loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 727 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (5)

Steve Round

استیو راند | کمک سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(رضایت راند از نتیجۀ قاطع....) "این نتیجه عالی بود. من واقعا راضیم. به ثمر رسوندن 4 گل در اولدترافورد همیشه ویژه ست و برای برخی از بازیکنای جوون تجربه کردن چنین بازی ای برابر یک تیم خوب نورویچ عالیه. من واقعا از نمایش و ا صعود به دور بعد راضی هستم."

(در مورد قدرت ترکیب و بدشانسی در بازیهای پیشین....) "در چند بازی گذشته ما واقعا توپامون میلیمتری گل نمی شد. زدن توپهای متعدد به تیرهای افقی و عمودی دروازه. من فکر میکنم که تیمهای بیشتری قربانی این گلهای زیاد ما خواهند شد و تیمهایی هستند که با چنین نتیجه هایی به ما ببازن چون ما این توانایی رو داریم و این قدرت آتش در حال حاضر در ترکیب تیم ما هست."

(در مورد عملکرد فردی بازیکنان جوان...) "من واقعا از اینکه ویلف زاها از ابتدا بازی کرد و انقدر هم خوب بود راضی هستم، چند بازیکن جوان دیگه هم مثل تام کلورلی و البته عدنانی که بازی به بازی قویتر میشه خوب کار کردن. به نظرم البته اشلی یانگ هم بازی ای عالی داشت. در تمرینات واقعا سخت کار کرد که بتونه خودش رو به فرم مطلوب برگردونه و برای بازیها آماده بشه. نمایش امشبش عالی بود."

(در مورد رقابت برای حضور در ترکیب تیم...) "در پستهای مختلف رقابت وجود داره و همیشه همینطور بوده. ترکیبی واقعا نیرومند داریم و میتونید این رو در تیمی که امشب انتخاب کردیم ببینید. ما 9 تغییر داده بودیم و تیممون با این حال هنوز نیرومند بود. این نوید اخبار خوب رو در آینده میده." منبع


استیو راند | کمک مربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(در مورد انتخاب شدن چیچا به عنوان بهترین بازیکن زمین در نظر سنجی توئیتر باشگاه...) "او چنان شخصیت خوبی داره که فکر نمی کنم این (بیرون موندن از ترکیب یا بودن در ترکیب) ذهنشو پریشون کنه. او میدونه که فرصتهاش رو برای بازی به دست میاره. در تمرینات هر روزه او یک شخصیت بسیار پرجوشه که دوست داره گلزنی کنه. او صبورانه برای فرصتهاش صبر کرده و وقتی این فرصتها بهش میرسه ازشون استفاده میکنه."


هنینگ برگ | مفسر MUTV (در گفتگو با MUTV)

(در مورد دلیل انتخاب بوتنر، عدنان و چیچا به عنوان سه نامزد برترین بازیکن بازی...) "عدنان و چیچاریتو واقعا خوب بازی کردن و به نظرم الکس هم خوب بود. به همین دلیله که من او رو هم انتخاب کردم چون این خیلی خوبه که میبینی یک مرد جوون این قدر ذهنیت هجومی داره و کیفیتهاش رو نشون میده". منبع


آندرس لیندگارد | دروازه بان منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(در مورد شیرینی پیروزی برابر نورویچ و صعود به یک چهارم جام کپیتال وان....) "نورویچ خیلی تلاشی به سمت دروازۀ ما نداشت و لذا من خیلی سرم شلوغ نبود. ازنظر من ما بازی رو از سوت آغاز بازی تا سوت نهایی کنترل کردیم. ما بازی خوبی ارائه دادیم و از صعود به دور بعدی خوشحالیم. من نسبت به این جام حسی ندارم که متفاوت از حسم نسبت به لیگ برتر یا لیگ قهرمانان باشه. نگرش یکسانه. این شیوۀ یونایتده که تلاش کنیم همۀ جامهایی که توش حضور داریم و تک تک بازیهایی که توش شرکت میکنیم رو برنده باشیم."

(تمجید لیندگارد از عدنان...) "به نظرم واقعا تماشای نمایش عالی عدنان دلچسبه. او به روحیۀ کل یونایتد امید می بخشه، یک پسر جوان که از آکادمی به تیم اصلی راه پیدا کرده. او واقعا عالی عمل میکنه. میبینید که چه تأثیری در تیم داشته، نه فقط امشب بلکه شبای قبلی هم عالی بوده. عدنان هم در زمین و هم خارج زمین جسوره. او شخصیتش خیلی با توازنه و برای یک پسر بچۀ 18 ساله این عالیه. جوری بازی میکنه که انگار 200 بازی در لیگ برتر انجام داده. من خیلی تحت تأثیرش قرار گرفتم." منبع


استیو راند | کمک سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با ؟)

(در مورد بهترین پست بازی عدنان در خط حمله...) "عدنان داره قدرتشو همه جا نشون میده. ما او رو در پستهای شمارۀ 7، 10 و یا 11 میبینیم. او میتونه در هر یک از این پستها بازی کنه. و حتی اگه از مربی پیشینیش (وارن جویس) که فصل قبل او رو در اختیار داشت بپرسید، بهتون خواهد گفت که حس میکنه بهترین پست عدنان شمارۀ 9 هست! او اونجا برای ذخیره ها بازی کرده. لا در هر پست از 4 پست جلو او میتونه بازی کنه."

(برنامه های تیم برای عدنان....) "برای بازیکن جوانی مثل عدنان، ما تلاشمون اینه تا جایی که میشه بهش تجربۀ کافی بدیم و در پستهای متعدد و مخنلفی پیشرفتش بدیم و نظرات و ایده های مختلفی رو در مورد شیوه های بازی بهش بگیم."

(در تمجید از عملکرد زاها....) "من واقعا بابت ویلف خوشحالم که از ابتدا بازی کرد و انقدر هم خوب نمایشش رو نشون داد. در آخر بازی کمی خسته شده بود لذا تعویضش کردیم. ولی همین اعتماد به نفس او رو افزایش میده و او الآن تجربه کرده که بردن در اولدترافورد چه لذتی داره." منبع


Ashley Young speaks to MUTV

اشلی یانگ | وینگر منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(یانگ چشم انتظار بازی کردن برابر فولام! ) "من از زمان بازی با منچستر سیتی بازی نکرده بودم و به همین دلیل لحظه شماری میکردم و منتظر به دست آوردن فرصتی بودم تا سرمربی رو تحت تأثیر قرار بدم. به نظر خودم امشب خوب کار کردم و از بازی لذت بردم، ولی باید ببینیم تفکرات سرمربی وقتی که ترکیب تیمش رو برای بازی آخر هفته (برابر فولام) انتخاب میکنه چیه."


(در مورد رقابت سختش برای حضور در ترکیب اصلی تیم...) "شما میتونید به تعداد زیاد بازیکنای ترکیب ما نگاه کنید، وقتی به بازیکنایی نگاه میکنید که اگرچه بازیهای زیادی انجام نمی دن، ولی همون بازی های کم هم درخشان عمل میکنن و کارشون رو خوب انجام میدن. امروز نمایشی عالی بود و همه کارشون رو کامل انجام دادن، ما 4 گل زدیم و از این بابت خوشحالیم." منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط behzad در تاریخ 1392/08/08 و 21:47 دقیقه ارسال شده است

merc shahab jan شکلک
پاسخ : خواهش میکنم بهزاد جان شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/08/08 و 19:14 دقیقه ارسال شده است

عدنان حيا كن منچسترو رها كنشکلک
پاسخ : شکلک شکلک
حیا چی میگه شکلک شکلک

این نظر توسط مهدی سرخ در تاریخ 1392/08/08 و 13:56 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبی شهاب جان؟ واقعا عالی بودن بچه ها دیشب خوب بازی کردن احساس میکنم این ترکیب واین نقشه بازی فرگوسن بزرگمون انجام داده که اینطور بردن فرگوسن هرموقع توبازیها از ترکیب دوم تیم استفاده میکرد بعضی جاها خوب جواب میگرفتشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام داش مهدی گل مرسی داداش تو خوبی؟ شکلک
امان از دست این فرگی شکلک
در کل خوب همه چیو مهیا کرده شکلک
من اول فکر کردم بد موقع خداحافظی کرد ولی با به ارث گذاشتن عدنان و زاها و پاول فکر میکنم که شرایط خوبی باشه برای مویز....

این نظر توسط JOKER در تاریخ 1392/08/08 و 12:14 دقیقه ارسال شده است

این عدنان واقعا فوق العادست.دمش گرم .7 ماله خودشه به خداشکلکشکلک
کاش این برد ها رو تو لیگ بدست میاوردیم.الان فرصت خوبیه که فاصله رو با تیمها کم کنیم اخه همه تیمهای بالای جدول با هم بازی دارن.
مرسی داش شهاب
پاسخ : خواهش میکنم محمد جان شکلک
فعلا استیو راند برگشته گفته 4 تا پست میتونه بازی کنه شکلک
ولی فکر کنم بشه بهش 7 رو داد.... شکلک

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1392/08/08 و 11:14 دقیقه ارسال شده است

مرسی آقا شهاب . عدنان واقعا یه جواهره.امیدوارم زاها توی لیگ هم بازی کنه
پاسخ : خواهش میکنم آقا سعید گل شکلک
عدنان و زاها بهترین میراثی بودن که فرگی میتونست برای مویز به جا بذاره اما زاها فعلا یه خورده اوضاعش پیش مویز قاراشمیشه نمی دونم چرا شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 160
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 192
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 192
  • بازدید ماه : 192
  • بازدید سال : 313,640
  • بازدید کلی : 3,938,805
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30