loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 666 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (8)

-

زمان صرف شده در آماده سازی پست 43 دقیقه

-

 

1
mcfc-اندرسون با منتشر کردن عکسی از باشگاه سیتی در اینستاگرام مدعی شده است که فصل آینده در این باشگاه توپ خواهد زد!!!

البته متأسفانه گویا اکانت اندرسون هک شده بود.laugh

 
 

-

صفحۀ RSS بلاگ برای تیتر آخرین اخبار

دانلود والپیپرهای تقویم یونایتدی

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow

 

1
-جراراد اظهارات اسکولز در وبلاگ پدی پاور در مورد رونی را رد کرده است و مدعی است که وین از سالهای اوج فوتبالش عبور نکرده است. جرارد می گوید که از منظر خودش این عقیده را دارد و بر خلاف نظر اسکولز به نظر جرارد فصل قبل هم رونی بهترین بازیکن یونایتد بود.  
Celtic want Keane as new boss Manchester Evening News 12:13
2
-اونیل، سرمربی سابق سلتیک فاش می کند که باشگاهش از وی خواسته است با روی کین 42 ساله در خصوص سرمربیگری در سلتیک صحبت کنند. اونیل نیز این کار را کرده است. البته خود باشگاه سلتیک در بیانیه ای پیرامون شایعات سرمربیگری کین در سلتیک تأکید کرده است همچنان مذاکرات باشگاه با چندین گزینۀ عالی ادامه دارد.  
3
-روی هاجسون نیز در قبال اظهارات اسکولز، از رونی دفاع کرده و اشاره کرده است که به ترکیب تیمی 23 نفره ای که انتخاب کرده ایمان کامل دارد. ولی همچنین به رونی هشدار داد که بعد سالها سرمربیگری، اگر قرار باشد تصمیمی بگیرد (مبنی بر حذف رونی از ترکیب!) از آن نخواهد ترسید!  
4
-رافائل اشاره کرده است که اگرچه بازیکنان نیز باید بابت اخراج مویز شماتت شوند، ولی شرایط خارج زمین نیز بعد 26 سال تغییر کرده بود. رافائل اشاره کرده که اکنون تیم باید برای فصل بعد دوباره تلاش کند.  
5
-ویدئوی ضربۀ آزاد عالی کازورلا به دخیا در تمرینات اسپانیا  
6
-فان پرسی باز هم تأکید کرد که انتقالش از آرسنال بابت پول نبوده است و بابت موفقیتهای بیشتر(کسب مدال قهرمانی لیگ) بوده است که به حقیقت هم پیوست و تأسفی از بابت این انتقال علی رغم عشقش به آرسنال ندارد.  
7
-لوک شاو و فالو کردن فردیناند، جونز و رونی در توئیتر....  
Robin van Persie: I'd walk on FIRE for new Man Utd boss... Daily and Sunday Express 22:20 Thu, 29 May 2014
8
Robin van Persie-فان پرسی حاضر است به خاطر فان خال روی آتش راه برود! او در مورد سرسپردگیش به فان خال می گوید:

"از نظر شخصی من در بهترین دوران ورزشی خودم هستم. فان خال تمام اعتمادی رو که من خواهانش بودم به من هدیه کرد. او من رو مهاجم اصلی کرد، یعنی پست مورد علاقه م. و در نهایت من رو کاپیتان کرد. من بهش مدیونم. لذا من در برزیل به برندگی چاقو خواهم بود. اگر لازم باشه به خاطر فان خال روی اتیش هم راه می رم. مثل باقی اعضای تیم. ما گزینه های زیادی در ترکیب تیم داریم. مربی گزینه های زیادی داره. فکر می کنم که می تونیم کاری ویژه انجام بدیم: مثل سال 2010 ولی امیدوارم این بار فینال رو پیروز بشیم."

فان پرسی همچنین امیدوار است فان خال یونایتد را به اوج بازگردند چرا که او آرسنال را به خاطر کسب جام ترک کرده است. او درمورد تصمیم ترک آرسنال می گوید:

"مسئلۀ دشواری بود. من عاشق اون باشگاه بودم. ورزشگاه خارق العاده. جمعیتشون. جو اونجا. من یک توپچی واقعی هستم و همیشه خواهم بود. بخشی از روح من جریحه دار شده بود. ولی من خواهان پیروزی هستم. من همیشه می خوام برنده باشم و زمان بردن جوایز با یک باشگاه رسیده بود، زمان کسب قهرمانی!"

"من هیچ وقت به خاطر پول باشگاه رو ترک نمی کردم. ولی می خواستم کمی دوران ورزشیم رو تغییر بدم. و نهایتا هم اثبات شد که این تصمیم تصمیم درستی بود. من بلافاصله قهرمانی لیگ رو با منچستر یونایتد بردم. و باید بگم که همچنین منچستر یونایتد هم یک باشگاه پرحرارته. من اونجا خوشحالم. اولین قهرمانی من در کشور اونجا حاصل شد. یک رؤیا بود. ولی زیباترین مسئله در مورد قهرمانی مسیر رسیدن به اون بود. مثل اینکه سوار یک قطار باشید. شگفت آور بود."

 

 
Manchester United fans warned they could hate Van Gaal Give Me Sport 20:25 Thu, 29 May 2014
9
-لی شارپ به هواداران یونایتد هشدار داد که فان خال مانند مارمایت (نوعی خوردنی!) است که ممکن است شما دوستش داشته باشید یا ازش متنفر باشید! البته شارپ اشاره کرد فان خال طبق فلسفۀ استفاده از جوانان قطعا مناسب سیستم یونایتد است.  
10
-تدی شرینگام، یار سابق یونایتد و وست هام به عنوان مربی مهاجمین به وست هام پیوست.  

-

 
1
-ادعای مترو با استناد به گزارشات اسپانیایی - یونایتد در تدارک پیشنهادی 25 میلیون پوندی برای جذب دی ماریا  
2
-MEN ادعا می کند: پیوستن یوردی کلاسی و اشتروتمان به یونایتد، می تواند آیندۀ کریک را در اولدترافورد در ابهام قرار دهد.  
3
-مانگالا می خواهد روی جام جهانی تمرکز کند - دیلی استار  
4
-اسپورت و موندو دپورتیوو، هر دو روزنامۀ کاتالنی در صفحۀ اول روز جمعه شان خبری از کوکه را پوشش داده اند. اسپورت مدعی است که اتلتیکو مایل خواهد بود کوکه را به فروش برساند و در عوض با قیمتی کمتر، بازیکنی همچون راکیتیچ را جذب کند. خر دو روزنامه مدعی شده اند که یونایتد مایل است بند آزاد سازی 60 میلیون یورویی بازیکن را پرداخت کند، ولی بارسا هم که خواهان این بازیکن است، تنها 30 میلیون یورو برآورد می کند قیمت کوکه را! اسپورتویتنس با این حساب مدعی است که اگر علاقۀ یونایتد واقعی باشد، آنگاه بارسا با این قیمت نخواهد توانست با پیشنهاد 60 میلیون یورویی یونایتد رقابت کند.  
Arda Turan stays silent as Liverpool, Arsenal and Man Utd lie in... Daily and Sunday Express 23:31 Thu, 29 May 2014
5
-آردا توران هرچند خروجش در تابستان از ویسنته کالدرون را رد نکرده است، ولی اشاره کرد که شایعات پیرامون مذاکراتش با باشگاههای انگلیسی به هیچ وجه درست نیست و البته که الآن هم زمان مناسب برای صحبت در مورد نقل و انتقالات نیست!  
Man United told to meet release clause to seal midfielder Give Me Sport 21:06 Thu, 29 May 2014
6
-به منچستر یونایتد و دیگر مشتریان انزو پرز گفته شده است که باید بند آزاد سازی 30 میلیون یورویی را برای خرید این ستارۀ بنفیکا پرداخت کنند. O Jogo  
7
-لینک شدن مانگالا به اتلتیکو به عنوان جانشین میراندا!!!! (مترجم: ما میراندا رو بخریم اتلتیکو مانگالارو! نوبره والا)  

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط marcus finix در تاریخ 1393/03/09 و 18:51 دقیقه ارسال شده است

داداش شهاب شرمنده
خودت میدونی من شوخی زیاد میکنم
ولی جدی برداشت کردی ناراحت شدی
من دست بوس خودت و حمیدم
تویه سایت امیر بیطرف هم جر و بحثی کردم در این مورد فقط دلیلش یکی از بچه ها بود که فهمیدم ارزشش رو نداره ول کردم
یعنی من به همه احترام میذارم
سعید هم اون روز تویه سایت ناراحت کردم
سعید ببخشید و شما امیر 007
فیلم هندی
صحنه فرت
پاسخ : میثم جان من مخلصتم آقا اینجور نگو... این وسط موضوع خیلی روشن بود... هرکسی یه هدفی داشت .... من هدفم این بود زحمت حمید خراب نشه (که خودم خرابش کردم شکلک)
یکی هدفش اینه با رونالدو بذاره... یکی هدفش بی رونالدو... حمید هم فقط هدفش مرام گذاشتن برا یونایتدیها شکلک
ولی کلا خیلی مسئله سختی نبود فقط من خرابکاری کردم اول آخرش هم تقصیر عجلۀ من شد... اون Uinted in Brazil هم که خراب شده بود کار داش حمید 6 باره شد هم تقصیر من بود تازه شکلک
پاسخ : داش شهاب خیالت راحت باشه داداش...من کاری نکردم شکلک
جز خوشحالی کردنشکلک

این نظر توسط marcus finix در تاریخ 1393/03/09 و 18:38 دقیقه ارسال شده است

منظورم همون رونالدوعه ولی زحمت نکش خودم حذفش کردم جاش یه ابری گذاشتم
ببخشید که اذیتت کردم
شوخی بود
من نوکرتم
پاسخ : خب چه بخوای چه نخوای من نویل رو میخوام جایگزین کنمشکلک

این نظر توسط marcus finix در تاریخ 1393/03/09 و 18:21 دقیقه ارسال شده است

داداش شهاب و داداش حمید ممنون
پست قبلم شوخی کردم حتی اگه عنی هم در والپیپر باشه شما لایق تشکرید ولی منظور من از عن با عرض معذرت کیروش بود
پاسخ : ممنون میثم جان...همه رو به اشتباه انداختیکه پسر...من رفتم تو کار حذف رونالدوکه...

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/03/09 و 15:18 دقیقه ارسال شده است

شهاب این رو خوندی؟؟؟؟؟؟؟
http://www.prideofmanchester.com/sport/mufc-songs-england.htm
چقدر مطالبش رو قبول داری ؟؟؟؟؟؟شکلک
پاسخ : بکام رو شکلک
نه والا اولین باره دیدمش ولی به نظر نمی آد خیلی مسئله ی نادرستی هم باشه... کلا این دشمنی خیلی چیز نویی نیست بوده همیشه بین یونایتد و باقی انگلیسیها... بکام و رونی...

این نظر توسط mohsen a در تاریخ 1393/03/09 و 13:43 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط حسام الدین در تاریخ 1393/03/09 و 13:32 دقیقه ارسال شده است

چی میشد اندرسون می رفت سیتی ؟ شکلک
خیلی جالبه کوکه 60 میلیون اون وقت دی ماریا 25 میلیون
فن پرسی هم خیلی خوش حاله شکلک
مرسی داش شهاب شکلک
پاسخ : خواهش می کنم داش حسام شکلک
یعنی بعد قهرمان نشدن لیورپول تنها خبری که می شه ذوق مرگ شم از شنیدنش همینه که سیتی اندرسون رو از یونایتد بخره شکلک
کلا بند آزادسازیها خیلی بالاست ... نمی صرفه بالا 30 میلیون بابت بند آزاد سازی دادن...

این نظر توسط moein در تاریخ 1393/03/09 و 13:31 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش شهابشکلک
پاسخ : خواهش می کنم داش معین گل شکلک
شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/03/09 و 13:23 دقیقه ارسال شده است

همین مونده جرارد ****** بیاد رو حرف اسکولزی حرف بزنه .....
بگو برو تمرین کن وسط بازی قهرمانی تیمت لیز نخوری ....
پاسخ : من آخرای فصل برا حفظ ظاهر شروع کرده بودم به پخش کردن اینکه آره جرارد یه اسطوره ست و یه مدال قهرمانی لیگ حقشه و پاداش وفاداریشه و این حرفا شکلک
ولی حالا که با لیز خوردن جرارد جام از دست رفت در یک اقدام ضربتی با تغییر موضع می گم آقا اصـــــــــــــــــلا هم این حرفا نیس شکلک
پاداش وافادری کدومه شکلک
قهرمانی شخصیت می خواد ... شخصیت باید تو خون آدم باشه! که جرارد اون شخصیت رو اصـــــــــلا نداره شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 249
  • بازدید امروز : 398
  • باردید دیروز : 3,996
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 9,277
  • بازدید ماه : 9,277
  • بازدید سال : 322,725
  • بازدید کلی : 3,947,890
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30