loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
بابک بازدید : 514 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (6)

نانی 5 ساله تمدید کرد

 

منچستر یونایتد با خوشحالی اعلام می کند که نانی قراردادی 5 ساله تا ماه جون 2018 , امضا کرد.

 

این وینگر پرتقالی در می 2007 به یونایتد پیوست و در 6 سال حضورش در تیم به 4 قهرمانی لیگ برتر, 2 قهرمانی لیگ کاپ, 1 قهرمانی در لیگ قهرمانان و 1 قهرمانی باشگاه های جهان دست پیدا کرد.

 دیوید مویس اظهار کرد:" من خیلی خوشحالم که نانی برای 5 سال دیگر تمدید کرد.او مهارتی بالا دارد و با وجود داشتن 26 سال سن با تجربه است.من با از نزدیک دیدن دیدن تمرینات او تحت تاثیر قرار گرفته ام و منتظر این هستم که در سال های پیش رو با او کار کنم."

نانی نیز اظهار کرد:"بازی در یونایتد یک تجربه ی فوق العاده برای من است.وقتی که به این باشگاه آمدم, هیچوقت تجسم نکرده بودم که به این همه موفقیت هایی که تا حالا به دست آورده ایم, برسیم.هر روز تمرین کردن با بازیکنان بزرگی که می خواهند هر سال جام بگیرند, محرک فوق العاده ای برای من است.من خیلی خوشحالم که مربی جدید اعتقادش به من را نشان داده و انتظار دارم که به تیم کمک کنم تا برای افتخارات بیشتری در این فصل رقابت کند."

 

منبع: سایت رسمی باشگاه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/06/16 و 21:43 دقیقه ارسال شده است

خداييش اين خبر عالي بودش من كه خيلي خوشحال شدم...
موندن روني و ناني+خريد فليني
ممنون آقاي برگزيده
پاسخ : ولی اگه به خرابکاری هاش ادامه بده میتونه باعث ناراحتی بشه.
موندن رونی خوبه.و از همه مهمتر این بود که هوادارها ازش حمایت کردن.البته من اگه بودم فقط بهش فحش میدادم.شکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1392/06/15 و 15:48 دقیقه ارسال شده است

نانی خیلی خوب بود ولی خیلی وقته افت کرده
پاسخ : با اجازه نویسنده!!
سلام نسرین خانم! شما چرا واسه مسابقه پیش بینی اقدام نمی کنید.. ازتون میخوام تشریف بیارید
میخوام امسال خانوما رکورد بزنن و بالاترین رتبه ها از آن خانمها بشهشکلک
الان من تنها بانویی هستم که تو پیش بینی ها شرکت میکنمشکلک
پاسخ : درسته.این 2 فصل اخیر افت کرده.البته بیشترش به خاطر مصدومیته.مصدومیت های طولانی که نانی توی دوران ورزشیش تجربه نکرده بود.
پاسخ : ---------------------
زینب خانم اجازه نمیخواد که.هر موقع خواستید به کامنت های پست من جواب بدید.

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/06/15 و 1:08 دقیقه ارسال شده است

مرسی باباک جان خیلی از سبکش خوشم میاد تکنیکی وسرعتی منچستر بازیکن فانتزی مثل این کم داره عاشق گلاش و اون پشتکایی که میزنه ام
پاسخ : خواهش میکنم معین جان.
آره خب.سبک بازیش خیلی خوبه و ما بازیکنی نداریم که مثل نانی تکنیکی باشه.شاید بشه گفت از لحاظ تکنیک در سطح رونالدو باشه.اما از لحاظ ثبات اصلا وضعیت خوبی نداره.یه بازیکنی با استعدادهای نانی باید قدر خودش رو بیشتر بدونه.

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/06/15 و 0:04 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا بابک
خیلی ممنوون...
خیلی عالی شد .. خوشحال شدم
باز هم ممنوون ..زحمت کشیدید
پاسخ : سلام زینب خانم
خواهش میکنم.

این نظر توسط شروین در تاریخ 1392/06/14 و 23:28 دقیقه ارسال شده است

عالی شد
پاسخ : واقعا خیلی خوبه که مفت از دستش نمیدیم و از بازی خوبش هم میتونیم استفاده کنیم.
کلا وینگرهای ما اگه رو فرم باشن بی رقیبن.ولی چند وقته به دلایل مختلفی نمیتونن خودشون رو نشون بدن.و بیشترش هم به خاطر مصدومیت بوده.امیدوارم که امسال همه ی بازیکن ها خوب کار کنن.

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1392/06/14 و 23:10 دقیقه ارسال شده است

ممنون آقا بابک شکلک
مبارکه شکلک
پاسخ : مرسی.شکلک
مبارک صاحبش باشه.شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 52
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 202
  • آی پی دیروز : 249
  • بازدید امروز : 1,320
  • باردید دیروز : 3,996
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 10,199
  • بازدید ماه : 10,199
  • بازدید سال : 323,647
  • بازدید کلی : 3,948,812
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30