loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 550 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (5)

آمار و سخنان بازی برابر ویگان در لیگ برتر

منبع: thebusbybabe.com

 

.

The Busby Babe United Wigan
شوت (درچهارچوب)    
تعداد پاسهای سالم    
درصد پاسهای سالم    
مالکیت توپ    
تکلهای صحیح و موفق    
قطع توپها    
خطا    
کرنر    
آفساید    

ت

 

آمار بازیکنان منچستریونایتد

 

راهنما: ترجمۀ آمار به ترتیب اینگونه است

saves: واکنش برای نجات دروازه

Goal Conceded: تعداد گل دریافت شده

35/39 passing (90%) :  پاس صحیح/کل پاس (درصد پاس صحیح

1/1 long balls :  توپ بلند سالم/کل توپهای بلند ارسالی

 tackle,  interception :  تکل، قطع توپ

11 clearances (5 effective) : دفع توپ (دفع توپهای کامل و مؤثر

shot blocked, 0 fouls :  شوتهای بلاک شده سمت چهارچوب، خطا

successful dribble:  دریبل موفق

fouls won: تعداد خطای انجام شده روی بازیکن

crosses: سانتر

chance created: تعداد موقعیتهایی که توسط (پاسهای) بازیکن خلق شده

************

 

 سخنان پس از بازی

 

 

سرالکس فرگوسن | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با BBC Sports و  MUTV)

 

(در مورد هفت امتیاز اختلاف...) "در طول سالهای گذشته ماه دسامبر ماه خوبی برای ما بوده. اکنون هفده بازی مونده و ما با هفت امتیاز اختلاف در صدر هستیم. نمی گم که برتری سالم و مطمئنی هست ولی اقلا برتری هست که به ما موقعیت بهتری رو نسبت به حریف برای ادامه دادن میده. ما فقط میخوایم که از اشتباهی که فصل قبل مرتکب شدیم جلوگیری کنیم."

(در مورد پیروزی و نتیجه....) "نتیجه خیلی خوبی کسب کردیم. اگر به آمار خانگی ویگان نگاه کنید، میبینید که واقعا بازی در برابرشون دشواره. من فکر می کنم که بازی کمی کند شروع شد و کمی زمان برد تا ما راه بیفتیم، ولی به محض اینکه ما شروع کردیم به فرستادن اون کرنرها، توسط روبین، و اونها رو داخل محوطه ارسال کردیم، موجب شد که اوتها تحت فشار باقی بمونن. نکتۀ مثبت در مورد تیم پس از دریافت گل اول این بود که بلا فاصله به دنبال زدن گل دوم بودیم. نتیجۀ 2-0 در بین دو نیمه نتیجه خوبی برای ما محسوب می شد. آخر بازی چند ضربه و کرنر روی دروازه ما داشتن، ولی در کل باید از تلاش ویگان هم تقدیر کرد. آنها به تلاش ادامه میدن و پرانرژی و جسور هستند(؟). ولی دو گل آخر بازی به ویژه گل رابین فوق العاده بود و نتیجه خیلی خوبی به دست اومد."

(در مورد دومین کلین شیت متوالی...) "محض رضای خدا از کلین شیت حرف نزنید! هر کاری می کنید به هیچ کس نگید! به کسی نگید. ما از این بابت خوشحالیم."

(در مورد عملکرد فوق العاده روبین ون پرسی....) "ما میدونستیم که داریم یک بازیکن تاپ رو می خریم که می تونه موجب برهم زدن وزنه ها به سود تیم بشه. به همین دلیل هم بود که برای خریدش تلاش کردیم. روبین یک فوتبالیست کاملا تمام عیار است. او تجربۀ ملی فوق العاده ای دارد، هفت سال است که برای آرسنال بازی کرده و در نقطۀ اوج فوتبالش پیش ما اومده. توانایی او در گلزنی و گلسازی خارق العاده است. نمایشش روی گل اول کاملا عالی بود، چرخشش، تعادلش، کاملا بی نقص، فقط توپ رو با بغل پا به تور چسبوند. یک گل واقعا عالی بود."
(در مورد چیچاریتو...) "خاویر از وقتی که به اینجا اومده نشون داده که یک مهاجم مخصوص محوطه جریمه است. او خارق االعاده است. او موقعیتها رو سفت میچسبه، واقعا نمایشش درخشانه."

(در مورد استراحت دادن به بازیکنان خسته در اف ای کاپ...) "ما چند تغییر برای دیدار جام حذفی اعمال خواهیم کرد. ما به محض زدن گل سوم مایکل کریک رو بیرون کشیدیم. اونها تو همۀ بازیها بازی می کنن و لایق کمی استراحت هستن. ما موقعیت رو برسی خواهیم کرد. ما بازیکنای کافی و تازه نفس برای تزریق به تیم در اختیار داریم."

 

روبین فن پرسی | مهاجم منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(در مورد روح بازی یونایتد...) "این تیم منحصر به فرد است. همه می خوان که به هم کمک کنن. همه مشتاقن که بقیه گلزنی کنن. مدافعا از جون و دل برای هافبکها بازی می کنن، هافبکها برای مهاجمین بازی می کنن... هر کسی می خواد که دوندگی داشته باشه و همه یک هدف را در ذهن خود دارن."

(هدف همه قهرمانی است....) "ما باید هدفمون در هر بازی مجزا ترسیم کنیم، ولی همه هدف اصلیشون قهرمانیه. من حس می کنم که توسط یک سری قهرمان احاطه شدم!!! اونها خوب می دونن که چطور باید برنده باشن و این کارها رو برای من خیلی آسون کرده."

(در مورد گل دوم یونایتد که بی نقص بود...) "خاویر و من هر کدوم دو گل زدیم و روی گل اول من هم خاویر یک پاس خارق العاده به من داد. این گل عالی بود چون به نظرم هر ضربۀ به توپ کاملا صحیح و در جهت درست و به دور از حرکات اضافه پیش رفت. اولین ضربه کمی پشت من بود و من ناچار شدم توپ رو با پای چپم مهار کنم. مهار خوبی بود. اون وقت منتظر یار مقابلم موندم تا تکل بره، با یه ضربۀ خوب توپ رو به داخل آوردم و نهایتا وارد دروازه کردم. سه ضربه ولی همگی عالی."

(در مورد بهبود تفاضل گل...) "اینکه ما گلها رو در زمان مناسبی هم به ثمر رسوندیم کمک حال نتیجه بود. ما امسال دو بار با ویگان بازی کرده ایم و هر دو بار رو 4-0 بردیم. که برای تفاضل گلمون خوبه. همه به هم کمک می کنن و همه می خوان که در گلزنی بقیه سهیم باشن. به گل آخر نگاه کنید که دنی توپ رو به من داد و به همین دلیل من تونستم گلزنی کنم. هر کسی این رو دوست داره، من هم دوست دارم، چیچا هم این رو دوست داره.... همه می خوان که گلهاشون رو با بقیه سهیم باشن و به نظرم این طریقه تفکر می تونه به به ثمر رسوندن گلهای فراوان کمک کنه. امیدوارم که بتونیم به این روند ادامه بدیم. ما بازیهایی داشتیم که گلهای زیادی توشون زده باشیم ولی می خواهیم باز هم بیشتر گلزنی کنیم چون در انتهای فصل این گلها می تونن حیاتی باشن."

 

 

رایان گیگز | وینگر منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(در مورد روح واحد منچستر یونایتد....) "همه اینجا به عنوان یک تیم واحد عمل می کنن – ما با کار تیمی گل می زنیم، به عنوان یک تیم واحد دفاع می کنیم، و در کل من فکر می کنم که همه جای زمین ما واقعا سخت کار کردیم و ویگان رو به چند موقعیت انگشت شماری که خلق کردن، محدود کرده بودیم."

(در مورد بازی عالی چیچا و روبین...) "چیچا و روبین امروز فوق العاده بودن و این عالی بودن فقط از نظر گلزنیشان نبود. تلاش زیادشون و اینکه از همان خط حمله دفاع می کردن و به بازیکنای حریف فشار می آوردن، کار رو برای خط هافبک برای فشار آوردن به حریف خیلی راحتتر کرده بود. البته که باید به خاطر گلهاشون از آنها تقدیر کرد ولی تلاش زیاد اونها هم توی این نتیجه ما تأثیر گذاشت."

 (نتیجه گرفتن برابر ویگان...) "یک نمایش عالی از بچه ها بود و نتیجه ای عالی به دست اومد. می دونستیم که بازی سختی خواهد بود – ما این جو رو فصل گذشته هم تجربه کرده بودیم، اگرچه قبل بازی پارسال ما آمار خیلی خوبی جلوی ویگان داشتیم. ولی هنوز میدونستیم که باید سخت تلاش کنیم، ولی در طول بازی آرامش خاطر داشتیم و می دونستیم که موقعیتها خودشون پیش خواهند اومد."

 (تشکر از سرمربی برای تنظیم ترکیب در برحۀ سختی که یونایتد در ده روز، 10 امتیاز از 4 بازی گرفت...) "ما ترکیب خوبی در اختیار داریم و سرمربی هم به خوبی برای بازیها ترکیب رو تغییر میداد و تازه نفس نگه می داشت. ما جلوی ویگان تازه نفس بودیم و در این مورد باید از سرمربی ممنون بود."

"هیچ وقت شما وقتی که 4 بازی در ده روز دارید، مطمئن نیستید که با توجه به مصدومیتها و خستگی ها، چه نتایجی در انتظار شما است، و باید به احترام بازیکنانی همچون کاراس (کریک) و پاتریس که در همۀ بازیها بازیکردن و سخت هم تلاش کردن، کلاه از سر بردارید."

 (تمجید ویژه از روبین روی گل دوم یونایتد...) "وقتی که گل دوم رو زد، من درست کنارش بودم. تکنیک و آرامش محض در این گل بود ... هر چیزی در مورد این گل نمونۀ خاصی از هنر او بود. او یک بازیکن تاپ کلاس و یک گلزن عالی است."

"او انواع و اقسام گلها را زده است. ما خیلی خوشحالیم که او اکنون اینجاست و مدام داره بهتر و بهتر میشه."

 

 

نمرات بازیکنان از سایت  Thebusbyway

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/10/14 و 16:09 دقیقه ارسال شده است

اما من میتونم جای خیابانی یا فردوسی پور را بگیرم

چند دفعه ی دیکه بیام اینجا خودم یه پا کارشناس میشمشکلک
پاسخ : فردوسی پور و خیابانی خودشون میان از اینجا گزارشگری یاد میگیرن شکلک
بـــــــلــــــــــــه شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/10/14 و 16:03 دقیقه ارسال شده است

یعنی من دشمنتم پس حالا

دووروردوو قرمزتهشکلک
پاسخ : نه بابا دوستیم شکلک
ولی میگم دوست باید با مروت باشه لازم نیست حتما مثل خودمون باشه و مثل خودمون بحرفه!
ولـــــــی تو فوتبال دشمنیم .............. شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/10/14 و 2:29 دقیقه ارسال شده است

یعنی حالا حالا باید تلاش بکنم تا بتونم مث شهاب بشم شکلک
عمرا نمیتونم مث تو بشمشکلکشکلک
پاسخ : کلا هیچکی نمیتونه مثل کس دیگه باشه به نظرم شکلک
آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است
با دوستان مروت، با دشمنان مدارا.... همینجوری شکلک

این نظر توسط حمید در تاریخ 1391/10/13 و 2:25 دقیقه ارسال شده است

سلام. این بردو تبریک میگم.اگه مصدوم ندیم این سیستم چرخشی فرگوسن برای حریف کشندست.خدارو شکر خط دفاعی داره هرروز بهتر میشه.امرز که عالی بودن.امیدوارم بازی با لیورشوت رو مقتدرانه ببریم و سیتی هم اونور تو خونه آرسنال متوقف بشه(پول پرستای الکی).
خدا کنه مصدومیتهای مسخره دست از سرمون بردارهشکلک
پاسخ : سلام حمید جان.
دفاعمون که عالی بود ولی چیزی که برای من عجیبه، کل بازی اورا و اونز که تو محوطه ویگان بودن! رافائل هم همش جلو بود! نمی دونم غیر فردیناند کی داشت دفاع میکرد!! یه جورایی باید بگم خط حمله ویگان افتضاح بود که حتی نتونست اونطور که باید و شاید خلق موقعیت کنه.

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/10/13 و 1:58 دقیقه ارسال شده است

اینها هم یونایتدی هستن من ایندفعه میرم یه روز نامه ورزشی میخرم تا بتونم مث تو بحرفم والا بوخودا
پاسخ : بله که یونایتدی هستند شکلک
--------------------
یاد قصه حاجی لک لک افتادم شکلک
نمی خواد بوخودا شما هر جور که خودتون راحتین بحرفین! این عشق یونایتد و سرالکس چیزی نیست که یک شبه و با یک روزنامه ورزشی به دل آدم بیفته به یه روزگار عمر لازمه تا این عشق تو دل آدم ریشه بزنه!
سعدی به روزگاران مهری نشسته بردل.... شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 193
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 349
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 1,351
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 2,700
  • بازدید ماه : 1,509
  • بازدید سال : 172,703
  • بازدید کلی : 3,797,868
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30