loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
بابک بازدید : 457 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (12)

پالاس به دنبال بازگرداندن قرضی زاها

 

Daily Mirror-کریستال پالاس میخواد که زاها رو به طور قرضی برای یک فصل دیگه برگردونه.ولی با رقابت با فولهام و وست هم مواجه شده.


رم٬موناکو و گالاتسرای به دنبال نانی

 

Daily Mail-رم هم به رقابت برای جذب این وینگر پرتغالی اضافه شد.البته منچستر یونایتد گفته با پیشنهادی کمتر از ۱۲ میلیون پوند اجازه ی ترک اولترافورد رو به نانی نمیده.


به رونی گفته شده باید درخواست فروش رسمی بدهد

 

The Guardian-منچستر به بازی با رونی ادامه میدهد و به او گفته شده میخواهد از تیم برود باید درخواست فروش رسمی (منظورشون همون کتبیه) بدهد.

البته The Sun عنوان کرده با شرایط درخواستی رونی کنار نمیاد و قصد نداره قرار داد این بازیکن رو تمدید کنه.


پیشنهاد ۱۰۰ میلیون پوندی PSG برای رونالدو

 

beIN SPORT-تیم پاریسی آماده ست برای جذب رونالدو پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی بده.همچنین این تیم حاضره حقوق سالانه ی ۲۰ ملیون یورویی به این بازیکن پرداخت کنه.


سه تا خبر دیگه هم هست.اولی این که مازینیو - پدر تیاگو - رستورانش رو توی بارسلونا به فروش گذاشته که باعث شده شایعات اومدن تیاگو به یونایتد قوت بگیره.

 

دومی صحبت دائهلی در مورده رفتنشه.در کل گفته دوران فوق العاده ای توی منچستر داشتم ولی برای پیشرفتم مجبور شدم منچستر رو ترک کنم.سولشائر هم گفته من ۲ سال پیش بهش هشدار داده بودم که اگه بره نباید دنبال بازی بیشتر باشه و مجبور میشه دوباره برگرده.

 

سومی هم برای خنده به مانچینیه.مانچینی در جدیدترین مصاحبه ش گفته برای موفقیت ون پرسی٬هازارد و ده روسی رو میخواسته و اگه این ۳ تا رو میخریدن میتونستن قهرمان بشن.و البته یه چیز جالب هم گفته.این که برای خرید ون پرسی به توافق رسیده بودن ولی هیچ پیشنهادی بهش ندادن.که فقط یه نکته ی مبهم داره:دقیقا با کی به توافق رسیده بودن؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا در تاریخ 1392/04/14 و 15:22 دقیقه ارسال شده است

اینا انتقاد نیست دوستان شکلک
اینا دل نوشته های منه شکلک
ولی حالا اگه بخوایم جدی صحبت کنیم اگه باشگاه امسال نخواد چندتا خرید خوب کنه واقعا زمین میخوریم شکلک
با توجه به قوی شدن آرسنال و سیتی و چهل-سی-بیست-ده-صفر شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1392/04/14 و 2:35 دقیقه ارسال شده است

هه مانچینی**خله حاجی شکلکشکلکشکلک اصلا یه تختش کمه برگشته بود خودش برای خودش تو روزنامه اگهی داده بود....
اقا من اعصابم از دست این کامنت رضا خورد شده ....
نه داداش اینجور که میگی نمیشه چوب تو استین تیمای دیگه هم میکنیم....
پاسخ : تازه گفته نمیدونم چرا اخراج شدم.شکلک
من هنوز نفهمیدم رضا داره شوخی میکنه یا جدی داره از وضع تیم انتقاد میکنه.

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/04/13 و 23:14 دقیقه ارسال شده است

یه حسی عجیب بهم میگه فردا صبح خرید تیاگو قطعی میشه!
نشست خبری مویز به طرز عجیبی انداختن ساعت 19:15 شب به وقت تهران! تاحالا سابقه نداشته مربی عوض کنیم که بگم همیشه همین ساعت بوده اولین نشست خبری مربی جدید یه نه شکلک
ولی خوب احتمالا انداختن اون ساعت، که فردا صبح یک غلطهایی بکنن پشت صحنه بعد مویز توی نشست خبری با افتخار اعلام کنه شکلک
پاسخ : فردا صبح.صبح جمعه بذار بخوابن.شکلک
تیاگو رو بخریم خیلی خوب میشه.از اون بازیکن هاییه که کفر مورینیو رو در میاره.

این نظر توسط رضا در تاریخ 1392/04/13 و 22:15 دقیقه ارسال شده است

تیاگو ناز میکنه نمیاد شکلک
شاه کریسو بهش پیشنهاد نمیدیم که بیاد شکلک
فلاینی نمیاد شکلک
استرومن نمیاد شکلک
بینس نمیاد شکلک
رونی میره شکلک
ویدا میره شکلک
اورا میره شکلک
نانی میره شکلک
رئیس که ول کرد رفت شکلک
ما خیلی تنهاییم شکلک
هممون میمیریم شکلک
ولی بجاش این فصل نه فصل بعد تو دسته قهرمان میشیم برمیگردیم لیگ برتر شکلک
پاسخ : شکلک

این نظر توسط behzad در تاریخ 1392/04/13 و 21:46 دقیقه ارسال شده است

agha karet doroste khaste nabashi ayvalشکلک
پاسخ : مرسی.شما هم خسته نباشی.شکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/04/13 و 21:33 دقیقه ارسال شده است

مرسی داداش بابک.از این هفت تا خبر میشه گفت پنج تاشون خبر بده کلا خیلی از این فصل نقل و انتقالات بدم میاد.این رونی هم تکلیفش با خودش معلوم نیست .من کلا داهلی رو نمیشناختم ولی تعریفش رو زیاد شنیده بودم ولی وقتی شنیدم از تیم رفت خیلی سوختم
-------------------------------------------------
شهاب جون معذرت که نظر نمیدم کلا حس و حالش رو ندارم یکم از لحاظ روحی بهم ریخته هستم این چند روزم که دیدی کلا نظر نذاشتم چه برای تو چه برای بقیه نویسنده ها البته به جز مسابقه عکس که اونم به خاطر اینه که اگه برنده بشم بابک قراره یه ماشین پراید پر از پسته از طرف سایت بهم هدیه بدهشکلک از این به بعد سعی میکنم بیشتر نظر بدم ببخشید به خاطر کم کاریشکلک
پاسخ : داش محمدرضای گل کامل میدونم چی میگی شکلک
کاملا درک میکنم اوضاع رو... از یه طرفی میدونم گاهی زیر پستای خبری حس نظر دادن نیست... ولی خوب الآن بچه ها اینجا تازه کارشون رو شروع کردن... این اول کاری نیاز به نظر هست... که مطمئن بشن کارشون رو بچه ها می خونن... ولی اگه از همون اول پستها بی نظر باشه، فکر میکنن کلا پستها خونده نمی شه و طبیعیه خیلی زود دلسرد بشن و بی خیال بشن....
در کل این اول کاری باید نظراشون رو همه در مورد پستهای بچه ها بگن...
پاسخ : خواهش میکنم.

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/04/13 و 21:27 دقیقه ارسال شده است

ممنوون آقا بابک
خسته نباشین!
پاسخ : مرسی.شما هم خسته نباشید.

این نظر توسط Ho3ein_wazza در تاریخ 1392/04/13 و 21:22 دقیقه ارسال شده است

خوب ديگه دكونش رو هم فروخته بياد بغل الترافورد با گري نويل شراكتي بزننشکلک
منتظرم ببينم فردا مويز چي كار ميكنه
مرسي بابك جان
پاسخ : عمرا بتونه با نویل کنار بیاد.شکلک ولی فردیناند یه رستوران داره.شاید اونجا یه کاره ای بشه.شکلک
مویس خسته میشه دهنش رو وا کنه.فقط لبخند میزنه.شکلک
خواهش میکنم.
پاسخ : الان تو خبرا خوندم گیگز و نویل با هم یه رستوران زدنشکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/04/13 و 21:16 دقیقه ارسال شده است

سولسشر الکی میگه شکلک
خودش به زور داهلی رو فرستاده یونایتد من یادمه شکلک
حالا میگه من بهش گفتم نرو بری بازی بهت نمی رسه! شکلک
دبه!
این بابای مازینیو هم که فقط کافیه تیاگو با بارسا تمدیدکنه اونوقت تو بارسا دیگه تنبونم نداره پاش کنه همه چیش رو فروخته شکلک
-------------
دمت گرم داش بابک...
بچه های سایت که یکی از یکی بی معرفت تر این 7 تا خبر بدون نظر دیگه خیلی خواننده ها باید با مرام باشن یه سایت اینجوری باشه...شکلک
پاسخ : خیلی هم الکی میگه.شکلک
2-3 ماه پیش دائهلی گفته بود سولشائر من رو ترغیب کرده که بیام منچستر.
تنبون رو هم میفروشه.اسپانیا آزادیه.شکلک
----------------------
مرسی.تا وقتی 2 نفر هم نظر بدن من اخبار رو میذارم.ولی حسش فرق میکنه دیگه.حس میکنم خبر نذارم نسبت به اونهایی که نظر میدن نامردی کردم.اون هایی هم که نظر نمیدن به کارشون ادامه ندن خودشون که دست هاشون خسته میشه.من با همین چند نفری که همیشه نظر میدن حال میکنم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 548
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,194
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,224
  • بازدید ماه : 41,202
  • بازدید سال : 212,396
  • بازدید کلی : 3,837,561
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30