loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 671 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (5)

نشست خبری رایان گیگز پیش از دیدار برابر ساتمپتون

 

- گیگز اذعان می کند که شغل سرمربیگری یونایتد (خوب یا بد بودنش) با وزش باد تغییر می کند! او به شوخی می گوید: "بستگی داره در چه ساعتی از روز این سؤال رو بپرسید! گاهی فکر می کنم که شاید بدون این سرمربیگری (بهتر) می شد اوقات رو گذروند، گاهی اوقات دیگه هم هست که برام خیلی لذت بخش می شه این شغل."

- صحبتهای بیشتر از گیگز در مورد این سمت: "فشار کاری روی من وجود نداره چون تنها 4 بازی بود، ما امکان نداشت بتونیم چیزی به جز راهیابی به لیگ اروپا رو کسب کنیم. ولی با این حال موقع انتخاب بازیکنا و اینکه می خواید بهترین عملکرد رو داشته باشید فشار روتون هست."

 

از رایان گیگز همچنین در مورد پروپوزال جدید رییس فدارسیون، گرگ دایک در مورد تیمهای B یا پایه سؤال شد، پرپوزالی که شکیات زیادی را برانگیخته است. نیکی بات در مراسم اهدای جوائز دیشب مخالفتش را با این مسئله عنوان کرده بود، ولی سرمربی موقت یونایتد تأکید کرد: "فکر می کنم که حامی این طرح باشم. اگه بخوام طبق تجربه م حرف بزنم، من بازی کردن در برابر مردان بالغ رو (در زمان جوونیم) یادم میاد و یادمه که این بازیها به من کمک کرد. این از نظر فیزیکیو  ذهنی به من کمک کرد و صد البته که استعدادهای من رو به ظهور رسوند. لذا این شیوۀ کسب کردن تجربه برای بازیکنان جوون نسبت به تجربه ای که احتمالا از بازی برابر هم سناشون که صرفا تجربۀ فنیه کسب میکنن خیلی حائز اهمیه، اینکه در سنین پایین برابر مردان بالغ حاضر بشن و برای بازی در سرییعترین و پویا ترین و نیرومندترین لیگ جهان آماده بشن. من فقط می تونم طبق تجربۀ خودم صحبت کنم و البته که این رویه به من کمک کرد." منبع


 

 (جونز و رونی به جام جهانی می رسند...) "مصدومیت فیل به اون بدی که همون شب بازی فکر می کردم نیست. قطعا بازی یکشنبه رو از دست میده ولی باید برای جام جهانی آماده باشه. وین هم تمرینات رو دوروزی هست شروع کرده، و البته شاید یکشنبه کمی برای حضورش زود باشه، ولی او مشغول تمرینه و همچنین برای حضور در جام جهانی آماده خواهد بود." منبع


 

گیگز سرمربیگری یونایتد را به قطار شهر بازی تشبیه می کند! مهیج با اوج و حضیض!

 

(توصیف گیگز از لذت و عذاب دورۀ کوتاهش در سرمربیگری یونایتد...) "یه جورایی مثل اینه که اسیر دست موج باشی! یک دقیقه ازش لذت می بری و یک دقیقه بعد نه! ولی در نهایت حس رضایت بخشی زیادی به شما می ده وقتی که همه چی خوب پیش میره. مثلا بعد بازی هفتۀ قبل برابر ساندرلند شما به این فکر می افتید که شاید بهتر بود بدون این سمت به کارتون ادامه می دادید، ولی احتمالا از شکست و مواردی که بد کار کردیم، می شه درسهای بیشتری گرفت درست مثل زمان بازیکن بودن. من ازش لذت برده ام. قطعا این برهه به من برای کاری که بعد دوران بازیکنی خودم بهش مشغول می شم کمک کرده."


(گیگز همچنان برای کسب سهمیۀ لیگ اروپا تلاش خواهد کرد...) "در حال حاضر خیلی روی من فشار کاری نیست چون فقط چهار بازی قرار بود انجام بدیم و نمی تونستیم پیروز چیز خاصی باشیم. با این حال ما می تونیم برای لیگ اروپا سهمیه بگیریم و با این هدف هم مسیر رو (در بازی بعدی) ادامه می دیم." منبع

 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1393/02/20 و 13:14 دقیقه ارسال شده است

هیچکس نفهمید که « زلیخا » مَرد بود یا زن ....!!!
میدونی چرا ؟؟؟
مردانگی میخواهد !
ماندن، پای عشقی که مُدام تو را پس میزند . . . !!!

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1393/02/20 و 13:13 دقیقه ارسال شده است

شهاب خان کلی میگردم تا کامنتای قبلی و پیدا کنم از بس شماها آپ میکنید ولابوخودا از حالا به بعد دنبالش نمیگردم شکلکچکار کنم سخته اینجا آیکون خجاالت نداره ...

فقط کامنت میزارم و میرم اگه مطلبی بود ک باید جوابش حتمی باشه لدف کن برام بیارش بابا ی آیکون خجالت بهم قرض بدیدشکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/02/19 و 18:20 دقیقه ارسال شده است

سلامشکلک
خدارو شکر که جونز میرسهشکلک داداش شهابشکلک مارو بد ترسوندی اونشبااااااااااااا،گفته باشم
سرمربیگری یونایتد،یکی از بزرگترین افتخارات جهانهشکلک
لیگ اروپا نهشکلک

شکلک T Y L B شکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/02/19 و 17:19 دقیقه ارسال شده است

درود و سپاس
خیلی خوشحالم که رونی بهترین بازیکن نشدشکلک
گیگزیشکلکشکلک

این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1393/02/19 و 15:00 دقیقه ارسال شده است

ممنون شهاب جانشکلک
یه پست ارسال کردم اگه صلاح دونستی بزار
پاسخ : دستت طلا داش جعفر عالی گذاشتم مرسی شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 496
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 2,187
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 2,187
  • بازدید ماه : 43,662
  • بازدید سال : 214,856
  • بازدید کلی : 3,840,021
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30