loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
بابک بازدید : 668 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (12)

مویس مارتینز را به فروش ستاره هایش تشویق کرد.

 

مربی اسکاتلندی باور دارد اگر سر الکس فرگوسن در دوران حضورش در گودیسون پارک از او درخواست می کرد که دو ستاره اش را بفروشد, نگه داشتن آن ها برایش بسیار سخت بود.

 

مویس از اورتون می خواهد که "کار درست" را برای مارونه فلینی و لیتون بینز انجام بدهد و بگذارد که که این دو بازیکن با منچستر یونایتد مذاکره کنند.

نخستین پیشنهاد قهرمان لیگ انگلیس به قیمت 28 میلیون پوند برای هافبک و دفاع چپ اورتون از سوی این باشگاه رد شد, و تافی ها این پیشنهاد را "توهین آمیز" خواندند.

به هر حال, یونایتد پیشنهاد افزایش یافته ی 35 میلیون پوند را برای این دو بازیکن ارائه داد و مویس باور دارد که جلوگیری از خروج فلینی و بینز برای مارتینز سخت خواهد بود.

مویس به گزارشگرها گفت:"یقینا من با مارتینز همدردی می کنم.اما من این را هم میدونم که اگه مربی اورتون بودم و سر الکس از من درخواست می کرد که بینز و فلینی رو بفروشم, نگه داشتن این دو نفر برای من خیلی سخت بود."

"من همیشه احساس می کردم که بهترین کاری که میشه انجام داد, کاریه که برای بازیکن ها درست باشه.همه ی چیزی که ما میتونیم در شغلمون انجام بدیم همینه."

"روبرتو مارتینز یک کار جدید داره و من مطمئنم که شیوه ی کار اورتون رو درک خواهد کرد.من هم دقیقا میدونم که اورتون چگونه کارش رو انجام میده.همه ی بازیکن های اورتون را (قبل از تابستان فعلی) من خریداری کردم."

"من خیلی به اورتون احترام میگذارم و دوست ندارم کاری را انجام بدم که روی آن ها تاثیر بدی بگذاره.البته,گرفتن بازیکن هاشون روشون تاثیر میگذاره اما من فقط کاری که مربوط به شغلم هست را انجام میدم."

مویس بعد از این که سال 2002 از پرستون به اورتون پیوست,11 سال را در گودیسون پارک گذراند.

 

منبع: گل بریتانیا

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/06/02 و 22:25 دقیقه ارسال شده است

یعنی فقط میخوام رونی رو بفروشیم و بینز رو هم نخریم... فصل بعد فقط رابین رو داریم کرنر بندازه و دیگه خداحافظ ای ضربات آزاد... خداحافظ ای شعر شبهای روشن شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
اصلا به نظرم مویز تا بینز رو نخره عمرا رونی رو نمیفروشه (توهمات یک عاشق بینز شکلک)
پاسخ : واقعا الان ضربه ایستگاهی زن نداریم.این بینز بیاد برای ضربه ایستگاهی ها خیلی خوب میشه.

این نظر توسط ginger prince در تاریخ 1392/06/02 و 20:47 دقیقه ارسال شده است

نوکرم داش محمد خیلی اقاییشکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/06/02 و 20:30 دقیقه ارسال شده است

ديگه نميخواستم بگم ولي بايد بگم اوزيل بهم گفته ميادش چون من جزء دوستاي نزديكشمشکلک
مؤفق باشي جوون از عشق بارون ميخواي به دريا بزني پسشکلک
پاسخ : پس اوزیل مبارکمون باشه!شکلک
مرسی.تو هم موفق باشی.
آره دیگه.باید زد به دریا.شکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/06/02 و 20:15 دقیقه ارسال شده است

فلینی بیاد حالا اگه بینزم نیومد اشکال نداره ولی اگه بینزم بیاد باید تو فانتزی بین بینز و اورا یکی رو از تیمم بندازم بیرونشکلک
پاسخ : هر کاری میکنم نمیتونم اومدن فلینی رو قبول کنم.

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/06/02 و 20:09 دقیقه ارسال شده است

چه مسابقه اي؟بازي با شلسي؟شکلکشکلکشکلک
پاسخ : مسابقه ی فرمول 1.شکلک امروز هم به خاطر یه سری مشکلات خانوادگی نتونستم توی دور تمرینی شرکت کنم که به همین دلیل فتل تونست بهترین زمان رو توی دور تمرینی ثبت کنه.شکلک

دارم میرم مسابقه ی شنا.3-4 روزی نیستم.

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/06/02 و 20:03 دقیقه ارسال شده است

چاكر داش يوسينشکلکشنيدم به هوادار بارسا گفتي برو از اينجا خوشم اومدشکلک
وقتي ميخواسته عكس بندازه باهاتشکلک
منظور ديگه زديم تو اين راه ديگه ولي اوزيل ميادش يه اسكاتلنديهشکلک
پاسخ : راست میگی ها!اسکاتلندیه.شکلک
حالا که تو و اوزیل با مویس همشهری در اومدید صد در صد میاد.شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/06/02 و 19:30 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش بابک...
بینز خوبه...
پاسخ : خواهش میکنم.
بینز رو به خاطر مدل موی بریتانیاییش هم که شده حتما باید بخریم.شکلک

این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/06/02 و 19:11 دقیقه ارسال شده است

تال 10 روز آینده خبرهای اینطوریه :
اوزیل در آستانه پیوستن به منچستر
اوزیل به دوستانش گفت انتقالش به منچستر نهایی شده و به زودی منچستری می شود
و سرانجام ...
فصل نقل و انتقالات تمام می شود و معلوم میشه که منچستر اصلا پیشنهادی به رئال نداده شکلک
پاسخ : یه عکس هم از 12 سالگیش با لباس یونایتد در میاد.شکلک

این نظر توسط يوسين بولت در تاریخ 1392/06/02 و 19:02 دقیقه ارسال شده است

دقيقا حرف درست رو مويس ميزنه.....داش سعيد خيلي مخلصيم......داش روزبه خيلي چاكريم....
پاسخ : البته خود مویس پیشنهاد 15 میلیون پوندی فرگوسن برای بینز رو رد کرده بود.شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/06/02 و 15:31 دقیقه ارسال شده است

ممنوونم آقا بابک
خبر خوبی بود.. (هر چند حق با دوستان هست و خریدن بینز زیاد به صلاح نیست.. البته از نظر من.. لابد مربی چیزی توش دیده که دوست داره بخرتش و تزش تو تیم استفاده کنه)
زحمت کشیدید.. متشکرم
پاسخ : آره دیگه.مربی توی کار تیم وارد تره.شکلک
خواهش میکنم.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 340
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 780
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 13,963
  • بازدید ماه : 37,941
  • بازدید سال : 209,135
  • بازدید کلی : 3,834,300
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30