loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 390 جمعه 06 بهمن 1391 نظرات (7)

نکات نشست خبری سرالکس فرگوسن پیش از دیدار برابر فولام در اف ای کاپ:

(در مورد به خدمت گرفتن زاها...) "ما به خدمت گرفتن بازیکنان با پتانسیل رو دوست داریم. ما توانایی تربیت بازیکنا در اینجا رو داریم. این امر بارها و بارها ثابت شده. امیدوارم که این پسر از اومدن به اینجا لذت ببره."

(در مورد مصدومین...) "جانی انوز و اشلی یانگ هنوز صد در صد آماده نیستن. جانی مصدومیتش کمی بیشتر از اوچیزی که ما فکر کردیم داره طول میکشه. ولی در قطر کمی تمرین کرد. نه خیلی ولی به هر حال در مسیر بازگشت به میادین قرار داره. نکتۀ مثبت برای ما این هست که فیل جونز و کریس اسمالینگ هر دو برگشتن. برای همین ما در این پست خیلی مشکلی نداریم. اشلی یانگ هم برگشتش خیلی دور نیست. او هم در قطر کمی تمرین کرد. نه خیلی ولی او هم اقلا در مسیر برگشت به میادینه و او همیشه برای ما بازیکنی مهم بوده. هر دوی (اونز و یانگ) برای بازی با رئال آماده خواهند بود. من امیدوارم که یک ترکیب کاملا آماده رو برای اون دو بازی در اختیار داشته باشم."

 (در مورد انتقادات از داوید دخیا...) رییس در انتقادات اخیر از شمارۀ یک منچستر یونایتد منطقی نمی بیند.

(در مورد تمرینات قطر...) "ما هفتۀ خوبی رو در قطر سپری کردیم و بهترین زمان برای رفتن به اونجا بود – با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی انگلیس در واقع بهتر از این نمی شد از این فرصت استفاده کرد. بنابراین این مسئله برای ما خیلی خوب کار کرد و امیدواریم بتونیم از این مسئله سود ببریم."

(در مورد بازی با فولام در اف ای کاپ...) "ما چند سالی هست که در اف ای کاپ خوب کار نکرده ایم. این یک جام حذفی است که با توجه به آمار خارق العاده ما در آن، اشتیاق زیادی برای آن وجود داره. ما از امتیاز میزبانی سود می بریم. ما همیشه از این فرصت استقبال خواهیم کرد. این بازی رقابتی (دشوار) برای ما خواهد بود."


(در مورد دیمیتار برباتف...) "برباتف بهترین بازیکن فولامه. فکر نمی کنم که دورۀ حضور او در یونایتد برایش ناکامی محسوب بشه. او یک بازیکن خوب بود. با توجه به انتخابهای زیادی که من در اختیار دارم، در سن او آسون نبود که (ثابت) بازی نکنه. او بازی در ترکیب اول فوتبال رو می خواست و کار صحیح رو انجام داد. من فکر می کنم که در فولام داره خوب کار می کنه."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/11/07 و 17:50 دقیقه ارسال شده است

چقدر دلم برای اینجا تنگ شده بود شکلک
پاسخ : نوکر داش حسام! شکلک
من برات پاسخ نوشته بودم ارسال نشده چرا!! شکلک

این نظر توسط امیر در تاریخ 1391/11/07 و 12:04 دقیقه ارسال شده است

من در خدمتتم شکلک
پاسخ : خدمت از ماست های می خوای به جرم دو شغله و سه شغله بودنت بندازنت بیرون شکلک
--------
میدونم که بهت فشار میاد بخوای به اینجا کمک کنی از سایت اصلی کاراش میمونه. دیگه اونقدر هم پررو نیستم شکلک
ایشالا بلاگ قدیمی هر وقت خواستید برید دوباره ما اونجا میایم خدمت شما خدمت از ماست شکلک شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/11/07 و 8:56 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب کجای این معامله نا عادلانه بود مگه زن خوب جایی پیدا میشه حالا هم که مساوشدن و چه بازی گندی حال همه گرفته ست

میشه ازت بخوام یه شعر که میپسندی از شاعری که دوست داری برام بزاری توی وبم لام دارم شکلک
لدفنشکلک
پاسخ : حالا ناعادلانه یا عادلانه ش رو بعدا از عادل که گزارشگر بود میپرسیم طفلی عادل هم داشت خوابش می برد سر گزارش شکلک
----------
شعر خون نیستم کلا آخه من !
هر چی دستم بیاد می خونم شکلک

این نظر توسط علی در تاریخ 1391/11/07 و 1:21 دقیقه ارسال شده است

شهب جان شما هم یه نفری دیگه واقعا زیاد ترجمه می کنی :دی
از نظره کنفرانس های هفتگی و بعد بازیها کفایبت میکنه دیگه بقیه اش هرچقدر وقت داشتی.
شکلکشکلک
پاسخ : نوکرتم علی جان شکلک
اول فکر میکردم میرسم روزی 4 تا 5 ساعت وقتم رو میگرفت شکلک
ولی یه خورده سرم شلوغه. مصاحبه های فرگوسن رو حتما میذارم همیشه از هر چه بگذریم، سخن فرگی خوش تر است شکلک

این نظر توسط حمید در تاریخ 1391/11/07 و 0:19 دقیقه ارسال شده است

ممنون از زحمات بی دریغت شهاب جان.تو این دو روز دلم تنگ شده بود
موفق باشیشکلک
پاسخ : ممنون داداش حمید گل شرمنده والا من خیلی دوست دارم همیشه همه اخبار یونایتد کامل بذارم ایشالا 19 اسفند بعد کنکور دوباره خبربازار رو شروع میکنم اگه خدا بخواد و بتونیم یار جمع کنیم شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/11/06 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

ان شاء الله كه قبول ميشي داداش شهاب گل
هميشه موفق باشي
پاسخ : داش قاسم علی نوکرتم دعا کن حتما شکلک
ولی امسال برنامه ریزی نداشتم براش اصلا یعنی برنامه ریزی ندارم براش هدفم تموم کردن خدمته اول شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/11/06 و 21:07 دقیقه ارسال شده است

سلام داش شهاب گل
دلم تنگ شده بود براي وبلاگت
خيلي خيلي از شما براي زحمت هايي كه ميكشي ممنونم
هر جور راحتي اصلا 2 ماه خبر نزار شکلک
پاسخ : سلام داش قاسم علی گل بلاگ خودته داداش به خدا
بابا این حرفا چیه
آره شاید دو ماه خبربازار نذارم فقط مصاحبه فرگی بذارم بعد کنکور دکتری دوباره بذارم من که قبول نمی شم ولی اینجوری بعدا می خوام بندازم گردن بلاگ قبول نشدنم رو شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 437
  • آی پی دیروز : 624
  • بازدید امروز : 2,223
  • باردید دیروز : 1,648
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,871
  • بازدید ماه : 3,871
  • بازدید سال : 317,319
  • بازدید کلی : 3,942,484
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30