loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
Xaniar بازدید : 376 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)

علیرغم انتشار گزارشاتی مبنی بر مذاکرات ژوزه مورینیو و شیاطین سرخ، سرمربی هلندی نیمه قرمز شهر منچستر از بابت از دست دادن شغلش نگران به نظر نمی رسد.

 

به گزارش FourFourTwo، سرمربی منچستریونایتد می گوید که باور نمی کند که باشگاهش در حال مذاکره با سرمربی اسبق چلسی است.  در حالی که منچستر در وضعیتی قرار دارد که شاید از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده به دور بماند، خبر ها حاکی از توافق مورینیو و منچستریونایتد برای فصل آینده هستند.

اما فن خال معتقد است که رابطه خوبی با مدیر اجرایی تیم "اد وود وارد" دارد و باشگاه بدون در جریان گذاشتن وی، با مربی دیگری مذاکره نخواهد کرد. فن خال در این باره به ایندیپندنت گفت:

من نگفته ام که ما با هم صحبت کرده ایم. اما او (مورینیو) دوست من است و بنابراین شما می توانید هر چه می خواهید بگویید. اما من نمی دانم که آیا منچستریونایتد با مورینیو به گفت و گو نشسته است یا نه. تنها می توانم بگویم که با وود وارد حرف زده ام و برایم قابل تصور نیست که ببینم آن ها با کس دیگری به مذاکره نشسته باشند. فکر می کنم اگر پای مذاکره با مربی دیگری در میان بود‌، او (وود وارد) این را به من می گفت چرا که رابطه ما بدین گونه است. ولی فکر می کنم اکر آن ها قصد تغییر دارند، باید خود را آماده کنند. به عقیده من این یک نگرش حرفه ای است.

 وی ادامه داد:

به نظرم، اگر آن ها می خواهند کسی را جایگزین من کنند، باید آماده شوند و به تحقیق بپردازند. اما اگر این گونه است، آن ها باید این را به من اطلاع دهند.  فکر می کنم اگر این گونه باشد، من را در جریان خواهند گذاشت. من نه تنها با وود وارد‌ بلکه با خانواده گلیزر ها نیز رابطه خوبی دارم. من با گلیزر ها نیز ارتباط نزدیکی دارم. این دلیلی است که حرف و حدیث ها مرا اذیت می کند. من باید (از دید رسانه ها)  سه بار اخراج می شدم و حال مذاکرات با مورینیو شروع شده است. دفعه بعد نوبت شخص (مربی) دیگری خواهد بود.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ که در طول فصل با انتقادات زیادی از سوی رسانه ها مواجه شده است، می گوید که همواره در پی کم کردن فشار از روی دوش بازیکنانش بوده است. همچنین وی درباره رکورد مصدومیت های تیمش نیز حرف هایی برای گفتن دارد.

این عادی نیست که لوک شاو برای یکسال از مسابقات به دور می ماند،  این درباره والنسیا، شواین اشتایگر و روخو نیز صدق می کند که با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند. سال گذشته ما مشکلات زیادی به دلیل گرفتگی های عضلانی بازیکنان مان داشتیم اما ما این نقیصه را با تغییر روش تمرینات و افزایش روز های ریکاوری در برنامه خود، بر طرف کردیم. مصدومیت ها در همه جا رخ می دهند اما ما امسال بسیار بدشانس بوده ایم. شرایطی بدین گونه، عادی نیستند.

 

منبع:طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 561
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,387
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,417
  • بازدید ماه : 41,395
  • بازدید سال : 212,589
  • بازدید کلی : 3,837,754
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30