loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
سعید.م بازدید : 576 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (5)

منچستر یونایتد دو بازیکن جوانش، چارنی اکانگامنه و سم برن را تا پایان فصل به کارلایل یونایتد قرض داد.

 

اکانگامنه هافبک نگهدارنده ای انرژیک با تکل های سخت می باشد، او از رویال انتورپ به یونایتد پیوست. او 16 فبریه 20 ساله می شود. چارنی از پایان سال گذشته در تیم زیر 21 ساله ها به یکی از بازیکنان ثابت وارن جویس تبدیل شده است.

 

برن مهاجمی 18 ساله است که از دوبلین می آید، او ابتدای این فصل در لیگ جوانان اروپا برای شیاطین سرخ بازی کرده بود. هر دو بازیکن اولین دوره قرضیشان را تجربه می کنند.

 

یونایتد اخیرا" بازیکنان زیادی به کامبرین ها قرض داده است. از جمله ریس جیمز، بن آموس و تام لاورنس که این فصل در برانتون پارک مهره مفیدی بوده و تجربه ارزشمندی کسب کرده است. جیمز چستر مدافع هال سیتی نیز اوایل فصل 2010/11 به این شهر مرزی فرستاده شده بود، زمانی که او هنوز بازیکن منچستر یونایتد محسوب می شد.

 

ما برای سم و چارنی آرزوی موفقیت می کنیم. برای آپدیت اخبار بازیکنان قرضی یونایتد با ما همراه باشید.

 

منبع: سایت رسمی باشگاه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/11/12 و 8:45 دقیقه ارسال شده است

انشاا...روزي با تيم آكادمي قهرمان اروپا بشيم زحمات شما جبران بشهشکلکشکلک
پاسخ : ایشالله؛ چه زحمتی آخه

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/11/11 و 20:35 دقیقه ارسال شده است

این اکانگامنه باید نگهدارندۀ شیرکاکائو باشه احتمالا شکلک شکلک در جای خشک و خنک نگهداری شود لطفا شکلک
خیلی تعریفشو می کنن احتمالا زود بترکونه... شکلک
ریس جیمز رو فکر کنم تابستون آزاد کردیم نه؟ آهان اون ریس براون بود شرمنده شکلک
ایشالا خدا نگهدار این جوونا باشه شکلک
فعلا اولین دوره قرضیشونه بدون که راه زیاده....
پاسخ : رنگ پوستش رو داری مسخره می کنی؟ شکلک

بنظر من خیلی خاص نیست

ریس جیمز اول فصل رفته بود کارلایل مصدوم شد برگشت، درسته اون برادر وسلی بود، قرار بود بهترین دفاع چپ انگلیس شه شکلک

ایشالله شکلک

پاسخ : نخیر لغت نگهدارنده رو مسخره کردم شکلک
کی بود به اشلی کول گفته بود کیک شکلاتی بعدا FA به غلط کردن انداختش شکلک
تو هم الحق که از ذات و ذریه FA هستی شکلک
پاسخ : از فوتبال مدرن عقبی من رو مسخره می کنی؟ شکلک به هافبک دفاعی های جدید میگن نگهدارنده شکلک

فردیناند شکلک منم میگم نباید از کول خوشت بیاد دیگه شکلک

این نظر توسط masi در تاریخ 1392/11/11 و 19:21 دقیقه ارسال شده است

دسخوش داری کاکو سعید
این کار خوبه بازیکنای جوون هر چی بیشتر تجربه کسب کنن به درد آیندمون میخوره
راسی سایت آکادمی چی شد؟
پاسخ : چاکرتم

درسته، متاسفانه خیلی از طرفدارا این رو درک نمی کنن و فکر می کنن این کار یعنی بازیکن برای باشگاه مهم نیست

هک شد. شاید بشه دوباره راهش انداخت ولی همه مطالب قبلی از بین رفتن. راه انداختنش به وقت زیادی نیاز داره من خودم به اندازه کافی وقت ندارم کسی هم نیست که بتونه کمک خاصی کنه. احتمالا از تابستون دوباره بازش کنیم.

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/11/11 و 18:46 دقیقه ارسال شده است

ممنون سعید جان...شکلک

آقا من نمیدونم چرا به اخبار جوانان و آکادمی حساس نیستم...شکلک
خب دست خودم نیست،شکلک فقط دنبال تاپها هستم و تیم اصلیمونشکلک

بازم مر30شکلک
پاسخ : خواهش می کنم شکلک
من که دیگه نسبت به هیچی حساس نیستم. فوتبال رو ببینم واسم کافیه. بازم خواهش می کنم.


این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/11/11 و 18:40 دقیقه ارسال شده است

ممنووون آقا سعید

بازم خبر میزارین؟؟ یعنی مادام رفرش کنیم؟؟
پاسخ : خواهش می کنم
نمیدونم، هر چی سایت باشگاه نوشته بود منم نوشتم شکلک اگه اونا خبر بزارن منم میزارم شکلک (در مورد قرضی ها)
در مورد بازیکن خریدن هم که مویز گفت، دیگه خریدی نخواهیم داشت شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 149
  • بازدید سال : 313,597
  • بازدید کلی : 3,938,762
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30