loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 466 یکشنبه 20 اسفند 1391 نظرات (3)
  • رابی سویج (بازیکن سابق یونایتد) در ستونش در میرر از پیشنهادش برای فروش رونی و خرید رونالدو یا بیل می گوید!

    "رونی که دو سال از قراردادش مونده، در بازار انتقالات 35 میلیون پوند ارزش داره."

    "یک نفس عمیق بکشید و او رو بفروشید. سپس از گلیزرها بخواهید که 20 میلیون پوند دیگر روی پول شما بگذارند و رونالدو رو برگردونن، یا اینکه گرت بیل رو بخرن."

    "هر کدوم از این کارها رو بکنید، مالکین باشگاه ظرف چنیدن هفته از طریق فروش پیراهن مازاد پول پرداختی به جیبشون برمیگرده. یک سناریوی باور نکردنیه، ولی فرگی اونقدر نبوغ داره که به این طریق کسب درآمد رو در نظر گرفته باشه." منبع

  • مانچینی در پاسخ به پیشنهاد فینال اف ای کاپ بین منچستر یونایتد و سیتی پاسخ میدهد که این فینال فینالی کامل خواهد بود چون این دو تیم بهترین تیمهای انگلیس در دو سال گذشته بوده اند. منبع
  • ویلفرد زاها که در تساوی 2-2 پالاس برابر لیدز، دایما توسط هواداران تیم میزبان مورد توهین قرار میگرفت، نهایتا در نیمۀ اول با این ژست "انگشت وسط" از خجالت آنها در آمد! برای دیدن عکس کلیک کنید. منبع
  • هاوارد کندال، سرمربی سابق اورتون، در ستونش در لیورپول اکو اشاره کرده است که اگر هنوز سرمربی اورتون بود، به دنبال پول جمع کردن برای خرید رونی در تابستان از یونایتد می افتاد و عقیده دارد که اورتون باید برای خرید رونی پیشنهاد ارائه کند! منبع
  • برندن روجرز ابراز امیدواری کرده است که پپه رینا هم مانند ون در سار در یونایتد، برای لیورپول عمل کند و با افزایش سنش، عملکردش بهتر هم بشود. منبع

  • Ryan Giggs: Was left stunned by the decision to send off Nani.رایان گیگز اشاره میکند که هیچگاه در دوران بازیش به این اندازه که از اخراج نانی شوکه شد، متعجب نشده بود!


    "من اول به سمت او (چونیت چاکر) رفتم تا بهش بگم که نانی نگاهش به توپ بود. باید به موقعیتم در گوشۀ محوطۀ جریمه برمیگشتم چون که اونا یک ضربۀ آزاد داشتن. در واقع من لحظه ای که کارت رو به نانی نشون داد نگاهم به داور بود، و من هیچ وقت، هیچ وقت شوکی مثل اون رو توی زمین فوتبال تجربه نکرده بودم، چون واقعا انتظارش رو نداشتم. و هیچ وقت استادیومی شوک زده رو مثل اون صحنه ندیده بودم."

    گیگز همچنین در تمجید از گل زیبای مودریچ می گوید: "تنها چیزی که می شد بهش فکر کنم این بود که "خوب بیاید سعی کنیم و فشرده بازی کنیم. بیاید تلاش کنیم و بازی رو اداره کنیم" من فکر می کنم که این کار رو هم خوب انجام دادیم ولی واقعا شما چیزی در مورد گل مودریچ نمی تونید بگید، گل لوکا مودریچ فوق العاده بود."

     

    "شاید خیلی وقت بود که من اینقدر ناراحت نشده بودم ولی در گوشه ای از قلبتون می تونید نکات مثبتی هم حس کنید. من فکر میکنم که ما خوب کار کردیم، ما در برحه هایی کاری کرده بودیم که رئال مادرید یک تیم عادی به نظر بیاد. یک نمایش اروپایی خوب و مناسب رو اجرا کردیم." منبع

    •  


  • Sir Alex Ferguson: Has told Wayne Rooney he should not be doing FA workاسکای اسپورتس: فرگوسن اختلافاتش را با رونی رد کرده وحتی اشاره کرده است که یک قرارداد جدید برای رونی در راه است، ولی از رونی خواسته که کمتر برای اف ای (زمان بازی های ملی) زحمت بکشد!


    اکسپرس از فرگوسن نقل می کند: "من همیشه بهش میگم که او بیش از حد قابل اعتماده. من بهش گفتم که من نمی دونم که چرا انقدر مطابق میل فدراسیون کار میکنه. او همیشه هر وقت اونجا میره اونا رو راضی میکنه. او نباید هیچ وقت در هیچ موردی با اونا این کار رو بکنه."

    "اونا یه بار هم به او کمک نکردن. هر وقت که او کاری (اشتباه) میکنه، اونا او رو بیشتر از هر  کس دیگه ای تنبیه میکنن. او باید این رو متوجه بشه. من بودم کاری برای فدراسیون نمی کردم ولی اف ای او را وادار به این کار میکنه." منبع

  • نانی اشاره کرده که کاملا مصمم است تا با نمایشهای خوبش عده ای را شگفت زده کند و تواناییهایش را به سرمربی نشان بدهد. نانی می گوید که به دلیل مصدومیت دوماهه طی فصل، اکنون کمتر از دیگر بازیکنان تیم خسته است و می خواهد نقش خودش را در تیم ایفا کند. نانی در یونایتد ریویو گفته است که"الآن زمان منه". منبع
  • گیگز در مورد رمز سلامتی و بازی کردن تا مرز 1000 بازی در دوران ورزشیش به دیلی میل می گوید:


    "رازش فقط چیزهای احمقانه (و ساده) ست! فقط با خودم میگم که خوب، الآن من روی نون تست خودم کره نمی مالم. یا اینکه یک ساعت زودتر میخوابم. یه دو هفته ای بعد هر جلسه تمرین به خونه میرم تا پاهام استراحت کنن. دو های اضافه بر تمرین انجام میدم."

    "و البته که قطعا الکل مصرف نمی کنم. وزن من در واقع نوسان نداره، ولی خوب تضمین میکنم که شبها دیروقت چیزی نخورم. در کل باید خودم رو از نظر شرایط فیزیکی خوب نگه دارم چون از نظر روانی اوضاعم خوبه." منبع

  • فرگوسن در مورد قرارداد رونی هم اشاره کرده که مشکلی وجود ندارد و به وقتش مذاکرات تمدید آغاز خواهد شد. همچنین به تمجید از رونی پرداخته که علی رغم مشکلاتی از قبیل مصدومیت و بیماری در این فصل، در تعدادی حدود دو سوم بازیهای فصل قبلش، 14 گل (نسبت به 32 گل پارسال) برای فرگی به ثمر رسانده که فرگی معتقد است بدون شک به 20 گل خواهد رسید. منبع
  • یان مولبی، اسطورۀ لیورپول اشاره کرده که بین سوارز و بیل و فن پرسی، رقابت بهترین بازیکن، به سود بیل است در حال حاضر، ولی با توجه به خوب شدن تدریجی فرم بیل و اینکه فصل از آگوست شروع شده، رقابت اصلی باید بین سوارز و فن پرسی باشد که از ابتدا خوب بودند و مولبی این حق را برای سوارز میداند چون معتقد است او قادر به کارهایی است که بیل و فن پرسی از انجام آن ناتوانند! منبع
  • ویکتور موزس به دنبال سومین پیروزی متوالی برابر یونایتد! موزس به پیروزیش با پیرهن ویگان برابر یونایتد و همچنین پیروزی در پیراهن چلسی در کپیتال وان کاپ برابر یونایتد اشاره میکند و ابراز امیدواری میکند که بتواند سومین پیروزی متوالیش را برابر شیاطین سرخ جشن بگیرد! منبع
  • میرر: یونایتد به دنبال انتقال مودریچ در تابستان. منبع
  • گفته می شود که با نمایشهای درخشان فردیناند برابر مادرید و ...، او به افکار روی هاجسون برای بازگشت به تیم ملی و بازی برابر تیمهای سن مارینو و مونتنگرو بازگشته است. هاجسون فعلا فقط کهیل آماده را در اختیار دارد و صحبتهایی مبنی بر بازگشت داوسون که نمایشهای خوبی را در تاتنهام داشته هم به گوش میرسد. هاجسون پیش از این تأکید کرده بود روزهای فردیناند در تیم ملی به پایان رسیده است. منبع
  • رود گولیت، با انتقاد از بازپرسی های یوفا از سرالکس در مورد حاضر نشدن در نشست خبری پس از بازی با مادرید، اشاره میکند که درسته قوانین حکم به حضور سرمربی در نشست میدن، ولی فرگوسن دیده که خیلی احساسی هست و صلاح دیده که نمی تونه خوب بازی رو آنالیز کنه و در نشست شرکت نکنه بهتره و وقتی مردی در ابعاد فرگی این تصمیم رو میگیره، باید بهش احترام گذاشت. منبع
  • جرج گراهام، سرمربی سابق آرسنال اشاره کرده است که رونی مستعد اضافه وزن است و اگر هر هفته بازی نکند، دچار اضافه وزن و مشکلات آمادگی بدنی خواهد شد. گراهام اشاره کرده که رونی در 4 سال آتی در پیک دوران ورزشی خود قرار دارد و باید ضمن "نظم پذیری در زمین" در خارج زمین هم با نظم و دیسیپیلین کار کند. منبع
  • اسپورتویتنس: برونو گومژ جوون برزیلی که بی صبرانه منتظر رسیدن به 18 سالگی (تابستون دو سال بعد) و پیوستن به یونایتد هست، دیشب در توئیتر اعلام کرد که پشت صحنه مشغول راست وریس کردن کارها برای گرفتن پاسپورت ایتالیایی هست که اگه جور بشه، بتونه به عنوان بازیکن سیتیزن اروپا، همین الآن به یونایتد بپیونده!!! منبع
  • سرالکس به دردسرهای انتخاب ترکیب برابر چلسی اشاره میکند: به تمجید از رونی و کاگاوا که فوق العاده بودن ولی برابر رئال بازی نکردن اشاره میکنه و همچنین به اونز و چیچاریتو. که به نوعی بابت بیرون گذاشتنشون از ترکیب برابر رئال ازشون دلجویی کرده و مثلا گفته که شاید اونز این فصل بهترین مدافع ما بوده ولی فرگی مجبور بوده از زوج با تجربۀ ویدیچ و فردیناند استفاده کنه و .... منبع
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1391/12/20 و 22:01 دقیقه ارسال شده است

تا اونا بشن هافبك من عقده اي شدم رفت...
پاسخ : این نخه سرش دست منه میکشم گرۀ عقده ت وا میشه شکلک
چاره ش پاوله فصل بعد همچین جیگرت با گلای پشت هیچده پاول حال میاد شکلک

این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/12/20 و 19:46 دقیقه ارسال شده است

کی خبر ها را گذاشتی شکلک
تا قبل اینکه من خبر بزارم این ها که نبودند شکلک
پاسخ : میدونم خودم شکلک
در حال تایپ بودم، زمان برد تا ارسال کنم شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1391/12/20 و 19:46 دقیقه ارسال شده است

دم زاها گرمشکلک
دنيا از اين تصميم متعجب شد سر رايان...
مودريچ از وقتي رفته رئال يه حركت مثبت داشت واسه رئال اونم گلش به ما بودشکلک واسه امثال كاكا مودريچ متاسفم................كاش يكي مثل اسنايدر مودريچ بود تو تيم من خيلي عقده اي شدم بابت هافبكشکلک
پاسخ : حالا غصه نخور دو تا درشتش تو راهن پاول و عدنان جانوزاج بازیکنای آکادمی که فرگی ازشون تعریف کنه بدون یه چیزی توشون هست!!! تازه یه پریرا هم هست اون تو زیر 18 ساله


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 563
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,444
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,474
  • بازدید ماه : 41,452
  • بازدید سال : 212,646
  • بازدید کلی : 3,837,811
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30