loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 610 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (10)

Sir Alex Ferguson has revealed he turned down Chelsea in 2003

 

سرالکس فرگوسن، پرافتخار ترین سرمربی بریتانیا، در گفتگو با شبکۀ امریکایی PBS فاش کرد که یک دهه قبل، رومن آبراموویچ به محض ورود به چلسی، خواهان به خدمت گرفتن سرمربی شیاطین سرخ بوده است: "اولش که آبراموویچ رییس شده بود، اونا از یک وکیل برای به خدمت گرفتن من استفاده کردن. ولی من بهشون گفتم امکان نداره." منبع

سرالکس همچنین در مورد حضور مویز در یونایتد با حمایت از مویز، اشاره کرد یونایتد تحت شرایط خوبی قرار دارد: "با دیوید مویز یونایتد دست خوب کسی سپرده شده است. او خوب کار خواهد کرد. او سرمربی خوبی است."

در مورد پست خالی سرمربی گری ایرلند پس از خروج جیوانی تراپاتونی و شایعات حضور فرگی به عنوان سرمربی این کشور نیز فرگوسن اشاره کرد قصد بازگشت به فوتبال را ندارد: "من به سرمربی گری دوباره یا اینکه خودم رو درگیر نتیاج منچستر یونایتد کنم علاقه ای ندارم."

"شما پولتون رو تو سطل آشغال میریزید اگه رو برگشتن من به عنوان یک سرمربی شرط بندی کنید!"

"من تصمیمم رو گرفتم. زمانش عالی بود. هیچ راهی الآن برای برگشت من نیست... من زندگی جدیدی رو شروع کردم."

"من می خوام که به کنتاکی دربی و به یو اس مسترس برم، به جام ملبورن(به عنوان تفریح). به تاکستانهایم در توسکانی و فرانسه سر بزنم." منبع

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدی سرخ در تاریخ 1392/07/11 و 6:55 دقیقه ارسال شده است

فرگی عشقهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : عشخ شکلک شکلک

این نظر توسط JOKER در تاریخ 1392/07/10 و 21:12 دقیقه ارسال شده است

فرگوسن حتما پیشنهاد های زیادی داشته.تیم ملی انگلیس هم بهش پیشنهاد داد ولی خوب نرفت .البته از اون استکالندی های با تعصبه این یکی از دلیلاش بود.
پاسخ : دقیقا فرگی مشتری خیلی داشت....

این نظر توسط sajjad در تاریخ 1392/07/10 و 20:18 دقیقه ارسال شده است

کجا بره فرگی ماله منچستره چلسی غلط زیاد کرده اومده به فرگی جونم پیشنهاد داده........
جونم فرگی جانمشکلک
پاسخ : سبک کردن خودشونو شکلک
خود زولا حاضر نشد از کالیاری برگرده چلسی دیگه فرگی که جای خود داره شکلک

این نظر توسط Masoud Darkness در تاریخ 1392/07/10 و 16:58 دقیقه ارسال شده است

خداوکیلی فرگی جون تو به این سرحالی و شادابی چرا بازنشست شدی؟
اصلا هم زمانش خوب نبود راحت می تونست 2 سال دیگه بمونهشکلک
عاشقتم رئیسشکلک
پاسخ : به نظرم حتی اگه زمانش هم مناسب بود، شیوه ش مناسب نبود!
حسابی زد تو کرک و پرمون...

این نظر توسط sms در تاریخ 1392/07/10 و 16:42 دقیقه ارسال شده است

همون بهتر که نرفت وهمون بهترکه چلسی ۴فصل زجربکشه باون سرمربی زبالش!!!!شکلک

این نظر توسط sms در تاریخ 1392/07/10 و 16:42 دقیقه ارسال شده است

همون بهتر که نرفت وهمون بهترکه چلسی ۴فصل زجربکشه باون سرمربی زبالش!!!!شکلک
پاسخ : سید تونی؟ شکلک
یه درصد فکر کن فرگی میرفت شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/07/10 و 15:53 دقیقه ارسال شده است

اي چلسيشکلکشکلک
سرالكس بيا بخوابون دهن بازيكنا تا به خودشون بيانشکلکشکلک
پاسخ : اندرسون خودش استاد سرویس کردن دهن فرگی بود شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/07/10 و 14:57 دقیقه ارسال شده است

بی تو باید دیگه مُرد...بی تو باید دل ازین دنیا گرفتو برد

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : میشه از گندمیهای سر زلفش یه بغل شعر نوشت شکلک شکلک
شکلک شکلکشکلک شکلکشکلک شکلکشکلک شکلکشکلک شکلکشکلک شکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/07/10 و 14:37 دقیقه ارسال شده است

عشقمی رئیس. ولی کاش دو سه سال دیگه ادامه میدادی حیف شد . هنوز که هنوزه دلم کبابه.
پاسخ : خودش میدونه نباید حرف بزنه نفس بکشه دل هوادارا براش تنگ میشه..... کم حرف میزنه ولی همون وقتایی هم که حرف میزنه جیگر آدمو کباب میکنه شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/07/10 و 14:28 دقیقه ارسال شده است

شکلک
پاسخ : عشقه شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 532
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 1,937
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 16,967
  • بازدید ماه : 40,945
  • بازدید سال : 212,139
  • بازدید کلی : 3,837,304
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30