loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 403 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (5)

مهاجم منچستر یونایتد، وین رونی توسط روی هاجسون به عنوان کاپیتان جدید انگلیس معرفی شد.

 

بدین ترتیب رونی 28 ساله بازوبند را از استیون جرارد لیورپولی ای تحویل خواهد گرفت که پس از حذف انگلیس از جام جهانی از بازیهای ملی خداحافظی کرده بود. رونی 40 گل ملی در 95 بازی به ثمر رسانده است و اوایل این ماه نیز توسط لویی ون هال، رییس یونایتد به عنوان کاپیتان باشگاهش نیز برگزیده شده بود.

 

انگلس در روز 3 سپتامبر در یک دیدار دوستانه در ومبلی به مصاف نروژ خواهد رفت تا پس از آن دور انتخابی یورو 2016 را در 8 سپتامبر در بازی برابر سوئیس کلید بزند.

 

هاجسون در این آخرین لیست دعوتی خود، از 4 بازیکن جدید دعوت به عمل آورده است: کالم چمبرز مدافع 19 سالۀ آرسنال، جک کالبک از نیوکاسل، دنی رز از تاتنهام و فابین دلف از استون ویلا که هر سه 24 ساله هستند و در صف انجام اولین بازی ملی خود.

 

روی هاجسون پس از دعوت از رونی، ولبک و جونز به تیم ملی انگلیس، اشاره کرد که وین رونی کاپیتان اول تیمش پس از خداحافظی استیوی جرارد خواهد بود. هاجسون در این مورد گفت:

 

"من خیلی به این مسئله فکر کردم ولی وین رونی به خاطر صداقتش، تعهدش به تیم و تجربه ش و این حقیقت که قبلا نیز انگلیس را کاپیتانی کرده یک گزینۀ واضح و مبرهن بود. البته که اکنون هم این مسؤولیت را در منچستر یونایتد بر عهده دارد. تمامی این فاکتورها در فرآیند تفکرات من دخیل بودند و اکنون من خوشحالم که می توانم بگویم که توانستم این مسؤولیت را به وی پیشنهاد بدهم. من مکالمه ای طولانی با وی داشتم و او برای پذیرفتن فشاری که کاپیتانی انگلیس به همراه دارد مهیاست."

 

"گفتن این جمله که وین تنها گزینۀ من بوده اجحاف و کم لطفی در حق بازیکنانی چون جو هارت و گری کیهیل است که آنها هم در ردۀ ملی با تجربه هستند و در باشگاههای بسیار بسیار بزرگی بازی می کنند ولی به نظرم در افکار اکثر مردم اکنون نوبت نوبت وین بود. نوبت او بود و اشتباه می بود اگر وی را در این انتخاب نادیده می گرفتیم."

 

از هاجسون سؤال شد که آیا انتظار دارد تصمیمش رونی را به سمت مدارج بالاتر سوق بدهد و وی پاسخ داد:

 

"من سعی می کنم که از این مسئله پرهیز کنم، به نظرم این تقاضا از مردم خطرناک است. کاپیتانی شما را به سطح جدیدی می رساند ولی با توجه به 95 بازیش و تمامی گلهایی که زده و کارهایی که صورت داده، ما دیده بودیم که در حال حاضر توانایی تقبل این مسؤولیت را دارد.امیدواریم که به حرکت رو به جلوی خود ادامه دهد، به بازیهای خوب ادامه دهد و همچون کاپیتانهای پیش از خود بار این مسؤولیت را بر دوش بکشد."

 

رونی نیز که توسط نفر قبلی خود، یعنی استیون جرارد برای این مقام حمایت شده بود می گوید:

 

"برگزیده شدن به عنوان کاپیتان انگلیس رؤیایی بود که برای خود من و البته خانواده ام محقق شد. این مقامی است که من با افتخاری فاخر انجامش خواهم داد. از کودکی من عاشق تماشای بازیهای بزرگ انگلیس در تلویزیون بودم. آن روزها من اشتیاقی شعله ور برای بازی در تیم کشورم داشتم. برگزیده شدن به عنوان کاپیتان تیم ورای دست نیافتنی ترین رؤیاهای من بود. قطعا که دوست دارم از روی و کادر مربیگری تیم برای نشان دادن این ایمان و اعتماد در من برای کاپیتانی تشکر کنم. من تحت نظر کاپیتانهای بزرگی هم در منچستر یونایتد و هم در انگلیس کار کرده ام و امیدوارم که برخی از کیفیتهای برتر آنها را اقتباس کرده باشم."

 

این هم لیست دعوت شده توسط هاجسون:

 

Goalkeepers: Fraser Forster (Southampton), Ben Foster (West Bromwich Albion), Joe Hart (Manchester City)

Defenders: Leighton Baines (Everton), Gary Cahill (Chelsea), Calum Chambers (Arsenal), Phil Jagielka (Everton), Phil Jones (Manchester United), Danny Rose (Tottenham Hotspur), John Stones (Everton)

Midfielders: Jack Colback (Newcastle United), Fabian Delph (Aston Villa), Jordan Henderson (Liverpool), James Milner (Manchester City), Alex Oxlade-Chamberlain (Arsenal) Raheem Sterling (Liverpool), Andros Townsend (Tottenham Hotspur), Jack Wilshere (Arsenal)

Forwards: Rickie Lambert (Liverpool), Wayne Rooney (Manchester United), Daniel Sturridge (Liverpool), Danny Welbeck (Manchester United)

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسام الدین در تاریخ 1393/06/06 و 16:54 دقیقه ارسال شده است

کاپیتانی منچستر شکلک
کاپیتانی انگلیس شکلک
هفته ای 300 هزار پوند شکلک
زندگی بهتر ار این داریم ؟؟؟ شکلک
به هر حال مبارکش باشه و بالاخره بازوبند کاپیتانی انگلیس به یک فردی رسید که لیاقتش رو داشت
پاسخ : اول با شروع فان خال فکر کردم دوران درخشانی در انتظار تیم ملی انگلیس هست چون داشت به همه جوونای انگلیسی بازی می داد و حتی قصد احیای یانگ و کلورلی رو داشت!
اما متأسفانه با خرید روخو و دی ماریا نشون داد خیلی هم هدفش تمرکز رو انگلیسیها نیست و به نظر میآد دوران فلاکت بار انگلیس ادامه خواهد داشت شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/06/06 و 16:46 دقیقه ارسال شده است

الآن من بزنم دهن خودمو جر بدم :|
آلونسو رفت بایرن :|
:|

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/06/06 و 16:36 دقیقه ارسال شده است

chambers ta halla khoob boode...teami ke too 3 bazee 7 ta goal bokhore aslan nabayad modafeash daavt beshan halla be har dalily...bazie dishab ba vojoode inke besiktas az arsenal behtar hamle mikard va kollan arsenal hafbakash khoob kar nakardan amma defaeshoon aali bood va goal nakhordan ama ma har toopee miad roo darvazamoon goal mishe...
پاسخ : در کل من که حس می کنم اسمالینگ به خاطر مشکوک بودن مصدومیتش دعوت نشده... ولی خوب باید منتظر باشیم چون انگلیس 4-4-2 هست قطعا هاجسون دفعات بعد از یونایتد کمتر هم دعوت خواهد کرد چون بازیکنایی که تاکتیک 4-4-2 کار می کنن براش اولویت خواهند داشت

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/06/06 و 16:27 دقیقه ارسال شده است

ashley daavat nashode...yaany dar had england nist che berese be manchester....
dadash shahab manam ba hozoore welbeck movafegham amma in bashar hamash dar ja mizane hamintor chocha albate chicha come back hash khely vaghta nejatemoon midad amma alaan niaz dare bere ta biad roo form...
age ma betoonim ashley.chicha.felleni.celeverley.kagawa ro ta nom fasl befrooshim bord kardim...derakhsheshe eilson welbeck ro ham mitoone az team joda kone..
پاسخ : اشلی یانگ جوونیهاش همین دلف استون ویلا هست شکلک
خوب خیلی راحت می شه ویلسون و ولبک رو جانشین رونی و فان پرسی دونست... خودمون هم می دونیم رونی نهایت دو سال دیگه باید بیاد یه خط عقبتر مثل مک کلیر هافبک بازی کنه... رونی واقعا پست اصلیش مهاجم نوک نیست شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/06/06 و 16:19 دقیقه ارسال شده است

کاپیتان انگلستان نام گرفتن برای شخص من و خانواده ام رویایی بود که به حقیقت پیوست. این چیزیه که من شدیدا به انجامش افتخار می کنم - وازا

ویلفرد زاها با قرارداد قرضی یک ساله به کریستال پالاس پیوست

تایلر بلکت > کالوم چمبرز. خاک بر سرش کنن که اسمالینگ رو دعوت نکرده

دلف هم آینده نداره، حداقل وارد پروز رو دعوت می کرد.

دنی رز معمولا خوب بازی می کنه ولی پارسال جلوی ما که خوب نبود، بیشتر قدرتش تو فاز هجومیه. ی دفاع راست درست و حسابی نیاورده، باید کلاین رو دعوت می کرد.

دیدن این احمق روی نیمکت انگلیس زجر آوره.
پاسخ : فکر می کنم اسمالینگ به خاطر مصدومیتش دعوت نشده باشه شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 393
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 984
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,167
  • بازدید ماه : 38,145
  • بازدید سال : 209,339
  • بازدید کلی : 3,834,504
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30