loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 523 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (3)

 

http://www.richardaustinimages.com/wp-content/uploads/2011/08/Football_006.jpg

اینساید یونایتد – کانتونا: فرگوسن در ساخت نسلهایی از ستاره ها تبحر دارد: "فصل گذشته یونایتد در آخرین دقیقه لیگ برتر را باخت. گاهی این اتفاق پیش می آید ولی آنها هنوز هم یک تیم سطح اول هستند، چه در لیگ و چه در اروپا. آنها به همان قدرتمندی سالهای قبلشان هستند و این عالیه که می بینید فرگوسن یک نسل جدید از بازیکنان را عرضه کرده است. نه تنها یک نسل جدید از بازیکنان فوتبال، بلکه یک نسل جدید از مردم(از نظر تفکر روانی). من قبلا هم گفته ام که سرمربی یونایتد یک فیلسوف زبده است – او یک اسوۀ عالی است چرا که یکی از ملومات سرمربی بودن، این است که یک روانشناس (مردم شناس) عالی باشید. فکر می کنم که یک روانشناس خوب بودن برای یک سرمربی به همان اهمیت یک تاکتیسین خوب بودن است، یا شاید حتی مهمتر. و فرگوسن هم واقعا یک رواشناس ماهر است."

 

 

 

و خبر جالب درباره لواندوفسکی اینکه امروز رسانه های معتبری مثل رادیو تاکسپورت، سایت مترو و ... از قول منبع آلمانی اسکای اسپورتس اعلام کردن که یونایتد برای خرید 5 سالۀ لواندوفسکی از ماه جولای با دورتموند بر سر فقط 12 میلیون پوند به توافق رسیده!

اسپورتویتنس: دیلی میل چند روز پیش در مورد لواندوفسکی نوشته بود که باشگاه آلمانی دورتموند "علارغم میل باطنیش پذیرفته" که این لهستانی دورتموند رو ترک خواهد کرد و به یونایتد خواهد اومد. اسپورتویتنس مدعی شده که حتی اگر دورتموند این رو "علی رغم میل باطنی پذیرفته باشه" نمی آد توی روزنامه ها علی رغم میل باطنیش خبر بده! و اسپورتویتنس مدعی شده که در دوهفته اخیر بیشتر از اینکه شایعه رفتن لواندوفسکی توی روزنامه های آلمانی مطرح باشه، بحث تمدید قراردادش بوده. هفتۀ گدشته از رییس دورتموند در TMW نقل قول شده که:

"ما هنوز باید در مورد قرارداد با او صحبت کنیم، حتی با توجه به یک فسخ قرارداد احتمالی، برای تعیین این مسئله ما باید یکسری محاسبات با توجه به نمایش این فصل او انجام بدهیم." که این حرف نشون میده لواندوفسکی خواهان ثبت شدن یک بند "مبلغ فروش" در قراردادش هست. در مورد شایعات دیلی میل، مدیر برنامه های لواندوفسکی پریروز توسط ورژن آلمانی اسکای اسپورتس باهاش تماس گرفته شده و او گفته "ما در مورد چنین گزارشاتی نظر بیشتری اعلام نمی کنیم".
و نکتۀ جالب اینکه هفته گذشته در رسانه های اول لهستانی یک موضوع اعلام شده بود که ایجنت لواندوفسکی در حال مذاکره با سران منچستر سیتی هست!!
و خوب اولین ظنی که ما بهش مشکوک میشیم، این هست که این افتادن نام باشگاههای بزرگ شهر منچستر، جز کمک به موکل و ایجنتش موقع تمدید قرارداد، سود دیگه ای نداشته باشه! یک جور بازی ایجنتها...


اسپورتویتنس: روزنامۀ میرور اعلام کرده که مارتین فرگوسن، پریروز برای در نظر داشتن اسکار دی مارکوس به نو کمپ رفته تا بازی بارسا و بیلبائو رو تماشا کنه. البته اسپورتویتنس اعلام کرده که هر چی فکر می کنن، شباهتی بین بازی روی کین و دی مارکوس نمی بینن، و ادعا کرده که این لفظ "روی کین" هم مثل مورد استروتمن فقط برای بازی روانی روی مغز هوادارای یونایتد به کار برده شده که این افراد شبیه روی کین رو "یک خرید صد در صد لازم" تلقی کنن. یعنی یک جور بازی رسانه ای....

 

Nemanja Vidic for Manchester United

 سر الکس فرگوسن اعلام کرد که با توجه به احترامی که برای رقابت بین گالاتاسارای و کلوژ برای دوم شدن و صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان قائل است، تصمیم دارد که از یک خط دفاعی قوی متشکل از جونز، اسمالینگ، بوتنر و در صورت آماده بودن از نمانیا ویدیچ استفاده خواهد کرد.

Celtic Sign Nani`s Cousin

nonleague.pitchero.com – منچستر یونایتد، کازین نانی را (کازین:عموزاده، خاله زاده، عمه زاده یا دایی زاده) در سن نوزده سالگی از تیمهای پایه ش آزاد اعلام کرد و گویا این بازیکن می خواهد با تیم سلتیک قرارداد ببندد. گومژ یکی از جوانان تیمهای پایۀ منچستر یونایتد بود که از او به عنوان یکی از ستاره های آینده یاد می شد که برای تیم ملی زیر 16 ساله های پرتغال هم بازی کرده بود. اکنون در سن 19 سالگی که یونایتد باید برای حفظ و یا آزاد کردن این بازیکن تصمیم می گرفت، تصمیم به آزاد اعلام کردن این بازیکن گرفت. این بازیکن را بسیار خوب، با سرعت و دیدی عالی ارزیابی کرده اند.

independent – رایان شاوکراس در مورد اینکه به یونایتد یا دیگر تیمهای بزرگ انگلیس می پیوندد یا قرارداد شش ساله پیشنهاد شده توسط استوک را امضا می کند، اعلام کرد که همه چیز را به ایجنتش و باشگاه واگذار کرده ولی به باشگاه گفته که تمایل دارد که در باشگاه بماند، دلیل اصلی را هم تونی پولیس، سرمربی استوک سیتی عنوان کرده که طی این مدت با اهدا کردن بازوبند کاپیتانی استوک به شاوکراس در سن پایین و ... نقشی کلیدی در موفقیتهای اخیر این مدافع 25 ساله، من جمله دعوت شدنش به تیم ملی انگلیس داشته است.

 

fourfourtwo – آمار تأمل برانگیز لیگ برتر – بازی منچستر یونایتد برابر ردینگ:

  • ردینگ در این فصل بیش از هر تیم دیگری در لیگ برتر به سمت دروازه ش شوت شده بود (253 ضربه) – ولی روز شنبه آمار شوت به سمت دروازه و شوت به سمت چهار چوب آنها بهتر از تیم منچستر یونایتد بود.
  • نیکی شور در کل 8 موقعیت گل در این بازی خلق کرد، من جمله 2 پاس گل که بیشترین موقعیت خلق شده توسط یک بازیکن در این فصل لیگ برتر محسوب می شود (در کنار سمیر نزری از من سیتی برابر ویلا و لیتون بینز از اورتون برابر ویلا).
  • ردینگ در 24 دقیقه سه گل برابر یونایتد به ثمر رساند – اتفاقی که پیش از این در لیگ برتر هیچ تیمی نتوانسته بود برابر منچستر یونایتد انجام بدهد. رکورد قبلی دست استون ویلا بود که در 37 دقیقه در سال 1995 توانسته بودند سه گل به تیم منچستر یونایتد بزنند.
  • درن فلچر در این بازی 104 ضربه (تاچ) به توپ داشت که در کنار یحیی توره، بهترین آمار در این هفتۀ لیگ برتر محسوب می شد.

 

http://res.vtc.vn/media/vtcnews/2012/08/19/mourinho-ferguson-vtc.jpg

ESPN – الکس فرگوسن در گفتگو با ITV4 در مورد اینکه آیا مورینیو می تواند جانشین او در اولدترافورد باشد یا نه می گوید: "قطعا او توانایی مربی گری در هر کجایی را دارد. من نمی خوام پیش بینی کنم که آیندۀ مربیگری این باشگاه چه خواهد بود. من همیشه اینجا نخواهم بود، ولی خوزه می تواند هر جایی سرمربی گری کند. شکی نیست."
"من هیچ وقت فکر نمی کردم که مردی که هیچ بازی فوتبالی در عمرش انجام نداده بتونه یک مربی بزرگ بشه. ولی به شخصیت او نگاه کنید، من فکر می کنم که او به لطف شخصیت منحصر به فردش تا این اندازه موفق بوده."

"او شخصیتی قوی و اعجاب انگیز داره و فکر می کنم که همین باعث جبران خلأ (عدم تجربه در بازی فوتبال) شده براش. (ویترین افتخارات او) عالی است. او الآن چند سالشه؟ پنجاهمین سال. پس 20 سال بعد من هم جا برای پیشرفت داره. با همین سرعت پیش بره می تونه 42 جام دیگه به ویترینش اضافه کنه. با این سرعت عالیه. نیست؟"

"من اولین کنفرانس خبری او در چلسی رو به یاد دارم و اون موقع با خودم فکر می کردم که "او یه آدم پست از خودراضیه!" او به بازیکناش می گفت که "ببینید، من آقای خاص هستم. ما بازی ای رو نمی بازیم.""

"لعنتی! اون فقط یک مرد جوونه و تازه به انگلیس اومده و میگه من آقای خاص هستم! ولی کاری که او کرد، به بازیکنان گفت که باور داشته باشند که لیگ را خواهند برد."

گفتنی است خود مورینیو هم هنوز مأموریتش در انگلیس را تمام نشده می داند: "در کل دوران ورزشی من همه چیز کامل بود، تنها کاری که من انجام نداده ام، و امیدوارم که بتونم یک روز انجامش بدهم، این است که با یک تیم انگلیسی قهرمان لیگ قهرمانان شوم."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/09/13 و 18:25 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب جان
من نميدونم فرگوسن چي تو اين بازيكن ديده انقدر دنبالشه (اگر اين خبر راست باشه) بازيكن واقعا خوبيه و من هم از خريدش استقبال ميكنم اما ضعف تيم ما در خط حمله نيست ما بايد هافبك و دفاع بخريم ولي فرگوسن از من و شما بهتر از تيم خبر داره نميدونم اين مرد ميخواد چيكار كنه انقدر مهاجم ميخره اما فكر نكنم اين خبر زياد واقعيت داشته باشه اما بخريم يه خط حمله ماورايي درست ميكنيم
بازيكني ديگه پيدا نميشه حتي 10 در صد هم به روي كين افسانه اي نزديك باشه اين ها همه چرنده روي كين يه افسانه ي تكرار نشدنيه امكان نداره بتونيم جانشينش رو پيدا كنيم
خبر برگشت ويديچ واقعا عاليه اين پسر يه ديوار به تمام معناست اميدوارم ديگه مصدوم نشه
من كه اصلا اين بازيكن رو نميشناسم اگر خوبه پس چرا بازيكن آزاد اعلام شده؟
شاوكراس هم يه بازيكنيه كه ميتونه به ما كمك كنه فرگوسن هم در موردش گفته بود اگر ميدونستم پيكه از تيم ميره من شاوكراس رو نگه ميداشتم بياد ضرر نميكنيم
منچستر تو تين فصل نميدونم چرا اينطوري شده با يه تيم رده 19 هم سه تا ميخوره من موندم جلوي تيم هاي بزرگ ميخواد چيكار كنه واقعا تا كي خط حمله ما جور خط دفاع رو بكشه
من كه اصلا از مورينيو خوشم نمياد آدم مزخرفيه با اين اخلاقاش اميدوارم هيچوقت اين مرد رو رو نيمكت مربي گري منچستر نبينم
پاسخ : سلام قاسم علی عزیز...
من خودم می ترسم از این که لوانوفسکی بیاد... چون برا شرق اروپا هم هست می ترسم مثل بربااف تو یونایتد موفق نباشه... در کل استیلش هم عین برباتف قبل اومدن به یونایتده کاملا... بعید میدونم چنین مهاجمی به نوع بازی یونایتد بخوره. البته سرعتیه همینش خوبه فرگوسن هم جدیدا دنبال بازیکنای سرعتیه برای بالا بردن سرعت تیم....
موافقم هیچکس روی کین نخواهد شد... با اون قدرت عالیش توی رهبری....
شاوکراس خیلی خشنه فقط... تکلهای وحشتناکی میره! آمار کارت قرمزش بده یه خورده....
این گومژ رو منم موافقم هم اینکه سایت منبع خیلی معتبر نیست همین که اگه خوب بود نگهش میداشتن منم تو این مدت اولین باره اسمش رو میشنوم...

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/09/13 و 18:04 دقیقه ارسال شده است

به به عجب تيمي داشتين داش حسام قشنگ سير شدين از گل خوردنشکلک
پاسخ : آره ولی خیلی تیم بدی نداریم خیلی خوب بازی کردیم ولی اینقدر سوتی دادیم که هفتایی شدیم

این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/09/13 و 17:28 دقیقه ارسال شده است

داش شهاب شرمنده این یکی دو روزه انتحانات میان ترم داشتیم و نمی رسیدم بیام اینترنت . امروز هم که گفتن سه شنبه و چهارشنبه تعطیل کلی حال کردم
امروز مسابقات فوتبال بین مدارس شروع شد و مدرسه ما هم 7 بر 1 از یک مدرسه ای باخت یه بازیکن داشتن 5 تا به ما گل زد .
در ضمن 10 دقیقه ی اول را یک بر صفر جلو بودیم ولی بعد 7 تا خوردیم . گل اول رو هم من زدم .
پاسخ : دشمنت شرمنده حسام جان. ببین همون که بهت گفتم اینجا هم که فعلا منم و خودت و داش قاسم علی عزیز. تو هم فعلا حتی پست نذاشتی هم نذاشتی. به امید خدا از تابستون می ترکونیم اگه عمری باقی بود شکلک
اونی که 5 تا بهتون زده فک و فامیل برباتف بوده حتما شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 336
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 336
  • بازدید ماه : 41,811
  • بازدید سال : 213,005
  • بازدید کلی : 3,838,170
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30