loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 561 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (8)

تو این اوضاع بی خبری چند تیتر کوتاه بگم:

  • Manchester United's Robin van Persie and Wayne Rooneytherepublikofmancunia - پیراهن ون پرسی پرفروش ترین پیراهن لیگ برتری در امریکای شمالی! رونی در رتبۀ دوم! رتبه های بعدی:
    1. Robin van Persie (Manchester United
    2. Wayne Rooney (Manchester United
    3. Fernando Torres (Chelsea
    4. Eden Hazard (Chelsea
    5. Frank Lampard (Chelsea
    6. Clint Dempsey (Tottenham Hotspur
    7. Steven Gerrard (Liverpool
    8. Javier Hernandez (Manchester United
    9. Shinji Kagawa (Manchester United
    10. Jack Wilshere (Arsenal
  • GivemeFootball - وب چت جذاب سؤال و جواب سایت باشگاه پس از یک وقفۀ یک ساله دوباره راه اندازی شد! اینبار اشلی یانگ و دنی ولبک پاسخگوی سؤالات هواداران سراسر دنیا در این چت دوستانه بودند:

    نرمن از جامائیکا: دنی، نظر در مورد بازیکردن اوسین بولت برای یونایتد چیه؟ من یادم می آد یک بار که چند سال پیش جلو ولورهمپتون گلزنی کرده بودی به استایل و شیوۀ بولت خوشحالی کرده بودی!

     

    دنی ولبک: او باید بیاد و یه دوره آزمایشی تمرین کنه. او باید بیاد و تمرین کنه و نشون بده که چی تو چنته داره. او سریعترین مرد در جهانه. او بی همتاست و من شیوه ای رو که او خودش رو برای مسابقات آماده می کنه ارج می نهم. او یک شخصیت عالی است.

  • http://therepublikofmancunia.com/wp-content/uploads/2011/11/Rooney-and-Giggs.jpgدیلی میل – محبوبیت جهانی یونایتدی ها در نظرسنجی جهانی لیگ برتر!

    سایت رسمی لیگ برتر، در نظر سنجی جهانی سال 2012 خود، نظر 30000 هوادار فرامرزی خود را از 200 ملیت مختلف در مورد محبوبترینهای لیگ برتر جویا شد که یونایتدی ها با اختلاف نشون دادن قلب جهان رو به تسخیر خودشون در آوردن!

    * در نظر سنجی محبوبترین بازیکن فعلی لیگ برتر، وین رونی با 20 درصد آرا اول شد و ون پرسی با 14 درصد و جرارد با 10 درصد دوم و سوم شدند. گیگز و سوارز هم چهارم و پنجم (در نظر سنجی سال 2008 تورس از لیورپول اول بود)

    رونی در این باره میگه: "این عالیه که در این نظر سنجی مورد توجه هوادارا بودم. من از گوشه گوشه دنیا از هواداران پیام دریافت کردم و به خوبی می دونم که لیگ برتر خارج از بریتانیا تا چه اندازه محبوب است."

    *در نظر سنجی بهترین بازیکن تاریخ لیگ برتر هم مطابق انتظار رایان گیگز افسانه ای اول شد و تیری هانری و جرارد دوم و سوم شدند.

    *در نظر سنجی بهترین سرمربی هم که لازم نیست بگم فرگی با 48 درصد اول شد!

    *در مورد آینده دار ترین ستاره در پنج سال آینده اما اوکس چمبرلین از آرسنال با 17 درصد آرا اول شد، جک ویلشر با 13 درصد دوم شد و تام کلورلی با 8 درصد سوم شد.

    * ریو فردیناند هم به عنوان بیشترین توئیت کننده در توئیتر دست پیدا کرد ورونی بعد ریو دوم شد!

  • Goal - پلیس پایتخت انگلیس، هوادار چلسی رو که در جریان دیدار لیگ کاپ چلسی و یونایتد به سوی ولبک ژست نژاد پرستانه (ادای میمون!) گرفته بود، بی گناه اعلام کرد و اعمال او را جدی ندانست! بدین ترتیب این مرد تبرئه شد! (مترجم: نمی دونم فرقش با مورد هوادار لیورپول چیه که اون جدی بوده ولی این جدی نیست! امیدوارم به اینکه چلسی هم مثل پلیس متروپل لندنیه ربطی نداشته باشه!)

 

 

  • http://static2.fan2sport.com/var/ezflow_site/storage/images/foot/actualite/ferguson-guardiola-ou-bien-mourinho/1879886-1-fre-FR/Ferguson-Guardiola-ou-bien-Mourinho_article450x300.jpgclubcall - گویا فرگوسن هفته دیگه دوباره بعد بازی با ساندرلند در نظر داره به نیو یورک سفر کنه!دلیل ظاهری این سفر ملاقات با پسر بزرگترش مارک در مانهاتان عنوان شده که ولی رسانه ها این مسئله رو باور نکردن و باز هم شایعات ملاقات احتمالی فرگوسن با گواردیولا در نیویورک برای جانشینین در اولدترافورد در رسانه ها مطرح شده. حتی ادعا شده این دو بار اخیر که برادر فرگوسن، مارتین فرگوسن برای تماشای دو دیدار بارسا برابر سلتیک و بیلبائو به نوکمپ رفته بوده، مارتین با برادر و پدر گواردیولا که هر بازی به نوکمپ می آیند دیدار و گفتگو کرده حتما! در کل باز هم باید شاهد شیوع شایعات ملاقات فرگی با پپ و احتمالا تکذیب آنها توسط یونایتد باشیم.
  • Danny Welbeckبه ولبک رأی بدید!

    دنی ولبک با 4 بازیکن دیگه که کاندید بهترین بازیکن سال تیم ملی انگلیس شدن رقابت داره و نظر سنجی توی سایت رسمی فدراسیون آغاز شده!! به لینک زیر تشریف ببرید و با رأی دادن به ولبک حمایت خودتون رو از این جوون منچستری نشون بدید!...
    لازم به ذکره که ولبک اولین بازیش رو در مارچ 2011 برای انگلیس انجام داد و در سال 2012 هم در مجموع در 11 حضور در تیم ملی انگلیس 5 گل زد که بهترین آمار گلزنی امسال در بین بازیکنای تیم ملی محسوب می شه!! نبینم جرارد رأی بیاره ها! :D
    http://www.thefa.com/England/News/2012/england-award-shortlist
  • Roma Look To Take Out Of Favour Nani On Loanگل دات کام می گوید که باشگاه روم در نظر دارد نانی 26 ساله را از ژانویه به صورت قرضی برای شش ماه به خدمت بگیرد با این بند در قرارداد که آخر فصل در صورت تمایل، قرارداد دائمی انتقال نانی به روم امضا شود. روم در حال حاضر با برادر نانی هم تماس داشته اند که ببینند آیا مایل است به استادیو المپیکو منتقل شود یا خیرگل دات کام می گوید که باشگاه روم در نظر دارد نانی 26 ساله را از ژانویه به صورت قرضی برای شش ماه به خدمت بگیرد با این بند در قرارداد که آخر فصل در صورت تمایل، قرارداد دائمی انتقال نانی به روم امضا شود. روم در حال حاضر با برادر نانی هم تماس داشته اند که ببینند آیا مایل است به استادیو المپیکو منتقل شود یا خیر
  • گویا مدافع تیم تورینو، آنخلو اوگبونا نیاز به عمل فتق دارد و لذا یونایتد باید به دنبال خرید دیگری باشد.
  • hereisthecity - به دنبال حذف تیم اصلی آرسنال برابر تیم دسته چهارمی بردفورد در لیگ کاپ، هافبک دیگر تیم لندنی یعنی QPR، هوگان افرائیم در توئیـ ـ تر به جک ویلشیر گفت که "آقای ویلشر تئاتر رؤیاها انتظار تو را می کشد!" و به او توصیه کرده که او هم مانند دیگر ستاره های آرسنال برای رسیدن به جام این تیم را ترک کند!
  • رییس باشگاه دورتموند در گفتگو با نشریۀ اول اروپا، Bild گفت که "در حال حاضر هیچ ادعا و نشانه ای از این که لواندوفسکی می خواهد باشگاه را ترک کند وجود ندارد."
  • Maurice Watkins Joins Boardمائوریس واتکینز، مدیر حرفه ای سابق منچستر یونایتد هم به سمت ریاست فدراسیون شنای بریتانیا برگزیده شد. این تصمیم جایگزینی به دنبال نتیجه ضعیف تیم المپیک شنای بریتانیا در کسب مدال المپیک گرفته شد.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1391/09/24 و 18:06 دقیقه ارسال شده است

اين كار مثل 10دقيقه10نفره بودن زايد يادت نره بود كه زايد رفت و مارو به حال خودمان گذاشتشکلک
هرجور راحتي داش به ماهم سر بزن اونجا پس حالا كه اينطور شدشکلک
پاسخ : اصلا می دونی می خوام چی کار کنم! الآن اینجا رو هم میزنم میترکونم خیال خودم و تو و ایمون زاید راحت بشه شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1391/09/24 و 16:09 دقیقه ارسال شده است

نامرد كودتا كردين ديگه مارو اونجا نگه داشتين خودتون اومدين اينجا باشهشکلک
پاسخ : اصلا لذتی که تو این کار بود توی 4 بار بردن متوالی پرسپلیس نبود شکلک
ولی جدا نمی شد اعلان عمومی کرد بالاخره جلو بچه هایی که مرام گذاشته بودن برا سایت پول ریخته بودن خوب نبود دیگه! یکیشون هم خودت! حالا خوبه میخواستم از شماها قایم کنم، زارتی همه تون با هم پیدا کردین اینجا رو! شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1391/09/24 و 11:23 دقیقه ارسال شده است

همون وبلاگ قديمي اينشکلک
پاسخ : هان؟ شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1391/09/24 و 11:16 دقیقه ارسال شده است

اينجا نويسنده اي كاكو؟شکلکتو كه وقت نداشتي شيطون چرا اونجا نمينويسيشکلک
پاسخ : چطوری کاکو؟! اصلا باورت نمیشه این محیط نوشتن ورد پرس خیلی بد بود شکلک
سایز متن رو نمی شد تغییر داد! رزبلاگ دوست می دارم! ولی خوب البته وقت نداشتن هم به قوه خودش باقیه! فعلا اینجا تفریحی مطلب میذارم تا دفاع ارشد، بعد از دفاع ببینیم چی میشه امیر اینا هاست رو تمدید می کنن، یا برمیگردن رزبلاگ قدیمی... تا اون موقع کلی دنیا عوض شده

این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/09/23 و 20:12 دقیقه ارسال شده است

اصلا دوست دارم روزی فرگوسن بره خدا اون روز رو نیاره شکلک
نانی واقعا من خیلی دوستش دارم امیدوارم فرگوسن نانی رو نفروشه آخه از سبک بازی نانی خیلی خوشم میاد شکلک
پاسخ : برا من عجیبه فرگوسن تا جایی که یادمه (اگه درست یادم باشه) تو رونمایی مجسمه گفته بود فصل بعدم هست... بعید می دونم گواردیولا یه فصل دیگه حاضر بشه بی کار بمونه!

این نظر توسط milad-kagawa در تاریخ 1391/09/23 و 18:46 دقیقه ارسال شده است

و اما در مورد اخبار:

من مطمئنم رئیس به گواردیولا به چشم جانشین آیندش نگاه میکنه این شکی نیست البته رضایت خود پپ هم لازمه که بیاد البته امیدوارم فرگی چن سال دیگه بمونه.

من رفتم به ولبک رای دادم شانس خیلی زیادی داره با توجه به جمعیت فوق العاده زیاد منچستری های در سرارسر کره خاکی.

نانی هم دیگه نمیدونم چی بگم موندش دیگه کار خداست و به احتمال 85 میره زمستون از تیم.

اوگبونا هم بیخیال حالا که مصدوم شده دیگهشکلک

وای ویلشیر خداااااااااااا یعنی میشه یه روزی ببینمش تو پیراهن تیمشکلکشکلک

آخریم هیچ تخصصی توش ندارم شرمنده دیگهشکلک
پاسخ : نانی البته خود باشگاه هیچی نگفته... ولی خیلی دور و برش شایعه هست... من اصلا دلم نمی خواد بره! شکلک

این نظر توسط milad-kagawa در تاریخ 1391/09/23 و 18:21 دقیقه ارسال شده است

ایول داری شهاب ممنون که اینقدر آپ هستی دمت گرمشکلکشکلکشکلک
پاسخ : به به داش میلاد کاگاوای گل شکلک
چه خبر کاکو؟! شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 458
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 458
  • بازدید ماه : 41,933
  • بازدید سال : 213,127
  • بازدید کلی : 3,838,292
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30