loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 979 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (24)


http://mufcpics.com/wp-content/gallery/cakes/manchester-united-cake-15.jpg

 

سلام به همۀ منچستریهای گل! بعد از وقفه ای طولانی به دلیل بازیهای ملی و مقدماتی جام جهانی، باز هم از این هفته تنور بازیهای باشگاهی داغ می شه و می شه با تقریب خوبی گفت تا دو ماهی یونایتد باید با دو بازی در هفته دست و پنجه نرم کنه و این اخبار یونایتد هم قطعا از حالت سکون درمیاد. حتی المکان سعی میکنیم بتونیم مصاحبۀ بازیها و خود بازیها رو توی این دوماه کنار شما پوشش بدیم... اما از این ماجرا که بگذریم، این پست امروز بهونه ای نداره جز شروع آذر ماه و تولد قاسم بسیار بسیار عزیز، یکی از بهترین یونایتدیهایی که می شناسم، قاسم عزیز فردا بیست و یکمین سالروز تولدش رو جشن میگیره و من هم از طرف خودم و تمامی اهالی خونگرم بلاگ تولدت رو تبریک میگم داش قاسم گل ایشالا که همیشه شاد و تندرست باشی و در سایۀ سلامتی عزیزانت به موفقیتهای بی انتها دست پیدا کنی قلبقلبقلب

فردا تولد فلاینی و اسمالینگ خودمونم هست نیشخند

جا داره با تأخیر یک هفته ای، تولد آقا امیر حسین، پسر saeed rooney گل رو که همین هفتۀ پیش به دنیا اومدن و به قول آقا سعید الآن کوچکترین عضو یونایتدی این بلاگ هستن با 5 روز سن (نیشخند) تبریک بگم و برای این نورسیدۀ یونایتدی تقاضای بهترینها رو در مسیر زندگیش دارم و ایشالا زیر سایۀ سلامتی پدر و مادر گلش به بهترین ها دست پیدا کنه. تبریک میگم سعید جان قلب

برای مشاهدۀ عکس کلیک کنید!

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow


-Manchester United’s Anderson admits he is not unhappy but will leave if... RedMancunian 1
-  
-Here's a title they won't win! Giggs and Neville cook off against... Daily Mail 2
http://upload.tehran98.com/upme/uploads/dd3674c2cbfe133e1.jpg-عکسهایی زیبا از افتتاح رستوران گیگز و نویل - گیگز و نویل در حضور سرآشپزان رستورانشان دست به ماهیتابه می شوند!
 
-Arsenal, Liverpool and Man United handed boost in pursuit of Barcelona starlet talkSPORT 3
-ایجنت جوان پاراگوئه ای بارسا و لاماسیا، تونی سانابریا در گفتگو با رادیو 95.5fm اشاره کرده که موکلش بیش از ماندن در بارسا، به خروج از این باشگاه نزدیک تر است. تاکسپورت اشاره کرده است که سانابریا مایل به حضور در ترکیب اصلی بارساست ولی علی رغم ملی پوش بودن در تیم ملی پاراگوئه، تاتا مارتیو از وی در تیم اصلی استفاده نمی کند و این اظهار نظر وکیلش، و نیز مبلغ آزادسازی 2.5 میلیون پوندی وی، تیمهای آرسنال، لیورپول و یونایتد را علاقمند کرده است.
 
-Sporting Lisbon making Man United move for €45m winger easier Give Me Sport 4
-طبق گزارش رکورد پرتغال، باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال می خواهد حق مالکیت کامل کاروالیو، هافبک تیمش را بخرد و به این ترتیب کار یونایتد برای جذب این بازیکن ساده تر خواهد شد و برای خرید او لازم نیست با مالک سوم کنار بیایند و فقط کافی است با خود باشگاه اسپورتینگ مذاکرات را انجام بدهند.
 
-Manchester United handed big injury boost Give Me Sport 5
Carrick returns to light training. (©GettyImages)-خبر بسیار خوب برای یونایتد - دیلی میل گزارش میدهد که مایکل کریک پس از عمل روی آشیلش، زودتر از موعد و این هفته به تمرینات سبک یونایتد بازگشته است.
 
-New £9m-a-year midfielder deal could end United's transfer hopes Give Me Sport 6
Barcelona are confident Iniesta will stay (©GettyImages)-طبق ادعای سایت گل، اینیستا برای تمدید با بارسلونا، خواهان قراردادی با حقوق 9.1 میلیون پوند در سال است. یعنی در حدود 170 هزار پوند در هفته که وی را به پرحقوق ترین بازیکنان کنونی بارسا، نیمار و مسی نزدیک تر می کند. حقوق کنونی اینیستا، 130 هزار پوند در هفته است.
 
-Man Utd to miss out on long-term target as Italian giants swoop Give Me Sport 7
-روزنامه های پرتغالی از علاقۀ بنیتز و ناپولی برای جذب گارای از بنفیکا خبر داده اند.
 
-Ready to return Sky Sports 8
-تفسیر نویسندۀ اسکای اسپورتس در مورد اینکه رایان گیگز، برای اولین بار به شهر زادگاهش کاردیف باز می گردد و به میدان خواهد رفت.
 
-Man United star tweets £30m Arsenal target recommendation Give Me Sport  9
Draxler in action for Germany at Wembley on Tuesday night. (©GettyImages)-ریو فردیناند پس از دیدار آلمان و انگلیس و درخشش دراکسلر، در توئیتی به تمجید از استیل و عملکرد این بازیکن پرداخت.
 
-Man United & Arsenal target set for €60m exit clause Give Me Sport 10
Pogba celebrates France's World Cup qualification (©GettyImages)-طبق گزارش رسانه های ایتالیایی و LE10 فرانسه، پوگبا در شرف ثبت قراردادی جدید با یووه است که در کنار افزایش حقوق چشمگیر، بند آزاد سازی 60 میلیون یورویی در قرارداد این بازیکن ثبت می شود تا هشداری جدی برای مشتریان این بازیکن و شایعاتی همچون علاقۀ یونایتد و آرسنال باشد.
 
-Man Utd star to be sold for £13m- he's only just signed... Give Me Sport 11
Nani is being eyed by Serie A giants. (©GettyImages)-اکسپرس نیز گزارش می دهد علی رغم تمدید 5 سالۀ نانی، دیوید مویز با دریافت مبلغی در حدود 13 میلیون پوند، به وی اجازۀ خروج از باشگاه را خواهد داد.
 
-Manchester United hero hails midfielder's mental strength Give Me Sport 12
-  
-Manchester United winger chooses preferred destination Give Me Sport 13
Zaha has struggled for chances this season (©GettyImages)-طبق گزارش سایت گل، باشگاه نیوکاسل اولویت ویلفرد زاها برای انتقال قرضی در ژانویه خواهد بود.
 
-Manchester United star duo agree new deals Give Me Sport 14
-  
-Exclusive - Murs: Man United will top Premier League table by Christmas talkSPORT 15
-اولی مورس، موزیسین معروف و هوادار یونایتد، مطمئن است که یونایتد در کریسمس صدر نشین لیگ خواهد بود!
 
-A midfielder! Manchester United favourites to sign player of the year Sport Witness 16
-  
-Real Madrid hold edge over Man United in €50m midfielder race Give Me Sport 17
Matic challenges for the ball (©GettyImages)-به گزارش روزنامۀ پرتغالی کوریه دی مانها، باشگاه رئال مادرید به دنبال مصدومیت خدیرا، به دنبال جذب ماتیچ صبرستانی از بنفیکا است.
 
-Ronaldo gives Nani a present that could kick start his season The Peoples Person 18
-سایت پیپلز نیز از 4 گل رونالدو به سوئد، به عنوان هدیه ای به نانی یاد کرده است و عقیده دارد اگر پرتغال به جام جهانی صعود نمی کرد،این فصل برای نانی وحشتناک سخت می شد.
 
-Manchester United’s €45m midfield target shows his class with brilliant Portugal debut The Peoples Person 19
-تمجید از ویلیام کاروالیو، هافبک اسپورتینگ لیسبون در اولین بازیش برای پرتغال در بازی دشوار برابر سوئد که به عنوان یار تعوضی و در دقیقۀ حساس هفتاد و سوم وارد بازی شد (بعد اینکه زلاتان گل تساوی را زد)
 
-New boy Janko shows Moyes he was worth the money with outstanding... The Peoples Person 20
-درخشش سعدی یانکو، خرید جدید یونایتد - خبر کامل را از وب آکادمی دنبال کنید.
 

-

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow


-Barcelona star considered Man Utd transfer Give Me Sport 1
-موندو دیپورتیوو، روزنامۀ کاتالان فاش می کند که فکر انتقال به یونایتد در تابستان، توجه فابرگاس را جلب کرده بود و هنوز این روزنامه نمی تواند با اطمینان بگویدکه فابرگاس بارسلونا را ترک نخواهد کرد.
 
-Wayne Rooney proves Manchester United fans nearly made a big mistake The Peoples Person 2
-  
-Manchester United star could quit if star signs Give Me Sport 3
Evra not ready to decide future (©GettyImages)-طبق گزارش MEN، پاتریس اورا نمی خواهد تا پیش از قطعی شدن یا نشدن حضور بینز در اولدترافورد در ژانویه، ماندنش را در یونایتد تمدید کند و تمدید با یونایتد و گره زدن آینده ش به باشگاه را به بعد و ژانویه و بررسی کردن اینکه یونایتد برای جذب بینز تلاش می کند یا خیر موکول خواهد کرد.
 
-Borussia Dortmund My First Option – Manchester United Linked Ilkay Gundogan On... Inside Futbol 4
-ایلکای گوندوگان در پاسخ به پرسش پیرامون تیم آینده ش، صریحا اشاره کرد که اولین انتخابش، رسیدن به توافق جدید با بروسیا دورتموند برای قرارداد و ماندن در این تیم است.
 
-Man Utd in sensational January raid for £33m La Liga duo Give Me Sport 5
Koke has a £16m release clause in his contract. (©GettyImages)-دیلی استار گزارش می دهد - مویز به دنبال خرید 17 میلیون پوندی آنخل دی ماریا از رئال مادرید  و خرید 16 میلیون پوندی کوکه از اتلتیکو مادرید در ژانویه
 
-Ole Gunnar Solskjaer backs Darren Fletcher for comeback Sports Mole 6
-اوله گونار سولسشر نیز در گفتگو با بلفست تلگراف از بازگشت فلچر حمایت کرده است و اشاره کرده یک ماه قبل در حضورش در منچستر تصادفی فلچر را بیرون یک سوپر مارکت دیده و با وی صحبت کرده است و اشاره کرده با توجه به دور بودن دو و نیم ساله تا سه سالۀ خودش از فوتبال به دنبال مصدومیت زانویش، میداند که درن چه کار دشواری در پیش رو خواهد داشت. سولسشر عنوان کرده فلچر مردی فروتن از یک خانوادۀ فروتن است و به هیچ وجه با اینکه او یک بازیکن معمولی در یک تیم بزرگ است موافق نیست.
 
-Top of the Stops: Van der Sar Manchester United - Official Site 7
- ویدئوی سایت باشگاه - بهترین واکنشهای ادوین فان در سار - واکنش برابر تورس و چلسی - دانلود کنید.
 
-Denis Law backs Fletcher recovery Manchester United - Official Site 8
-دنیس لاو همچنین به اقبال بد فلچر در مصدوم شدنش اشاره کرده است در حالی که به بازیکنی کلیدی برای اسکاتلند و یونایتد مبدل شده بود و ابراز امیدواری کرده است درن در بازگشتش به میادین موفق عمل کند.
 
-Nemanja Vidic agrees new 12-month Manchester United extension? Sports Mole 9
Carrick & Vidic set for Old Trafford stay  (©GettyImages)-گزارشی از دیلی استار اشاره رده است که ویدیچ با تمدید 12 ماهه و ماندن در اولدترافورد موافقت کرده است. همچنین مایکل کریک نیز قراردادی دو و نیم ساله به امضا رسانده است.
 
-De Gea has broad ambitions Manchester United - Official Site 10
- مصاحبۀ مفصل دخیا با اینساید یونایتد - دخیا به اهداف یونایتد در بردن همگی جامها اشاره کرده و به رقابت قهرمانی در این فصل لیگ و فرم خوب آرسنال اشاره کرده است.  
-United gossip: Juventus & Inter in for Nani, Carrick signs two-year deal Manchester Evening News
11
-گزارش MEN: رقابت اینتر و یووه برای جذب نانی - کریک و تمدید دوسالۀ قرارداد و راضی شدن ویدیچ برای تمدید 12 ماهه؟
 
-Manchester United Legend Denis Law Backs Club’s Youth Focus Inside Futbol 12
-دنیس لاو به تمجید از فلسفۀ باشگاه در ارتقای جوانان به تیم اصلی پرداخته و به حضور این فلسفه از زمان مت بازبی و فرگوسن در باشگاه اشاره کرده است.
 
-Manchester United outcast denies manager rift Give Me Sport 13
Anderson is keen to stay at Old Trafford (©GettyImages)-اندرسون در گفتگو با MEN اختلافاتش با دیوید مویز را تکذیب کرد و گفت از حضور سرمربی جدید خوشحال است. و هرچند به بازی های کمش در این فصل (تنها دو شروع) اشاره کرده است، ولی بارها در مصاحبه اش اشاره کرد عاشق باشگاه و هواداران است و مشکلی بابت موقعیت خودش در باشگاه ندارد و مایل به ماندن است.
 
-Manchester United Manager David Moyes Still Searching for Best Centre-Back Paring –... Inside Futbol 14
-گری پالیستر، مدافع اسطوره ای باشگاه، در گفتگو با سایت باشگاه به تشریح عملکرد ویدیچ و فردیناند در این فصل پرداخته و اشاره کرده است دیوید مویز همچنان به دنبال یافتن زوج ایدال خط دفاع تیم خود است.
 
-Chelsea and Man Utd locked in transfer battle for "snow Messi" Give Me Sport 15
-میرر - منچستر یونایتد و چلسی به دنبال مسی برفی: به تازگی با انتشار تصاویر استعدادهای کودک 8 سالۀ آرژانتینی، به نام کلودیو گابریل مانکوفیل، شایعات پیرامون این کودک با استعداد بالاگرفته است و میرر مدعی شده چلسی و یونایتد به دنبال جذب وی هستند همچنین از رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید نیز به عنوان باشگاههایی که وی را زیر نظر دارند نام برده شده است. به دلیل نزدیکی مکان زندگی مانکوفیل به رشته کوه آندس در امریکای جنوبی، به وی لقب "مسی برفی" را داده اند. طبق گفتۀ میرر، بی بی سی قصد دارد برای ساخت یک مستند در مورد دیگو مارادونا و لیونل مسی، از قدرت و استعداد مانکوفیل در جلوی دوربین استفاده کند.
 
-World Cup stars invite Manchester United bids for them as transfer chase... Sport Witness 16
-  
-Loan Round Up: Bebe back in business, Henriquez fires a blank and... The Peoples Person 17
-اخبار 4 بازیکن قرضی یونایتد - اولین بازی آموس برای کارلایل و تشویق او در یک صحنۀ واکنش، بازگشت ببه به تمرینات در پرتغال، و تشریح نمایش پتروچی و هنریکز برای تیمهایشان
 
-Beckham reveals he would have been a PAINTER if he failed to... Daily Mail 18
-ویدئوی پرسش و پاسخ بکام با Sky Academy: بکام فاش میکند که اگر فوتبالیست نمی شد، شاید یک نقاش می شد و به علاقه ش در مدرسه به نقاشی و هنر اشاره کرده است.
 
- 19
-  
- 20
-  
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Qasem-United در تاریخ 1392/09/11 و 13:58 دقیقه ارسال شده است

سلام داشی! با کلی تاخیر نمیدونم میبینی کامنتم رو یا نه ولی بهرحال یک دنیا ممنونم ازت داداش. خیلی گلی به مولا شکلک
پاسخ : حتمآ خواهد دید داش قاسم...
فعلآ من موقتآ، مجددآ تولدتو تبریک میگم...تا خود داش شهاب بیادشکلک
پاسخ : به به سلام داش قاسم گل آقا این حرفا چیه گل شمایی و بچه های گل اینجا شکلک
باز هم تبریک می گم قاسم عزیز انشاالله سال بسیار خوبی داشته باشی شکلک

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1392/09/02 و 11:35 دقیقه ارسال شده است

بچه های گل یونایتدی مخصوصاً شهاب عزیز که همیشه من یکی شرمندشم از همتون ممنونم.ایشالا قسمت همتون بشه خبرای ازدواج و بچه دار شدنتونو یکی یکی بشنویم.ایشالا همتون همیشه موفق و سربلند باشید.امیر حسین هم تشکر میکنه یه روزی واسش تعریف میکنم لطفتون رو.شاید همین مرام شما باعث بشه یه منچستریه دوآتیشه بشه.تولد داش قاسم عزیز رو هم تبریک میگم ایشالا که همیشه سربلند و خوشبخت باشهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ایشالا ایشالا شکلک شکلک
شیرینی تک تک بچه ها رو همینجا بخوریم شکلک
حسابی امیرحسین رو ببوس و یه اسفند دو آتیشه هم برای این منچستری دو آتیشه دود کنید شکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1392/09/01 و 23:49 دقیقه ارسال شده است

درود اقا قاسم تولدتون مبارک همیشه شاد باشید

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/09/01 و 18:31 دقیقه ارسال شده است

باشه پس خبرهاي اميدواركننده اي در راه استشکلک
بابا فوتبال هم نيست بشينيم نگاه كنيم همسرم كه نداريمشکلک
پاسخ : همسر می خوای چی کار بشین فوتبال ببین همسر بیاد فوتبال موتبال تعطیل شکلک

این نظر توسط joker در تاریخ 1392/09/01 و 17:41 دقیقه ارسال شده است

شهاب من عاشق بچه ام شکلک ولی این عکس اصلا شکلک با این مشکل دارم شکلک از این عکس میترسم شکلک در این حد . الان خودم یه جند تا خوبشو پیدا میکن شکلک از
در کل خیلی اقای شکلکشکلک
پاسخ : آقایی از خودته داداش شکلک
جدی ؟! شیطونه میگه حمید یه کاور با این عکسه برا بلاگ بسازه شکلک
پس الآن عوض میکنم شکلک

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/09/01 و 17:14 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم داداش ، ممنون.
ایشالا که سالم و موفق باشی همیشه.
پاسخ : چاکرم پویا جان شکلک
خیلی ممنونت داش پویا همچنین داداش گل شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/09/01 و 17:12 دقیقه ارسال شده است

تو همت نميكني آخه مسائل سربازي اينارو مطرح ميكني يه مشت بچه هم دلسرد ميشن ديگهشکلکشکلک
پاسخ : نه به بچه ها بگو انگیزه شون رو از دست ندن من به فکرم شکلک

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/09/01 و 17:07 دقیقه ارسال شده است

نوکرتم شهاب جون ، خدا میدونه اصلا راضی به زحمتت نیستما ، اصلا تعارف ندارم باهات ، خودتو اذیت نکن داداش.
خدا رو شکر بد نیست ، متاسفانه به خاطر یه سری مسائلی بین درسم کمی وقفه افتاد ، سرد شدم ، اما خدا بخاد دوباره موتورم روشن میشه و زیادش میکنم.
پاسخ : بابا زحمت کدومه شکلک
شام که نمی خوام بپزم شکلک
وظیفه ست داداش دیگه یه داش پویا که بیشتر نداریم و سالی یه شب یه تولد و جشن و بهونه برا دور هم بودن شکلک
-----------------------------
اصلا حرف از سرد شدن نزن کنکور ارشد خیلی راحتتر از لیسانسه همین دو سه ماه هم بس بسه با تمرکز و بدون استرس بخون شکلک
اولویت بندی و دروس مهم... توکل کن و مطمئن باش نتیجۀ دلخواه رو میگیری داداش ما هم دعا گو هستیم شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/09/01 و 16:55 دقیقه ارسال شده است

خديجه همون خديرا ديگهشکلک
بابا چاره ي كار ما اسنايدره اشكال نداره صبر ميكنمشکلک
پاسخ : خودم میدانم پسر جان شکلک
مسخره نکن بچه مردمو فردا بچه تو مسخره میکنن شکلک
بچه تو بفرست بیان بریم قهرمان شیم یه مشت بچه نتونستی جور کنیا شکلک

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/09/01 و 16:48 دقیقه ارسال شده است

مبارک باشه آقا قاسم ، ایشالا که سلامت و موفق باشی.
و کوچولوی شما آقا سعید ایشالا که یه روز بازیکن فیکس یونایتد میشه و حقوق هفتگیش رو بین بچه های اینجا تقسیم میکنه به خاطر حمایت هایی که ازش میکنن.
شهاب جون ممنون.
پاسخ : مرسی داش پویای گل آقا خوش آمدی به به صاحاب مجلس امشب تشریف آوردن شکلک شکلک شکلک
حالا پست نشست خبری امشب مویز نیم ساعت دیگه میاد از خجالت شما هم در میایم داداش گل شکلک
اوضا احوال درسا خوبه؟


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 193
  • آی پی دیروز : 502
  • بازدید امروز : 246
  • باردید دیروز : 2,317
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,211
  • بازدید ماه : 4,211
  • بازدید سال : 317,659
  • بازدید کلی : 3,942,824
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30