loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 597 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (5)

010203

سلام دوستان گل:ضمن اینکه همه اندرویدیها میتونن استفاده کنن با توجه به پاسخ نظر morteza جان باید بگم:

مرتضی جان من منظورت از دیدن بازیها نفهمیدم چی بود.واسه دیدن آنلاین بازی توی اندروید که سر در نمیارم.

اما اینجا یک نرم افزار هست که قابلیتهای فراوانی ای داره به جز دیدن بازی. من خودم یک ساله دارم ازش استفاده میکنم.

قابلیتهای استفاده:

برنامه بازیهای کل جهان از جمله لیگ ایران.

میشه با علامت گذاری کردن تیمت از همه اطلاعات تیم و همه تیمها با خبر شد.از جمله اخبار تیم. ترکیب تیم و ...

جدول تمامی لیگها.آمار کل بازیها.جدول گلزنان و ...

رادیو گزارش، بازی دلخواه مخاطب.

دادن هشدار در هنگام شروع و پایان بازی و لحظه به ثمر رسیدن گل.

اگه ازین نرم افزار استفاده کنین خودتون متوجه میشین که چه نرم افزار فوق العاده ای هست.

در ضمن هنگام استفاده باید اینترنت گوشی فعال باشه.

برای دانلود روی کلمه دانلود بکلیکید.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط amir007 در تاریخ 1392/01/28 و 15:51 دقیقه ارسال شده است

اقا من این نرم افزار رو به همه توصیه میکنم ( اندرویدی ها)
مخصوصا نسخه جدیدش که ترکونده واقعا !!!!
یعنی واقعا هر چی از خوبی های این برنامه بگی کم گفتی...
من این برنامه رو داشتم ولی داش حمید دمت گرم از اون لایو والپیپر ها هم استفاده کردم خیلی ززیبا بودن...شکلک
پاسخ : خواهش میکنم امیر جان.وظیفست.

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/01/28 و 12:31 دقیقه ارسال شده است

اندروئید چی میگه ارسطو؟!! شکلک
من که نوفهمم از این تیغنولوژی ها سر در نمیارم شکلک
دستت طلا داش حمید به یه متخصص تکنولوژی های روز نیازه شدید شکلک
پاسخ : 9کر داش شهابم هستیم ما

این نظر توسط منچستری در تاریخ 1392/01/28 و 6:48 دقیقه ارسال شده است

صبح بخیر رفیقای گلم

راجب پستی که راجب هافبک گفته بودین

به نظر من 2 تا هافبک خوب میخوایم بهتره ما از رونی پشت محوطه 18 و داخل 18 استفاده کنیم چون هم شوتاش مرگباره هم سر زنی خوبی داره نسبت به قد کوتاهش
دلیلی نداره با وجود رونی و فالکو بگیریم شکلک

من بازی کاگاو دوست دارم اما به نظر من واسه لیگ جزیره فیزیک بدنی خوبی نداره شکلک حیف هم هست رو نیمکت باشه
شکلک
پاسخ : ما با همین تیم هم محشریم و فالکائو رو لازم نداریم.(اما بازیکن خوبیه هااااا)
کاگاوا هم ایشالا فصل بعد بهتر میشه.

این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/01/28 و 4:51 دقیقه ارسال شده است

آره بابا دمت گرم قبلى اصلا فرس كلوز ميداد اين عاليه pro داره يعنى حرفه ايه همين پيش پات دو تا خبر گزاشتم از اسكاى ببين بايد يه مودم وايرلس بخرى وگرنه هيچ راهى نداره يا بسته نامحدود سيم كارت كه الان خداتومنه من والا ماهى 20 تومن ميدم 512 نامحدود از مخابرات يه مودمه وايرلسم گرفتم 85 تومن باگوشى ام ميشه بازى ها رم اولا ميشد آنلاين ديد ولى الان تيك تيك ميشه ولى با قندشكن گوشى راحت ميشه ديد كه الان خرابهشکلک

راستى رايتل بگير تمام مشكلات مالى پدر گرامى رو حل كنشکلک
پاسخ : ببینیم چه میشه کرد مرتضی جان.ممنون از پیشنهادت.

این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/01/28 و 3:24 دقیقه ارسال شده است

سلام حمید دستت درد نکنه داداش به فکر بودی ولی اینو دارم اصلا زندگیم با این میچرخه اصلا اخبار اسکای اسپورتم از اینجا میزارم ولی دمت گرم گذاشتی این بهترین لایو اسکور و گزارشگر رادیویی فوتباله ولی حیف اخبارش فقط اسکای اسپورته و بازی رو نمیشه آنلاین دید فقط میشه گزارش انگلیسی گوش کرد ولی اگه می خواید از شر علیپورو خیابانی فردوسی پور راحت شید اینو بزارید تو گوشتون بازی رو از تلوزیون ببینید خیلی حال میده لا مصب گزارشگر انگلیسیش یه دادی میکشه اصلا صدای تماشاگراش که مهرکست ولی بره من لیگ ایران رو نداره چه بهتر که نداره برنامه زیر سوال میره با لیگ ایران ولی واقعا دمت گرم که این موقع شب به فکر بودی شکلک
پاسخ : سلام مرتضی جان.البته این نسخه جدیدشه هاااااا.
اما واقعآ نرم افزار باحالیه.
ممنون از تقدیرت.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 196
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 196
  • بازدید ماه : 41,671
  • بازدید سال : 212,865
  • بازدید کلی : 3,838,030
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30