loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 1056 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (12)

 

خب دوستان گل طبق تصمیماتی که زینب خانم قبلآ گرفتن و ما همه در جریانیم...بلآخره قرار براین شد که 24 ساعت بعد از اعلام نتایج مسابقه تشخیص پازل،مراسم اهدای جوایز در منزل ایشون صورت بپذیرد...نیشخند

طبق گفته های خود زینب خانم که همه در جریانیم اهدای جوایز بدین ترتیب میباشد:

نفر اول-یک عدد سوپر اتومبیل BMW 730i - رنگ انتخابی

نفر دوم-یک عدد اتومبیل زانتیا اسپورت

نفر سوم-یک عدد اتومبیل پژو پارس

نفرات چهارم تا دهم هم به قید قرعه سه عدد سکه تمام بهار آزادی

خب دوستان عزیز همونجور که اطلاع دارید جناب آقای حمید بکهام (که بنده باشم) در دو مسابقه آخر مقام اولی و در 3 دوره پیشین مرتبآ مقام سومی رو کسب کردم...

حالا میخواستم از شما بپرسم کدوم رنگش بهتره که بگم زینب خانم بفرستن...ممنون میشم

در زیر نمونه دو رنگ مختلف bmw که زینب خانم موظفند در قبال قولی که داده اند عمل کنندو بفرستند، رو میبینید...

0

1

2

4

توجه:دوستان عزیز عکسهای زیر،در بیرون منزل زینب خانم(محل برگزاری مراسم)گرفته شده اند

به جز عکس اول که داخل پارکینگ درن دشتشونه

00

11

22

33

 

منبع: وب سایت رسمی زینب خانم 

 

 

زینب خانم خعلی مایه داره هاااااااااااااااتعجب...از جوایزشون معلومه...دوستان اگه رتبه کسب کردین تو مسابقه،چشم پوشی نکنیدتشویق

و اینقدر بگین تا بلآخره جایزه تون رو بدن...ظاهرآ با اوضاع اقتصادی که پیش اومده احتمال هرگونه انکار توسط مسئول مسابقه که زینب خانم باشن هست...

(اینجانب در صورت هرگونه انکار در ارسال جایزه...از حضور در مسابقات آینده خود داری خواهم نمود)

(ارسالی از طرف اسطوره مسابقات: حمید بکهام

تا 24 ساعت آینده...بدرود

اضافه شد:

 به دلیل ایرادهای الکی که از طرف مسئول مسابقات گرفته میشه مثه (غلط املایی)

و از جمله طفره رفتن از واگذاری جوایز

با دلی پر از حسرت و ای کاش

اینجانب رسمآ کناره گیری خودم از شرکت در مسابقات آینده رو اعلام میکنم...

در ضمن،نذاشتن این اسطوره هت تریک کنه،به نفرات اول مسابقات بعدی،پیشاپیش تبریک میگم

(با تشکر از شما و مسئول محترم مسابقات)

دل شکستهدل شکستهدل شکستهدل شکستهدل شکسته

من میروم،اما دلم تو سینه پرپر میزنه

یاد شماوو دوری شما،آتیش به جونم میزنه

(البته از مسابقه)

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/07/21 و 22:23 دقیقه ارسال شده است

میدونم داش حمید، همیشه در حق من و تو ظلم شده ولی خوب چه میشه کرد دیگه شکلک
خوب خدا رو شکر یه تومن من جور شد شکلک
من لازم میبینم همین جا اول از پدر و مادرم و همه ی مردم ایران که دعاشون همیشه بدرقه ی راهم بوده تشکر میکنم، بدون کمکاشون هیچوقت به اینجا نمیرسیدم ...
شکلک
زینب خانوم شماره حساب بدم خدمتتون ؟
پاسخ : شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک مرسی امید جان...
واقعا سخنرانیت عالی بود...خوش به حالت که حقتو قراره بگیری...داش

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/07/21 و 21:42 دقیقه ارسال شده است

دو سه روز نبودم تو سایت چه خبر شدهشکلک البته همه ی اینا تقصیر بابک هست که وقتی تو سه چهار تا مسابقه اولی که گذاشتین من تو رتبه های برتر بودم به من قول پراید با پسته رو داد که از اون به بعد داش حمیدم هوس جایزه کردشکلک البته بگم که سر بابی هنوز هیچ پرایدی بهم نداده و همچنان منتظرش هستمشکلک
پاسخ : آخ دمت گرم داش محمد، خدا تورو رسوند...
زینب خانم بفرما، حالا متوجه شدین آتیش از کجا روشن شده؟
حالا بفرمایید به آقا بابک سلام منو برسونید،،،
محمد رضاجان دستت طلا،،، ایشالا حقمونو بدن، اما اگه من نبودم ازت میخوام که از حقت نگذری، مرسی داداش گلم

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/07/21 و 20:58 دقیقه ارسال شده است

من ولی راضی به زحمت نیستم به یه پراید هم راضیم والا .
نوک مدادی باشه دستتون درد نکنه شکلک
پاسخ : الهی بگردمت امیدجان، ای کاش یکی بود قدر منو شمارو بدونه
حالا ما رو که اخراج کردن، اما واس شما آرزوی موفقیت دارم
پاسخ : آقا حمیــــــــــــــــد !! احیانا اگه بازم نوشابه میل داشتین واسه خودتون باز کنین !
قدر شما رو بدونن؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلک جل الخالق!!!شکلک واسه این چیزایی که نمی دونم چی ان و به من نسبت دادین لابد دیگه!!
--------
آقا امید. . شما که جایزه نمی خواستین!! ولی باور کنید این خواسته تون خیلی آرومم کرد .. آخه انگار بهتون بگن بدهی شما یک میلیارد نیست یک میلیونه!!!!!!!! یعنی تا این حد هاا!!
کاش بودجه داشتم ... آخه بر شما جایزه رواست واقعا! حتی کمه ! باید یه هدیه و اشانتیون هم روش داد! والا
ازدست بعضیاشکلک
دونقطه پی
پاسخ : پس بفرمایین همون یک میلیون آقا امیدم بدین بی زحمت...شکلکشکلکشکلک

اینقدر هم تبلیغ نکنین که اگه داشتم ال میکردم،اگه داشتم بل میکردمشکلکشکلکشکلک
امید جان...یک تومنو بگیریها...غنیمته بازشکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/07/21 و 20:29 دقیقه ارسال شده است

شما که آدرسو دارین
تشریف بیارید تحویل بگیریدشکلک
اما یادتون باشه به زور گرفتین این بار !
چون شما جایزه تونو گرفته بودین
پاسخ : نه خیر،،، خیلی خیلی ببخشید،،، شما میفرستیدش
اول بفرستید، بعد تبریک بگین،.شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/07/21 و 18:09 دقیقه ارسال شده است

آقا حمید ! زدن نداشتیما!
( اونم از نوع زیرآبش) شکلک
یکی پیدا نمیشه بگه بهار آزادی واسه کجای کشور یا جهانه؟؟
این عکس ها چی ان؟؟ دایناسورهای مسخ شده ان؟؟
خدا رحم کنه... اما آقا حمبد! انگ نزنید.. من جنگ ناپاک نمی کنم
پاسخ : اولآ من انگ نزدم...ناسلامتی مگه گفتم دزدی کردینشکلک
من زیر هیچ چی نزدم...اما بعد اون پست (توجه )که گذاشتم،شما شروع کردین به تشویق کاربرا واس گرفتن جایزه....نسرین خانم و نگار خانمو یادتونهشکلک
در صورتی که من از قضیه جایزه شما کنار کشیده بودمشکلک
تو این قسمت هم که شما دارین زیرش میزنین...یعنی نمیدونین سکه بهار آزادی چیهشکلک
آره همونیکه شما میگین ان...اما باید همونارو به من میدادیدشکلک

حالا که مارو کنار زدین دیگه...کاملآ از اعلام برندگان پستتون مشخصه...
غلط املاییشکلک
ادنان=عدنانشکلک
پاسخ : آقا بابک ... شما کجاااااایین پس!!؟؟؟

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/07/21 و 16:08 دقیقه ارسال شده است

حمید واقعا عالی بود مرسیییییییی کلی خندیدم فقط منتظرم ببینم عکس العمل زینب خانم چیه
پاسخ : ممنون معین جان...شکلک
هه...عکس العمل؟؟؟؟
جز انکار کردن و این شکلک شکلک چی میتونه باشه؟؟؟
پاسخ : عکس العمل منو میخوااااااااااااااین؟؟؟شکلک
خیلی ممنوون.. دسسسسسسسسسسسستون درد نکنه
منو باش که اسم کی رو دادم جز برنده هااا.. با اون قضیه ی ....
بااااااااااشه ... نقطه چین در آستین دیگه؟!شکلک
پاسخ : بهههههههله،،، شکلک شکلک شکلک شکلک
پاسخ : آقا حمید.. خدا بگم چی کارتون نکنه که همه رو به جون هم انداختین!!! هووووف !!
پاسخ : من که کاره ای نیستم آبجی خانم...
خود کرده را تدبیر نیست...نگو مرا تقصیر نیست
همش کار خودتون بود...شما خواستید

این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1392/07/21 و 13:32 دقیقه ارسال شده است

وای چه جایزه هاییشکلک
دفعه ی بعد با تمام فامیل شرکت میکنیمشکلکشکلک
پاسخ : آره آره...فقط یادتون باشه که باید خیلی به زینب خانم تآکید کنید...تا برید جزو اولویتها...شکلکشکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1392/07/21 و 12:16 دقیقه ارسال شده است

رنگش سفید باشهشکلک
مبارک باشهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنون نسرین خانم...بیشتر دعا کنید بدن بهمون...شکلکشکلکشکلک
بابت رنگ هم ممنون منم بیشتر دلم با سفیده بود...شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/07/21 و 11:31 دقیقه ارسال شده است

ميروم از خويش و ميمانم ز خوش
هرچه بر جا مانده ويران ميشود
روح من چون بادبان قايقي
در افقهاي دور پنهان ميشودشکلک
به به ما كه نميتونيم سوار بشيم
خوش بحال راننده هاشون حالا صاحبش نهشکلک
پاسخ : امیدوارم کناره گیری کردن من راهی بشه واسه رسیدن شما به این جوایز...شکلک
اما به ما که هنوز ندادن...

این نظر توسط Chicharito-Mexico City در تاریخ 1392/07/21 و 8:12 دقیقه ارسال شده است

من اعتراض دارم اینجا لابی بازی داریم شکلک
حمید ساعت پست ها رو میدنه من میفرستادم میگفت کد امنیتی اشتباه است شکلک
یکی نیست به من بگه بی جنبه حالا یبار جزو 3 نفر شدی دیگه جوگیر نشو شکلک
ولی در کل پیش بینی که 7 امتیازی گرفتم و اینجا هم رو سکو رفتم برید از خدا بترسید چون پدیده ی نو ظهور وارد میشود شکلک
پاسخ : اعتراض وارد نیست...شکلک
ساعت پستهاااااا؟؟؟؟منظورتو متوجه نمیشم داش
حالا یه بار جزو 3 نفر شدی دیگه جوگیر نشو>>>شکلک من پیدا شدم...شکلک
ای پدیده نو ظهور...در جریان باش که سرکاری شکلک
مرسی پرهام جانشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 204
  • آی پی امروز : 439
  • آی پی دیروز : 343
  • بازدید امروز : 850
  • باردید دیروز : 768
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 5,312
  • بازدید ماه : 67,604
  • بازدید سال : 311,195
  • بازدید کلی : 3,936,360
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30