loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 439 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (4)

 Old Trafford, Manchester united

 

foxsports – امروز رسما گلیزرها و باشگاه منچستر یونایتد، در اعلام حساب مالی خود، تأیید کردند که وامهای باشگاه، با 18 درصد کاهش نسبت به سه ماه قبل، به میزان 359 میلیون پوند رسیده است. که اسپانسرهای متعدد این سه ماه (نزدیک ده اسپانسر) و نیز شناورسازی وامها در نیویورک (مترجم: یعنی استفاده از وام کوتاه مدت برای کارهای کوچک باشگاه که در صورتی که نرخ سود بهره نزولی باشد، شرکت از این شناور سازی سود می برد، ولی اگر در آن برحۀ اقتصادی نرخ سود بهره ها صعودی باشد، واضح است که ریسک باشگاه با شکست مواجه می شود و باشگاه از نظر مالی نسبت به بهره های بلند مدت متحمل ضرر می شود.) یکی از اصلی ترین عوامل این کاهش وامهای باشگاه بوده اند.

ضمن اینکه خبر میرسد باشگاه مذاکراتی شش ماهه را با شرکت نایک آغاز خواهد کرد و این بار پولی به مراتب بیشتر برای ثبت این برند بر روی پیراهن باشگاه می خواهد. مدیران مالی یونایتد مدعی شده اند که پس از ثبت رکورد اسپانسری با شرکت جرال موتورز، به حق واقعی باشگاه در قراردادهای اسپانسری پی برده اند.

Arsenal's Thierry Henry celebrates scoring the opening goal of the game. Picture: Adam Davy/EMPICS

london24 – رونی تیری هانری را بهترین بازیکن (مهاجم؟) لیگ برتر می داند. وین رونی به Shortlist می گوید: "به نظرم تیری هانری بهترین است. من از سن 10 سالگی تا 16 سالگی بازیهای او را در لیگ برتر تماشا می کردم و او خارق العاده بود، او به انواع مختلف گلزنی می کرد، ضربه آزاد، والی (شوت در حالی که توپ رو هواست)، با پای چپ، با پای راست. بازی او جذاب و چشم نواز بود. من فکر می کنم که احتمالا او بهترین مهاجم وسطی است که در لیگ برتر بازی کرده است."

Patrice Evra: United currently sit two points clear of City at the top of the Premier League

Skysports - اورا در مورد حساسیت تقابل با تیم ایتالیا و بالوتلی به دلیل رقابت سیتی با یونایتد می گوید:
"من فکر نمی کنم که بتوانیم از رقابت بین دو باشگاه شهر منچستر صحبت کنیم. چرا که ما همیشه و همه وقت سر تر از سیتی بوده ایم. و حتی با وجود اینکه آنها فصل قبل لیگ را بردها اند، چیزی را (در مورد برتری ما نسبت به آنها) تغییر نداده است."

اورا همچنین پس از آنکه به دلیل مشکلات تیم ملی در جام جهانی 2010 مدتی محروم بود و نیز در یورو 2012 چند بازی منجمله دیداری که فرانسه برابر اسپانیا حذف شد را توسط بلان روی نیمکت نشانده شد، در مورد هدفش برای کسب مدال با تیم ملی فرانسه گفت:
"سوای از این مشکلات ذکر شده، من می خواهم با کشورم یک جام ببرم. پایان دادن به دوران ورزشی بدون بردن یک جام ملی، برای من به منزلۀ شکست خواهد بود."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/08/25 و 9:55 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب جان
يه تسليت جانانه ميگم بهت بخاطر ايام سوگواري سالار شهيدان عالم امام حسين عليه السلام كه اميدوارم هر چيزي كه به صلاحت هست بهت بده
موفق باشيد
پاسخ : خیلی ممنونت قاسم علی عزیز به تو هم تسلیت می گم ایشالا خدا همه مون رو به حرمت این ماه محرم عاقبت به خیر بکنه و توی راه راست جلو ببرتمون و بینش تشخیص حق از باطل رو توی آزمایشهای زندگی بهمون بده تا بتونیم درست تصمیم بگیریم.

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/08/25 و 0:22 دقیقه ارسال شده است

خواهش ميكنم قابلي نداشت وظيفست
از كجا ميخواي شروع كن حتما كاركنان زحمت كش اولدترافورد رو ازشون بيوگرافي بزار تا بهتر بشناسيم
پاسخ : نوکرتم...
دقیقا آره از پرسنل شروع کنم عالیه... چون بیوگرافی بقیه معمولا همه جا هست... اونا هم 10 نفر هستن سریع کامل میشه...

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/08/25 و 0:07 دقیقه ارسال شده است

سلام
واليپر ها رو دست نزن همينجوري عاليه
اما واليپر هاي هر بازي رو كه سايت باشگاه ميزاره رو حتما بعد هر بازي بزار
قسمت بيوگرافي رو مثل قسمت واليپر ها بكنش و عكس هاي كوچيكتري هم بزار سعي كن هر دو هفته يك بيوگرافي از تما پرسنل باشگا چه مالكان و چه كاركنان و چه بازيكنان تو سايتت داشته باشي
من ديوونه مقاله هستم هر چند وقت يكبار هم يه مقاله بنويس باز سايت كمي گرمتر ميشه
به كل فضاي قسمت بيوگرافي و مقالات سايت رو تغيير بده يه كمي بچه گانست
پاسخ : دمــــــــــت گرم بابت این همه نظرهای خوبت...
پس والپیپرها رو همه رو همین شکلی میذارم....
قسمت بیوگرافی رو هم چشم تا فردا صبح یه خورده روش کار میکنم درست میکنم.
---------------
حتما هفته ای یه بیوگرافی و هفته ای یک تاریخچه از باشگاه ترجمه میکنم... ولی اینکه اول کی و از کجا رو تردید دارم. فکر می کنم از اسطوره ها شروع کنم به ترتیب و پرسنل بهتر باشه. چون تیم اصلی رو احتمالا می خوره به آخر فصل و آپدیت میشن شکلک یه سری رو می فروشیم میشه زحمت الکی
----------------------------
اون فضا رو بیوگرافی رو یه چیزی تو ذهنم هست... ولی در مورد فضای مقاله ها ایده ای ندارم... فعلا بیوگرافی رو درستش میکنم. بعد حتما رو اینکه مقاله ها رو چه جوری قرار بدم میشینم فکر می کنم... دمت گرم داداش گل شکلک شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 284
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 387
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 387
  • بازدید ماه : 387
  • بازدید سال : 313,835
  • بازدید کلی : 3,939,000
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30