loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 524 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (8)

 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط AMIR MU7 در تاریخ 1393/10/15 و 23:23 دقیقه ارسال شده است

منچستر تو اف ای کاپ به کمبریج یونایتد خوردشکلک
پاسخ : دستت دردنکنهشکلک... بازم میهمانیم...
تا حد امکان بازیها آسون باشه فعلآ...شکلک البته رقباهم به ظاهر کار سختی ندارن...شکلک

این نظر توسط پویا در تاریخ 1393/10/15 و 18:24 دقیقه ارسال شده است

سلام
ممنون حمید جون
واقعن هررا اگه مصدوم نشه دیگه میتونه یه هافبک کامل بشه برامون و با توجه به سنش تا سالها برامون بمونه ، هم توپگیریهای خیلی خوبی داره و هم پاسهای عمقیش تقریبن بی نظیره ، خیلی وقت بود که تو خط هافبکمون بازیکنی نبود که بتونه اینطور پاسهای عمقی بندازه.
پاس رونی به دیماریا هم واقعن عالی و بی نقص بود.
امیدوار بودم به پاول هم بازی بده فن خال ، اما نشد ایشالا دور بعد.
پاسخ : سلام داداش پویا،خواهش میکنم... شکلک
هررا به بهترین شکل ممکن خودشو نشون داده،اگر مصدومیتها مانعش نشن، جایگاهشو میشه تضمین شده دونست،البته که به رفتار و طرز فکر فنخال هم بستگی داره.اما چیزیکه مشخصه اینه که هررا خودشو خوب و قابل اعتماد نشون داده...
رونی اینجور پاسهارو عالی ارسال میکنه.رو بند کفش بازیکن...شکلک
منم فکر میکردم به پاول بازی بدهشکلک احتمالآ،فنخال زود تشخیص داده واسه استفاده ش...

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/10/15 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

بازوبند کاپیتانیه دیگه !!!!!شکلک

این نظر توسط mehran se7en در تاریخ 1393/10/15 و 17:47 دقیقه ارسال شده است

دستت درد نکنه حمیدجانشکلک
چه گلی زد این آندرشکلک
فقط خدا کنه مصدوم نشده باشه...
ــــــــــــــــــــــ
راستی کسی میدونه قضیه این بازوبند مشکی که روش respect نوشنه شده بود چیهشکلک
یادم نمیاد سالای قبل همچین بازو بندی روشکلک
البته شاید من دقتم کمهشکلک
پاسخ : خواهش میکنم داش مهران...شکلک
گلش عااالی بود...شانس که نداریم،اما ایشالا مشکلی هم پیش نمیاد...
بله،داش امیر بالا اشاره کردن...شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/10/15 و 15:01 دقیقه ارسال شده است

دستت درد نکنه داداش حمید
راستی سالروز خرید نمانیا ویدیچ هم مبارک باشه شکلک
پاسخ : خواهش میکنم داش امیر...
بله سالروزش مبارک...شکلک یکی از بهترین اتفاقات منچستری...شکلک

این نظر توسط AMIR MU7 در تاریخ 1393/10/15 و 12:28 دقیقه ارسال شده است

اتفاقا با اون توپ همه کار میشد کرد و مهاجمه حریف هم داشت میرسید باید زودتر تصمیم میگرفتم که گذاشتم یه بار دیگه توپه بخوره رو زمین من شوت کردم شکلکشکلک تازه باید بگم که 4 هیچ جلو بدیم که اینطوری شد اخر بازی هم 4-4 شد رفتیم پنالتی که باز من دروازه بودم شکلکشکلک که بلاخره 2-1 تو پنالتی ها بردیم(مدرسه ما بجای 5 پنالتی اخر بازی 3 تا پنالتی ذاشته)شکلک
پاسخ : باز برعکس من با اون توپ تو اون شرایط هیچ کاری نمیشد انجام دادشکلکیا گل به خودی، یا هیچی شکلک چون تو سرعت بودم،اگر منم نمیزدم،بازیکنی که پشت سرم بود گلش میکرد...شکلک
باز خدارو شکر بازیتون ختم بخیر شده... شکلکبازی خودمون یادم نمیاد چیشدشکلک موضوع من،تو سالن اتفاق افتاد...

این نظر توسط Xaniar در تاریخ 1393/10/15 و 10:10 دقیقه ارسال شده است

صبح همتون بخیرشکلک
کلیپ بازیه دیشبو دیدم، حقیقتا این هررا مهمترین هافبکمونه، بعد از اسکولز هافبک شوتزن نداشتیم اصلا، اما هررا فوق العادست شوتاش دو تا شوت خیلی خوب زد که یکیش شد بهترین گل این فصلمون. پاسای رو به جلوش هم خیلی خوبن فضاها رو خیلی خوب میشناسه دمش گرم ای کاش پارسال میخریدیمششکلک
بازی با ساوت حتما باید چهار دفاعه بازی کنیم، قشنگ میتونیم خیلی بیشتر موقعیت ایجاد کنیم، کریک هم که استراحت داشته این هفته پس مطمنا بودنش تو قلب هافبک سطح تیممون رو راحت چند لول بالاتر هم میبره نسبت به بازیه دیشب.
امیدوارم شاو مصدومیتش جدی نباشه و به بازیه هفته بعد برسه، برای سمت راستمون گزینه های خوبی داریم تقریبا، مکنیر یا جونز یا اسمالینگ میتونن سمت راست رو اداره کنن.
پاسخ : وقت بخیر زانیارجان...شکلک
گل هررا فوق العاده بودشکلک بازیکن تآثیر گذار و مفیدیه،هرچند از قبل خودشو به فنخال ثابت کرده بود...
از شر مصدومیتها ما کِی راحتشیم خدا میدونه... البته فکر میکنم مصدومیت شاو جزئی باشه، چون اتفاق خاصی نیفتادکه...شکلک

این نظر توسط AMIR MU7 در تاریخ 1393/10/15 و 10:08 دقیقه ارسال شده است

داش حمید دستت درد نکنه
__________________________
این شال قرمز چقدر به ونخال میاد شکلکشکلک
__________________________
هررا نامرد عجب گلی زد منم یه بار همچین گلی زدم البته گل به خودی شکلکشکلک یه وقت فکر نکنین من همیشه گل بخودی میزنما این اولین گل بخودیم بود تا حالا شکلکشکلک
توصیف گل بخودی:شکلکشکلک یه بار منو دروازه فرستادن هر چی بهشون گفتم بابا من درواز بانیم خوب نیست قبول نکردن که نکردن
هی چی تیم حریف یه ضد حمله سریع کرد توپ بلند انداختن برا مهاجمشون من سریعتر از مهاجمه به توپ رسیدم توپ دقیقا وسط زمین بود اقا مارو جو گرفت به جای اینکه توپ دور کنیم خواستیم ادای اون مدافع اخرا رو در بیارم بزنم تو کرنر خودمون بعد سر مدافع ها داد بکشم مثل اشمایکل شکلکشکلکشکلک یه چرخش ویه دونه شوت زدم که نگو و نپرس یه جوری زیر تاق دروازه رفت گل شد که باس میدیدی؟شکلکشکلک
پاسخ : سرت درد نکنه داش امیر...

ما هیچ فکری نکردیم، خاطرت جمع...شکلکالبته منم سابقه دااااارم.شکلک
اوایل،تو حین بازی حمله کردن، منم که جلو بودم برگشتم واسه دفاع،از سمت چپ بازیکنشون فرستاد برا یارشون که جلو دروازه مون بود، منم که درحال برگشتن و گرفتنِ همین بازیکن جلو دروازه بودم،از شانس بد ما، توپ قشــــنگ رو پام فرود اومد خیلی شیک و مجلسی توپو گلش کردم...شکلک
حالا گل بخودی جزو پیشآمدهاست... اما واقعآ چطور دلت اومد از وسط زمین برگردی همچین کاری کنی؟شکلک خب مستقیم میشوتیدی دیگه...شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 445
  • آی پی دیروز : 624
  • بازدید امروز : 2,233
  • باردید دیروز : 1,648
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,881
  • بازدید ماه : 3,881
  • بازدید سال : 317,329
  • بازدید کلی : 3,942,494
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30