیرفت که ما باید کاری صورت می دادیم و با هر کار ممکنی از سقوط در بازی جلوگیری می کردیم. امروز حاتم قربانی این تصمیم شد. من یک تعویض زود هنگام صورت دادم تا بتوانم تغییری در بازی ایجاد کنم."

 

(بروس فصل گذشته 16 م شد و اکنون بعد 4 شکست متوالی، هنوز امیدوار است و می گوید..) "ما همیشه هشیار هستیم که کار می تواند دشوار شود و ما برهه های دشواری از فصل را پیش رو داریم. ما سال گذشته شروعی اعجاب انگی داشتیم که به ما انگیزۀ ادامۀ کار را داد. در فصل دوم هم آن را فراموش نمی کنیم و من باور دارم که تیم به مراتب قویتری از سال گذشته در اختیار داریم. "در هر قضیه ای، در لحظه های سخت شما باید تلاش کنید، باید کشتی (وسیلۀ سفر) خود را عایق کاری کنید و مهیای مسیر بشوید و برای نمایش خوب دوباره آماده شوید، زیرا ما ظرف سه یا چهار روز آینده یک بازی دیگر در پیش داریم و لیگ برتر لیگ بیرحمی است. من هنوز هم اطمینان دارم که در مکانی بالاتر از فصل گذشته فصل را تمام می کنیم."


 

 

لویی فن خال | سرمربی منچستر یونایتد (به نقل از Sky Sports)

 

(در مورد مصدومیت دی ماریا...) "فکر می کنم مصدومیت دی ماریا همسترینگ بود. او بدنش را خیلی خوب می شناسد چرا که بلافاصله گفت باید تعویض شود لذا شاید خیلی شرایط بد نباشد. همیشه نظر دادن در مورد این مسئله سخت است. باید منتظر باشیم و ببینیم. او قطعا بازی برابر استوک را از دست خواهد داد."

 

(در مورد مصدومیت رونی...) "او ضربه ای به ساق پایش خورده بود. سپس ضربه ای به زانویش داشت ولی خیلی جدی نیست چرا که گفته سه شنبه بازی خواهد کرد. ولی او همیشه (علی رغم هر مصدومیتی!) این را می گوید! می شناسیدش!"


 

اشلی یانگ | یار کناری منچستر یونایتد (در گفتگو با ManUtd.com)

 

(در مورد بازی شناور تیم و بازی کردن یانگ در دفاع چپ...) "مشخصا این پستی جدید برای بازی کردن من است ولی من از وظیفۀ خودم در این پست آگاهم زیرا در طول هفته روی آن تمرین کرده ایم. می دانستم که آنجا قرار است چه کاری انجام بدهم مثل آب خوردن بود. همه مشغول جابجا کردن پست خود بودند و در حرکت بودند. فکر نمی کنم که هال می توانست با این تغییر پستهای ما کنار بیاید."

 

(در مورد نقشۀ تیم در دو نیمه...) "ما خیلی زود گلزنی کردیم و لازم بود که حلمه کنیم و هجومی برابر آنها بازی کنیم، و از جلو پرس را انجام بدهیم. که جواب هم داد زیرا پیوسته توپ را دوباره از حریف می گرفتیم. برای هال دشوار بود که با بازیکنان ما یارگیری کنند، به ویژه با هافبکهای ما، و با بازی چرخشی همیشه کار برای بازی برابر ما سخت خواهد شد. خیلی خوب است که می بینید بازیکنان جلوی شما چرخشی بازی می کنند زیرا قادر خواهید بود توپ را بگیرید و به سادگی پاس بدهید و حلمه کنید. وقتی که دو گل جلو بودیم، بین دو نیمه گفتیم که باید یک گل دیگر بزنیم چرا که مهم بود که آنها زنندۀ گل بعدی بازی نباشند. و روبین این گل را برای ما زد، گلی خارق العاده بود، و پس ازآن ما بازی را کنترل کردیم."

 

(در مورد قوای هجومیش در پست دفاع چپ...) "در این پست دفاع چپ هم شما باید گاه گداری به جلو حمله کنید. البته وظیفۀ شما دفاع است ولی گاهی زیباست که به جای دفاع کردن حمله هم بکنید. فکر می کنم که من این مسئله را به نمایش گذاشتم، به عنوان یک فرد با پست اصلی وینگر، من این تجربه را داشتم و می دانستم که چه موقع دفاع کنم و چه موقع حمله کنم. من یک سانتر (با پای چپ برای فلاینی) ارسال کردم و بعد بازی با شوخی به فلی (فلاینی) گفتم که امیدوار بودم گلزنی کند چرا که یک پاس گل به نام من ثبت می شد! ما سه گل و سه امتیاز به دست آوردیم و این مهمترین مسئله است."

 

(آِیا حاضر است برابر استوک نیز در این پست بازی کند؟) "البته. اگر سرمربی از من بخواهد که دوباره در آن پست بازی کنم، البته که من کمک خواهم کرد. من از بازی کردن دوبارۀ فوتبال خرسند خواهم بود. من مدتها دور از میادین بودم و برهه ای وحشت آور بود ولی اکنون بازگشته ام و امیدوارم که دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته باشم."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/09/09 و 16:38 دقیقه ارسال شده است

پرهام هستی؟ پستهات تو طرفداری خیلی خوبه لینک پستهاتو از داخل مطالب بخش لینکهای مفید ورزشی لینک کردم.
نوشتم \"مقالات یک یونایتدی در طرفداری\" می تونم بنویسم مقالات پرهام... هرجور راحتتری؟ هوم؟

این نظر توسط parviz در تاریخ 1393/09/08 و 23:37 دقیقه ارسال شده است

امروز واقعا عالی بازی کردیم امیدوارم تو بازیهای اینده هم شاهد قدرت نمایی شیاطین سرخ باشیم
پاسخ : بی صبرانه منتظرم تیم به یک ثباتی که همه منتظرشیم برسه شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/09/08 و 23:29 دقیقه ارسال شده است

خسته نباشی داداش شهاب ... شکلکشکلک
پاسخ : سلامت باشی امید جان شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/09/08 و 23:04 دقیقه ارسال شده است

بازی لذتبخشی بود،چراکه توپ و میدون تحت تسلط خودمون بود...
هررا مثل همیشه ثابت کرد که جاش رو نیمکت نیست.در عجبم که فنخال چرا بهش به اندازه کافی میدون نمیده...شکلکانصافآ چنین بازیکن جنگنده و تشنه توپگیری،جاش رو نیمکت نیست...
رابین به این گل زیبا احتیاج داشت،بلکه خودشو باور کنه.تو پاسکاریها هم به نظرم خوب کار میکنه...
امیدوارم مصدومیت دیماریا هم جدی نباشه،هرچند بازی بعد ظاهرآ نیست.باز خدارو شکر بازی تو اولدترافورده...
ممنون داش شهاب...شکلک
پاسخ : مارکا می گه فن خال با هررا موشکل داره شکلک
خواهش می کنم داش حمید شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/09/08 و 23:03 دقیقه ارسال شده است

اونکه انجلوتیه ... مثلا میگن جلوتو نگاه کن ... شکلک
او یکی هم که گاس هیدینگه گاف نه کاف .... شکلک
اون یکی هم به خدا ما میگیم الدترافورد دیگه اولدترافورد نمیگیم .... شکلک
چلسی چرا مصدوم نمیده .....
اصلا نیمکت نداره ها .... مثلا هازارد مصدوم بشه یا ماتیچ یا فابرگاس ... اصلا مصدوم نمیده لامصب ... حالا نخواستیم چهل و یکی مصدوم بده یه 10 تا مصدوم بده افت میکنه !!!!
پاسخ : خسته نباشی با این تلفظات شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/09/08 و 22:51 دقیقه ارسال شده است

چلسی هم مثل ما تو ورزشگاه لایت مساوی کرد با ساندرلند..
دیوید بکام هم موقع آوردن بروکلین از تمرین آرسنال تصادف کرده شونه ش آسیب جزئی دیده... حقته تا تو باشی بچه ای رو که می ره تیم آرسنال ولش کنی پیاده برگرده!
فردا هم نبرد ساوتمپتون سیتی امیدوارم ساوتمپتون ببره چون اول آخرش جاشون اونجای جدول نیست میان پایین شکلک
با این مساوی چلسی میشه حتی به قهرمانی چشم داشت شکلک
البته فعلا تثبیت سهمیه مهمترین چیزه... بازی با تیمهای هیوز همیشه سختر از بازی با تیمهای بروس بوده... همیشه تیمهای هیوز رو سخت بردیم چه سیتی چه استوک...

این نظر توسط ali81 در تاریخ 1393/09/08 و 22:40 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان.بالاخره پس از مدتهای زیاد یک بازی زیبای فرگوسنی از منچستر دیدیم.در این مدت اساس استراتژی منچستر حمله از جناحین بود که عدم وجود بازیکنان با کیفیت عملا تیم را از گرفتن نتیجه مطلوب محروم میکرد.اما برخلاف استراتژی قبل در این بازی حمله از عمق در دستور کار بود که هم موجب بالاتر رفتن سرعت انتقال از دفاع به حمله و هم افزایش آمار پاس شد که منجر به بازی دلپسندی گردید.کریک و هررا فوق العاده بودند و گل رونی استادانه بود.نکته مثبت برای من حضور همزمان 6بازیکن که قابلیت بازی در مرکز زمین را دارند در ترکیب بود و همین امر موجب گردش توپ زیاد و خلق موقعیت های فراوان گردید.
شهاب جان بابت زحمتی که میکشی واقعا خسته نباشی.
پاسخ : سلام علی جان خواهش می کنم وظیفه ست...
درسته این بازی فن خال با به کار بردن فلاینی ماتا هررا و کریک (4 هافبک وسط) و بعدا حتی اضافه کردن فلچر به این 4 هافبک نشون داد که هیچ علاقه ای به استفاده از عرض این بازی نداره... البته که مدام داره تاکتیکش رو متناسب با بازی حریفا تغییر می ده به تناوب از همین 4-1-2-1-2 و یا 5-3-2 و یا 4-4-2 با وینگر داره استفاده می کنه متناسب با حریف

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/09/08 و 21:44 دقیقه ارسال شده است

انجلوتی خر کیه ؟؟؟ مگه انجلوتی مربیه ؟؟؟
مرسی شهاب شکلک
پاسخ : خواهش می کنم حالا چرا می خند شکلک
آنچلوتی آقا آنچلوتی! دهه
پاسخ : چلو کباب نشنیدین؟! یادتون بمونه اینم همونه توش چلو داره نه جلو شکلک

این نظر توسط rasol utd در تاریخ 1393/09/08 و 21:29 دقیقه ارسال شده است

تبریک بابت برد و بازی خوب و مسلط
حیف شد دیماریا مصدوم شد
ایول سلطان که بازی بعد میرسه
مرسی بابت پست
پاسخ : خواهش می کنم رسول جان
سلطان واقعا معرکه بود این بازی... لامصب همه چیش بیسته

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/09/08 و 21:28 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب ...
41 امین مصدوم .... میفهمی 41 .... باور کن انجلوتی هم نمیتونه با 41 مصدوم کار کنه ...
پاسخ : خواهش می کنم
آقا من رو سه تا تلفظ در حد ناموس غیرت دارم.
یکی چ آنچلوتی
یکی دال اولدترافورد
یکی هم کاف گاس هیدینک شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 204
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 357
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 677
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 2,685
  • بازدید ماه : 64,977
  • بازدید سال : 308,568
  • بازدید کلی : 3,933,733
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30