loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 637 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (3)
  • پس از هت تریک دیشب رونالدو برابر سویا، روزنامۀ سان مصاحبه ای را با او منتشر کرد که در آن رونالدو اشاره کرده لذت بخش ترین دوران ورزشیش را در منچستر یونایتد سپری کرده است:
    نمایش ادامۀ خبر

    پس از هت تریک دیشب رونالدو برابر سویا، روزنامۀ سان مصاحبه ای را با او منتشر کرد که در آن رونالدو اشاره کرده لذت بخش ترین دوران ورزشیش را در منچستر یونایتد سپری کرده است:

    "بله منچستر محیط خیلی خوبی برای من بود. من همه چیز رو اونجا بردم. حضور در اونجا دوره ای عالی در زندگی من بود."

    "شاید اون برحه برحه ای بود که من بیشترین لذت رو از فوتبالم بردم چون خیلی جوان بودم. بودن در منچستر یونایتد - به عنوان یکی از بزرگترین باشگاههای جهان - در تنها 18 سالگی. رؤیا بود."

    "و بازی کردن کنار بازیکنانی که قبلا فقط در تلویزیون دیده بودینشون، شاید به همین دلیل بود که اونجا بیشتر از هر جای دیگه ای لذت بردم."

    "من نمی گم که اینجا در مادرید از این قضیه لذت نمی برم - می برم. ولی الآن من بزرگتر شدم. بالغتر شدم. من دیگه اون رؤیا پرداز دوران جوونی نیستم."

    "من الآن 28 ساله هستم و دیگه اول راه نیستم. من الآن میان سال محسوب میشم!" منبع

  • این هم فایل تصویر متحرک گل خارق العاده داویده پتروچی برای تیم پیتربرو.
    نمایش ادامۀ خبر

    این هم فایل تصویر متحرک گل خارق العاده داویده پتروچی برای تیم پیتربرو. پیتربرو با این گل پتروچی بازی 1-0 باخته از لستر را 1-1 کرد و نهایتا با یک گل دیگه 2-1 پیروز میدان بود. نکتۀ قابل توجه حضور مایکل کین در تیم لستر سیتی بود.

  • تیم زیر 18 سال یونایتد، با تک گل دقیقه 8 آندرا پریرا با نتیجه 1-0 از سد تیم ردینگ گذشت.
    نمایش ادامۀ خبر

    تیم زیر 18 سال یونایتد، با تک گل دقیقه 8 آندرا پریرا با نتیجه 1-0 از سد تیم ردینگ گذشت. از نکات قابل توجه این بازی، حانشینی پیرلویجی گولینی در دراوزۀ یونایتد به جای ساترلند بود که گولینی با وکنشهایی زیبا به کسب این کلین شیت کمک کرد. ترکیب یونایتد در این بازی:

    United starting XI: Gollini, Love, Grimshaw, McNair, Evans; Weir, Pearson, Rudge, Harrop (Gorre 75); Pereira, Barmby.
    Subs unused: Sutherland, Barber, Ioannou, Fletcher. منبع


  • باز هم پوگبا و انتقاد از فرگوسن.
    نمایش ادامۀ خبر

    Paul Pogba: Is a regular fixture in Antonio Conte's Juventus sideباز هم پوگبا و انتقاد از فرگوسن. پوگبا اشاره می کند که از ترک یونایتد حسرتی نمی خورد و فرگوسن را مقصر ترک یونایتد می داند. او به تایمز می گوید:

    "چون فرگوسن علی رغم فقدان هافبک در تیم، به من بازی نمی داد، من نمی خواستم که قراردادی امضا کنم."

    "او کاملا فکر می کرد که من سزاوار قراردادی که درخواست رده بودم نبودم، و من رو در تیم نمی گذاشت اگرچه هافبکی در تیم نبود. این انتخاب خود او بود."

    "یونایتد از نظر بازیکنانی مانند من در مضیغه بود، ولی این انتخاب سرمربی بود. من نمی تونستم کاری در این مورد انجام بدم. من وحشتزده بودم و او چند باری به من گفته بود که من نزدیک به شرایط بازی کردن هستم."

    "من به او گفتم که «اگر من بازی نکنم، نمی تونم کسب تجربه کنم و ببینم که چقدر باید تلاش کنم». من چند بازی در جام حذفی انجام دادم ولی او نمی خواست به من قرارداد (درخواستیم) رو بده و تنها به من اجازه دادن که تیم رو ترک کنم."


    پوگبا می گوید که پول هیچ نقشی در انتقال او از منچستر به تورین نداشته ولی بازگشت پل اسکولز آخرین ضربۀ کاری در این تصمیم او محسوب می شد:

    "وقتی من دیدم که اسکولز از بازنشستگی برگشت، یک بخشی از من خوشحال بود چون به هر حال اسکولز یک اسطوره بود، ولی فهمیدم که اینجا آخر خط برای منه. سرمربی فکر می کرد که اسکولزه که باید بازی کنه، نه من. و بعد از این قضیه من دیگه باید باشگاه رو ترک می کردم. شاید فرگوسن اکنون از این قضیه حسرت بخوره، ولی من دیگه هیچی به منچستر یونایتد فکر نمی کنم. من هیچ  حسرتی از ترک منچستر نمی خورم. به هیچ وجه." منبع

  • اخیرا فرگوسن طی مصاحبه ای با بی بی سی، به بررسی مسایل مختلفی پاسخ گفته است.
    نمایش ادامۀ خبر

    اخیرا فرگوسن طی مصاحبه ای با بی بی سی، به بررسی مسایل مختلفی پاسخ گفته است. وی در مورد گل به خودی رونالدو برابر گرانادا به شوخی  می گوید:

    "من هر هفته بازی رئال مادرید رو نگاه می کنم. من بازی شنبه شب اونها رو هم برابر گرانادا نگاه کردم. به نظرم رونالدو باز هم یک گل عالی دیگه به ثمر رسوند، فقط این بار برای تیم حریف بود..."

    سرالکس فرگوسن در مورد اهمیت انتخاب ترکیب درست می گوید: "من باید اطمینان حاصل کنم که ترکیب صحیح انتخاب میشه. این بزرگترین چالش این رقابت خواهد بود. ما از قدرت واضح اونا آگاهیم. جو ورزشگاه و بازی واقعا خارق العاده خواهد بود. اونها در برنابئو راحت نمی بازن."

    فرگوسن در مورد برخی اسرار پشت خرید فن پرسی هم می گوید:
    "من هیچ وقت فکر نمی کردم که ما شانس خرید رابین فن پرسی رو داشته باشیم چون فکر نمی کردم که آرسنال بازیکنی به ما بفروشه."

    "مذاکرات من با آرسن (ونگر)، خوب بود ولی طولانی، شاید نزدیک دو ماه. اونها فهمیده بودن که این جوون می خواد تیم رو ترک کنه. فقط بحث مذاکرۀ سر مبلغ با آرسن مطرح بود."

    سرالکس می گوید که این تلاش برای خرید رابین ارزش داشت: "اولین فصل او با ما شگفت انگیز بوده و او همه تیم رو از نظر دانش بازی که داره و تواناییهاش، بهبود داده."

    فرگوسن در مورد بازنشگستگی خود می گوید: "

    "این سؤال هر سال ساده تر  و ساده تر بیان میشه چون هر سال که می گذره، من مسنتر میشم. این حقیقت زندگیه. من نمی تونم جلوی این رو بگیرم. مسئله اینه که من خودم با خودم چه حسی دارم."

    "شما حین اینکه پیر می شوید، دیگه تضمینی برای سلامتی تون ندارید. هیچ کس این تضمین رو توی سن 70 و خورده ای نداره. ولی بزنم به تخته، سلامتی من هنوز بعد مدتی طولانی حفظ شده. در حال حاضر همه چیز رضایت آمیزه. ولی هیچ وقت از آینده خبر ندارید." منبع

  • فرگوسن دربارۀ تبحر مورینیو هم در بازیهای روانی می گوید:
    نمایش ادامۀ خبر

    Sir Alex Ferguson: Still enjoying his job and has no plans to stand downفرگوسن دربارۀ تبحر مورینیو هم در بازیهای روانی می گوید:

    "من فکر میکنم که او هم این بازیها را می کند، و از این بخش رقابتها لذت می برد. او در این کار فوق العاده ست."

    "این بخش موذیانه و بدجنسی شخصیت او هستش. هیچ وقت مطمئن نیستید که او واقعا هدفش چیه. من وارد این ماجرا نمی شم و در این زمینه با او رقابت نمی کنم چون و باهوشه و من بهش اجازه می دم که به این شکل ادامه بده. مادامی که او برای من یک بطری شراب دلچسب میاره، من او رو به حال خودش میذارم!" منبع

  • سرالکس فرگوسن نقشۀ این را در سر دارد که در دو بازی آینده برابر رئال مادرید و اورتون، دو یونایتد متفاوت را به زمین بفرستد:
    نمایش ادامۀ خبر

    Sir Alex Ferguson: Will change sidesسرالکس فرگوسن نقشۀ این را در سر دارد که در دو بازی آینده برابر رئال مادرید و اورتون، دو یونایتد متفاوت را به زمین بفرستد:

    "تیمهای متفاوتی به زمین خواهند رفت. تیمی که یکشنبه بازی می کنه، شبیه تیمی که چهارشنبه بازی خواهد کرد نخواهد بود."

    "من به ترکیب تیمی که در اختیار دارم اطمینان دارم. همگی اونا ملی پوش هستن، همه شون بازیکنایی خوب هستن و دلیلی نداره که نتونم بازیشون بدم."

    "هر کدومشون به نوبۀ خودشون در تیم مشارکت دارن و این شانس بهتری به ما میده تا با رقابتهای مختلفی که در جامهای مختلف داریم کنار بیایم." منبع

  • نمانیا ویدیچ، کاپیتان منچستر یونایتد، به دفاع از دخیا پرداخته و در گفتگو با MUTV می گوید که دخیا به رقابتی سخت در لیگ برتر وارد می شود:
    نمایش ادامۀ خبر

    David De Gea save against Evertonنمانیا ویدیچ، کاپیتان منچستر یونایتد، به دفاع از دخیا پرداخته و در گفتگو با MUTV می گوید که دخیا به رقابتی سخت در لیگ برتر وارد می شود:

    "من فکر می کنم که برای داوید سخت خواهد بود چون ادوین ون در سار سالها اینجا بود و با استانداردهای بالا بازی میکرد، ادوین یک دروازه بان با تجربه بود و جانشینی او سخت خواهد بود."

    "داوید یک دروازه بان جوونه، او 21 سالشه. شاید یک یا دو اشتباه کرده باشه ولی عادیه. هر کسی اون ها رو انجام میده. من فکر می کنم که مردم باید درک بیشتری از این قضیه داشته باشن."

    "داوید بازیهای فوق العاده ای انجام میده و من مطمئنم که هر چه بیشتر بازی کنه، بهتر خواهد شد، شکی ندارم."

    ویدیچ در مورد تمرکز بازی برابر اورتون می گوید:

    "به نظرم در این برحه از فصل ما نمی تونیم در مورد اینکه در دو یا سه هفتۀ آتی چه اتفاقی خواهد افتاد فکر کنیم. بلکه باید فقط به بازی بعدی فکر کنید.این استانداردی هست که ما خودمون رو با اون وقف دادیم و بازیکنای جدیدی هم که به تیم میان باید به اون عادت کنن. این امری ضروریه. بازی با اورتون یک بازی خیلی خیلی مهم برای ما محسوب میشه. این بازی قطعا مثل یک فینال محسوب میشه."

    ویدیچ ابراز امیدواری کرد فرم خوب تیم حفظ شود: "برد برابر فولام یک برد بزرگ و حیاتی بود. اگر به نتایج چند هفتۀ اخیر نگاه کنید، نتایج برای ما خوب پیش رفته اند. ما می دونستیم که حفظ آن نتایج خوب در خانۀ فوتبال چقدر مهم بود."

    "بازیکنا از همه چیزشون توی اون بازی مایه گذاشتند چون بازی برابر فولام بازی آسونی نیست. اونها در خانه تیم واقعا خطرناکی هستن. یک تیم سخت برای تقابل. این برای ما حیاتی بود که در این برحه از فصل سه امتیاز رو بگیریم و همچنین برای اعتماد به نفس تیم هم خوبه." منبع

  • فیل جگیلکا، مدافع ملی پوش اورتون در بخشی دیگر از صحبتهایش در مورد وین رونی عنوان کرده که او هنوز یک هوادار اورتون است و شاید بخواهد که دوران بازیش را در گودیسون پارک به پایان برساند. منبع
  • جان کافی هنوز به ناتس کانتی نرسیده برای این تیم گلزنی کرد! او زنندۀ گل تساوی بخش بازی در تساوی 1-1 ناتس کانتی برابر کرو الکساندرا بود! منبع
  • سرالکس فرگوسن در بخش دیگری از مصاحبه با بی بی سی می گوید که سیتی همچنان یک خطر محسوب می شود:

    "اونها یک خطر محسوب می شن، شکی در این مورد نیست. چه در نیمه نهایی اف ای کاپ، جام خیریه، یا رقابت برای لیگ، ما اکنون در بازیهای بزرگی به مصاف یک دیگر خواهیم رفت. برای سالها آرسنال رقیب مابود. برای چند اندک سالی هم چلسی رو داشتیم. و اکنون رقیب ما سیتیه." منبع

  • اسطورۀ سابق باواریا، لوتار متئوس در یک برنامۀ زندۀ تلویزیونی با اسکای بوندسلیگا، فاش کرد که شنیده که توافق بایرن با لواندوفسکی صورت گرفته و اکنون فقط زمان این انتقال باید مشخص شود. ماتئوس همچنین تأکید کرده که لواندوفسکی ارزش خودش را به گواردیولا نشان داده و نشان داده که چگونه بیشتر از گوتزه به درد سیستم بایرن مونیخ خواهد خورد. منبع
  • همانطور که حین گزارش بازی برابر فولام هم گفتم، رافائل در زمین کفشهای فابیو رو پوشیده بود که این بار فابیو در گفتگو با ایندیپندتنت فاش می کنه که این اشتباه کارخونۀ نایک بوده که اشتباهی کفشهای فابیو رو به منچستر فرستاده و کفشهای رافائل رو به لندن! منبع
  • وین رونی فاش میکند که پل گسکوئین، اسطوره و قهرمان دوران کودکی او بوده و در بین بازیکنان کنونی انگلیس، جک ویلشیر را به گازا تشبیه میکند. منبع
  • روبرتو مانچینی پس از شکست برابر ساوتمپتون، ضمن انتقاد از بازیکنان مقصر تیمش، شکست برابر یونایتد را پذیرفت و گفت که جبران 12 امتیاز تقریبا غیر ممکن است و اکنون سیتی شاید ده درصد شانس قهرمانی داشته باشد. منبع
  • سرالکس فرگوسن در گفتگو با سان تأکید کرده است که خیلی ها می خواهند رونالدو را بخرند، ولی مبلغ خرید او از عهدۀ همه خارج است. همچنین گفته که موقع خروج رونالدو، یونایتد باید 150 میلیون پوند درخواست می کرد و احتمالا رئال این مبلغ را هم پرداخت میکرد! منبع
  • سرالکس فرگوسن در ادامۀ صحبتهایش در مورد مورینیو، می گوید که اکنون تنها هدف رئال جام اروپایی خواهد بود. لذا فشار بر روی این تیم خواهد بود و ضمن اینکه این وسوسۀ بودن به عنوان تنها مربی که لیگ قهرمانان را با 3 تیم مختلف برده است، می تواند انگیزۀ مورینیو را دراین جام بیشتر کند. منبع
  • سرخیو راموس با اشاره به قدرت خط حملۀ منچستر یونایتد، اشاره می کند که یک اشتباه برابر این تیم می تواند برای رئال گران تمام بشود و به حذف آنها منجر بشود. منبع
  • اسپورتویتنس: امروز روزنامۀ پرتغالی آبولا از علاقۀ یونایتد به دو بازیکن پورتو، مدافع فرانسوی 21 ساله منگالا و وینگر کلمبیایی، جیمز روریگز نوشته که در رسانه های امریکای جنوبی و اروپایی بازتاب داشته و اسپورتویتنس اشاره کرده این علایق هیچ چیز جدید در اونها نداره ولی احتمالا توسط رسانه های انگلیسی بهش پرداهخته بشه ولی اصلا ارزش خبری ندارن! اشاره شده منگالا مبلغ آزاد سازی مسخرۀ 50 میلیون یورو در قراردادش ثبت شده که شاید برای یک مدافع به سن او، پورتو به کمتر از نصف این مبلغ هم راضی بشه!! منبع
  • پیش بینی میشود که پاریس سن ژرمن از فروش کفش و لباسهای بکام، 15 میلیون پوند درآمد کسب کند که بدین ترتیب بکام می تواند فروش کفش و لباسهایش در طول دوران ورزشیش، به آمار خیره کنندۀ یک بیلیون پوند برساند. منبع
  • سرالکس فرگوسن اشاره کرده است که فیگو و زیدان بازیکنان خوبی بوده اند، ولی نه به خوبی رونالدو. او همه رکوردهای پوشکاش، دی استفانو و هوگو سانچز را دارد می شکند و نامش را در تاریخ این باشگاه ثبت کرده است. ولی فرگوسن تأکید کرده که گلهای فن پرسی می تواند برگ برندۀ یونایتد باشد. منبع
  • فیل نویل اعتراف می کند که تا سال 2008 و زمان تکل معروفش روی پای کریس رونالدو، او در اورتون یک منچستری The Manc محسوب میشد. ولی با آن تکل و وقتی که گیگز، فردیناند و ... به سوی او هجوم آوردند، دوران ورزشی او در اورتون تغییر کرد و رقم خورد! تازه او خوش شانس بود که برادرش گری آن لحظه روی نیمکت بود! نویل اعتراف میکند که پس از آن تکل خشن روی پای رونالدو، او به عنوان شایستگی کاپیتان اورتون پذیرفته شد. منبع
  • گویا ونگر و فرگوسن جنگهای باشگاه برابر کشور را برده اند و هاجسون تصمیم گرفته درخواست پیرس برای به خدمت گرفتن اوکس چمبرلین و فیل جونز برای مسابقات قهرمانی زیر 21 سال اروپا در اسراییل را رد کند. ضمن اینکه احتمالا پیرس ویلشر را هم نخواهد داشت چون او هم همراه تیم ملی برای بازی 2 ژون به ریو دوژانیروی برزیل خواهد رفت تا در دیدار دوستانه برابر برزیل شرکت کنند. منبع
  • دیوید مویس اعتراف کرد که در سال 99 نزدیک بود به منچستر یونایتد بپیوندد! بعد از فتح سه گانه، فرگوسن او را به یک فنجان چای دعوت کرده و خواسته دستیار فرگوسن بشود، ولی بعدا فرگی مک لارن را به این سمت انتخاب کرد و مویس می گوید از این بابت ناراحت نیست چون از شرایطش در تیم پرستون نورث اند راضی بود ولی شاید اگر این فرصت به او روی می آورد، آن را زمین نمی انداخت. منبع
  • سربابی چارلتون اعتراف کرد که عاشق رونالدو است و واقعا واقعا از رفتن او متأسف است. و اشاره کرد که قطعا تمامی هواداران از دیدن دوبارۀ او در اولدترافورد استقبال خواهند کرد. منبع
  • لیتون بینز اشاره کرد که وین رونی همیشه بازیکنیه که وقتی در دفاع خوب کار نمی کنی، به عقب میاد و مدام به شما گوش زد می کنه. این رودر بازی برزیل انگلیس هم مدام به ما گوشزد می کرد. منبع
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1391/11/22 و 18:35 دقیقه ارسال شده است

Ronaldo to boro ba realiha lezat bebar chon ma ba to lezat nemibarim va in hafte kolan lezatet to real tamom mishe bebin ma chejori to zamin to hamtimihato tahghir mikonimشکلکشکلک
پاسخ : ایشالا که حذفش میکنیم ولی پسر خوبیه طفلی شکلک

این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/11/22 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

چی میگه این پوگبا
فکر کرده فوق ستاره است
رونالدو هم با این همه عزمتش یک بار هم علیه فرگوسن حرفی نزده ولی این جوجه ...
ما دو تیم فوق العاده داریم که می توانیم در این هفته هم رئال رو ببریم و هم اورتون را
پاسخ : توهم! توهم زده طفلی... کسی که ایجنتش مینو رایولا باشه وضعش بهتر از این نمیشه! شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1391/11/22 و 17:47 دقیقه ارسال شده است

سلام.این پوگبا چی با خودش فکر کرده؟چند بااااار دیدم حرف زیادی میزنه.خوبی واسه خودتی.مثله چی داری حسرت میخوری که تو منچستر نگهت نداشتن وگرنه اینقدر در مورد باشگاه صحبت نمیکردی
فرگی گنده تر از تو هااااش رو فروخته ولی پشیمون نشده.توکه دیگه عددی نیستی.یک نگاه به تاریخ سر آلکس بنداز ببین اصلآ در حدش هستی که دربارش نظر میدی.

آقای مانچو عزیز چی شد.؟ همین هفته پیش بود که گنده میومدی.دیدی پارسالم شانسی قهرمان شدی.
پارسالم من سیتی خوب نبود من یو خیلی اشتباهات رو مرتکب شد که آخرم چوبشو خورد.
(((اما دیگه تکرار نمیشه)))
پاسخ : این بنده خدا خیلی توهم گرفته بودش که الآن من برم یونایتد نابود میشه و فرگی نعوذ بالله به غلط کردن می افته... نمی دونه فرگی الآن اگه همه بازیکنای تیم هم ول کنن برن، با یازده تا چوب بستنی هم میتونه تیم رو تو کورس قهرمانی نگه داره... از این می سوزه که چرا رفته و یونایتد به خاک سیاه ننشسته فکر می کرد کسیه و موفقیتهای یونایتد به اون بنده... فقط خدا کنه رئال رو ببریم و بخوریم به یووه یه حال اساسی از این جوجه بگیریم... ریختش هم مثل گودزیلا ژاپنی می مونه...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 497
  • آی پی دیروز : 624
  • بازدید امروز : 2,311
  • باردید دیروز : 1,648
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,959
  • بازدید ماه : 3,959
  • بازدید سال : 317,407
  • بازدید کلی : 3,942,572
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30