loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 622 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (10)

 

 

با سلام خدمت دوستان عزیز...

میخواستم اعلام کنم که از این به بعد هر یکشنبه با پست(5 والپیپر) وبا نام ( Each week 5 Wallpaper) در خدمت شما خواهم بود...قلب

هرچند قبلآ هم میذاشتم، گفتم اگه با برنامه باشه بهتره...

اما درین بین والپیپرهای خاص مثه والپیپر بازی و یا غیره،اینا قضیه ش فرق میکنه و به محض دسترسی قرار خواهم داد.

اما خب ازونجاییکه نظرات تو قسمت والپیپرها از همه کمتره،احتمالآ استقبال کمتری هم میشه...ابرو

من به تعداد نظرات کار ندارم(البته که هرچی بیشتر باشه خوشحالتر میشم)اما خب کسیو نمیشه وادار به نظر دادن کردعینک

و همین که بدونم از پست استفاده میشه واس من بسه...بیشتر ترجیح میدم دعاکنم که استفادتون بشه تا اینکه بخوام نظرات زیاد بشه.

موضوع دینیست که به گردن خودمه... قلب

بابت تاریخ قرار گیری پست:بستگی به بازیهای منچستر داره،اگر در روز یکشنبه بازی باشه،به دلیل بالا رفتن پست ها،یک روز قبل قرار خواهد گرفت...

ممنونم از همه تون...


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/07/20 و 13:01 دقیقه ارسال شده است

آخه پس این "توجه " واسه چیه؟؟ همینجوووووووری؟؟؟شکلک یا دلتون واسه این واژه تنگ شده بود؟شکلک + دو نقطه پی
خب معلومه که نه؟؟؟ ما همه چی رو می فهمیم !!
کوچه علی چپ بن بست بود ! برگردین!!شکلک
بعدشم شما که فرمودین جوابی نمیدین!!! چطور شد الاااان؟؟؟شکلک...
دست شما درد نکنه!! همین مونده بود انگ کلاهبرداری بخوریم که اونم به لطف شما مستفیض شدیم ازش !!
من همیشه گفتم تو مسابقه که جایزه نداریم اما با این حال شما به زوووووووووور گرفتین!!شکلک اونم چِـــــــــــــی؟؟ "اسمشو نبر " شکلک
---
اصلا حالا که اینطوره بفرما :
جایزه جایزه جایزه جایزه جایزه جایزه
ما جایزه میخوایم یالا
ما جایزه می خوایم
جایزه جایزه جایزه جایزه جایزه جایزه جایزه جایزهشکلکشکلک
بهــــــــــــــله... همچین آدمیم من!! دو نقطه پــــــــی
پاسخ : اون توجه به خاطر این بود که قراره یک پست ثابت تو وب قرار بگیره...
جواب دادم چون اگه سکوت کنم،شما فرش زیر پامونم میذارین جایزه
عه آبجی این چه حرفیه...کلاهبردار کجا بود...شما حق مارو خواهید داد...در غیر اینصورت........................شکلک
باشه شما جایزه جایزه کنید...شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1392/07/19 و 23:52 دقیقه ارسال شده است

داش حمید کارت درسته
هرکاری با برنامه باشه خوبهشکلک
پاسخ : مرسی داداش گل...ممنونشکلکشکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1392/07/19 و 23:06 دقیقه ارسال شده است

وای اقاحمید جایزه میدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه جایزه میدین هربار چند تا نظر میذارمشکلک
دستتون درد نکنهشکلک
پاسخ : نه بابا دروغه به خداشکلک
بعضیااااااااااااااااااااا...خودشون قرضو بدهی بالا آوردن،میخوان حواله یکی دیگه کنن...باور نکنین یه وقت هااااااااااشکلک
مدیونین اگه باور کنین...
شما یک نظر بدید محض رضای خدا...شکلک
جایزه مایزه نداریم...شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : بهــــــــــــــــــــله نسرین خانووم.. اونم چه جوایزی!!
هر چی بیشتر نظر بزارین جایزه تون درشت تر میشهشکلک
پاسخ : عه.. دیر رسیدم ... شکلک
پاسخ : آقا حمید.. تبعیـــــــــــــــــــــــــض؟؟؟؟شکلکشکلک
چون خانم هستن دیگه بهشون جایزه نمیدین؟؟؟ بااااشه!!!
حیف که بضاعت مالی ندارم.. اگر نه.....شکلک
پاسخ : زینب خانم...شما اول بدهی خودتونو صاف کنید ....
من به محض اینکه bmw مو از زینب خانم گرفتم...شروع به تقسیم جوایز میکنم.
مطمئن باشید نسرین خانم
پس اول شما بگین زینب خانم حق مارو بدن...
پاسخ : من دیگه هیچ جوابی به این موضوع نمیدم شکلک جدی میگم شکلک
پاسخ : آقا حمیـــــــــــــــــــــــــــــــــد:@
شما که گرفتین ....!!!!شکلک
پاسخ : من هیچ جوابی نمیدم...دونقطه پی
پاسخ : مث الان که هیچی ننوشتین دیگه!!شکلک
نسرین خانوم ایشون جایزه شونو گرفتن مدارکش هم موجوده و از طرفی تعهد هم دادن دیگه حرفی از جایزه نزننشکلک مدارکش موجوده!شکلک
آقا بابک! و سایرین هم حتی در جریانن !! و الان داره بهونه میارن واسه شما!
آقا حمید جایزه رو باید بدین!!!
از طرفی اون تبلیغات تلویزیونی رو که دیگه نمی خواین انکار کنین!! حالا دونقطه پی (واجب شد)
پاسخ : نظر باید از ته دل بیاد...نه اینکه به خاطر جایزه...شکلک
شما چرا از بقیه مایه میذاری زینب خانم...داش بابک که خودش بدهکاره به جرم همدستی و کلاهبرداری باشما...شکلک
سایرین هم بله...در جریانن که شما باید جایزه رو میدادید...شکلک
یکدونه ازون مدارکا رو نشون بدید ببینیم....شکلک
تبلیغ تلویزیون؟؟؟؟ اونکه اصلآ به من چه...شکلک
شما مسابقه گذاشتین واس ما...منکه مسابقه نذاشتم...شکلک
تازه حتی از کسی هم درخواست نظر دادن نکردم...خوب بخون متن رو
حالام هرکی نظر خواست بده...هر کی ام نخواست نده
در صورتی که داخل نظرات حرف بی ربط مثه جایزه زده بشه نظر بدون هیچ برو برگردی پاک میشه...شکلک
حالا هرکی مایل بود نظر بده...شکلکشکلک
در ضمن...من اگه بخوام شروع کنم راحت میتونم...برنده دو بار آخر مسابقه تون کیه؟؟؟
پاسخ : بله من در جریانم.شکلک ولی چون سرم شلوغه نمیتونم در جریان بودنم رو خوب نشون بدم.شکلک
پاسخ : داش بابک؟؟؟؟شکلک نامردی از برو روت میبارهشکلک... بابا به خود آی جون ما...زشتهشکلک
پاسخ : یعنی در جریان همه ی امور هستم.شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/07/19 و 19:40 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش حمید شکلک
پاسخ :
قربونت داش امیدشکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1392/07/19 و 19:33 دقیقه ارسال شده است

من كه استقبال ميكنم از اين كارتون
و تا اونجايي كه بتونم نظرم رو ميگم
از زحمتاتون ممنون دوست عزيز
پاسخ : ممنون قاسم جان...لطف میکنی...شکلک
شما همین نظر رو هم که دادی تا چند ماه خودتو بیمه کردی...شکلک
عکسارو بردار نظر نمیخواد داششکلک

این نظر توسط نگار در تاریخ 1392/07/19 و 18:16 دقیقه ارسال شده است

ترجیه=ترجیح شکلک
پاسخ : فدا سرتون شانستون گرفته که من توجه نمیکنم...شکلک
اگه زینب خانم بود الآن رو هوا مچتونو میگرفتشکلک
پاسخ : اینجا خبریه؟؟ کسی منو صدا کرد؟؟شکلکهووم؟؟
راستی نگار خانوووووم!!! خبر نداریــــن!! آقا حمید به هر کی تو پستشون کامنت بزاره جااایزه میدن!!
برنج.. چای.. ماشین.. خونه خلاصه هر چی!!!
گفتم بدونینشکلک
----
آقا حمید.. دریاااب... دریا دریا دونقطه پی خدمت شما
پاسخ : کی داده کی گرفته...
همونجور که من منتظر جوایز شما بودم...نگار خانومم منتظر خواهند موند

این نظر توسط نگار در تاریخ 1392/07/19 و 18:10 دقیقه ارسال شده است

والپیپر کلاً چیز خوبیه،دستتون درد نکنه
هرچند من به شخصه عکس طبیعی رو ترجیه میدمشکلک
پاسخ : مر30 نگار خانم...
عکس طبیعیییییییییییییییییییی؟؟؟شکلکاگه بود چشم
والپیپر خیلی خوبه هااااااااااااشکلک یا من خیلی دوست دارمشکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/07/19 و 16:07 دقیقه ارسال شده است

ممنووون آقا حمید
شما لطف می کنیدشکلک
ممنوون از زحماتتون.. خدا خیرتون بده
پاسخ : خواهش میشه زینب خانم...
نه بابا من وظیفه مو انجام میدمشکلک

این نظر توسط masi در تاریخ 1392/07/19 و 16:06 دقیقه ارسال شده است

ایواله یا عیواله کاکو حمید گل دمت گرم خیلی هم خوب تصمیمی گرفتی
ایول با عیول
شکلک
پاسخ : شکلکشکلکشکلکشکلک ای ول به شما با این مدل نظر دادنشکلک
مرسی مسعود جانشکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/07/19 و 15:45 دقیقه ارسال شده است

واقعا عالي هستن من كه بي تعارف دوست دارمشکلک
پاسخ : شما بیشتر ازینکه تعارف کنی،لطف داری داش سعیدشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 211
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 841
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 841
  • بازدید ماه : 42,316
  • بازدید سال : 213,510
  • بازدید کلی : 3,838,675
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30