loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 959 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (6)

لطفا تیترهای مورد نظر خود را درخواست کنید تا ترجمه شوند.

-Thiago has ‘chosen’ to move to Manchester United The Peoples Person 1
-خوان پی، روزنامه نگار اسپورت کاتالونیا در وبسایت این روزنامه مدعی شده هم اینک تصمیم تیاگو مبنی  بر پیوستن به یونایتد "گرفته شده" است. و در ادامه بند آزاد سازی 18 میلیون یورویی این بازیکن را زیر سؤال برده و گفته این مبلغ را تنها میتوان به عنوان هزینۀ 8 سال تمرین وی در لاماسیا حساب کرد! و گفته البته از جدایی او تنها طرفی که سود میبرد، بارساست چون جا برای پیشرفت جوانانی چون سرخی روبرتو و رافینیا بازتر می شود!
-
-VIDEO: Angelo Henriquez Brace Not Enough For Chile In u20 World Cup 2
-شیلی علی رغم اینکه هنریکز دو گل زیبا به ثمر رساند، در طی 120 دقیقه 4-3 برابر غنا شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی جام جهانی زیر 20 سال باز ماند. بدین ترتیب دو بازی نیمه نهایی این جام جهانی بین تیمهای اروگوئه-عراق و فرانسه-غنا برگزار خواهد شد.
-
-'Well done, Andy': Rio, Barton, Lineker and co lead Twitter tributes to... Daily Mail 3
-پیامهای تبریک ریو، بارتون، لینکر و ... در توئیتر به قهرمانی اندی ماری در ویمبلدون
-
-Man Utd transfers: Lewandowski will leave in 2014, says Klopp The Sport Review 4
-یورگن کلاپ، سرمربی دورتموند تأیید کرد که مطمئن است روبرت لواندوفسکی یک فصل دیگر در دورتموند میماند و در تابستان 2014 (به صورت آزاد) به بایرن مونیخ ملحق خواهد شد و در این زمان کلاپ سعی خواهد کرد جایگزینهای مناسبی در ترکیبش بسازد.
-
-Anzhi Makhachkala Hold Talks with Nani Representatives as Capture of Manchester United... Inside Futbol 5
-طبق ادعای روزنامۀ روسی Investa، باشگاه آنژی ماخاچ قلعۀ این کشور پهناور برای به خدمت گرفتن نانی با نمایندگان وی وارد مذاکره شده است و مصمم هستند او را به ترکیب خود اضافه کنند و حقوق درخواصتی نانی 8 تا 9 میلیون یورو در سال است. گویا یونایتد هم خواهان دریافت 15 میلیون یورو برای این وینگر پرتغالی خود است.
-
-PICTURE: Wilfried Zaha begins his Manchester United journey The Peoples Person 6
-عکس: زاها سفر خود را به اولدترافورد آغاز میکند! زاها در حال رفتن به اولدترافورد.
-
-Ferguson misses Murray's Wimbledon final as he jets off on Scottish holiday Daily Mail 7
-عکس - فرگوسن دیروز صبح سوار هلیکوپتر شد و سفرش در طول اسکاتلند را آغاز کرد! بدین ترتیب فرگی فینال اندی ماری را هم از دست داد و نتوانست از نزدیک این دیدار را تماشا کند.
-
-Rooney joins Posh Spice and PM Cameron in Royal Box to cheer... Daily Mail 8
-وین رونی و همسرش، و البته ویکتوریا بکام، همسر دیوید بکام هم فینال دیشب ویمبلدون را از نزدیک تماشا کردند.
-
-Kevin Strootman Gives ‘Yes’ to Roma But Agreeing Fee for Manchester United... Inside Futbol 9
-طبق ادعای ایل ماساگروی ایتالیا، باشگاه روم به توافق شخصی برای جذب کوین اشتروتمن دست پیدا کرده است و تنها توافق بر سر مبلغ انتقال با PSV مانده که PSV بین 15 تا 20 میلیون یورو می خواهد ولی روم تنها 11 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد!
-
-VIDEO: United’s new signing teaches Spain a lesson The Peoples Person 10
-ویدئوی نمایش خیره کنندۀ گیرمو وارلا در پیروزی 1-0 اروگوئه برابر اسپانیا در جام زیر 20 سال.
-
-Manchester United signing two Barcelona players and selling Rooney for €4m, the... Sport Witness 11
-اسپورت کاتالانیا ول کن ماجرا نیست و دیروز تیتر صفحۀ اولشون این ادعا بوده: تیاگو+ویا+4 میلیون یورو در قبال وین رونی! تیاگو 18تا، ویا 8 تا و رونی 30 میلیون یورو! که اسپورتویتنس هم به تحلیل جزئی این ماجرا پرداخته و اینکه بارسا رونی رو میتونه کنار مسی و نیمار به بازی بگیره یا اینکه ویا مایله بیاد نیمکت نشین فن پرسی بشه در حالی که برخلاف رونی نمی تونه توی خط هافبک بازی کنه؟ و همچنین حقوق رونی.... در کل اسپورتویتنس گفته حرفهای اسپورت کاتالانیا به نظر میاد بیشتر نشئت گرفته از بحثهای خودشون توی دفتر روزنامه نگاری باشه تا یه خبر موثق و ... با توجه به تیترهای زرد متعددی که این چهار روز گذشته زدن!!
-
-Mazinho says he knows 'nada' about Thiago plumping for Manchester United Sport Witness 12
-اسپورتویتنس - مازینیو، می گوید "هیپ پیز" در مورد اینکه پسرش منچستر یونایتد را انتخاب کرده نمی داند! امروز موندو دپورتیووی کاتالانیا از قول پدر تیاگو این نقل قول رو انجام داده و البته اسپورتویتنس گفته مازینیو قطعا میدونه پسرش چه تصمیمی گرفته چون تا حالاش هم نقش اصلی رو در دوران ورشی پسرش داشته و این جمله به نظر میاد بیشتر به خاطر دفع کردن سؤال موندو بوده و مازینیو به خاطر اینکه پسر کوچیکترش رافینیا هنوز در بارساست نخواسته با حرف زدن در مورد منچستر، با رسانه های کاتالانی شاخ به شاخ بشه و اسپورتویتنس گفته مازینیو درعمل باید از تهدیدات اخیر این رسانه ها در مورد مالیات سنگین بستن برای تیاگو و این تهمت که تیاگو به خاطر پول بارسا رو ترک میکنه، ناراحت هم باشه... ولی مجبوره رابطه ش رو با کاتالانیا حفظ کنه. اسپورتویتنس گفته نهایتا این صحبت مازینیو نباید موجب نگرانی هواداری یونایتد باشه چون دلیلش احتمالا همین حفظ رابطه بوده!
-
-Manchester United to announce Garay signing imminently, and Vidic is said to... Sport Witness 13
-اسپورتویتنس- رکورد پرتغال باز هم نوشته انتقال گارای به یونایتد قطعی شده و اعلامش قریب الوقوعه! اسپورتویتنس هم شاکیه گفته از ماه مارچه رکورد هی میگه انتقال گارای قطعی شده! و اسپورتویتنس به این مشکوکه که چرا اگه انتقال قطعی شده، یونایتد جای اینکه اعلامش کنه و گارای زودتر بیاد پیش فصل، اعلام رو تا این وقت از جولای به تعویق انداختن؟؟ البته رکورد آیندۀ ویدیچ رو هم زیر سؤال برده و گفته قطعا ویدیچ از مویز به دنبال این انتقال تضمین بازی می خواد و اگه مویز نتونه بهش بده، ویدیچ باشگاه رو ترک میکنه که اسپورتویتنس نمی دونه رکورد اینو از کجاش درآورده!! ولی در کل اسپورتویتنس هم دلایل علاقۀ یونایتد به گارای رو بررسی کرده و گفته شاید نگران رفتن یکی از مدافعینشون هستن یا اینکه نگران آمادگی جسمانی ریو و ویدیچ در طول فصل که البته اشاره شده اونز هر وقت اون پست بازی کرده عالی بوده و اسمالینگ رو هم اونجا داریم ولی جونز بیشتر برای پوشش هافبک مناسبه...
-
-Rome press angry as Tottenham hijack Roma's Nani and Strootman moves Sport Witness 14
-کوریه دلو اسپورت، رسانۀ ایتالیایی شهر روم از دست تاتنهام و بالدینی (مدیر خرید فصل قبل روم که این فصل به تاتنهام پیوسته) شاکیست و معتقد است بالدینی که در روم به دنبال مذاکرات جذب نانی و اشتروتمن برای روم بوده، اکنون از اطلاعاتش از این مذاکرات قصد دارد استفاده کند و این دو بازیکن را برای تاتنهام جذب کند! اسپورتویتنس هم شرایط دو بازیکن رو بررسی کرده و گفته البته انتقال نانی به تاتنهام بیشتر از انتقال اشتروتمن به این تیم لندنی و به ویژه بعد جذب پائولینیو منطقیه...
-
-Strootman eyeing move away Sky Sports 15
-کوین اشتروتمن در گفتگو با وئتبال اینترنشنال به احتمال خروجش از PSV اشاره کرده و گفته در صورتی که باشگاههای خواهانش که اکنون با وی تماس داشته اند، با PSV به توافق برسند وی هم با آنها مذاکره خواهد کرد. او تأکید کرده برنامه های لوییز فن خال سرمربی تیم ملی هلند برای جام جهانی آتی در برزیل بسیار در تصمیم کوین نقش خواهد داشت. (مترجم: یه چیزی هم در مورد اینکه مشتریهاش بین شش تیم برتر دنیا هستن یا نیستن گفته که جمله ش 10 کلمه ست 9 کلمه ش اصطلاحه من نفهمیدم! برید تو منبع بخونید نفهمیدم هستن یا نیستن یا می خواد باشن!)
-
-Man Utd transfers: Why Cristiano Ronaldo won’t return to Old Trafford The Sport Review 16
-مقالۀ اسپورتینگ پرویو، سه دلیل که چرا رونالدو به اولدترافورد بازنمیگردد: بازنشستگی پدرش، فرگوسن، مأموریت ناتمام در رئال، ناتوانی یونایتد در پرداخت قیمت او.
-
-Man United not the only club chasing me, says Strootman talkSPORT 17
-آهان تاکسپورت عین آدم ترجمه کرده! استروتمن گفته مشتریهای من فقط بین شش لیگ برتر اروپا نیستن! از روسیه هم پیشنهاد دارم که البته به اونجا فکر نمیکنم (به دلیل تمایل به حضور در جام جهانی)
-
-Kagawa excited for Reds return Manchester United - Official Site 18
-شینجی کاگاوا در اینساید یونایتد از بازگشت به تمرینات شیاطین سرخ (که در پیش فصل روی خواهد داد) ابراز خوشحالی کرده و فکر کنم برای دهمین بار اشاره کرده از نمایشش راضی نبوده در فصل قبل و میخواد بهتر بشه (دهن ما رو سرویس کرد با این تواضعش!)
-
-Aeroflot alliance for United Sky Sports 19
-یونایتد به صورت رسمی شرکت هوایی ایروفلات روسیه را با قراردادی پنج ساله به عنوان اسپانسر هوایی خود جایگزین ترکیش ایرلاین کرد. (عکس پست)
-
-Sir Alex Ferguson congratulates Andy Murray on Wimbledon win Sports Mole 20
-اندی ماری در گفتگو با بی بی سی اسپورتس فاش کرده که بعد قهرمانی در ویمبلدون، دو پیام تبریک از سرالکس فرگوسن که نتوانسته بود به دلیل سفر تفریحیش در اسکاتلند به تماشای فینال برود دریافت کرده است!
-
-David Moyes eyes historic trophy haul Give Me Sport 21
-دیوید مویز چشم به پربار کردن ویترین افتخاراتش در یونایتد دارد. از اینجا بخوانید.
-
-Clattenburg to take charge of Community Shield curtain raiser Daily Mail 22
-کلاتنبرگ به عنوان داور دیدار خیریه یا سوپرکاپ انگلیس بین یونایتد و ویگان برگزیده شد!
-
-Wayne Rooney: England can win the World Cup Give Me Sport 23
-وین رونی: انگلیس می تواند قهرمان جام جهانی شود.
-
-Juventus send their best men to build up dossier on Manchester United... Sport Witness 24
-اسپورتویتنس - آنتونیو کونته شدیدا به دنبال موفقیت در این فصل لیگ قهرمانان است و به گروهی از مردان قابل اعتمادش دستور داده در این فصل به صورت جزئی چهار تیم یونایتد، چلسی، بایرن مونیخ و رئال مادرید را زیر نظر بگیرند! من جمله روشهای تمرینی این تیمها، ضربات ایستگاهیشون و اینکه چطور سرمربیهاشون در طول بازی تاکتیکهاشون رو تغییر میدن! اسپورتویتنس اشاره میکنه البته هنوز معلوم نیست این بررسی و Scouting یاران کونته به صورت جاسوسی از تمرینات این چهار تیم برگزار می شود یا خیلی ساده فقط بازیهای این چهار تیم را مد نظر قرار میدهند. -
- 25
- -

 راهنما:

لطفا تیترهای مورد نظر خود را درخواست کنید تا ترجمه شوند.

- 1
- -
- 2
- -
- 3
- -
- 4
- -
- 5
- -
- 6
- -
- 7
- -
- 8
- -
- 9
- -
- 10
- -
- 11
- -
- 12
- -
- 13
- -
- 14
- -
- 15
- -
- 16
- -
- 17
- -
- 18
- -
- 19
- -
- 20
- -
- 21
- -
- 22
- -
- 23
- -
- 24
- -
- 25
- -

 راهنما:

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط behzad در تاریخ 1392/04/17 و 20:10 دقیقه ارسال شده است

merisi shahab janشکلک
پاسخ : خواهش میکنم بهزاد جان شکلک

این نظر توسط behzad در تاریخ 1392/04/17 و 19:25 دقیقه ارسال شده است

didare soper kap tarikhesh chezamaniye? shahab khanشکلک
پاسخ : بهزاد جان فکر کنم بیست مرداده... من سعید میکنم توی این آدرس تمام بازیها رو تغییراتش رو وارد کنم همیشه:
http://thebusbybabes.rozblog.com/page/Fixtures&Results13-14
(از داخل منوهای بالای سایت بخش بازیها و نتایج هم قابل دسترسیه این صفحه)

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1392/04/17 و 16:58 دقیقه ارسال شده است

واااای این هنریکز هم بازیکن خوبیه ها.
من تازه دیشب بازیشو دیدم.گل دومش خیلی قشنگ بود.
به تظرم تا 10 سال اینده اصلا نباید به فکر خرید مهاجم باشیم...
پاسخ : تند و تیزه... قدر خودشو بدونه یه چیز خوبی از توش در میاد شکلک
پاسخ : نه تنها خود کفا میشیم میتونیم به کشورهای همسایه صادر هم بکنیم شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/04/17 و 13:04 دقیقه ارسال شده است

همۀ اینا به کنار خرید اشتروتمن با یازده میلیون یورو خبریه که سر صبحی ُر دل من گـــــــــــیــــــــــــر کرد شکلک
یعنی جدی انقدر می ارزه؟!
این روم عجب شر خریه شکلک

این نظر توسط Milad007 در تاریخ 1392/04/17 و 12:25 دقیقه ارسال شده است

نبود مانچینی حس نشده! با وجود اسپرت شکلک
پاسخ : حیف که بعد تابستون ساکت میشن شکلک
راستی میلاد جون آقا من دیروز نمی دونم چرا چشمام باباقوری بود اون milad اول ایمیلت رو نمی دیدم هی به قسمت دومش میل میزدم fail میشد شکلک
آقا شرمنده امروز صبح به جیمیلت یه میل زدم شکلک
پاسخ : فقط من مسنجر ماهی یه بار سر میزنم! اگه کار واجب داشتی همون میل بزنی نوتیفیکشنش میاد تو یاهو بار موزیلا میبینم سریع...

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/04/17 و 8:37 دقیقه ارسال شده است

چقدر حال میده کاتالان ها دارن میسوزن.شکلک
از روزنامه ی اسپورت ممنونم که موجبات خنده و شادی ما رو فراهم کرد.
پاسخ : یعنی من تا حالا فکر میکردم برای عقده یه سقف ماکزیممی وجود داره شکلک
حتی تو کاتالانیا شکلک
اما....


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 502
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 2,317
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,974
  • بازدید ماه : 3,974
  • بازدید سال : 317,422
  • بازدید کلی : 3,942,587
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30