loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
قاسم علی بازدید : 665 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (18)

خب من فکر میکنم همه جواب این سؤال رو میدونند و به طور کلی میتونند با بله یا خیر بهش جواب بدند اما بد نیست مقداری توضیح داده بشه.
خب این کار بدون خرید میسر نمیشه و الان فوتبال مثل سالهای دور نیست که بیشتر تیمها از بازیکنان بومی بهره برداری کنند و مثلاً تیم منچستر یونایتد بایسته به این امید که بازیکنان بومی رو میتونه جذب کنه و خیالش هم راحت باشه از این که مشکلات تیمش برطرف میشه. ما میدونیم که فوتبال مدرن امروز در هر جبهه ای سرعت زیادی گرفته پس شما مجبوری با این سرعت همگام بشی وگرنه عقب میفتی. اما باز این امر نمیتونه و نباید افسار گسیخته باشه. مثلاً عده ای میگن 7 تا رو بندازین بیرون و یکی دیگه میگه 10 تا بازیکن بخریم و این حرفهایی هست که از سر فشارها گقته میشن. ببینید، فرق تیمی مثل منچستر یونایتد با مثلاً سیتی یا psg اینه که این تیم شالوده پرقدرتی داره و از سالها پیش بازیکنان خوبی در این تیم بودند و این کار رو برای رفع نیازها به خرید بازیکن سهل تر میکنه. در نهایت ما به یک فول بک چپ شش دانگ نیاز داریم که بتونه در تهاجمها به تیم کمک کنه، یک مدافع مرکزی قد بلند، تا حدودی خوش تکنیک، سرزن، باهوش، با تجربه و با قدرت نیاز داریم که کمتر مصدوم بشه، به یک هافبک خلاق، باهوش، شوتزن، با قدرت پاس دهی و دریبلینگ و تکل زنی بالا و اهل مبارزه تن به تن که باز قدرت بدنی بالایی داشتنه باشه نیاز داریم، وینگرها باید یک بررسی کلی تری بشن و و اگر نیاز هست اتفاقی رخ بده. مثلاً از بین نانی، اشلی و والنسیا باید بازنگری رخ بده تا اگر نیاز هست فروشی رخ بده تا اصلح ها سر کار باشند. همچنین خرید بازیکنی مثل وانیاما برای جانشینی کریک در آینده میتونه از حالا مد نظر باشه. شما باید مقداری هم به نیمکت توجه کنید و فکر کنم همه ما دیگه الان با تمام وجود حس کردیم که نیمکت قوی در نیل به موفقیتها چه قدر میتونه مؤثر واقع بشه.
نیاز به انقلاب در تیم نیست اما همه میدونند که نیازهایی برخی خرید بازیکن احساس میشه.

اما میخوام به موضوع بسیار مهمی بپردازم که باز این مورد میتونه در کنار خرید کاملاً احساس بشه و بی تردید این مهم میتونه خیلی از نقصهای تیم ما رو رفع کنه.

مسلم بدونید ما از پتانسیل خیلی ها و حتی به صورت تیمی به صورت کامل و یا نسبتاً کامل نمیتونیم بهره برداری کنیم که این میتونه دلایل زیادی داشته باشه. مثلاً ما میدونیم که والنسیا و یانگ بازیکنان بهتری هستند اما چی میشه که گاهی اینان رو رو به افول میبینیم؟! ما میدونیم که رونی بازیکن بسیار بهتری هست اما چرا باید او رو گاهی در یک بی رونقی شاهد باشیم؟! و وقتی این موضوع شک برانگیز میشه که مدت زمان این رکودها گاهی بسیار زیاد میشن و موضوع مهمتر اینه که شما گاهی به صورت بسیار غیر منتظره ای تیم رو در راکد، پر اشتباه و کم دقت میبینید. من میدونم که فوتبال همینه و ممکنه هر کسی روز اوج و یا روز افول داشته باشه اما ضر
یب این موارد در تیم زیاد شده و این موضوع نگران کننده ای هست. ما گاهی تیمی رو شاهد هستیم که بازیها رو شل، بی اهمیت و سبک میگیرند و این نمیتونه خوب باشه و بدبختی اینه که اکثراً در بازیهای مهم و برهه های حساس این رخ میده. ما یادمون نره که سال پیش به همین دلایل قهرمانی رو به سیتی واگذار کردیم، در صورتی که 8 امتیاز برتری برای قهرمانی تا حد زیادی کافی به نظر میرسید. حالا این موارد به نحوه تمرینات بر میگرده، به نیمکت مربیگری باز میگرده و یا به جنبه های روانی باید بررسی بشه اما فکر میکنم هر 3 مورد با ضریبهای متفاوت دخیل هستند و همین مورد دلیلی هست برای این ادعا که برای خرید ما نیاز به انقلاب در تیم نداریم اما میدانیم که چند خرید نیاز هست و وقتی مشکل خرید برطرف نشه این به فصول بعد منتقل میشه و در هر فصل شکاف ایجاد شده بیشتر و بیشتر میشه اما خب کسی انتظار نداره همه این خریدها در یک تابستان برطرف بشه اما میشه در دو فصل این مشکلات برطرف بشن.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/02/13 و 11:04 دقیقه ارسال شده است

منم کاملا موافقم داریم شل میگیریم گاهی. کلا نسل فوتبالیستها عوض شده بیشتر داریم میریم به سمت نسل سوپراستارها و سوپر حقوق بگیرا! توی چنین جمعی حفظ انگیزه شون خیلی سخت میشه! توی همه تیما. مثال بارزش رو داریم توی سیتی و چلسی میبینیم که توی لیگ برتر و لیگ قهرمانان امسال به دلیل فقدان انگیزه چه گندی زدن.
--------------
یکی از چاره هاش خرید بازیکنه. کلا اینا بر عهدۀ باشگاهه که به طرق مختلف انگیزۀ بازیکنا رو بالا نگه داره. مثل تزریق جوونی به تیم و .... حتی گیگز می گفت ما گاهی برامون دی وی دی حادثۀ مونیخ رو میذارن تا جوونترا درک کنن توی چه باشگاهی دارن بازی میکنن!!! همه میدونیم که انگیزۀ مونیخ بود که توی دهمین و پنجاهمین سالگرد حادثۀ مونیخ، یعنی سالهای 68 و 2008 ما رو به قهرمانی لیگ قهرمانان رسوند.
کلا کاملا با پاراگراف آخر موافقم که ایجاد انگیزه در تیم از بازیکن خریدن مهمتره. انگیزه ای که شاید الآن جوونای بازیگوش تری مثل اندرسون و کلورلی که مثلا شاید به خشگل بودن دوسدخدراشون هم معروفن، سختتر بشه توشون ایجاد کرد تا نسبت به کلاس 92 که همه شون اعجوبه بودن.. شکلک

این نظر توسط به توچه در تاریخ 1392/02/13 و 10:35 دقیقه ارسال شده است

**** **** لینک فیلمات خرابه بیا. سایت ما **** میزاری رو سرت میری
پاسخ : --------------
این نظر ویرایش شد

این نظر توسط امیر بهادر در تاریخ 1392/02/13 و 1:48 دقیقه ارسال شده است

بیلو فلینی رو بیارن.3گانه نیوردن تف بندازن تو صورت من
نانی اندرسون ماکدا به به رو بفروشن حدود 30تا گیرمون میاد...50تا هم باشگاه بذاره و به قولش عمل کنه با 80 تا فلینی و بیل تو الدترافوردن.25تا برا فلینی
55تا برا بیل
خلاص

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1392/02/13 و 1:10 دقیقه ارسال شده است

گزینه الکی نگین اخه همسیک رو از کجا اوردین اونجوری منم شواین اشتایگر میخایمشکلک یکی باید باشه که لااقلش شایعش باشه الان خرید بازیکن هلندی با درخشش رابین راحته یه نفوذی هم که داریم ون در سار شکلک از هلند هر چی بخایم میتونیم بخریم

این نظر توسط شروین در تاریخ 1392/02/13 و 1:08 دقیقه ارسال شده است

موافقم

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/02/13 و 1:05 دقیقه ارسال شده است

کلا منظور من این بود ما تو همه ی پست ها خوبیم و می تونیم خوب رو تبدیل به عالی کنیم
1 بازیکن عالی جدید>2 بازیکن عادی جدید
امیدوارم منظورم رو رسونده باشم
البته همسیک رو هم دوست دارم و بازیکن خوبیه ولی 2 تا مشکل داره 1-باید از فوتبال کند ایتالیا وارد فوتبال سریع انگلیس بشه2-نه باشگاه تمایل به خریدش داره و نه ناپولی تمایل به فروشش داره و تو بازار نیست-البته ویژگی های مثبت هم زیاد داره مثل سن قدرت بدنی رهبری و...

این نظر توسط شروین در تاریخ 1392/02/13 و 0:35 دقیقه ارسال شده است

همسیک تو اسلواکی کاملا هافبک وسطه امسال هم تو چند بازیشون مثه بازی چند هفته پیششون با پالرمو هافبک وسط وای میسه.
بازیشون با اینتر هم وسط بود که عالی بازی کرد.
چون سیستم ناپولی 352هست همسیک جلوی ایلنر و زمایلی وای میسه

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1392/02/13 و 0:28 دقیقه ارسال شده است

یکم سخته واسه جانشین کریک که تو اوج بریم استروتمن تو اوج رو بخریم مث اینکه رئال بیل رو الان واسه جایگیزینی رونالدو بگیره

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/02/13 و 0:25 دقیقه ارسال شده است

همسیک پشت مهاجم و وینگر بازی میکنه
در مورد کاگاوا و پاول هم باید بگم که هر دوشون قابلیت جابجایی در این پست ها رو دارن و در صورت نیاز میشه ازشون استفاده کرد
اما مودریچ بازیکن حاضر و آماده و از همون وزنه هاست و با خریدش موافقم اون میتونه کمک زیادی به تیم بکنه
والرو هم یکی از اسمایی که روی زبونا هست

این نظر توسط شروین در تاریخ 1392/02/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

گزینه که زیاده ما توان خریدو نداریم مودریچ همسیک وراتی.
بوخا والرو هم عالیه.
رونی چندین بازیم وسط بود ولی مشکل داشتیم مشکل خلاقیت با یه هافبک وسط خلاق حل مشه نه رونی و پاول.
درسته هافبکی که پاس بلند بده خوبه هر چند به نظرم کریک تو این کار استاده اما ما تو خیلی از بازیا برای اینکه هافبکی نداشتیم که بتونه تک ضرب وسط بازی کنه و حفظ توپش بالا باشه ضربه خوردیم میدون دادیم به حریف.
هافبکی که نتونه پا به توپ حرکت کنه دونده باشه و با یه پاس سرنوشت بازیو عوض کنه.
یکی از مشکلات اصلیه ما امسال تو خیلی از بازیا این بود که توپ راحت تا پشت محوطه میارییم ولی از اونجا به بعد گیجیم و از دست میدیم.اگه یه هافبک خلاق اونجا باشه مسلما درصد موفقیتمون اون جلو خیلی بیشتره.
کاگاوا تو این کار خوبه ولی همونطور که رئیس گفت اصلا هافبک وسط نیست.
هافبک وسط پست حساسیه و قلب یک تیمه نباید راحت از کنارش گذشت.
ماتیچ که شایعه بود.
وانیما هافبک قدرتیه که تو بازی بدون توپ خیلی بدردمون میخوره مسلما از جونز به عنوان هافبک دفاعی بهتر عمل میکنه و بر خلاف جونز انتقال دهنده خیلی خوبیه از دفاع به هافبک.
بازیاش جلوی بارسا عالی بود با دوندگیش اینیستا و زاوی قورت داده بود.
وقتی رئیس تو چند بازی جونز به عنوان هافبک دفاعی بازی میده پس مشخصه بر خلاف قبل به این سبک هافبکها اعتقاد داره.
بازی رفتمون با اورتون ببین حالا بازی برگشت که جونز هافبک دفاعی بود ببین.بر خلاف بازی رفت که فلینی خیلی اذیتمون کرد تو بازی برگشت خیلی خوب بستش.
هر چند اومدن وانیاما هم منتفیه.
کریک تو تیم عملا بی جانشینه و این اصلا خوب نیست.
فصل بعدم33ساله میشه و احتمال مصدومیت هم همیشه هست.
استروتمن هافبکیه که بین هافبکهای فعلی تو بازار بیشترین شبهات به کریک داره و حتی تو بازی فیزیکی از کریک هم بهتره.
پس میتونه گزینه خوبی باشه.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 365
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 1,457
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,785
  • بازدید ماه : 15,406
  • بازدید سال : 186,600
  • بازدید کلی : 3,811,765
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30