loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 1110 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (42)

http://eplnaija.com/wp-content/uploads/2014/08/kompany.jpg

 

ونسان کمپانی | کاپیتان مدافع منچستر سیتی (در گفتگو با Sky Sports News)

 

(اهمیت پیروزی در دربی فراتر از هرچه که هست....) "در این دقیقه ی خاص خود لیگ و لیگ قهرمانان هیچ اهمیتی ندارد. صرف پیروزی در دربی عالی است و این پیروزی شهر ما را به ما برمیگرداند!"

 

ونسان کمپانی در گفتگو با Sky Sports

 

(اهمیت پیروزی در دربی...) "به عنوان پیروز دربی بودن بسیار مهمه. برای این لحظۀ خاص خود لیگ و هر چیز دیگری اهمیتی ندارد. پیروزی در این بازی دوباره ما را در شهرمان به تیم برتر تبدیل می کند."

 

(یونایتد خوب بازی کرد...) "باید صادق باشید. آنها تا انتهای بازی خوب بازی کردند. ما موقعیتهای زیادی داشتیم، ولی وقتی موقعیتهای خود را از دست می دهید، ثمره ش را خواهید دید که کنترل بازی از دستتان در می رود. نهایتا ما محکم ایستادیم. یک کلین شیت و یک پیروزی خوب در دربی."

 

 

نقل قولها از اکسپرس "شما فقط باید به بازی بعدی خود و بهبود عملکردتان فکر کنید، ما به تدریج دوباره به آن جا (اوج) نزدیک می شویم. ما هر روز در تلاشیم تا اطمینان بدهیم که نسبت به سال گذشته تیم بهتری هستیم."

 

"پیروزی در دربی عالی است. برای یک لحظه لیگ اهمیتی ندارد. این پیروزی قوای روحی ما را بالا خواهد برد و ما دوباره در بازی چهارشنبۀ لیگ قهرمانان وظایف خود را به خوبی اجرا می کنیم."


http://www.101greatgoals.com/wp-content/uploads/2014/05/article_img.jpg

 

لویی فن خال | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

 

(انتقاد تند فن خال از کارت قرمز اسمالینگ...) "تو به عنوان یک بازیکن باید حواست باشد که یک کارت زرد داری. لذا اجازه نداری چنین کاری که کردی رو انجام بدهی. من حرفهای زیادی به بازیکنان می زنم ولی همیشه اینطور نیست که آنها دقیقا حرفهای من را پیروی کنند. گاهی احساس نیز بر آنها حکمفرماست. گاهی شما نمی توانید احساساتتان را کنترل کنید. حرکت هوشمندانه ای نبود."

 

(یونایتد علی رغم ده نفره شدن نسبتا خوب کار کرد...) "فکر نمی کنم که تیم 10 نفرۀ ما می توانست بهتر از این عمل کند. عزم تیم باور نکردنی بود. می توانید از عملکرد احساس غرور داشته باشید ولی در نهایت تنها چیزی که در دستان ماست 0 امتیاز این بازی است و این گلهای بازی است که در نتیجه حساب می شود. علی رغم اینکه تیم ما ده نفره بازی می کرد خیلی نزدیک به حریف بازی می کردیم. ما با همان ده نفره بودن در نیمۀ دوم موقعیتهای بیشتری خلق کردیم. در بازی پایاپای بودیم ولی نه به قدر کافی."


http://e1.365dm.com/14/03/768x432/Fulham-v-Manchester-City-Yaya-Toure-hat-trick_3105609.jpg?20140405130013

 

 

یایا توره | هافبک منچستر سیتی (در گفتگو با Sky Sports)

 

(شکوه از دو پنالتی اعلام نشده برای سیتی...) "صد البته (ما باید صاحب دو پنالتی می شدیم). به نظر من صحنۀ نیمۀ اول روی من یک پنالتی کاملا واضح است. ولی صادقانه بگویم که قضاوتش برای داور بسیار دشوار است."

 

(نقش این پیروزی در بازگشت از شکستهای اخیر...) "قطعا امروز ما ثابت کردیم که تیمی نیرومند هستیم. بعد شکستمان در لیگ کاپ لازم بود که به فرم خوب بازگردیم."


 

لویی فن خال | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports و MUTV)

 

(نمایش خوب تیم در نیمۀ دوم به رغم ده نفره بودن...) "من به بچه ها گفتم که عزم و تلاششان باور نکردنی بود و می توانند از این حیث بسیار مفتخر باشند. ولی در پایان بازی ما 0 امتیاز داریم. در این ورزش همیشه گلها هستند که حائز اهمیتند. علی رغم بازی با 10 بازیکن ما خیلی نزدیک و پایاپای بودیم. نسبت به نیمۀ اول علی رغم ده نفره بودن موقعیتهای بیشتری داشتیم. پایاپای هستیم ولی نه به قدر کافی. ما 13 امتیاز از 10 بازی داریم در حالی که چلسی امتیازات خیلی بیشتری دارد. مثل منچستر سیتی. لذا ما دچال مشکل هستیم. ما باید که سطحمان را ارتقا بدهیم و ثابت کنیم که نه اینکه به بقیه نزدیک هستیم، بلکه بهتر (از بقیه؟ یا اینی که هستیم؟!) هستیم. ما بهتر خواهیم شد، قول می دهم."

 

(انتقاد از اسمالینگ...) "من کارت زرد اول را ندیدم ولی توی بازیکن وقتی می دانی که یک کارت زرد داری باید این مشکلت را مدیریت کنی. از نظر من او خیلی هوشمندانه با این معضل رفتار نکرد چرا که بعد این حرکتش ما 10 نفر به 11 نفر شدیم و این دشوارترین شرایط بازی را برای 45 دقیقۀ بعدی شما رقم می زند."

 

(در مورد مصدومیت روخو...) "شانه ش در رفته است. نمی دانیم مصدومیتش چقدر زمان خواهد برد. باید تا دوشنبه صبر کنم. ولی فکر نمی کنم که برابر کریستال پالاس بازی کند. ما بازیکنان خیلی خوبی داریم لذا من از بابت مصدومین نک و ناله نمی کنم. درست است فقدانش مایۀ تأسف است ولی به عنوان بهانه به کار نخواهد رفت. با حضور کریک و پدی ما عالی کار کردیم. این دفاع در توانایی ما بود ولی ما باید گلزنی هم بکنیم و امروز گلزنی نکردیم و به همین خاطر است که از بازی امروز یک یا 3 امتیاز کسب نکردیم."

 

(در مورد مصدومیت روخو. از خود سایت اسکای...) "شانه ش در رفته است، لذا نمی توان گفت که چه مدت زمان غایب خواهد بود. من باید تا فردا صبر کنم ولی او برابر کریستال پالاس بازی  نخواهد کرد. ما مصدومینی داریم ولی هنوز هم 11 بازیکن در اختیار داریم و آنها بازیکنان بسیار خوبی هستند. من از این بابت نک و ناله نمی کنم، ولی انتخاب کردن بهترین تیم مسئلۀ دشواری شده است. فکر می کنم بتوانم شرایط را مدیریت کنم."


فن خال BBC Sport

 

(در مورد اخراج کریس اسمالینگ...) "در یک دربی شما باید مراقب باشید - کارت زرد دوم یک کارت زرد احمقانه است."

 

فن خال

Van Gaal refutes Fellaini spit claim(در مورد اینکه آیا فلاینی روی آخرو آب دهان انداخت؟) "من شنیدم که این مسئله در رسانه های اجتماعی سؤال برانگیز شده است ولی البته در تلویزیون هم شنیدم که او دارد فریاد می زند. و وقتی که فریاد می زنید، بزاق دهان هم بیرون میجهد. فکر نمی کنم که او شخصیتی باشد که آب دهان بیندازد."


لویی فن خال در گفتگو با Sky Sports

 

(در مورد حمایت هواداران....) "وقتی که میبینم هواداران بعد بازی هم تشویق می کنند، نشان می دهد که آنها هم می بینند که بازیکنان عزمشان این است که همۀ تلاش خود را برای پیراهن این باشگاه ارائه دهند."


 

مانوئل پیگرینی | سرمربی منچستر سیتی (در گفتگو با ؟)

 

(یک و نیم پنالتی باید به سود ما اعلام می شد!) "البته که بازی سختی بود. بازیهای شهراورد بازیهای خاصی برای هر دو تیم هستند. منچستر یونایتد بازیکنان بسیار خوبی دارد که اگر به آنها فضا و زمان بدهید می توانند سرنوشت بازی را تعیین کنند. ما سخت تلاش کردیم و خیلی خوب بازی کردیم تا اینکه گل زدیم ولی شاید بعد گل به بازی خوب خود ادامه ندادیم. ما تملک توپ زیادی در 45 دقیقۀ اول بازی داشتیم و دو بخت مسلم گلزنی داشتیم. اقلا یک و نیم پنالتی باید به سود ما اعلام می شد. روی صحنۀ یایا توره هم پنالتی بود و هم اخراج ولی ما با ایمان به اینکه گل خواهیم زد به بازی ادامه دادیم. ما 28 بازی دیگر در پیش داریم، که امتیازات زیادی را پیش روی ما قرار میدهد. هیچ کس نمی تواند با علم غیب بگوید که چه پیش خواهد آمد. هفتۀ گذشته من گفتم که ما در موقعیتی مشابه با سال قبل هستیم. ولی هیچ کس نمی داند که سرانجام کار چه خواهد بود ولی ما ادامه خواهیم داد تا تلاش کنیم و از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم."


 

وین رونی | کاپیتان هافبک منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

 

(کنترل خوب روی بازی بعد ده نفره شدن...) "ما به خوبی پاسخ دادیم و خوب دفاع کردیم. به نظرم برای برهه های طولانی از بازی ما تیم بهتری بودیم. ما با ده بازیکن کنترل بازی را به دست گرفتیم و موقعیتهای بهتری خلق کردیم. ما بد اقبال بودیم که چیزی از بازی عایدمان نشد و از اینکه بعد چنین تلاشی بدون امتیاز اینجا را ترک می کنیم ناراحتیم."

 

(اسمالینگ از این اخراج درس میگیرد...) "کریس ناراحت است. دشوار است وقتی که اخراج می شوید به ویژه در یک دربی و وقتی انقدر زمان زیادی تا پایان بازی مانده است کار برای مقاومت باقی تیم دشوارمی شود. من مطمئنم که کریس از این اتفاق درس خواهد گرفت."

 

(دید مثبت کاپیتان به آینده...) "ما روی مسایل مختلفی کار می کنیم، مسایلی که خیلی از ماها به آن عادت نداشتیم. قطعا ما داریم در مسیر صحیح گام بر میداریم. ما هر هفته در حال پیشرفتیم و فوتبال زیبایی ارائه می دهیم. ما باید این فوتبال زیبا را به نتیجه تبدیل کنیم و من مطمئنم اگر به تلاش و یادگیری ادامه دهیم و به انجام دادن کارهایی که سرمربی از ما می خواهد ادامه بدهیم، می توانیم این کار را بکنیم."

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/08/15 و 19:49 دقیقه ارسال شده است

بهت چی بگم آخه؟!

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/08/15 و 19:22 دقیقه ارسال شده است

من ادب بلد نيستم با عرض پوزش در بحث نيز شركت نمينمايم با تشكرشکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/08/15 و 19:17 دقیقه ارسال شده است

بحث رو از دایره فنی خارج نکنید و ادب رو هم در قبال هم دیگه رعایت کنید هر دو طرف بحث ممنون

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/08/15 و 19:04 دقیقه ارسال شده است

خودشم اگه بابا مامانت بهت ادب ياد ندادن من ميتونم بدما ادبشکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/08/15 و 19:02 دقیقه ارسال شده است

ميگي مسي؟روي سر ريو؟تخيل
ميگم فينال2009
خيلي سخته پردازش اين؟شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/08/15 و 16:13 دقیقه ارسال شده است

باز جواب درست و حسابی نداشتی شعر سرودی : )) خوش باش شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/08/15 و 13:52 دقیقه ارسال شده است

راست ميگي تخيلي هست اينكه فكركنم فينال2009تو ميتونستي فوتبال ببيني بابات دفترهاي دارا و سارا خريده بود اونارو خط خطي ميكرديشکلک
نژاد مليت؟؟؟!!!خيلي خيلي ممنونشکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/08/14 و 23:15 دقیقه ارسال شده است

مسی رو سر ریو هد زد؟ داستان؟ رویا؟ یا تخیل؟
هوملس رو از کجات در آوردی؟؟؟!
چون سر الکس میخواست ویدیچ رو تو تیم نگه داره کاپیتانش کرد، وگرنه رهبر واقعی تیم ریو بود، الگوی جوونای باشگاه ریو بود. کاپیتانت تا دید وضع باشگاه خرابه رفت. ریو چندین سال تو بالاترین سطح بازی کرد. ولی ویدیچ چی؟ 2006 اومد رو بورس 2011 تموم شد.
با کسی که هنوز فرق نژاد و ملیت رو نمیدونه بحث نکنم سنگین تره شکلکشکلکشکلک : ))))))))

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/08/14 و 22:43 دقیقه ارسال شده است

صرفا جهت اطلاع
ريو و زدن ضربه سر مسي كوشولو روي قامت سرو ريو از دست دادن ليگ قهرمانانشکلکشکلکشکلک
ريو عاشقشمشکلک
كاپيتان ويديچشکلکشکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/08/14 و 22:36 دقیقه ارسال شده است

ريو ويديچ زوج تكرارنشدني...
لطفا قياس بازيكناي يونايتد رو تو يه كاغذ واسه خودتون بنويسين ما مسلمان شيعه ايم نه نژادپرستشکلک
وقتي هوملس بهتر از اسمال باشه بايد گفت هوملس بهتر از اسمال هست
يا هر بازيكني
نامه تمام


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 475
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 1,454
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,637
  • بازدید ماه : 38,615
  • بازدید سال : 209,809
  • بازدید کلی : 3,834,974
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30