loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 915 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (27)

 

سلام...دوستان عزیز راستش همه ما میدونیم که داش شهاب چقدر پسر گلو دوست داشتنی ای هستش...

راستش من روزی که با وبش آشنا شدم از همون اول این پسرر نه تو کارش نمیاورد و نتیجه شو حالا داریم میبینیم...

امروزه داش شهاب این وب رو به یک خانواده منچستری تبدیل کرده...

وقتی اوایل بهش گفتم منم میخوام نویسنده شم،این پسر چنان با دلو جون پسندید که من خودمم فکرشو نمیکردم قبول کنه.

با اینکه میتونست بهونه بیاره،بگه نویسنده داریم به اندازه افی...اما نه

معرفتی که تو وجود این پسر همیشه بیدار و گوش بزنگه این اجازه رو بهش نداد

و این شدد که من  امروز یک خدمتکار(نه بیش) برای این وب به شمار میام

شهاب جان ازت ممنونم...

خب اصل مطلب...

طی تصمیمی که من با خودمنیشخند گرفتم...قرارو بر این گذاشتم که همزمان با سالگرد این وب

و همچنین آغاز کار دیوید مویس(البته با تآخیر)که ایشالا خاطره ای خوش بشه درآینده ،یک لقب براش بزاریمنیشخند

میدونم که همه داش شهابو دوست دارن اینجا...و باور کنین وقتی یه روز زیر نظرات پاسخ آبی رنگ معروفش نباشه دلمون تنگ میشه

پس بنابراین به نمایندگی از تمام نفرات هم نویسنده و هم کاربران لقب:

Lovely Boy Shahab

رو براش انتخاب میکنیم...البته خوبیهای این پسر رو نمیشه با دوتا کلمه توصیف کرد...

اما از هیچی بهتره که...بلکه ما هم کمی از دین مونو ادا کرده باشیم

امیدوارم همه راضی باشن و خوششون بیاد...

از نظراتی که میذارین مشخص میشه...

امیدوارم در آینده ازین لقب استفاده بشه

 

00

 

داش شهاب اینم هدیه بچه های وب...بپوش ببین اندازه ته

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/07/07 و 9:24 دقیقه ارسال شده است

منم اگه پول داشتم حتی خونه هم میدادم !!!شکلکشکلک
حالا این اسمشو نبر (چی بود؟؟ همون ماشین )شکلک که سهله !!!شکلک
پاسخ : خوب مهم همین دل سخاوتمند ماست شکلک
پاسخ : بهله بهله شکلک
پاسخ : آقا حمید ! آقا شهاب رو در یابید !!شکلک
ظاهرا جیبی پر پول و دل سخاوتمندی دارن شکلکشکلک
ولش نکن که جواب می گیری!!شکلکشکلک
پاسخ : ما اگه جواب بگیر بودیم،تا الان گرفته بودیم...
پاسخ : قرار نبود انقد زود جا بزنین هاا !!!
واسه بستنی هم باید بیشتر از این منتظر بمونین !!

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/07/06 و 23:10 دقیقه ارسال شده است

مگه قبلا نرفتی؟
پاسخ : 2 ماه فقط

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1392/07/06 و 9:34 دقیقه ارسال شده است

واقعا برازنده هست.خیلی گله این پسر.شکلک
پاسخ : مرسی سعید جانشکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/07/06 و 0:30 دقیقه ارسال شده است

چه جالب !!
من نمیدونسم!!!.. واسه چی به درد میخوره؟؟
با این حساب خوردنی نیست نه؟؟شکلک

شکلکشکلک
پاسخ : همش میگین نمیدون...نمیدونم...
میدونین خوبم میدونین...حالا هرچی دوست دارین مارو بازی بدیدشکلک
میرسه روزیکه با ماشین از جلوتون رد شم...حتی نذارم بوق بزنیدشکلک
به امید اون روزشکلکشکلکشکلک
پاسخ : بوق؟؟ بوق هم داره؟؟شکلکشکلک
پس از اوناست که باید کلی پول داد نگاش کرد!!
باشه!!شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/07/06 و 0:02 دقیقه ارسال شده است

آقا ماشین چیه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!شکلک

شکلکشکلک
پاسخ : من همینقدر میدونم که 4تا لاستیک داره...

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/07/05 و 19:23 دقیقه ارسال شده است

آخ. ممنوون اقا بابک ! (اگه شما نبودین من باید BMW رو تقدیم میکردم !! در صورتی که خودم حتی ندیدمش !!)
خوب شد !!
یالا اقا شهاب !! همون BMW رو بدین آقا حمید !! که خیلی منتظر موندن !!شکلک

شکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم.بالاخره ما نویسنده ها اینجور مواقع باید به هم کمک کنیم.شکلک
پاسخ : یک روز که اومدین دیدین این وب شده نمایشگاه ماشین،لطفآ کسی ناراحت نشه...حالا هرچی دوس دارین بگین فعلآ...شکلک
پاسخ : یک ماشین خواستن به ما بدن اینقدر به هم دیگه پاس میدن...
اول که زینب خانم باید ماشینو میداد...بعد شد داش بابک...حالا هم داش شهاب...
اول و آخر ماشینو باید خود زینب خانم بدهشکلک...چون تو مسابقه پازل بود...
پاسخ : آقا فکر کردین من پول ماشین داشتم نمی دادم؟ شکلک
منو از چی میترسونید شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/07/05 و 18:53 دقیقه ارسال شده است

برای چی دوباره میخوای بری سربازی؟؟!!! شکلک
پاسخ : خوب نرم بهم کار نمی دن که شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/07/05 و 18:38 دقیقه ارسال شده است

شرمنده دیگه.ما بدون هماهنگی شورای شهر نمیتونیم کاری انجام بدیم.شکلک
بغل آزادی هر کاری دوست داشتی بکن.اصلا برو کنار برج ایفل جگرکی بزن.شکلک
پاسخ : ولی BMW ور باید به داداش حمید بدی.
خدا رو چه دیدی شاید به خاطر این حرکت بهت لقب ژنرال دادن!شکلک

این نظر توسط JOKER در تاریخ 1392/07/05 و 18:31 دقیقه ارسال شده است

دمه داداش شهاب گرم واقعا.ایول داره.
واقعا خیلی زحمت کشیده .
مبارکت باشه این شماره 25 شکلک اقا 7 تشم ما میبریم شکلک
اقا شهاب هر جا هستی موفق باشیشکلکشکلک
پاسخ : شکی نیس داش محمد...
ببر اگه اندازه ت نبود بیار داش یه دست دیگه ببر...شکلک
پاسخ : داش محمد گل راستش از خدا که پنهون نیست از شما و خودم چرا پنهون کنم خودم رو که نمی تونم گول بزنم... یه مدته نتونستم اونجور که باید و شاید و شایستۀ شما عزیزاست اینجا خدمت کنم و همه بچه های اینجا رو هم دست تنها گذاشتم رفتم گذری سر میزنم.... ولی با تمام این اوصاف مخلص همه تون هستم این همه رفیق با مرام دارم دیگه چی کم دارم؟ شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/07/05 و 17:10 دقیقه ارسال شده است

نصب مجسمه رو دادیم شورای شهر بررسی کنه.شکلک
پاسخ :
نشست خبری مویز اومد برید بخونید شکلک
پاسخ : آقا من اصلا شمارۀ دو می خوام!
بعدش هم بازنشسته بشم شورای شهر حالیم نیست میرم کنار آزادی یه هتل 25 طبقه میزنم شکلک
پاسخ : اوهههعععععه !!
بابااااااا با کلاااس !!
میشه لطفا بفرمایید تو هتلتون BMW هم سرو بشه ! بابا اقا حمید خودشو کشت !!شکلکشکلک
پاسخ : نخیر بغل استادیوم آزادی BMW سرو کنیم؟!! شکلک
بغل استادیوم آزادی فقط صندلی اتوبوس سرو می شه شکلک
مخصوصا روزای دربی که مردم بیان صندلی ها رو گاز بزنن بجون بعد برن شکلک
پاسخ : شکلک
جدی؟؟شکلک
بیچاره آقا حمید !! به هر دری زدیم به آرزوشون برسن بستن !!شکلک
پاسخ : بخندین به حالو روزم بخندین...شکلک
ای دوست مزن زخم زبان جای نصیحت...بگذار ببارد به سرم سنگ مصیبتشکلک
به قول استادشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 455
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 455
  • بازدید ماه : 41,930
  • بازدید سال : 213,124
  • بازدید کلی : 3,838,289
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30