loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 658 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (1)

 Jaap Stam, FC Zwolle

 

Goal – یاپ استام پس از سالها، از شیوۀ رفتنش از یونایتد و اینکه چگونه فرگی با عجله در یک پمپ بنزین از او خواست برود سخن می گوید! در سال 2001 بود که یاپ استام در کتاب زندگینامه ش با نام "شاخ به شاخ" در بخشی ادعا کرد که فرگوسن و باشگاه یونایتد در حالی که استام در سال 98 هنوز بازیکن ایندهوون بوده، غیر قانونی برای خرید او اقدام کردند و همین مسئله کشمکشهایی ایجاد کرد که نهایتا به فروش استام به سری آ و باشگاه لاتزیو منجر شد. استام تأسف خودش را از رفتن از باشگاه بزرگی مثل یونایتد اعلام کرده و گفته اگر عقل حالا را داشت، هرگز به عنوان یک بازیکن اجازه نمی داد چنین اتفاقی رخ بدهد. همچنین یاپی کوچولو از علاقه وافرش برای سرمربیگری به ویژه در انگلیس پرده برداشت. استام به میرور چاپ دیروز گفت:
"(پس از انتشار زندگی نامه) خیلی زود متوجه شدم که باشگاه می خواهد از شر من خلاص شود. اونا همچنین به پول هم نیاز داشتند. خیلی زود کتاب هم خودش به عنوان یک معضل جدا پدیدار شد و به یک جدل و عامل مشاجره بین من و سرمربی تبدیل شد."
"یک روز صبح من به او نظرم رو گفتم و جلسۀ تمرین رو ترک کردم. در راه خانه در ماشینم من یک تماس تلفنی از جانب منشی فرگی داشتم او به من گفت که فرگی می خواد با من صحبت کنه. بلافاصله فرگی پشت خط اومد. فرگوسن گفت: کجا هستی؟ من گفتم: نزدیکک خانه م در یک پمپ بنزین. فرگوسن گفت: "همونجا صبر کن!" و فرگی فورا پرید تو ماشینش و صاف اومد پیش من."

"در  پمپ بنزین او ماشینش رو پارک کرد و اومد تو ماشین من. او به من گفت که من باید به باشگاه دیگه ای منتقل بشم. بعدش گفت: میشه خواهش کنم فورا به لاتزیو بری؟"

"من هم قبول کردم که این کار رو بکنم. درست همونجا و همون لحظه (بلافاصله). یک مکالمۀ بسیار کوتاه در یک پمپ بنزین در شهر منچستر کافی بود تا به ترک اون باشگاه بزرگ منجر بشه. وقتی که به این مسئله فکر می کنم، در حالی که قبلا به چنین چیزی اعتراف نکردم باید بگم که اصلا باور نمی کنم چطور اجازه دادم چنین اتفاقی بیقته، چطور اجازه دادم به عنوان یک بازیکن چنین اتفاقی برای من بیفته."

استام در ادامه از علاقه ش برای بازگشت به انگلیس و سرمربی گری گفته: "من برای سرمربی شدن آماده می شم و در حال حاضر آمادۀ دریافت مدرک لیسانس یوفا می شوم. بیش از هر کار دیگری من می خواهم که در انگلیس مربیگری کنم."

20121111-194753.jpg

strettynews - اوله گونار سولسکار، برای دومین سال پیاپی مولده را قهرمان لیگ نروژ کرد: در حالی که مولده نروژ در تاریخ صد ساله ش هیچ قهرمانی نداشت، و نه ستاره ای و نه گلزنی ذاتی در ترکیب خود نداشت، دو سال پیش سولسکار هدایت این تیم نروژی را در اختیار گرفت و با کمک روحیۀ یونایتدی که سوسلسکار به این تیم تزریق کرد و به ویژه با کمک بازی سازی و بازی گردانی یار پیشین ذخیره های یونایتد، ولف ایکرم Wolff Eikrem در مرکز میدان برای مولده، سولسکار برای دومین سال پیاپی موفق شد مولده را به مقام قهرمانی در لیگ نروژ برساند. تبریک ویژه به قاتل بیبی فیس اولدترافورد

 دیلی میل نیز طی خبری اعلام کرده که در حالی که اکثر فوتبالیستها پس از بازنشتگی به تعطیلات و سفر و رسیدن به باغ و باغچه فکر می کنند، ولی در مورد مرد همیشه سبز یونایتد، رایان گیگز اوضاع متفاوت است. دیلی میل عنوان کرده که رایان گیگز در حال فراگیری تعلیمات حرفه ای شنا است و (احتمالا) پس از بازنشستگی به ورزش طاقت فرسای سه گانه (ترکیبی از دو، شنا و دوچرخه سواری) ملحق خواهد شد. مترجم: البته دیلی میل منبع خاصی برای این ادعا نه از زبان خود گیگز و نه کس دیگه ذکر نکرده.

Wayne Rooney

ESPN – سرانجام تردیدی که درمورد مصدومیت قوزک رونی وجود داشت، هاجسون را وادار کرد او را در کنار 4 بازیکن دیگر (تئو والکات، جونجو شلوی، کایل واکر و آرون لنون) از لیست بازی دوستانه این هفته برابر سوئد از ترکیب اعلام شده برای تیم ملی انگلیس خط بزند. فرگوسن پس از بازی با استون ویلا اعلام کرده بود که "قوزک رونی ضرب دیده و روش یخ گذاشتن و فردا (یعنی یکشنبه) میشه اظهار نظر دقیق کرد" ولی دیروز که روز تعطیل بود، خبری رسمی از مصدومیت رونی منتشر نشد تا اینکه امروز صبح خبر خط خوردن او اعلام شد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/08/22 و 18:49 دقیقه ارسال شده است

عجب دفاعي بود اين ياپ استام
هر كسي از منچستر رفته پشيمون شده استام جان شما كه جاي خود داري
فقط از دست يه منچستري چنين شاهكار هايي بر مياد فقط شولسشاير اميدوارم يه روزي سرمربي تيم ما بشه ولي الان زوده
ديلي ميل چرت و پرت زياد ميگه اما اگر اين خبر راست باشه ديگه بايد ايستاد و براي گيگزي دست زد و كلاه به هوا پرتاب كرد بايد يه آفرين جانانه و يه دست خوشكل نثارش كرد بزن دست قشنگروشکلکشکلکشکلک
اميدوارم مصدوميت روني زياد جدي نباشه الان خبر رسيده رابين ون پرسي هم مصدوم شده و برابر آلمان بازي نميكنه و از ليست بازيكنان تيم ملي هلند خط خورده
پاسخ : واقعا بعضی بازیکنا مثل بکام، استام، فورلان، جوونیهاشون اشتباهاتی می کنن که آدم دلش میسوزه... چرا به خاطر خامی و بی تجربگی اونهمه جام و افتخار و عزت و احترام رو از دست میدن
پاسخ : ون پرسی هم من فکر می کنم مصلحتی باشه! شکر خدا این ون خال آدم با شعوریه مراعات فرگی رو کرده! برا بازی با دوستانه گیر نداده به رابین شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 496
  • آی پی دیروز : 624
  • بازدید امروز : 2,307
  • باردید دیروز : 1,648
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,955
  • بازدید ماه : 3,955
  • بازدید سال : 317,403
  • بازدید کلی : 3,942,568
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30