loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 513 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (2)

سایت باشگاه - سرمربی منچستر یونایتد، لویی ون هال امدن آنخل دی ماریا با رکورد بریتانیا به یونایتد را به خریدش برای بایرن مونیخ در سال 2009، یعنی آرین روبن تشبیه کرده است.

 

دی ماریای آرژانتینی می تواند در جناح یا مرکز زمین بازی کند و همانند روبن، با قدرت دریبل زنیش توانایی ایجاد رعب و حشت را در دل مدافعین حریف دارد. پس از درخشش روبن در تیم هلند ون هال، اکنون واضح است که رییس انتظار دارد خرید جدیدش، تأثیری مشابه روبن را داشته باشد که وی نیز سال 2009 از رئال مادرید خریداری شد.

 

ون هال در یک نشست خبری پس از حذف از کپیتال وان کاپ به دست MK Dons اذعان کرد که:

 

"من دی ماریا را به این دلیل خریدم که می تواند در مرکز و جناح زمین بازی کند. این قابلیت برای مربی بسیار سودمند است."

 

"شاید به یاد داشته باشید که وقتی مربی و تمرین دهنده ی تیم بایرن مونیخ بودم نیز اواخر آگوست آرین روبن را خریداری کردم. او نیز قابلیت بازی در جناحین و در مرکز را داشت و به همین دلیل همیشه قابلیت تغییر تاکتیک را داشتم چون این تغییر تاکتیک فرآیندی است که گاهی نیاز می شود."

 

با این حال، ون هال اطمینان ندارد که به خاطر استفاده از قابلیتهای این بازیکن اهل امریکای جنوبی، سیستم و چیدمان تیمش را تغییر دهد. وقتی از وی سؤال شد که آیا ممکن است به تاکتیک 4-3-3 تغییر چیدمان دهد پاسخ داد:

 

"این یک فرآیند زمان بر است و من الآن نمی توانم شفاف پاسخ بدهم چرا که در طی فرآیند باید ببینیم چه کاری داریم انجام می دهیم. دقیقا منظورم این است که نمی توانید انگشت خود را روی یک دکمه فشار دهید و بلافاصله سیستم شما تغییر کند. بلکه باید برایش سخت تلاش کنید و طبق آن تاکتیک تمرین کنید."

 

"زمان این مسئله را مشخص می کند چون این فرآیند اعمال تاکتیک به زمان نیاز دارد و ما در آینده خواهیم دید که آیا با دی ماریا باید سیستم را تغییر دهیم یا خیر. به نظر من او می تواند کمک زیادی در شیوۀ بازی ما ارائه کند، او همچنین بازیکنی است که خلاق موقعیت است. به نظرم او می تواند کمک کند و این خیلی مهم است ولی نباید انتظار داشته باشیم که مثلا از فردا به یک باره دنیا عوض شده باشد - خیر این گونه نیست. او باید به محیط لیگ برتر و فلسفۀ منچستر یونایتد خو بگیرد."

 

در خبری روحیه بخش برای هواداران، همچنین رییس اعلام کرد که این خرید خارق العاده اگر بتواند در تمرینات آمادگی خود را نشان بدهد، می تواند در بازی شنبۀ لیگ برابر برنلی به میدان برود. ون هال شرح می دهد:

 

"من خیلی مختصر با دی ماریا صحبت کردم چون این بازی امشبمان ساعت 10 آغاز می شد و اتوبوس داشت حرکت می کرد. او در هتل من بود و من خیلی کوتاه با وی صحبت کردم و او گفت که از نظر فیزیکی شرایطش خوب است. من خودم هم باید این مسئله را به چشم ببینم چرا که او امروز تمرین نکرد. فردا او در جلسۀ تمرینی ما شرکت خواهد کرد. من فردا بررسی خواهم کرد و با وی بیشتر صحبت خواهم کرد."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/06/06 و 2:39 دقیقه ارسال شده است

پس میخواد از دیماریا به عنوان روبن هلندش استفاده کنه...شکلک
تو لیگ انگلیس یک امتیاز هم یک امتیازه،نباید از دستش داد...تا کی،باید چند نوع تغییر ایجاد کنیم؟باید چند بازی و امتیاز از دست بدیم تا راهمون پیداشه؟و وقتی ترکیبمون مشخص شد،دیر نیست واسه قرارگیری در رتبه مناسب تو جدول؟
(البته باید دید هدف این فصل چیه:تستها و انتخاب ترکیب برا آینده؟رقابت واسه کسب سهمیه؟یا واسه قهرمانی؟)

مرسی داش شهابشکلک
پاسخ : خواهش می کنم داش حمید شکلک
فکر نمی کنم بشه به قهرمانی فکر کرد دیگه... اگه فن خال برنگرده از این سیستم باید پیه هر ریسکی رو به تنمون بمالیم

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/06/05 و 19:22 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب
به نظرم 3-5-2 رو بیخیال بشه سنگین تره فکر کنم اگه 4-3-3 بازی کنیم تقریبا هر بازیکنی بتونه سر جاش بازی کنه
راستی مثل این که ویدال خیلی جدی شده الان اکسپرس زد منچستر با قرارداد 5 ساله ویدال موافقت کرده شکلک
دخیا
شاو روخو اسمال والنسیا(جونز)
ویدال هررا
ماتا
دیماریا رابین رونی
البته جای ماتا و رونی هم میشه عوض بشهشکلک
پاسخ : خواهش می کنم...
من خودم کل دوران ورزشیم به عشق دفاعهای کناری گذشت... این سیستم 3-5-2 روز مرگ نوستالوژیهای فوتبالی منه... اگه قرار بود توتال فوتبال یا هر کوفت دیگه ای دوست داشته باشم الآن بارسایی بودم... :|


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 275
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 377
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 377
  • بازدید ماه : 377
  • بازدید سال : 313,825
  • بازدید کلی : 3,938,990
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30