loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 717 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (18)

دیلی استار به نقل از رسانه های ایتالیا - قرارداد اورا به یوونتوس نهایی شد. قهرمان سری آ برای به خدمت گرفتن اورا 1.2 میلیون پوند پرداخت کرده است. گزارشات ایتالیا می گویند که به موجب قرارداد اورا، وی حقوق هفتگی 55 هزار پوند را دریافت خواهد کرد که به وضوح از حقوق فعلیش در یونایتد کمتر است.

اورا در 8 سال حضور در اولدترافورد، 273 بازی انجام داد و 7 گل نیز به ثمر رساند.

اسکای اسپورتس نیز طی توئیتی نهایی شدن انتقال اورا به یووه را تأیید کرد. منبع

 

 

سایت رسمی باشگاه - باشگاه تأیید کرده است که پاتریس اورا بعد از 8 سال و نیم در اولدترافورد، منچستر یونایتد را ترک می کند و برای پیوستن به یوونتوس توافق کرده است.

اورا در پیامی به هواداران یونایتد گفته است:

"بعد تفکرات بسیار، من تصمیم گرفتم که اکنون زمان مناسب برای ترک منچستر یونایتد است. این بزرگترین تصمیم دوران ورزشی من است چرا که این باشگاه برای همیشه در قبل من است و خواهد ماند."

اورا در طول 9 فصل موفق در اولدترافورد 379 بازی برای یونایتد انجام داد و 10 گل نیز به ثمر رساند و در طی این سالها به واسطۀ اشتیاق و تعهدش به باشگاه، روابط بسیار گرمی با هم تیمیها و هواداران داشته است.

این مرد فرانسوی در ژانویه 2006 و در 24 سالگی از موناکو به یونایتد ملحق شد ، موناکویی که در آنجا علی رغم اینکه تنها 24 سال سن داشت، کاپیتان شده بود و در فینال لیگ قهرمانان 2004 بازی کرده بود. او به عنوان یک مدافع چپ باهوش و هجومی به یونایتد ملحق شد.

ابتدا برای جا اتفادن در باشگاه به تقلا افتاد و در اولین بازیش، که شکست 3-1 در دربی برابر منچستر سیتی بود در بین دو نیمه تعویض شد. ولی بعد 6 ماه جناح چپ خط دفاعی را بالاتر از گابریل هانیزه از آن خود کرد و به سرخهای منچستر در قهرمانی فصل 2006.07 در لیگ کمک کرد. پس از آن هیچگاه افت نکرد و در همۀ فصول همواره جزو 5 بازیکن برتر یونایتد از نظر بازی در هر فصل بوده است.

اورا با یونایتد 5 لیگ برتر را برد، سه لیگ کاپ و یک لیگ قهرمانان و جام باشگاههای جهان. سه بار در سالهای 2006/07، و 2008/09 و 2009/10 در لیست بهترین تیم لیگ برتر جای گرفت در سال 2009 نیز در تیم منتخب یوفا و همچنین تیم منتخب فیفا قرار گرفت.

همگان در منچستر یونایتد مایلند که از پاتریس برای خدماتش تشکر کنند و برای آینده ش در باشگاه جدیدش بهترین آرزوها را دارند. منبع

 

پاتریس اورا در بیانیه ای خطاب به هواداران یونایتد در سراسر جهان گفته است:

 

"بعد تفکرات بسیار، من تصمیم گرفتم که اکنون زمان مناسب برای ترک منچستر یونایتد است. این بزرگترین تصمیم دوران ورزشی من است چرا که این باشگاه برای همیشه در قبل من است و خواهد ماند."

"پیوستن به منچستر یونایتد و بازی برای این تیم مایۀ مباهات بوده است، رؤیایی که به حقیقت پیوسته و دوران حضور من در اینجا بسیار به خاطره انگیز بوده است. در طی دوران بد و دوران خوشی ما همگی با هم بودیم و وفادار ماندیم. من همیشه گفته ام که شما موقع پیوستن به این تیم، فقط به منچستر یونایتد ملحق نمی شوید، بلکه به خانواده ملحق می شوید و این سنت تا مدتها پاربرجا خواهد بود.

"این باشگاه از تاریخچه غنی است و من مفتخرم که جزئی از این تاریخ شده ام. در طی 9 سال گذشته من با آدمهایی شگفت انگیز ملاقات داشته ام و با آنها کار کرده ام، برخی از آنها تا آخر عمر دوست من باقی خواهند ماند. من می خواهم که از همۀ افراد باشگاه تشکر کنم - هم تیمیها، مربیها و به ویژه تمامی اعضای باشگاه که تک تک روزهای کارینگتون یا اولدترافورد را به روزی منحصر به فرد تبدیل کردند."

"یک تشکر جانانه از شما سر الکس فرگوسن که تمامی این ها را رنگ امکان بخشیدید، که من را به مقام کاپیتانی مفتخر کردید، که با افسانۀ منچستر یونایتد در آمیزیم و بفهمیم که هیچ کسی بزرگتر از باشگاه نیست."

"بیشترین تشکر را از هواداران دارم. ما زمانهایی عالی را با هم داشتیم، تمامی آن جامها را با هم کسب کردیم و بالای سر بردیم، و آن شب در مسکو تا ابد با ما خواهد ماند. هر زمان که من در آن پیراهن از تونل ورزشگاه بیرون می آمدم می دانستم که برای این آرم و برای باشگاهی بسیار ویژه بازی می کنم. شوق من به باشگاه ادامه دار خواهد بود و من می دانم  که شما رفیقان در طی فصلهای آتی از موفقیتهایی بیشتر لذت خواهید برد." منبع

 

http://8pic.ir/images/gumnytxx2r8bqyzzgb0y.jpg

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1393/05/01 و 8:45 دقیقه ارسال شده است

آقا شهاب جسارت نباشه منظورم شما و دوستان در اين سايت اصلا نبود سوء تفاهم نباشه.خيلي از بچه ها تو پايگاه هواداران همش به اورا توهين ميكردن و همش بد و بيراه بهش ميگفتن وگرنه خودم هم ازش انتقاد كردم سال گذشته.
پاسخ : آقا سعید شما صاحب اختیاری آقا راستش حق کاملا با شماست توهین از رو احساسات آنی نباید باشه ایشالا که من هم بتونم این قاعده رو برای خودم به کار بگیرم شکلک
مرسی آقا سعید شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/05/01 و 0:13 دقیقه ارسال شده است

200 تا حقش هست یا نه؟

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/04/31 و 16:45 دقیقه ارسال شده است

گیر دادی به رونی ول کنم نیستی شکلک حق رابین 250 تا هست یا نه؟!
پاسخ : حقوق رابین 200 هزارتاست

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/04/31 و 15:43 دقیقه ارسال شده است

آخ آخ چه گلی زد به بایرن ... برج میلاد منفجر شد رسما شکلک
2 سال آخر هوادارا در حقش کم لطفی کردن اما همیشه جزو بازیکنای محبوب من باقی میمونه شکلک مرسی پاتریس شکلک
مرسی شهاب شکلک
پاسخ : خواهش میکنم امید جان شکلک
کم لطفی که نمی شه گفت اورا تو دفاع زیاد جا می موند ولی تو حمله مثل جوونیهاش بود و حتی آمار گلزنیش این دو فصل آخر یهو خیره کننده زیاد شد که همین بیشتر باعث شده بود سمت چپ تیم ضعف دفاعیش بیشتر به چشم بیاد..
ولی یادم نمیره نیمه نهایی 2008 رو سر مسی استپ بال مینداخت شکلک
محشر بود
خواهش می کنمشکلک

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1393/04/31 و 8:38 دقیقه ارسال شده است

خيلي دوستش داشتم.حس عجيبيه.سال آخر خيلي طرفدارا درموردش بد حرف زدن و من رو خيلي عصباني ميكردن با حرفاشون.نبايد نمك نشناس باشيم.اورا تو اين چند سال بهترين بازيها رو برامون كرده.سال آخر شرايط بدنيش اجازه نميداد مثل هميشه باشه.دوست دارم يه بازيه خداحافظي برا فرديناند ويديچ گيگز و اورا برگزار كنن
پاسخ : نمی دونم سعید جان بحث نمک نشناسی نیست حالا منظورت دقیق کدوم هواداراست نمی دونم من خودم یکی از منتقدین اورا در نیم فصل اول فصل قبل بودم و به نظرم یکی از عوامل شکست مویز بود... مویز اگر بینز رو می خرید شاید الآن اخراج نشده بود. به هر حال این نظر منه نمی دونم منظورت این انتقاداس یا از کسی توهینی دیده شده.. و به نظرم نمی شه انکار کرد که اورا از نظر دفاعی اصلا اورای قبل 2012 نبوده این سال آخر...

این نظر توسط masi در تاریخ 1393/04/31 و 1:07 دقیقه ارسال شده است

نمی دونم ، ولی فکر میکنم کار اشتباهی بود قطعا باید جاش پر بشه
شخصا بلیند رو خیلی قبول دارم
امیدوارم اورا هم همیشه موفق باشه
پاسخ : خیلی بی تجربه شده دفاع... نمی دونم خدا خودش ختم به خیر کنه

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/04/30 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

قضیه ی هوملز گمونم جدیه....
هوملز تا چه سالی قرار داره که با 20 تا دورتموند راضی میشه....؟؟؟؟؟؟؟
گیریم ما هوملز و ویدال رو بخریم و دیگه فصل نقل و انتقالات رو ببندیم ولی بازم تو خط هافبک به نظرم ضعف وجود داره همچنین خط دفاعی..
هافبکای به درد بخور:ویدال*-هررا-کریک
دفاع:هوملز*-جونز-اسمال-ایونز-رافائل-شاو...
در این صورت خرید بلایند خیلی مهمه..
بلایند هم دفاع چپه هم دفاع وسط و هم هافبک وسط...میتونه به خوبی نقاط ضعف رو در صورت مصدومیت یا شاید فرم بد بعضی از بازیکنا در طول فصل رو بر طرف کنه.........
پاسخ : هوملز تا 2017 قرارداد داره هرجور حساب کنی قیمتش معقول نیست شکلک
خوب یونایتد کلا بازیکن با کلاس باید بگیره یه گیگز جوون، یه اسکولز جوون که سالهاست منتظر ظهورشونیم... شکلک
بلیند هم خوبه کلا بازیکنای آژاکس مرگ ندارن شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/04/30 و 22:00 دقیقه ارسال شده است

این ی سال آخر رو فاکتور بگیریم که باعث شد کلی گل بخوریم، در کل اورا فوق العاده بود، چه بازیش چه تعصبش و چه رفتارش. امیدوارم موفق باشه و دوباره ی روزی به باشگاه برگرده، به عنوان سفیر یا هر چیز دیگه ای. بنظرم اگه نگهش میداشتیم می تونست مفید باشه چون هم فشار روی شاو کمتر میشد و هم می تونست بهش کمک کنه تا سریعتر تو نقش جدیدش جا بیفته، با این حال اون هم ی فوتبایسته و دوست داره که مرتب بازی کنه. ممنون!
پاسخ : این یه سال هم نیم فصل اول نابودمون کرد نسخۀ مویز رو پیچید رفت شکلک
نیم فصل دوم من ازش راضی بودم شکلک چه گلی زد به بایرن شکلک
حرفه ای بود... با کلاس...
تئوری دادم از خودم که به خاطر حقوق رونی رفت شکلک
خودش هم گفته دیگه تلمیحی که زمان فرگوسن کسی بزرگتر از باشگاه نبود شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/04/30 و 21:45 دقیقه ارسال شده است

اورا اگه جوونتر میبود 40 تا میارزید اما خداییش 1 میلیون هم کمه نانی رو هم که میگن با 4 یا 5 تا میبرن بقیه دیگه به کنار نمیدونم چرا انقدر بازیکنامون ارزونن... شکلک شکلک
فلینی با 27 تا اومد الآن 15 تا هم به زور میدن...
کلورلی هم دور و بر 12 تاست ...یانگ هم 4 یا 5 تاست اندرسون هم مثله ژیان زیر 1 میلیونه شکلک کلا همشون رو هم میشن یدونه شاو.... شکلک
پاسخ : اورا قرار بود مفت بره یووه اون تمدید یک ساله رو هم یونایتد طبق بند قرارداد انجام داده بود. برا همین باشگاه ما حرفه ای گری درآورد و خیلی پاپیچ نشد و گذاشت اورا با یه مبلغ کم بره یووه...
آره الآن همه تیم رو بفروشیم سرجمع پول یه بازیکن در نمیاد شکلک
این فصل هم که بازی اروپایی نداریم داریم حقوق الکی می دیم به بازیکنا شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/04/30 و 21:36 دقیقه ارسال شده است

خیلی عالی بود.خاطرات خوبی تو ذهنه هممون ازش باقی خواهد موند. شکلک
(امیدوارم ساله موفقی رو با یووه سپری کنه....اگه زحمتی نیست ویدال ما رو بدید بریم... شکلک )
به خاطر اورا هم که شده براشون آرزوی موفقیت میکنم.. شکلک
پاسخ : من عمرا برا یووه آرزوی موفقیت نمی کنم شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 210
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 265
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 265
  • بازدید ماه : 265
  • بازدید سال : 313,713
  • بازدید کلی : 3,938,878
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30