loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 645 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (4)

-

زمان صرف شده در آماده سازی پست  55 دقیقه

-

صفحۀ RSS بلاگ برای تیتر آخرین اخبار

دانلود والپیپرهای تقویم یونایتدی

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow

 

1
Manchester United's Jonny Evans, centre, has been part of Louis van Gaal's three centre-back system-اونز در سخنانی مفصل به تجربیات کسب شده از بازی در کنار فردیناند، ویدیچ و وز براون اشاره کرده و از عزم سه مدافع فعلی برای خوب کار کردن و بی نیاز کردن باشگاه از خرید مدافعین زیاد دیگر گفته است.  
Van Gaal pleased with coaching team Manchester Evening News 21:22
2
http://i2.manchestereveningnews.co.uk/incoming/article7537119.ece/alternates/s615/4437999.jpg-معرفی کادر فنی فان خال از زبان خودش:

فرانس هوک، مربی دروازه بانها: من بیش از 20 سال است با فرانس هوک کار می کنم. او مربی دروازه بانی کادر من است، و از نظر من مربی دروازه بانی نیز باید فلسفه ای مشابه را دنبال کند. او با من در آیاکس آمستردام، بارسلونا، بایرن مونیخ و اکنون در منچستر کار کرده است. فکر می کنم که بودن او در اینجا به عنوان مربی دروازه بانها مفید است.

 

آلبرت اشتویفنبرگ، کمک مربی: من تنها یک سال است که با آلبرت کار کرده ام و این روندی عادی برای من محسوب نمی شود. به طور معمول من همیشه رابطه ای طولانی مدت با کادرم داشته ام، ولی این پسر استعداد بسیار زیادی دارد. من او را در فدراسیون هلند انتخاب کردم، او مربی من در زیر 21 ساله ها بود و به عنوان بررسیگر حریف و استعدادیاب برای من در جام جهانی کار کرد. او کاری عالی صورت داد و به همین دلیل به پاس قدردانی از کارش، وی را اینجا کمک مربی خود کردم. او نه فقط من، بلکه در درجۀ مهمتر بازیکنان را نیز تحت تأثیر قرار داده است. ولی در کل فقط یک سال است که وی را می شناسم."

 

مارسل بوت، کمک مربی و بررسی گر حریف: مارسل حریف آیندۀ ما را دیده بانی خواهد کرد. من از سال 2006 و از زمانی که در AZ آلکمار بودم با وی کار کردم. آلکمار تیم کوچکیست - شاید در موردشان شنیده باشید؟ ولی با همین تیم کوچک من قهرمان هلند شدم.

 

یوس فان دیک، فیزیولوژیست تمرینات: او برنامه های تمرینی من را می نویسد. او هم از زمان حضور در AZ با من کار کرده است. ما رابطه ای بسیار خوب داریم و نوشتن برنامه ای که تمرین دهنده باید انجام بدهد بسیار مهم است. همیشه باید این برنامه تصاعدی باشد چون خیلی مهم است که بازیکن حین آماده سازی مصدوم نشود. تا به حال ما عالی کار کرده ایم ولی فقط چند روز را با بازیکنان بوده ایم.

 

 

http://www.factor-tech.com/wp-content/uploads/2014/05/Max-Reckers-KNVB-Google-Glass.jpg

مکس رکرز، آنالیز گر عملکرد: در نهایت، نمی توانم متخصص کامپیوتر خود را از قلم بیندازم - باورنکردنیست چون او نه فقط متخصص کامپیوتر من است، بلکه به مثابه فرزند من است. ولی نام فامیلش فان خال نیست! اسمش مکس رکرز است و او یک آنالیزگر عملکرد است. او تمامی اطلاعاتی را که لازم داریم گرداوری می کند. ما اطلاعات زیادی در اختیار داریم چون در منچستر یونایتد فلسفه ای در حال حاضر هم هست که می گوید باید هرچیزی را مقدر و اندازه گیری شده ثبت کرد و نام این سازمان نیز سازمان علوم ورزش است. اطلاعاتی که آنها در اختیار دارند باور نکردنیست و من خیلی خوشحالم که این حمایت در حال حاضر در منچستر سازماندهی شده است. خیلی خوب ما را حمایت کرده اند، نه فقط حمایت در علوم ورزش، بلکه در سازمان پزشکی و همچنین مسؤولین پیراهنها. میزان سازماندهی که باید درچنین باشگاه بزرگی برای این گروه بزرگ ایجاد کنید باور نکردنیست."

 
Gallery: #MUFCkitday Manchester United - Official Site 21:06
3
-گالری ده عکس از عکس هواداران در پیراهن منچستر یونایتد به مناسبت روز پیراهن منچستر یونایتد  
4
-تیتر میرر در مورد تمرینات انفرادی کریستیانو رونالدو پیش از تقابل با یونایتد.  
5
-گالری عکس فرود اعضای تیم یونایتد در دترویت برای بازی برابر رئال مادرید.  
6
Old Trafford, Manchester United, Football, News, Sport, Premier League, Red Devils, Louis Van Gaal, Man Utd, Edinson Cavani, PSG, Arsenal, Chelsea, Liverpool, Man City-اکسپرس و استار 5 تغییر را که فان خال در یونایتد داده است گرداوری کرده اند. ابتدا استار:

تشکهای خواب - تشکهایی برای خواب بین جلسات تمرینی یا برای استفاده پس از بازگشت از سفرهای طولانی اروپایی

میزهای نهار خوری: تغییر میزهای مستطیلی به میزهای گرد برای دورهمی بیشتر حین صرف غذا!

ملاقاتها - هر شب رأس ساعت 10:30 شب فان خال و مربیهایش و اعضای ارشد کادر فنی برای بررسی پیشرفت بازیکنان و نقشه های تمرینی روز بعد جلسه خواهند داشت.

دوربینها - دوربینهای زمین تمرینی و همچنین به کار رفته در تور پیش فصل برای بررسیهای تاکتیکی گروهی یا فردی.

زمینهای جدید - اعمال زمینهای تمرینی Desso (چمن طبیعی آمیخته با الیاف مصنوعی) و همچنین کاشت درختهای جدید برای حفاظت در برابر باد.

اکسپرس هم با تقلب همان 4 نکته را گفته و فقط به جای تشکهای خواب، بحث زبان را مطرح کرده:

زبان صحبت - 12 میلیت مختلف در ترکیب فان خال هستند، ولی به آنها گفته شده که با هم انگلیسی صحبت کنند. خود فان خال نیز مهارت در صحبت به زبانهای انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی و هلندی دارد.

 
Under-21 fixtures 2014/15 Manchester United - Official Site 20:15
7
-لیست بازیهای زیر 21 سال یونایتد برای فصل آتی اعلام شد که البته می تواند دستخوش تغییر شود. (12 تیم رفت و برگشت 22 بازی لیگ دسته یک به اضافۀ یک بازی ابتدایی در جام MSC (منچستر سنیور کاپ)). بعد این 22 بازی دو تیم انتهایی سقوط می کنند. و تیم اول قهرمان می شود. هر تیم تنها می تواند یک دروازه بان بالای 21 سال و بین بازیکنان دیگر، سه بازیکن بالای 21 سال داشته باشد در هر بازی. هر تیم باید اقلا سه بازی را در ورزشگاه اصلی (اولدترافورد) و سه بازی را نیز در ورزشگاه تمرینی آکادمی برگزار کند. بازیهای بعدی جامهای Lancashire Senior Cup و Manchester Senior Cup متعاقبا اعلام خواهد شد.  
8
http://8pic.ir/images/1q2muvo56k6mozoinfor.jpg-عکس پل اسکولز با پیراهن خارج از خانۀ باشگاه اولدهام در اینستاگرام این باشگاه - این شائبه مطرح شده که آیا اسکولز برای بازی در اولدهام از بازنشستگی باز خواهد گشت؟  
Keeper Focus: Ollie Byrne Manchester United - Official Site 18:44
9
-معرفی یک دروزاه بان دیگر از آکادمی  
10
Manchester United, Man Utd, MUFC, Louis van Gaal, Old Trafford, Red Devils, David Moyes, transfer news, transfer talk, transfer rumours, transfer goss-فان خال اشاره می کند که آیندۀ یونایتد را بعد خودش نیز مد نظر دارد:

"من مربی ای نیستم که به کوتاه مدت بیندیشه. مربی ای هستم که همیشه اهداف بلند مدت رو در نظر داره. جایی که شما می بینید بارسلونا هنوز هم داره با 6 بازیکن از زمان من بازی می کنه چون من به بازیکنای جوون فرصت زیادی دادم. ساختار و فرهنگ باشگاه ژاوی، اینیستا، والدز و موتا است - موتایی که من اولین بازیش رو بهش هدیه دادم و الآن هم در پاریس سن ژرمنی بازی می کنه که باشگاه کوچکی نیست."

"در بایرن مونیخ هم همینطور. این روند رو می تونید در مولر، آلابا، کلوزه و این قبیل بازیکنا مشاهده کنید. لذا من همیشه یک مربی برای اهداف طولانی مدت هستم نه برای کوتاه مدت. وقتی خرید می کنم، بازیکنایی برای طولانی مدت می خرم، چون خیلی برای باشگاه و باقی باشگاهها احترام قایلم."

 
11
-تصاویر لباسهای آدیداس یونایتد در گذشته  
12
-مایکل سیلوستره که قبل فروش به یونایتد در اینتر همبازی رونالدوی برزیلی بود، اشاره کرد هرچند رونالدوی برزیلی مهاجم را نمی توان با کریس رونالدوی وینگر مقایسه کرد، ولی رونالدوی برزیلی یک استعداد ناب ذاتی بوده و اوست که بهترین بازیکنی است که سیلوستره در کنارش بازی کرده است.  
City and United remain box-office in the UK Manchester Evening News 17:39
13
-تعداد دفعاتی که بازیهای هر تیم این فصل از BT، ESPN، و Sky در فصل پیش رو روی آنتن خواهد رفت گرداوری شده است. سیتی و یونایتد و لیورپول با ده بار پخش زنده در این غولهای تلویزیونی پیشتاز هستند.  

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/05/11 و 5:49 دقیقه ارسال شده است

به این عکسی که باشگاه گذاشته دقت کنید
http://instagram.com/p/rLJL_IIHkF/
به توضیحاتش دقت کنید
رونالدو رو با لفظ legend خطاب کرده شکلکشکلک
واللا از دید ما که یعنی اسطوره الان یه عده پیدا میشن میگن نه legend به معنی افسانه است منظورش اسطوره نیست شکلک
پاسخ : این بحث رونالدو حل شده رفته دیگه شکلک
هر گروه استدلال خاص خودشو داره.
نظر شخصی خود من هم بارها گفتم حالا نمی دونم فکر نکنم لازم باشه دوباره بگمشون n جا n بار گفتم شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/05/11 و 2:32 دقیقه ارسال شده است

به اونز امیدوارم،اما گمون نمیکنم بی نیازم باشیم تو نقل و انتقالات...
اینکه فنخال آینده باشگاه رو هم مد نظر داره،عالیه،هم واسه باشگاه،و هم واسه هوادارا...خداکنه همونطوری بشه که میخواد و میگه...
-------
حیف شد که رونالدو نیست،واقعآ میتونست محک خوبی باشه...مخصوصآ واسه مدافعهامون...
پاسخ : مثل روز روشنه مدافع می خوایم ولی وقتی فان خال گفته شاید مدافعی نخوایم مشخصه نمی خواد دنبال گزینه های به درد نخور بره... این تابستون هم فقط گزینه های به درد نخور در دسترس هستن... اگه نشه هوملز یا واران رو بخریم دیگه باقی مدافعا نخریدنشون همچین حسرت هم نداره و شاید فان خال ترجیح بده رو استعدادهای آکادمی برای این فصل سرمایه گذاری کنه شکلک
البته بعید میدونم تورپ رو به بازی بگیره این فصل ...

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/05/11 و 2:14 دقیقه ارسال شده است

آنچلوتی تأیید کرد که رونالدو جلو یونایتد بازی نمی کنه... حیف شد...محک خوبی می شد برا بچه ها... خامز هست تو تمرینات رئال؟

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/05/10 و 23:54 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب نظر خاصی ندارم شکلک
فقط راجب حرفای اوانز اینکه بحث فقط سر خوب یا بد بودن نیست ، بحث سر مصدوم شدم یا نشدن هم هست شکلک
633556 این دیگه چه کدیه شکلک
پاسخ : برید ببینید این کد به کجا می خوره ؟؟ شاید فرشته ی خوشبختی شما تو اون خونه باشهشکلکشکلک
پاسخ : این سایت HITC تیترهاشو جدی نگیر! مردک از خودش تیتر می زنه! من داخل خبر رو خوندم اصلا چیزی از میلیون ندیدم! این مردک HITC توهم خیلی قوی ای داره! از کاه کوه می سازه :|
پاسخ : شاید خانم باشهشکلک
پاسخ : نه عکسشو دیدم این آقای متوهم رو شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 218
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 900
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 900
  • بازدید ماه : 42,375
  • بازدید سال : 213,569
  • بازدید کلی : 3,838,734
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30