loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
امیر بازدید : 456 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (2)

 

 

لوئیز فنخال اعلام کرد که خاویر هرناندز که قرار است از تاریخ 25 جولای به تیم در تور آمریکا ملحق شود، فرصت لازم برای اثبات خودش و پس گرفتن جایگاهش در منچستریونایتد را خواهد داشت.
 
چیچاریتو که در 154 بازی برای شیاطین سرخ 59 گل به ثمر رسانده است سال گذشته به دلیل حضور رونی ، فن پرسی و فالکائو ، به صورت قرضی به رئال مادرید رفت و اکنون که دوران حضور قرضی او در رئال به پایان رسیده است او به زودی به اردوی شیاطین سرخ ملحق خواهد شد و فنخال در مصاحبه ای پس از برد منچستریونایتد در برابر کلاب آمریکا در مورد چیچاریتو گفت:
 
"چیچاریتو 25 جولای به اینجا می آید. خب او میتواند دوباره خودش را ثابت کند و حالا فالکائو و فن پرسی هم رفته اند، پس او شانس بیشتری دارد."
 
در حال حاضر تنها رونی و جیمز ویلسون به عنوان مهاجم در تیم منچستریونایتد حضور دارند و وقتی که از فنخال سوال شد که آیا او در این پست دچار مشکل خواهد شد یا خیر، مرد هلندی به سرعت به تمجید از گزینه های در دسترس خود پرداخت و گفت:
 
"نه، چون که ما هنوز رونی رو داریم و او می تواند در پست مهاجم بازی کند. سال گذشته تمامی رسانه ها می نوشتند که او باید در اون پست بازی کنه و من هم به حرف رسانه ها گوش میدم! و ما چیچاریتو رو هم داریم، و شاید ویلسون، و شاید یک سورپرایز در راه باشد. شما هیچ وقت نمیدانید، این کار یک فرایند است و من در مورد اون پست نگران نیستم."
 
وقتی از فنخال در مورد پیوستن فالکائو به چلسی سوال شد، او با یک رویکرد مثبت پاسخ داد:
 
"من بهترین ها رو برای او آرزو می کنم چرا که او یک بازیکن فوق العاده حرفه ای بود ولی به تازگی از یک مصدومیت طولانی مدت بیرون اومده بود.
 
" ما او را به مرز کامل آمادگی رساندیم. من او را هم به عنوان یک انسان و هم به عنوان یک بازیکن فوتبال خیلی دوست دارم. حالا او شانس خودش رو تو چلسی می کنه و من بهترین ها رو براش آرزو می کنم."
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/04/28 و 20:53 دقیقه ارسال شده است

درووود ... بازم مثل فصل قبل نقطه اصلی و پر نکردیم .................دفاع..............شکلک
پاسخ : سلام .
خیییییییییییییییییییییییییییییییییییلی باهات موافقم !!!

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1394/04/28 و 16:17 دقیقه ارسال شده است

آقا به جان خودم فنخال داره تظاهر میکنهشکلک همه مون میدونیم که مهاجمی لازم داریم سطح بالاتر. حالاکه آقای فنخال احتمال میده مهاجم نگیره،میخواد هم اینو فعلآ امیدوار نگه داره و هم در کنارش دنبال مهاجمه. بعدشم،اون مصاحبه چندماه پیشِ فنخال با حرفای امروزش خیلی متفاوته.
اصلآ با عقل جور در نمیاد: جای خالی رابین با اون کلاس و سطح رو میخواد با چیچا پر کنه. باید یک مهاجم تاپ جایگزین رابین بشه.
با این وجود مهاجمامون اینا میشن: رونی،چیچا،ویلسون... این غیر ممکنه که با این خط حمله به مشکل نخوریم.تاااااااازه ما احتمال مصدومیتهارو هم در نظر نگرفتیم هنوز.
امیدوارم اون سوپرایزی که فنخال ازش دم میزنه، یک مهاجم تاپ باشه،که در اونصورت چیچا بازم نیمکت نشین میشه. (مگر اینکه سیستم فنخال جوری باشه که سه مهاجم داخل بازی باشن.) که احتمال این هم کمه، تو بهترین حالت نهایتآ 4.4.2 بازی میکنیم احتمالآ و اگر اون مهاجم سوپرایزی رو بخریم، با رونی زوج خط حمله رو تشکیل میدن...
مرسی داداش امیر...شکلک
پاسخ : خواهش میکنم ....

آره یادمه فنخال گفته بود بازیکنی رو که سال قبل فرستادیمش بره دیگه رفته و این حرفا ! ولی خب من که از برگشتن چیچاریتو خوشحال میشم شکلک

اون سورپرایز فنخال اگه زلاتان شکلک باشه قدمش روی چشم ! و گرنه همین خط حمله رو من میپسندم ! تازه دیگای هم میتونه مهاجم وایسه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 531
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 1,930
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 16,960
  • بازدید ماه : 40,938
  • بازدید سال : 212,132
  • بازدید کلی : 3,837,297
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30