loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
Xaniar بازدید : 470 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)

مربی آکادمی منچستریونایتد جدایی اش از این تیم را برای جاه طلبی های بیشتر در فوتبال، تایید کرد.

 

به گزارش وب سایت رسمی منچستر یونایتد، فرزند ویلف مک گینس بازیکن و مربی اسبق منچستریونایتد ، "پل مک گینس"  از زمان پیوستنش به آکادمی منچستریونایتد در سال ۱۹۹۲، جوانان موفقی را به این باشگاه معرفی کرده بوده است. او کسی است که در سال ۲۰۱۱ زمانی که منچستریونایتد قهرمان جام حذفی جوانان شد، هدایت این تیم را بر عهده داشت.

پل مک گینس ضمن بیان تصمیم خود برای جدایی گفت:

این افتخار و مزیتی بود که پا در جای پای پدرم ویلف گذاشتم و در طول ۲۸ سال به اشکال مختلف، به منچستریونایتد خدمت کردم. من زندگی ام را وقف شغلم کردم. از بازی کردن تا آموزش و مسئول رفاه تا مدیر استعدادیابی، دستیاری در آکادمی در تیم های زیر ۹ سال، زیر ۱۶‌، ۱۷ و ۲۱ سال، هدایت کادر توسعه باشگاه و در نهایت مربیگری در آکادمی.

مک گینس ادامه داد:

من برای همیشه ممنون سرآلکس فرگوسن خواهم بود که به رویاهایم رنگ واقعیت بخشید و  مرا برای بازی در منچستریونایتد برگزید و در طول ۲۳ سال پس از آن که در قامت عوامل باشگاه بودم. من در طول سالیان چیزهای زیادی از سرآلکس و خیلی از اشخاص دیگری که در باشگاه حاضر بودند، آموختم. مخصوصا از مربیانم اریک هریسون، جیم رایان و تونی ولن. من خاطرات باورنکردنی زیادی دارم. علی الخصوص کسب عنوان قهرمانی جام حذفی جوانان در سال ۲۰۱۱ و همچنین حضور در سرویس یادواره مونیخ در سال ۲۰۰۸. از همکاری با همکاران و دستیارانم در راستای پرورش جوانان در پشت پرده نیز بسیار لذت بردم.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش خاطر نشان کرد:

 شاهد رشد ۸۶ بازیکنی بودم که از آکادمی به تیم اول باشگاه رسیدند و ۲۳ نفر که به درجه ملی رسیدند.هم اکنون جاه طلبی های دیگری در نظر دارم که در صدد رسیدن به آن ها در خارج از باشگاه هستم. باید اضافه کنم که از عوامل حاضر در کرینگتون و اولدترافورد نیز به خاطر دوستانه و حرفه ای بودن شان ممنون هستم. از همه طرفداران یونایتد در سرتاسر جهان نیز بسیار ممنونم. علی الخصوص کسانی که حامی تیم جوانان و آکادمی باشگاه بودند. در آخر بهترین ها را در آینده برای فن خال، رایان گیگز و کلیه بازیکنان و عوامل تیم اصلی و پایه آرزو دارم.

اد وود وارد نیز درباره جدایی مک گینس گفت:

پل شخص با ارزشی در باشگاه بود و اینجا همه بهترین ها را برای وی در راستای رسیدن به اهداف جدیدش آرزو دارند. هیئت مدیره بابت تمایی خدماتی که وی در طول سالیان برای تیم کرده است،  ممنون است. موفقیت او موجب جای خالی بزرگی می شود که باید پر شود.

 

منبع:طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 193
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 349
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 1,351
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 2,639
  • بازدید ماه : 1,448
  • بازدید سال : 172,642
  • بازدید کلی : 3,797,807
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30