loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 581 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (7)

 

 

  • http://www.footballfancast.com/wp-content/uploads/2012/04/Ferguson-and-Moyes-300x238.jpg Express - طبق گفتۀ این روزنامه، سرالکس فرگوسن مویس را برای جانشینی مد نظر دارد. یک منبع نزدیک به یکی از بازیکنان بزرگسال یونایتد فاش کرد که: "صحبت درمورد به خدمت گرفتن گواردیولا توسط منچستر یونایتد کمی نابهنگام و عجولانه ست."

"فرگوسن در واقع دو گزینه دیگر رو در اولویت داره – دیوید مویس و خوزه مورینیو."

"مویس و فرگی افرادی نزدیک به هم هستند و فرگی همیشه مویس رو به خاطر اینکه او و تیمهای دیگه لیگ برتری رو گاهی با زیرکی پشت سر گذاشته ستوده است."

"فرگی برای خوزه هم خیلی احترام قائل است، ولی  در مورد خوزه این نگرانی وجود دارد که شیوۀ کاری او و ارتباطش با رسانه ها ممکنه او رو به شخصیتی بزرگتر و مهمتر از باشگاه مبدل کنه."

 

 

  • Pierre-Emerick Aubameyang: St Etienne striker was reportedly watched by Manchester United and Tottenhamsky sports – پیره امریک اوبامیانگ Pierre-Emerick Aubameyang مهاجم  ساله گابونی تیم سن اتین که گفته میشد استعدادیابهای یونایتد و تاتنهام بازی او را در دیدار سن اتین و بوردو زیر نظر داشته اند در این مورد گفت: "منچستر یونایتد؟ این باید به این معنا باشه که من دارم خوب کار می کنم که چنین باشگاهی من رو زیر نظر گرفته، ولی من چیزی در این مورد نمی دونم و توجهی بهش ندارم."

  • Fergie ‘Definitely Not’ Buying Anyone In Januarysportsvibe – فرگوسن: "من هیچ فرد جدیدی رو در ژانویه به تیم نخواهم آورد – قطعا نخواهم آورد."

 

 

 

 

  • Buttner says Ferguson goes 'ballistic' at his players (©GettyImages)الکساندر بوتنر در گفتگو با میرور می گوید که هیچ گاه با مربی ای به عصبانیت فرگوسن کار نکرده است!
    بوتنر پس از انتقالش از ویتس آرنهم مجبور بوده سریعا با زندگی تحت نظر فرگوسن خو بگیرد و اعتراف می کنه که آموخته به هر حرفی "بله بگه" علی رغم اینکه شاید برخی جاها لهجۀ این سرمربی اسکاتلندی رو نمی فهمه.

    و فاش کرد که فرگوسن زمانی برای کلمات اضافی و محترمانه نداره و به هیچ وجه هم  از توپ و تشر زدن به امثال رونی یا پل اسکولز هراسی نداره!

    "لهجۀ بعضی از مردم اینجا برای شنیدن و فهمیدن واقعا سخته و من گاهی کاملا مطلب رو نمی فهمم."

    "من این مشکل رو با آقای فرگوسن دارم. من فقط یاد گرفتم که به هرچیزی که او میگه بگم "بله" بدون اینکه بدونم داره درباره چی صحبت می کنه."

    "او اینطور نیست که همیشه چیزهای خوبی بگه! در واقع من هیچ وقت تحت نظر مربی دیگه ای که به اندازۀ آقای فرگوسن توپ و تشر بزند (بالیستیک) کار نکرده بودم."

    من هیچ وقت پیش از این اخلاقی مثل این رو ندیده بودم – و او اصلا براش مهم نیست که رودرروی چه کسی قرار گرفته."

    "هیچ استثنایی برای وین رونی یا پل اسکولز یا نانی قایل نیست. او به همه نهایت توپ و تشر رو پیش می بره و (حرفاش) مثل تیغ تیز و برنده ست."

 

  • http://www.footballtransfertavern.com/wp-content/uploads/2012/12/Jonathan-Tah-150x150.jpgmetro - این روزنامه اذعان کرده که یونایتد و سرالکس برای جذب مدافع ملی پوش زیر 17 ساله های آلمان، یعنی جاناتان تاه Jonathan Tah اقدام خواهند کرد. این مدافع عضو باشگاه هامبورگ است و گویا پیش از این بر سر تمدید قرارداد عنوان کرده که آینده ش جایی به جز از AON Arena رقم خواهد خورد. باشگاههای آرسنال و بایرن مونیه هم خواهان این مدافع 16 ساله بودند و گویا باشگاه هامبورگ هنگام جذب این بازیکن، 300 هزار پوند به عنوان غرامت طلب خواهد کرد.

 

 

  • http://www.clarinveracruzano.com/wp-content/uploads/2010/08/chicharito-banka.jpg

دیلی استار - این روزنامه ادعا کرده که چیچاریتو اگر بازی کافی بهش نرسه، یونایتد رو ترک میکنه، با استناد به این حرف که از یکی از نزدیکان چیچاریتو شنیده: "خاویر در حال حاضر راضی نیست. حضور مستمر روبین ون پرسی و وین رونی زندگی تو باشگاه رو براش پیچیده کرده."

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/09/27 و 16:14 دقیقه ارسال شده است

مویس چیه اصلا دوس ندارم بیاد و گرنه مثل لیورشوت می شیم فقط امیدوارم گواردیولا بیاد کارش واقعا درسته
مورینیو هم اگه بیاد بعد از سه سال میره و به درد نمی خوره
پاسخ : مورینیو هرگز! ولی مویــــــس خـــــــــــــــــــوبـــــــــــه! شکلک

این نظر توسط FARZAD-KLAUS در تاریخ 1391/09/27 و 9:14 دقیقه ارسال شده است

بشخصه اصلا دوس ندارم مورينيو بياد جانشين سرآلكس بشه اصلا،يعنى تيم رو ب باد فنا ميده امشب دوباره رعال مساوى كرد اكه قرار باشه برا مام از اين جور مربيكريا بكنه ترورش ميكنمشکلکشکلکشکلک
منظورم اين هست ك سبك مربيكريش رو دوس ندارم و ب آكادمى هم توجه نداره

من بيشتر دوس دارم يا مربى دورتموند يا ديود مويس و يا كوارديولا جانشين سر آلكس كبير بشنشکلکشکلکشکلک
پاسخ : من نه با مورینیو موافقم، نه با کلاپ نه با گواردیولا.
من خودم مویس رو بی نهایت دوست دارم. و البته اونیل، یا حتی تونی پولیس و یان هالووی و... کلا انگلیسی! استیو مک لارن هم بدک نیست... برایان کید دستیار کنونی مانچینی تو سیتی هم فوق العاده عالیه!

این نظر توسط FARZAD-KLAUS در تاریخ 1391/09/27 و 9:07 دقیقه ارسال شده است

و اما درباره ى حرف باتنر: خلاصه جوان وكم تجربه هست و اين حرف رو زده تا توجه رسانه ها رو ب خودش جلب كنه و يا ب مانند ديويد بكام دلش هوس كفش كردهشکلکشکلکشکلک
پاسخ : این بوتنر قیافه ش معلومه از این بچه پرروهاست! همینکه توپ رو برمیداره میدوه جلو فکر کرده خبریه! اون گل انفرادی هم که زد فرگی گفت شانسی زده! عملا گند کشید به سر تاپای کودکمون شکلک

این نظر توسط FARZAD-KLAUS در تاریخ 1391/09/27 و 9:00 دقیقه ارسال شده است

خب كجا بوديمشکلکشکلک
و درمورد اون مدافع وسطه جاناتان تاهه،بايد بكم ميتونه خريد خوبى باشه البته ما خودمون توو آكادمى بهتر از ايناش رو هم داريم شکلکشکلک
پاسخ : این جوونا حالا تا نیان بازی نکنن نمی شه در موردشون چیزی گفت. مثل اون فردریک وسلی که پارسال ژانویه از سیتی خریدیم.

این نظر توسط FARZAD-KLAUS در تاریخ 1391/09/27 و 8:55 دقیقه ارسال شده است

اول سلام و خسته نباشى خدمت داش شهاب زحمت كش /دوم اينكه من دوس ندارم هرناندز از تيم بره ب دودليل 1:او درست مثل سولشير يك تعويض طلائى براي تيم بوده 2:او ميتواند نتيجه رو بركردونه درسته تاكتيك نداره و آمارش يه كم ضعيفه ولى خود يك تمام كننده ى عاليه 3: اينكه اون الان محبوب دل همه ى ما شده شکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام نوکرم داش فرزاد گل شکلک
البته داش شهاب بی کار منظورته حتما شکلک
----------------------------
منم فکر نمی کنم هرناندز رفتنی باشه به احتمال زیاد. تقریبا مطمئنم توی تیم می مونه. مورد یک و دو یکی بود! ذخیره طلایی و توانایی در برگردوندن نتیجه جفتش یکیه شکلک
راستی هرناندز تاکتیک داره فکر کنم ولی تکنیک نداره شکلک
آمارش هم راستی خیلی بد نیست. بین تمام بازیکنای لیگ برتر بهترین تعداد گل در دقایقی که بازی کرده رو داره. از همه حتی ون پرسی و رونی و ژکو بهتره از این نظر.
محبوبیتش شکی نیست! در کل بعد بکام دیگه دخترکشمون کریس بود، حالا قطعا چیچاریتو بیبی فیسه!
شکلک

این نظر توسط حمید در تاریخ 1391/09/27 و 1:33 دقیقه ارسال شده است

آخه بوتنر جان تو چی میدونی؟ با گنده تر از تو هاااش بد تر ازینی که میبینی بوده. تو که دیگه عددی نیستی.یکی از دلایل موفقیتهای من یونایتد همین اخلاق رییسه.عادت میکنییییییییییییییشکلک
پاسخ : این بنده خدا خودش زیاد انگلیسی نمی فهمه فکر کرده فرگی هم نمیفهمه مصاحبه هاش رو نمی خونه شکلک
مثل این نگون بختا که خودشون گوشاشون سنگینه، فکر می کنن بقیه هم نمی شنون و اگه پچ پچ پشت سر بقیه حرف بزنن طرف نمی شنوه شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/09/26 و 21:10 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب
فكر نكنم فرگوسن راضي بشه بازيكن آلماني بخره كمي بعيد به نظر مياد اما مدافع بخريم ضرر نميكنيم
چيچاريتو من بهش حق ميدم اين پسر بايد بازي كنه تا اون فرم هميشگيش رو داشته باشه
پاسخ : سلام قاسم علی جان
درسته ولی اینا همه ش شایعات نقل و انتقالاته! فقط میگیم که گفته باشیم وگرنه تابستون دوبار باید مورا به یونایتد می پیوست طبق شایعات شکلک
ولی الآن دیگه از ژانویه میره پی اس جی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 542
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,049
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,079
  • بازدید ماه : 41,057
  • بازدید سال : 212,251
  • بازدید کلی : 3,837,416
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30