loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حسام بازدید : 591 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (2)

فن‌پرسی: این دربی با دربی‌های قبلی من فرق دارد

طرفداری - رابین فن‌پرسی ستاره منچستریونایتد در مصاحبه خود با شبکه منچستریونایتد از شرایط دربی منچستر گفت.
به گزارش سان، رابین فن‌پرسی که به همراه آرسنال در دربی های مهم شهر لندن از جمله دربی شمال لندن بین تاتنهام و آرسنال به میدان رفته و سابقه حضور در چنین بازی هایی را دارد این بار باید در دربی ای بازی کند که به مراتب از دربی های قبلیش سخت تر است.

وی در مصاجبه با شبکه منچستریونایتد گفت: "من قبلا در دربی شمال لندن برابر تاتنهام و دیگر دربی های شهر لندن بازی کرده‌ام، ولی اینجا فقط دو تیم منچستر از این شهر هستند، پس به همین دلیل این بازی تنها داربی این شهر و بزرگترین مسابقه این شهر است. این یک رقابت بسیار حساس است چرا که تیم‌های اول و دوم لیگ برتر در این مسابقه بازی می‌کنند و نتیجه اش در قهرمانی هر کدام از دو تیم موثر است."

این بازیکن 29 ساله می‌افزاید: "ما شروع خوبی داشته ایم و درلیگ برتر هشت بازی قبلی خود را به غیر از بازی در مقابل نوریچ پیروز شده‌ایم. این خوب است ولی با نگاهی به آن بازی ها ما حتی می‌توانستیم بهتر باشیم چرا که در آن بازی ها خیلی خوب بازی کرده ایم. حقیقت الان این است که ما سه امتیاز جلو هستیم و این بعد از 15 مسابقه نتیجه خوبی است و می‌خواهیم در این بازی صدرنشینی خود را حفظ کنیم."


منچستریونایتد در این فصل 3 شکست از 15 مسابقه داشته که نسبت به فصل گذشته آنها که در کل فصل فقط 6 شکست داشته اند آمار چندان خوبی به نظر نمی‌رسد. ستاره هلندی در این باره می‌گوید: "فکر کنم ما 10 بار در بازی ها عقب افتادیم و توانستیم جبران کنیم و برنده شویم. این می‌تواند نشانه ضعف ما در این زمان باشد ولی نشان دهنده قدرت ما نیز هست. ما در هر دقیقه ای از بازی می توانیم گل بزنیم از گوشه ها از روی کرنرها، ضربات آزاد، ضربات سر، با پاس های زیاد و به هر روشی که بشود گل می‌زنیم. ما هر وقت بخواهیم گل میزنیم و این را نیز در طول فصل ثابت خواهیم کرد. ما بارها بازگشت های باز شکوهی در این فصل انجام داده ایم، اگر یک بار این کار انجام شود خوب است، چند بار انجام شود بهتر است ولی اگر معمولا اینکار انجام شود کیفیت و قدرت تیم را نشان می‌دهد. در بازی یکشنبه هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد حتی ما ممکن است عقب بیافتیم اما خوشبختانه می‌دانیم که می‌توانیم جبران کنیم."

رونی از برد در دربی منچستر می گوید

طرفداری-ستاره خط حمله تیم فوتبال منچستریونایتد، امیدوار است تا شاگردان فرگوسن با پیروزی مقابل ستی، فشار را بر روی شاگردان مانچینی بیشتر کنند.


به گزارش ساکرنت، رونی و هم تیمی هایش با ۳ امتیاز بیشتر از رقیب همشهری خود، قبل از بازی دربی صدرنشین لیگ برتر هستند.

تیم منچسترسیتی با شکست یک بر صفر مقابل بورسیا دورتموند از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت و رونی معتقد است این شکست، به نفع یونایتد خواهد بود.

"من سیتی از رقابت های لیگ قهرمانان حذف شد و می دانیم که شرایط بسیار سختی را پشت سر می گذارند. فکر می کنم همه از پشت صحنه خبر دارند. اگر برنده شویم فشار بر روی آنها بسیار زیاد می شود. اگر ۳ امتیاز را بگیریم کار بزرگی برایمان خواهد بود."

"بدیهی است که یک بازی عظیم پیش رو داریم. شاید در حد بازی مقابل لیورپول. رقابت با هر دو تیم بسیار مهم است. یونایتد و سیتی هر دو برای صدرنشینی تلاش می کنند. ما سعی می کنیم که برای برد به آنجا برویم. برای بازی آماده هستیم."

رونی معتقد است که بازیکنان کناری یونایتد می توانند کاری کنند که فرگوسن در کورس قهرمانی از همه حریفان پیشی بگیرد و قهرمانی را مال خود کند.

"فکر میکنم قدرت تیم ما در کناره ها باشد. حرکت از گوشه ها، رفتن به داخل محوطه جریمه و ارسال توپ به دهانه دروازه. مدت هاست که این روش برای یونایتد کارساز است و یکی از نقاط قوت ما می باشد."

"البته آنها در خط میانی قدرت زیادی دارند. اما فضای زیادی را هم به حریفان می دهند. من مطمئنم که سرآلکس و مانچینی چیزهای متفاوتی را می بینند و شیوه های آنها می تواند ضعف هر یک از دو تیم را نمایان کند."

Alex Ferguson

goal.com : سرالکس فرگوسن سرمربی باتجربه منچستریونایتد در صحبت هایی اعلام کرده که نگران مصدوما و غایبان کنونی تیمش نیست. این درحالی است که در آستانه داربی حساس امشب شهر منچستر، فرگوسن تعدادی از مهره های اصلی اش را در اختیار نخواهد داشت.

کاپیتان نمانیا ویدیچ و شینجی کاگاوا خرید تابستانی یونایتد مصدوم هستند و انتظار می رود که نانی، اندرسون و والنسیا هم به این بازی نرسند. تام کلورلی هم بعد از مصدومیتی که در جریان بازی با کلوژ گریبانگیرش شد، ممکن است شانس حضور دراین بازی را از دست بدهد.

دراین میان سرالکس فرگوسن در آستانه داربی بزرگ شهر منچستر اعلام کرده که گزینه های زیادی را پیش رویش می بیند و تیمش به اندازه کافی بازیکن دارد که نگران این مصدومیت ها نباشد.

این مربی اسکاتلندی به ام. یو تی وی گفت:« می دانم که مشکلاتی در زمینه مصدومیت ها داریم ولی ما رختکن کوچک و بازیکنان معدودی نداریم. من تجربه فراوانی در این زمینه دارم. روز 4شنبه و در بازی با کلوژ به دارن فلچر استراحت دادم و فقط در ده دقیقه پایانی بازی او را به زمین فرستادم. مایکل کریک هم بازگشته و به علاوه اشلی یانگ، رابین فن پرسی وین رونی، دنی ولبک و خاویر هرناندز را هم داریم.»

سرمربی باتجربه یونایتد ادامه داد:« این کمکی است که یک رختکن پربازیکن می تواند به مربی برساند. لازم نیست که همه بازیکنان هرهفته بازی کنند. هواداران ما باید این رادرک کنند. الان چندین سال است که ما با چنین شرایطی از نظر مصدومیت ها مواجه می شویم. هر باشگاهی با این مشکلات روبرو می شود. معمولا 10% از بازیکنان تیم مصدوم شده و دراختیار مربیان نیستند. ما درحال حاضر در چنین شرایطی هستیم ولی زیاد نگران و بی قرار نیستیم.»

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سید محمد در تاریخ 1394/01/26 و 22:08 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز
با تشکر از شما به خاطر مطالب جذاب سايت خوبتان!
من مدير سايت رايانت هستم؛ از شما خواهشي دارم:
از آنجايي که آمار و ورودي گوگلتان پايين است از شما خواهشمندم که حتما از لينک باکس رايانت استفاده کنيد؛ لينک باکس رايانت اولين سيستمي است که براي شما ورودي گوگل ارسال مي کند!
من تضمين مي کنم که آمار ورودي از گوگل و البته آمار کل سايتتان افزايش چشمگيري پيدا مي کند.
اصلا ممکن است از خود بپرسيد لينک باکس چيست؟
لينک باکس به مکاني گفته مي شود که لينک هاي شما در آن درج مي شود، اين لينک ها روزانه براي بيش از 10000 نفر به نمايش در مي آيد!!
براي استفاده بايد از آدرس www.tm.wser.ir اقدام کنيد سپس از منوي بالاي سايت گزينه دريافت کد را کليک کنيد؛ سپس کد دريافت شده را در مکان مناسبي در سايت خود درج کنيد و لينک داغ ترين مطلب خود را براي ما ارسال کنيد.
در صورتي که از لينک باکس ما استفاده کنيد از خدمات زير بهرمند خواهيد شد:
- ثبت بنر تبليغاتي شما بدون تبادل در سيستم تبادل بنر www.baner.wser.ir
- ارسال ورودي گوگل به صورت روزانه
- هر چند روز يک بار در لينک باکس رايانت يک شماره رمز شارژ 5000 توماني ايرانسل درج مي شود و در دوره بعدي يک شارژ 5000 توماني همراه اول
- تاييد لينک هاي شما به صورت منظم هرشب ساعت 21
- داراي خبرنامه اختصاصي براي ارسال جديدترين خبر ها و تصميمات گرفته شده
- اشتراک گزاري مطالب شما در سايت هاي ديگر
- بهينه سازي شده + پشتياني آنلاين
و امکانات بسياري که بعد از استفاده از آن خود متوجه مي شويد!!
براي اثبات حرف هايم کافيست به مدت يک ماه از لينک باکس رايانت استفاده کنيد؛ در صورتي که تاثيري مشاهده نکرديد لينک باکس را از سايت خود حذف کنيد؛ اما ما بنر شما را حذف نخواهيم کرد.
********براي ارتباط با پشتيباني مي توانيد از طريق آدرس زير با ما ارتباط برقرار کنيد و سوالات خودتون رو بپرسيد: www.box.wser.ir
در صورت تمايل مي توانيد نسبت به دريافت رمز آمارگير وبگذر اقدام فرماييد.
با آرزوي موفقيت شما
باتشکر

این نظر توسط شهاب در تاریخ 1391/09/19 و 15:41 دقیقه ارسال شده است

ایول دمت گرم حسام جون شکلک
پس با این اوصاف که فرگی گفته به فلچر استراحت داده، حتما اون با کریک وای میسن زوج خط میانی....
پس احتمالا همین ترکیب زیر رو داریم... چون من شنیدم ولبک رو هم گفته که میخواد بذاره جناح زمین
http://this11.com/boards/abDRo6gaja.jpg


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 165
  • آی پی دیروز : 502
  • بازدید امروز : 205
  • باردید دیروز : 2,317
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,170
  • بازدید ماه : 4,170
  • بازدید سال : 317,618
  • بازدید کلی : 3,942,783
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30