loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
بابک بازدید : 533 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (8)

اسطوره ی منچستر یونایتد آینده ای روشن در باشگاه را برای جیمز ویلسون نوجوان انتظار دارد.

حمایت کول از ویلسون برای رسیدن به اوج

بازیکن 18 ساله که در اولین بازی رسمیش 2 بار برابر هال سیتی گلزنی کرد, در بازی با MK Dons از روی نیمکت به زمین آمد تا دومین بازیش را برای قرمزها انجام دهد.

ویلسون که قصد داشت آمار 4 گلزده اش - که همه ی آن ها در برابر من سیتی در جام سنیور کاپ و در تنها بازیش در این ماه بود - را بهبود ببخشد, با 2 سیو فوق العاده از دیوید مارتین در انجام این کار ناکام ماند.

کول به Manutd.com گفت: "من در خانه ام کانال MUTV را دارم و این شانس را به من می دهد که بازی های جوانان الدترافورد را نگاه کنم و چگونگی پیشرفتشان را ببینم. قطعا ویلسون بازیکنی برای آینده است.

"او گلزنی می کند و وقتی که در این باشگاه این کار را به عنوان یک مهاجم نوک انجام می دهید, نیمی از شانس را همراه خود دارید.

"او می داند که چگونه دروازه را باز کند. تمام کنندگی را به خوبی انجام می دهد و پای چپ خوبی دارد. همچنین شرایط را بسیار خوب کنترل می کند - دوست دارد که توپ را بردارد و از بازیکنان عبور کند. او آینده ی بزرگی خواهد داشت."

تیرانداز ماهر سابق یونایتد معتقد است که ویلسون برای بازی در تیم اصلی آماده است اما شاید برای رسیدن به این هدف مجبور شود الدترافورد را برای مدتی کوتاه ترک کند.

کول ادامه داد: "این [رسیدن به تیم اصلی] یک گام بلند است. در بعضی مراحل شانس دیگری به دست می آورد. اگر این شانس در تیم اول نباشد, به صورت قرضی به جای دیگری می رود. وقتی شما استعدادهایی این چنینی دارید, باید به چندین شکل و فرم به آن ها فرصت بدهید.

"با مهاجمان با کیفیتی که داریم اگر ویلسون نتواند در تیم اصلی حضور پیدا کند, فکر می کنم که به صورت قرضی از باشگاه برود و وقتی که برگردد, بسیار خوب کار خواهد کرد."

منبع: سایت رسمی باشگاه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/06/07 و 19:55 دقیقه ارسال شده است

ویلسون شاید همین الانشم خصوصیاتیو داشته باشه واسه حضور در تیم اول...کاش میشد این فصل همراه تیم اول باشه...اما با انتقال قرضی و کسب تجربه بیشتر،فکر کنم خیال خودشم از آینده راحت تر باشه...اما در کل دوست دارم از همین فصل کنار تیم باشه...که تا حدودی از نظر جناب آقای فنخال،شاید صلاح نباشه...
مرسی داش بابکشکلک
پاسخ : فن خال مثل این که واقعا ولبک و هرناندز رو نمیخواد ولی خودشم نمیدونه چرا به این دو تا بازی میده و ویلسون رو بازی نمیده! شکلک
بهترین کار اینه که ویلسون همینجا فرصت پیدا کنه تا به همین فلسفه (شکلک) سازگار بشه. ولی اگه این دو نفر بمونن واقعا ویلسون نمیتونه جایی توی تیم داشته باشه هر چند که عملکردش بهتره.
خواهش میکنم. شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/06/07 و 19:55 دقیقه ارسال شده است

فلسفه (فرکانس) اینترنی و انلاین نگاه کردن شبکه من یو تی وی چی هست ؟؟؟ شکلک شکلک
پاسخ : با اجازه داش بابک: (فلسفه رو خوب اومدیشکلک)بفرما:این لینک آنلاینشه
http://footballhd.me/mutv.html
پاسخ : مرسی داداش حمید. خوب شد گذاشتی من فلسفه ش رو نمیدونستم بعد پرهام بی فلسفه می موند! شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/06/07 و 18:40 دقیقه ارسال شده است

حلاصه ای از خلاصه ی کنفرانس خبری فنخال شکلک
اول گفته که استادیوم اونجا جو فوق العاده ای داره و از این حرفا و اینکه بازی سختی میتونه باشا ولی ما باید با اینا بجنگیم و فوتبال بازی کنیم !
بعد دوباره گفته که من میدونم که در این تیم موفق خواهم شد فقط به کمی زمان نیاز دارم چون دارم تیم جدیدی رو درست می کنم.
راجب روخو گفته مسءله زمانه ،من مربی بزرگترین باشگاه دنیام ولی قانون رو نمیتونم عوض کنم
پاسخ : کنفرانس خبری فن خال رو میشه خلاصه تر هم کرد: "فلسفه" شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/06/07 و 18:19 دقیقه ارسال شده است

من که تا بحه حال نتونستم من یو تی وی رو ببینم فقط کلیپ تمام گل های اسکولز رو که دان کردم از این شبکه بوده شکلک
پاسخ : یا باید پولداری باشه اینترنتی نگاه کنی یا باید بری ترکیه چون اونجا سرویس میده! شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/06/07 و 17:42 دقیقه ارسال شده است

طبق شایعات فن خال به ولبک و چیچاریتو گفته میتونن باشگاه رو ترک کنن !
اون وقت جلوی میلتون ویلسون رو فیکس بازی نداد !
نمیدونم واللا در حالی که مثل اسب به دفاع نیاز داریم یه حسی بهم میگه تو این 2-3 روزه شاید یه مهاجم هم خریدیم !
پاسخ : شاید فکر کرده با این کار مشتری براشون پیدا میکنه.
البته من اگه هرناندز رو داشتم بعد از دیدن بازی از خریدش صرف نظر می کردم! شکلک

این نظر توسط hamid در تاریخ 1393/06/07 و 17:40 دقیقه ارسال شده است

سیستم تبادل پاپ آپ وی آی پی پاپ
کاملا رایگان بازدید سایت خود را 2 برابر کنید
http://vippop.ir
پاسخ : چیزی ندارید تعداد نظرها رو دو برابر کنه؟! شکلک مثل کام آپ! شکلک

این نظر توسط پویا در تاریخ 1393/06/07 و 17:39 دقیقه ارسال شده است

انصافن در مورد ویلسون ، بلکت ، پریرا و پاول میشه بدون هیچ اغراقی گفت که شدیدن با استعدادن و میتونه آینده ی روشنی در انتظارشون باشه ، امیدوارم فن خال ازشون بازیکن درجه یک بسازه.
پاسخ : واقعا بازیکن های خوبی هستن. این ها رو از دست بدیم بزرگترین ضرره.
پاول دقیقا همون هافبک شوت زنیه که این چند سال نداشتیم.

این نظر توسط amir mu7 و دیگردوستان(نام دوستان زیر کامنت) در تاریخ 1393/06/07 و 16:01 دقیقه ارسال شده است

ویلسون شکلک چند سال دیگه شماره 9 میدن به این

خوش به حال کول که کانال ام یو تیوی رو داره شکلک
ممنون داش بابک
پاسخ : کول ماهواره داره باید برن بگیرنش! شکلک
خواهش میکنم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 179
  • آی پی دیروز : 249
  • بازدید امروز : 1,146
  • باردید دیروز : 3,996
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 10,025
  • بازدید ماه : 10,025
  • بازدید سال : 323,473
  • بازدید کلی : 3,948,638
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30