loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 593 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (5)

-

زمان صرف شده در آماده سازی پست 70 دقیقه

-

صفحۀ RSS بلاگ برای تیتر آخرین اخبار

دانلود والپیپرهای تقویم یونایتدی

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow

 

Old Trafford regular enjoys toilet reading 1

-این هم ابتکار جالب یک هوادار با نام گرگ مارسلند که بعد به ارث بردن تعداد زیادی از مجلات ویژه نامۀ بازیهای اولدترافورد از پدرش (فوت شده در سال 2011)، با جدا کردن بخشهای جذاب این مجلات که عمرشان تا 50 سال قبل هم میرسد، دیوار توالت خانه ش را تزئین کرده است تا هنگام استفاده از دستشویی، مردم تجدید خاطره ای با این مجلات بکنند. مارسلند در این باره ادامه می دهد:

"یونایتدیها هنگام بازدید از دستشویی خانۀ ما واقعا عاشق این کاغذها هستند، حتی هواداران غیر یونایتدی نیز از آن تمجید می کنند، اگرچه این کار باعث شده است که بعضیها زمانی بیشتر از حدی که باید رو در دستشویی می گذرونن! خیلی از دوستان و فامیل ما می گویند که میخواهند از توالت ما استفاده کنند و حتی در توئیتر نیز رضایت نورمن وایتساید (اسطورۀ یونایتد) رو از این اقدام خود شنیدیم."

 
Mata hails key win 2
-ماتا در بلاگ شخصی خود که دوشنبه ها آن را به روز می کند، به تمجید از پیروزی برابر اورتون پرداخته است و به هواداران نوید داده است که با تداوم حمایت آنها، یونایتد به بالارفتن در جدول ادامه خواهد داد.  
Van Gaal explains tactical changes 3

-از فان خال در مورد تعویضهای دیروزش سؤال شد و وی پاسخ می دهد:

 

"در توضیح تعویضها، خوب وقتی که شما لوزی بازی میکنید، باید تملک را حفظ کنید و فشار روی مدافعین کناری را حفظ کنید. و در نیمۀ دوم خطر از ناحیۀ لیتون بینز بود. و به همین دلیل من فالکائو را با ویلسون تعویض کردم. و او می بایست بیشتر در جناحین بازی می کرد. ولی همچنین والنسیا هم خیلی خوب در این مهم بازی کرد. او یکی از بازیکنان نیرومند نیمۀ اول بود. ولی بله وقتی که شما بازیهای زیادی انجام نداده اید، همیشه کار سخت خواهد بود که 90 دقیقه بازی کنید. و دیدید که بعد بازی یک نمی دونم چیچی (مترجم - نشنیدم!) داشت. لذا من وی را با فلاینی تعویض کردم تا وظیفۀ وی را در پست او انجام دهد. ولی اویدو، شمارۀ 8 شان، همیشه به outside می زد (معنی؟). لذا باید با رافا صحبت میکردیم. و اینگونه باید به عنوان یک تیم عمل می کردیم."

(مترجم: فایل تصویری بود - در صورت اشتباه در شنیدن سخنان عذر می خواهم)

 
Loans: Henriquez hits hat-trick 4
-تیم دینامو زاگرب، با هت تریک آنخلو انریکز، جوان قرضی شیلیایی یونایتد، 3-0 دربی زاگرب برابر لوکوموتیو زاگرب را با برتری پشت سر گذاشت تا با 4 امتیاز اختلاف، در صدر جدول لیگ کرواسی قرار بگیرد. انریکز در 6 بازی اخیر خود برای دینامو، 5 گل به ثمر رسانده است.  
Blackett reveals how Van Gaal dealt with his dismissal 5
-تایلر بلکت فاش کرد که فان خال پس از اخراجش برابر لستر سیتی، با وی صحبت کرده و نکاتی را به وی گوشزد کرده است.

 

"قطعا این مسئله ای بود که من می توانم از آن درس بگیرم. مسئله ی پر سر و صدایی (؟) بود و از آن قبیل مسایلی بود که من باید از فکر کردن به آن دست بکشم. برای من ناراحت کننده بود چرا که اخراج شدم، و همچنین برای تیم چرا که ما نمایش خوبی نداشتیم. سرمربی بعد آن صحنه با من صحبت کرد و شرح داد که گزینه های دیگری به جای سرنگون کردن بازیکن هم برای تصمیم گیری بود که من می توانستم بینشان انتخاب کنم. قطعا این مسئله ای است که من از آن درس گرفته ام و همیشه آن را در یاد خواهم داشت."

 
82 Touches, four tackles: Man United defender proves his worth against Everton HITC 03:44 6
-82 لمس توپ و 4 تکل - آنالیز نمایش ارزشمند رافائل در تقابل با اورتون  
Owen explains why Manchester United's De Gea did not win man-of-the-match award HITC 07:35 7
-خوب معمای دیروز بهترین بازیکن زمین BT Sport هم از زبان مایکل اوون فاش شد. مایکل اوون در توئیتر اشاره کرده که قطعا دخیا استحقاق بهترین بازیکن زمین را داشته، ولی چون باید بهترین بازیکن را در دقیقۀ 85 انتخاب می کردند، دخیا از این حق خود محروم مانده است.  
£70m star: I want to emulate Manchester United man HITC 06:35 8
-خامز رودریگز: می خواهم همچون دی ماریا در رئال تاریخ سازی کنم.
کارلو آنچلوتی: خامز، دی ماریا نیست، آنها کیفیتهایی متفاوت دارند.
 
Former Barcelona boss praises brilliance of new Manchester United star HITC 00:16 9
-تمجید ژراردو مارتینو، سرمربی تیم ملی آرژانتین از دی ماریا در گفتگو با AS  
PICTURE: Cech sends De Gea a message of support after wonder save The Peoples Person (Weblog) 15:23 10

-پیتر چک سه عکس متوالی از شیرجۀ زیبای دیروز دخیا برابر اورتون در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است و زیر آن نوشته است:

"برخی از مردم هنوز هم می گویند که دروازه بانها نباید با دست مخالف شیرجه بروند. نظرتون در مورد این چیست؟!"

 
Three areas that McNair improved in his second United game HITC 08:35 11
-بررسی عملکرد پدی مکنیر در بازی دیروز و سه ویژگی که آنها را نسبت به بازی قبلی خود بهبود داده بود.  
Injured Manchester United star set to sign new contract FootballFanCast.com 08:24 12
 michael carrick-ادعای اکسپرس - یونایتد در تلاش است که برای تمدید قرارداد کریک تا 2016، با وی وارد مذاکره شود.  
13
-خوان ماتا در بلاگش نوشته است که شنبه بازی تیم سابقش، والنسیا را تحت نظر داشته است و از بازگشت آنها به اوج خوشحال است. استار این خبر را به احتمال بازگشت ماتا به والنسیا در ژانویه تعبیر کرده است.  
14

-در حسب حال و زندگینامۀ جدیدی که از روی کین منتشر شده است، میرر بخشهایی را منتشر می کند. در زیر روی کین به دعوایش با پیتر اشمایکل پرداخته است:

 

http://8pic.ir/images/qgfenopt3i2ahjy10l5y.jpg
 

 

"من زد و خوردی با پیتر داشتم وقتی که ما در تور آسیا بودیم در سال 1998، زمانی که من تازه از مصدومیت صلیبی خود بازگشته بودم. فکر می کنم که در هنگ کنگ بودیم. نوشیدنی هم خورده بودیم. در طی سالیان کمی تنش بین ما ایجاد شده بود، به دلایل فوتبالی. پیتر می آمد و سر بازیکنان داد می زد، و من گاهی فکر می کردم که با اینکار می خواست به هواداران بگوید: «به من نگاه کنید!»"

 

"شاید این کار را به خاطر ایجاد تمرکز صورت میداد، ولی از نظر من این کار را بیش از حد صورت می داد، مثل اینکه میخواست به هواداران بگوید «نگاه کنید من باید با چه کارهای سر و کله بزنم!». او گفت که «صبرم از دست تو تمام شده، باید حل و فصلش کنیم». لذا من هم گفتم «باشه» و بعدش شروع کردیم به زد و خورد. فکر می کنم 10 دقیقه ای طول کشید. سر و صدای زیادی شده بود - پیتر پسر گنده ای بود."

 

"من صبح روز بعد از خواب بیدار شدم. مبهم دعوا را به یاد می آوردم. دستم واقعا کوفته شده بود و یکی از انگشتانم به عقب برگشته بود."

 

"در اتوبوس سرمربی با ما صحبت کرد، و مردم هم در مورد یک دعوا در هتل در شب گذشته صحبت میکردند. دوباره جو داشت برای من برمی گشت: دعوای بین من و پیتر."

 

"در این اثنی، نیکی بات هم داشت من را برانگیخته می کرد در مورد اتفاقات شب گذشته. باتی به دعوا اشاره کرد. به هر حال، پیتر یخۀ من را گرفت کشید، من هم یه کله به او زدم - کینه ی قدیمی بود (یا دعوا طول کشید؟)."

 

"در نشست خبری، پیتر عینک آفتابی خود را در آورد. چشمش کبود شده بود. از وی سؤال شد که «پیتر، چه بر سر چشمت آمده؟»"

 

"اشمایکل در پاسخ گفت که در تمرین یک ضربۀ آرنج به چشمش برخورد کرده است. و قائله خاتمه یافت."

 

"اولین روز تمرینی بعدی، سرمربی من و پیتر را به دفترش برد. او دقیقا می دانست که ما کجا دعوا کرده بودیم - فکر می کنم که نام طبقۀ 27م را ذکر کرد. او به ما گفت که ما مایۀ آبروریزی باشگاهیم، و اینکه ما با دعوای خود بابی چارلتون را بیدار کرده بودیم، و بابی از اتاقش بیرون آمده بود و ما را دیده بود."

 

"پیتر مسؤولیت دعوا را بر عهده گرفت، که نشونۀ خوبی بود. من از این بابت وی را تمجید می کنم. ولی سر بابی می توانست برای جدا کردن ما در آن دعوا تلاش کند!"


 

 
15

-لیست بازیهای ملیپوشان یونایتد - شاو، جانستون و مایکل کین نیز برای گرت ساوتگیت در زیر 21 سال انگلیس به میدان خواهند رفت:

David De Gea
Slovakia vs Spain, Thu 9 Oct
Luxembourg vs Spain, Sun 12 Oct

Wayne Rooney
England vs San Marino, Thu 9 Oct
Estonia vs England, Sun 12 Oct

Daley Blind, Robin van Persie
Netherlands vs Kazakhstan, Fri 10 Oct
Iceland vs Netherlands, Mon 13 Oct

Marouane Fellaini, Adnan Januzaj
Belgium vs Andorra, Fr 10 Oct 
Bosnia-H'govina vs Belgium, Mon 13 Oct

Darren Fletcher
Scotland vs Georgia, Sat 11 Oct
Poland vs Scotland, Tue 14 Oct

Jonny Evans
N.Ireland vs Faroe Islands, Sat 11 Oct 
Greece vs Northern Ireland, Tue 14 Oct 

Angel Di Maria, Marcos Rojo
Brazil vs Argentina, Sat 11 Oct
Hong Kong vs Argentina, Mon 13 Oct

Radamel Falcao
Colombia vs El Salvador, Sat 11 Oct 
Canada vs Colombia, Wed 15 Oct

Antonio Valencia
United States vs Ecuador, Sat 11 Oct
El Salvador vs Ecuador, Wed 15 Oct

 

 
16
 -جنجال بیوگرافی روی کین - روی کین و شرح خروجش از یونایتد  
  17
-  
  18
-  
  19
-  
  20
-  

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/07/14 و 23:54 دقیقه ارسال شده است

من می خواستم کامنت دوم رو بذارم که نت رفت:|
----------------------------------
خواستم بگم:
قحطی جا بود؟؟؟؟ چرا توالت آخه؟؟ :|
و مورد دیگه ای که بود در مورد قایله بود... هی سرچ می کردم که آخه یعنی چی؟ و معنیش چی هست که اینطور تونسته توجمله بیاد؟؟ اصلا ذهنم جواب نمی دادشکلک
الان به علی دارم میگم خب ینی چی؟ و چرا تو جمله اینطور اومده ... نگاااا؟؟؟
یهو به سرم زد رفرش کنم و دیدم بهـــــلهشکلک اصلاحیه دارهشکلکشکلکشکلک
پاسخ : والا من خیلی چیزا رو اصلاح کردم من جمله زیر بیست و یک سال انگلیس که نوشته بودم زیر 21 سال یونایتد... فقط همین یکی رو شما غلطشو متوجه شدید جای شکرش باقیه شکلک شکلک
بعد که خودم می خوندم مسئله قایله یافت.... هی می گفتم اینجمله چرا یه جاش می لنگه شکلک

این نظر توسط ریحانه در تاریخ 1393/07/14 و 21:48 دقیقه ارسال شده است

عکس‌های منچستر اونم تو توالت ⊙_⊙،استقبال هوداران یونایتدی و غیر یونایتدی ⊙_⊙
خلاقیتش تو حلق خودششکلک
خامس رودریگزشکلک
کارلو آنجلوتیشکلک
هر دوشونشکلک
والا نمیدونم کین با خودش چی فکر کرده که سربابی بیچاره با اون هیکل نحیفش میتونسته شما دوتا رو از هم جدا کنهشکلک
پاسخ : این جملۀ آخر بسی قابل تأمل بود شکلک شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/07/14 و 19:59 دقیقه ارسال شده است

استفاده از مجلات منچستر،توی توالت؟شکلکواقعآ که...
فکر میکنم این عکس هم مربوط به خبر پیتر چک باشه
http://8pic.ir/images/id9sprpmi9j3ytyibmrb.jpg
من به شدت شیرجه با دست مخالف رو دوست دارم...شکلک
خبر تمدید قرارداد با کریک،خوشحال کننده ست...
فکر میکنم بدک نباشه این وقفه به خاطر بازیهای ملی...البته من از نظر آمادگی بازیکنا و رسیدن مصدومین میگم...شکلکاگر بازیهای ملی مصدومین دیگه ای بهمون تحویل نده...شکلک
اینهم مربوط به بازی دیروزهشکلک:
http://8pic.ir/images/h9e8dg0ccxuhb5jh9oa2.jpg
مرسی داش شهاب...شکلک
پاسخ : مرسی داش حمید دقیقا اون عکس رو پیتر چک گذاشته بود شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/07/14 و 19:37 دقیقه ارسال شده است

به outside می زد فکر کنم یعنی میرفت لب خط (تو نمیزد) شکلک
چه کله ای خورد اشمایکل شکلک
پاسخ : بسیار ممنون از شما شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/07/14 و 18:41 دقیقه ارسال شده است

ممنووون
هنوز نخوندم.. خواستم بگم من اولین نفرمشکلک
---
اوه اوه عجب تیتری !! خیییلی دااغه!
آدم کنجکاو میشهشکلک
پاسخ : جنجالش مونده خبر آخریه دارم ترجمه می کنم تو پست جدا شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 532
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 1,934
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 16,964
  • بازدید ماه : 40,942
  • بازدید سال : 212,136
  • بازدید کلی : 3,837,301
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30