loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 794 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (9)

-

 

                                           Happy BirthdaTo Peyman

 

سلام دوستان.. امروز 27 اسفند و تولد آقا پیمان عزیز هسش 

ان شاالله که مبارکه

 

براشون آرزوی یک دنیا شادی و خوشبختی داریم و دعا می کنیم سالهای آتی زندگیشون سرشار از موفقیت و زیبایی باشه..

آقا پیمان تولدتون مباارک 

 

 

 

معرفی به نام خدا
سلام ، پیمانم همون peyman متولد 74/12/27 همدانی ام با اجازتون
تاریخچۀ هواداری

من از همون بچگی طرفدار یونایتد شدم. یادمه یروز خونه مادربزرگمینا بودم که فک کنم بازی یوناینتد لیورشوت بود که یونایتد جلو بود خیلی هم زیبا بازی میکرد که از اونجا که قبلا هم چن تا از بازیای یونایتدو دیده بودم درجا طرفدار یونایتد شدم یادمه اونروز با عموم کلی کری خوندم اولین روز طرفداریم بود مثلا

بازیکن محبوب بکهام که عشقه دیگه ... عشق
بازیکن محبوب غیر یونایتدی شفشنکو رو خیلی دوس داشتم .. مالدینی هم دوس دارم
بازم هستن یادم نمیاد
تیم محبوب غیر یونایتد استقلالو دوس دارم شدید .. تو اسپانیا اتلتیکو
تو ایتالیا میلان آژاکسم دوس دارم دست خودم نیست
اسطورۀ مورد علاقه سخته خوب همرو دوست دارم ولی جرج بستو بیشتر از همه کلا به بازیکنایی که شماره 7 بپوشن علاقه خاصی دارم
تیم منفور شانسلونا / لیورشوت /چلسی / بایرن / تیم ملی المان
بازیکن منفور مسی /مولر (اه اه خیلی بدم میاد قابل وصف نیست ببینم خفش میکنم ) / توز / بازیکنای سیتی و لیور و بایرن زیاد بودن خسته میشدم
تیم ملی محبوب تیم ملی انگلیسو زمان بکس خیلی دوس داشتم الانم دارم ولی کمتر .. بعد انگلیس هلند
علایق بسکتبال بازی میکردم تازه داشتم یچیزی میشدم که ول کردم موسیقی رپ .. زدبازی حصین و... بیشتر وقتمو با دوستام میگذرونم یروز همو نبینیم میمیریم فوتبالم زیاد میبینم ..وقتی با دوستام نیستم پای نت دارم باهاشون چت میکنم شنا هم خیلی دوس دارم ..
موراد دیگر -
توضیحات دیگر

-

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط moein در تاریخ 1393/12/27 و 20:06 دقیقه ارسال شده است

پیمان جان تولدت مبارک برات آرزوی موفقیت و سلامتی دارمشکلکشکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/12/27 و 20:04 دقیقه ارسال شده است

تولدت مبارک پیمان جان. انشاا... همیشه لحظات خوشی داشته باشی.
استقلال! شکلک

این نظر توسط amir mu7 در تاریخ 1393/12/27 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

داش پیمان تولدتون مبارک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/12/27 و 17:37 دقیقه ارسال شده است

سلام...
داداش پیمان گل تولدت مبارک...شکلک
آقا گفتی مولر،من تا اسم اینو میشنوم یاد تریپش تو زمین بازی میُفتمشکلک جورابا پاااااااایین،لباسش نااااااا منظم، اصن یه وضی...شکلک

پیمان جان بهترین آرزوهارو براتون دارم،ایشالا هرجا هستی سلامتو تندرست باشی...
تولدت مبارک...شکلک

این نظر توسط يوسين بولت در تاریخ 1393/12/27 و 6:42 دقیقه ارسال شده است

پیمان جان تولدت مبارک عزیزمشکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/04/30 و 17:27 دقیقه ارسال شده است

خوش اومدی پیمان جان شکلکشکلک
به افتخار یه منچستری استقلالی جدید شکلک شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/04/30 و 10:45 دقیقه ارسال شده است

آفرین آبی دل هم هستی شکلک سعی کن از رئال ماد ریـــــــد هم بدت بیاد شکلک خیلی چندشه

این نظر توسط moein در تاریخ 1393/04/30 و 2:23 دقیقه ارسال شده است

به به چه پسر گلی به وبمون پیوستشکلک خشومدی زاخارشکلکشکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/04/30 و 0:00 دقیقه ارسال شده است

پیمان جان خیلی خیلی خوش آمدی و شرمنده بابت تأخیر در ارسال پست بیوگرافی شما شکلک
چرا انقدر استقلالی یونایتدیها از اون چیزی که من فکر می کردم زیادترن شکلک شکلک
خیلی مخلصم پیمان جان خوش اومدی شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 204
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 466
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 897
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 5,393
  • بازدید ماه : 67,685
  • بازدید سال : 311,276
  • بازدید کلی : 3,936,441
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30