loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 1159 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (56)

 

http://upload.tehran98.com/img1/h7fqn4umvazg8oroy7x.jpg     http://upload.tehran98.com/img1/h7fqn4umvazg8oroy7x.jpg    http://upload.tehran98.com/img1/h7fqn4umvazg8oroy7x.jpg

 

سلام مجدد به همگی! فرم جدید تقویم حاضره.. روی عکس بالا کلیک کنید... نظرات شما رو خریداریم نیشخند نصف ماه جولای رو وارد کردم یه نگاه بندازین اگه خوبه ادامه بدیم...

البته یه ترسی دارم، فکر نکنم تا آخر همه تولدها توش جا شه یعنی احتمالا مجبور شم فصول رو اقلا جدا کنم! نیشخند

 

-


سلام به همۀ دوستای گل جوونای رعنا اول از همه روزتون رو تبریک میگم!

خیلی کوچیک توضیح بدم اون سورپرایزی که در نظر داشتم رو گفتم حالا خورده خورده رونمیاییش کنم، توی بقیه کار نظرات شما رو هم داشته باشیم ببینیم چی بهتره چی بهتر نیست! اون سورپرایز یه تقویم یونایتدیه... در درجۀ اول می خوایم تمامی تولدها (و بعدا رویدادهای مهمتر یونایتدی) رو توی این تقویم میلادی جای بدیم... من جایی توی سایتای خارجی اصلا چنین چیزی ندیدم! بهترین جا سایت http://www.mufcinfo.com/ هست که البته اینجا هر روز باید به سایت سر بزنیم.... به صورت یه تقویم مدون وجود نداره چنین امکانی...

فعلا فقط تولد بازیکنا و کاربرا رو برای ماههای ژون و جولای (یعنی ماهی که توشیم و ماه آتی!) وارد کردم. کلیک کنید رو اسم ماهها یه نگاهی بندازید... نظرات کلی شما رو خریداریم نیشخند همین گرداوری تولد این دو ماه دهن من رو آسفالت کرد نیشخند در کل کار خیلی طاقت فرساییه ولی خوب چون جای دیگه نیستش، ارزشش رو داره. به نظرتون چه رویدادهایی رو لازمه توی این تقویم جا بدیم؟

من خودم به نظرم تولد بزرگان فوتبال دنیا مثل پله، کرایوف، مارادونا، زیکو، ریوالدو، رونالدو نازاریو، و خیلیهای دیگه رو هم میشه توی این تقویم شبه فوتبالی گنجوند که کامل و کاملتر بشه.... یکی دیگه از اولویتها، تاریخ قطعی شدن قهرمانیها مثل لیگ قهرمانان 1999 یا 2008 هست و ... در کل یه نظر کلی بدین ببینیم باهاش چی کار کنیم! دمتون گرم.
فرم ظاهریش خوبه؟


June - July


راستی دارم میرم عروسی یکی از بچه های دانشگاه... خبر امشب رو داش حسین که زحمتش رو کشیده... منم سهم پستم رو فردا میذارم ایشالا قلب

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/04/02 و 22:49 دقیقه ارسال شده است

آقا اطلاعات رو که تو فیسدوغ نباید گزاشت

خودت داری میگی دکتر دیگه حرفی نمیمونه این از اون دکتراست که مطب نداشته
پاسخ : کلا نذار ولی غلط خوب همین میشه دیگه... من کلا الآن فرمت شدم هر چی در موردت فکر میکردم جابجا شده شکلک
باور کن فکر میکردم الآن 26 سالته شکلک شکلک

این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/04/02 و 0:46 دقیقه ارسال شده است

فیسدوغ همیشه یا الکی میزنم یا سال تولد سرالکس چون نمیدونستم که میلادی چی میشه رفتم این سایته که گفتی فهمیدم آخه اونجوری که میشه 26 سالم یعنی مگه خر مغزمو گاز گرفته 26 سالگی کنکور داشته باشم یا برم مدرسه من 27/11/73 که زدم تو اون سایته بهم گفت 16/2/1995
رسما قهوه ای شدیمشکلک بعد تو مگه فیس دوغ داری من که تورو ندیدم اونجا بعدم من 2 ماهیه نمیتونم برم فیسدوغ چون یو30 ندارم با کامپیوترم حال نمیدهشکلک

راستی آقای phd کرمشو ریخت دو صفه پر کردم داد 3.75شکلک یعنی کل بار فنیه گاج مشکی 3.75شکلک
پاسخ : خوب دیگه اطلاعات غلط نوشتی اون وقت میگی چرا من فکر میکردم اسکاتلند زندگی میکردین شکلک
خوب مغز آدم توان این همه دادۀ متناقض رو نداره هنگ میکنه دیگه شکلک شکلک
پاسخ : من هنوز تو نخ این دکتر شما موندم چطوری با دکتری اومده معلم شده شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/04/01 و 21:00 دقیقه ارسال شده است

راستش واسه من به این صورت هسش که وقتی یک ماه رو انتخاب کردم , زمانی که ماه دوم رو انتخاب میکنم هردو با هم باز میشن و اگر ماه سوم رو بزنم دیگه سه تا ماه با هم نشون داده میشه واین طور نیست که فقط یک ماه نشون داده بشه
پاسخ : سلام مجدد! اول در مورد این ماه تقویمها بگم که خوب برای همه همینجوریه شکلک
درواقع سیستمش همینه اگه دو مورد بود میتونستم کاری کنم که با ظهور یکی، اون یکی غیب بشه! ولی چون چهار تا ماه در هر صفحه ست نمی تونم شکلک
پاسخ : درمورد نویسندگی هم والا خیلی کوتاه بگم... تمام لذت نویسندگی به ارسال پست و کامنت بازیهاست شکلک
بقیه کارهایی که غیر این موارد نام بردم بلا نسبت شما و بقیه دوستان، یه خورده بیگاری محسوب میشه که لذتی برای آدم نداره... مثل همون پر کردن نتایج که گفتم! برای همین دلم نمی آد بدمش به شما جدی میگم یه کار حوصله سر بر و بی فایده میشه بعد یه مدت برای شخص نویسنده شکلک
خودم انجام میدم حالا اونا رو شکلک
هر وقت خواستید مثل بقیه نویسنده ها پست ارسال کنید ما در خدمتیم... وگرنه بقیه کارهای فرعی یه خورده حوصله سر بره و ساده بگم شأن شما و بقیه بچه های نویسنده های گل خیلی بالاتر ازاون حرفاست ... الآن که فکر میکنم میبینم خودم هم خیلی ظالم بودم داشتم این کار رو میدادم به شما شکلک
پاسخ : در مورد اشکال پست کاربری هم مشکلش چیه برای شما؟
غیر اینکه پس زمینه قرمزه مشکل دیگه ای هم داره؟ شکلک
پاسخ : الآن که پس زمینه سفید شده راحت میتونید پست ارسال کنید؟
پاسخ : ----------------
خوب این پستتون که عالی بود ... واقعا خوب بود دیگه دقیقا منظورم همین بود برای اون آلبومها...
من میگم علی الحساب اکانت نویسندگی برای شما بسازیم... حالا اینکه چطور ازش استفاده کنید و چطور وقت بذارید دیگه اختیار کامل با خودتون... دستتون هم حسابی درد نکنه...
میشه یه یوزرنیم و یک پسوورد مورد نظر خودتون رو نظر خصوصی بفرستید... ممنون میشم
پاسخ : --------------
-------------
اکانت نویسندگی شما ساخته شد!
تشریف ببرید آدرس زیر:
www.rozblog.com
بعد برید بخش "ورود به سایتهای گروهی"
اینجا نام سایت رو وارد کنید
thebusbybabes
و با یوزرنیم و پسووردی که گفتید وارد بشید! بیاید توی بخش نظرات - نوشته پاسخ به این نظر! البته باید رنگ پاسخ هم انتخاب کنید که الآن بین گزینه ها بهتون میگم!

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/04/01 و 20:25 دقیقه ارسال شده است

سلام زینب خانم چندتا نکته باید جواب بدم با اجازه شکلک

1- در مورد تقویم... مشکل شما هنوز پا برجاست؟ من دقیق نفهمیدم مشکلتون چه جوریه اگه هنوز هست میشه یه خورده توضیح بدین دقیقتر مثلا دقیق کدوم ماهها باز نمی کنه که من بررسی کنم؟ چون حتما باید درست بشه برای یک کاربر هم بد نمایش بده یعنی برای خیلیها ممکنه بد نمایش بده!

2- در مورد پیشنهادتون: والا اینجا کمک که لازم میشه معمولا کار زیاده شکلک

ببینید مثلا من چندتا کار میگم مثلا موقع شروع بازیها اگر کسی بتونه این صفحه رو بعد هر بازی نتیجه رو و گلها و ... رو توش وارد کنه خیلی خوب میشه:

http://thebusbybabes.rozblog.com/page/Fixtures&Results13-14

یا مثل پست گذاشتن یا حتی جواب دادن نظرات که من کم کم داره با توجه به حجم بالای نظرات از توانم خارج میشه.. و خوب یه سری خورد کاری های دیگه هم هست کلا کار زیاده اینجا شکلک شکلک

برای وب آکادمی هم تا جایی که من میدونم سعید به نویسندۀ پست و البته شاید نویسنده ای که بتونه توی وب حاضر باشه خیلی احتیاج داشته باشه برای اینکه وب آکادمی حفظ بشه...

در کل در این مورد اختیار با خودتون کمک که نیازه و معمولا غیر کار ترجمه هم کار زیاد گیر میاد... به عنوان مثال کسی باشه بتونه این آلبوم رو برامون کامل کنه که عکسای قدیمی یونایتد و عکس کودکی بازیکنا و خاطراتشونو ...:

http://thebusbybabes.rozblog.com/post/651

این چیزی بود که من فقط راهش انداختم ولی دیگه نشد ادامه بدم!

اگر حس میکنید میشه بعضی از این کارها رو به انجام برسونید و لطمه ای به شرایط خودتون نمی زنه که ما هم با کمال میل استقبال میکنیم شکلکشکلک
پاسخ : البته اینم بگم وقت آزاد در کنار علاقه ها شکلک

مثلا علی ویدیچ 70 الآن بیشتر توی رودربایستی و مرامی اومد گفت وقت آزاد داره به قول خودش میگه گفتم نگم نامردی میشه شکلک اگر کسی خودش به نویسندگی و بلاگ نویسی علاقمند هم باشه و وقت هم داشته باشه که دیگه عالیه!

این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/04/01 و 16:30 دقیقه ارسال شده است

1995/2/16

دوست داشتم دسامبر بشه بطور رسمى قهوه اى شدمشکلک
پاسخ : عی عی عی داشتی می خوردی تو سانحه مونیخ ها شکلک
موری تو جدی 1995 هستی؟! شکلک
ببین فیسدوغت نوشته بودی 1987 هـــا....

این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/04/01 و 4:04 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا بى خيال شو نصفه شبى دارم از خنده ميميرم خسته نباشى شکلک


ميترسم بهت ضد حال بخوره ولى ما ميگيم دمپايى رو عكسشو عوض كن يه چى يونايتدى بزار ميرى آيكوناى كتاب زبان كه مى خوان به بچه ها ماه هارو ياد بدن ميزارى؟شکلکشکلک

آقا بى خيال عكساشو شما فقط كد نويسى رو زحمتشو بكش به حميدم بگو زحمت عكسارو بكشه شکلک

آقا يه چيزى پيدا كردم ببين بدردت ميخوره اگه ماه ها اينجورى باز بشه خيلى كلاس دارهشکلک

http://webyar.rzb.ir/post/377

دمو رو ببينشکلک
پاسخ : دستت درد نکنه آره این فرم ظاهر شدنش خیلی خوبه! ولی کدش رو خودش نوشته نامرد! باید از یه جا گیرش بیارم شکلک
عکس هم آره بعدا باید عوض کنیم اینا موقتیه!

این نظر توسط sajjad در تاریخ 1392/04/01 و 2:47 دقیقه ارسال شده است

خیلی گلی داش شهاب میخوامت.............
پاسخ : شما بیشتر داش سجاد شکلک

این نظر توسط sajjad در تاریخ 1392/04/01 و 2:46 دقیقه ارسال شده است

من 3 دی هسم.............شکلک
پاسخ : چاکر داش سجاد گل شکلک شکلک
اگه بتونی به میلادی بگی عالی میشه! یا سال تولدت رو به شمسی بگو من خودم میلادیش رو پیدا کنم، یا برو سایت زیر تاریخ تولدت رو وارد کن میلادیش رو بهت میگه روز و ماهش رو به من بگو وارد کنم شکلک شکلک
http://www.persianfal.com/

این نظر توسط شهاب ز در تاریخ 1392/04/01 و 2:05 دقیقه ارسال شده است

خیلی گشتم پیدات کنم.بالاخره گیرت اوردم. از اینورا جوونه زدی؟ خیلی چیزا حتما پیش اومده؟
پاسخ : به به داش شهاب گل شکلک شکلک
بی خبری از شماست داداش گل شکلک
یه کلیپت هنوز تو صفحه کلیپهای اینجا داره دانلود میخوره ها شکلک

این نظر توسط afshin در تاریخ 1392/04/01 و 1:09 دقیقه ارسال شده است

حالاتقویم هم که داریم چی میخام دیگهشکلک
پاسخ : حضور گرم هم دیگه رو داداش شکلک شکلک
دور همیش مهمه شکلک شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 171
  • بازدید ماه : 41,646
  • بازدید سال : 212,840
  • بازدید کلی : 3,838,005
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30