loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 584 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (8)

پروفایل آندر هررا در سایت باشگاه

 

منچستر یونایتد خرید هافبک باشگاه اتلتیک،آندر هررا را اعلام کرد. ولی شما چقدر این هافبک اسپانیایی را می شناسید؟ خطوط زیر را برای آشنایی بیشتر بخوانید...

 

پس زمینه: آندر هررا هافبکی مرکزی 24 ساله است که در 14 آگوست 1989 در بیلبائو متولد شد. یادگیری او در فوتبال اسپانیا در تیم رئال زاراگوزا سپری شد، تیمی که هررا در آن 41 بازی در ترکیب تیم اصلی انجام داد و در سال 2009 به آنها کمک کرد به لالیگا صعود کنند. دو سال بعد هررا با مبلغ گزارش شدۀ 6.6 میلیون پوند به باشگاه اتلتیک در شهر زادگاهش منتقل شد.

 

پسر بیلبائو: در کنار اسکار دی مارکوس و آندر ایتوراسپه، هررا یکی از اعضای خط هافبک سه نفره ای بود که در تیم اتلتیک با شتاب مدارج ترقی را در فوتبال اسپانیا و اروپا طی کردند. در حقیقت در اولین فصل حضور او در ورزشگاه سن مامز، تحت هدایت سرمربی دورگردی به نام مارچلو بیلسا، باشگاه اتلتیک به مقام نایب قهرمانی لیگ اروپا و کوپا دل ری (جام حذفی اسپانیا) رسید. یک بیماری فتق در طی فصل 2012/13 مشکلاتی را برای وی ایجاد کرد و در حالی که سلسله ای از بازیکنان بزرگ از بیلبائو خارج شده بودند، بازگشت هررا بود که نهایتا کمک کرد اتلتیک از ناحیۀ سقوط فرار کند. با گسترش آوازۀ او، علایق از باشگاههای خارجی من جمله یونایتد گزارش می شد. افسوس که این انتقال صورت نگرفت و این بازیساز به نمایش تأثیر گزارش در اسپانیا ادامه داد و در طی فصل 2013/14، با 5 گل به کسب رتبۀ چهارم در لیگ به اتلتیک کمک کرد.

 

قبلا با او تقابل داشته ایم؟ در مارچ 2012، یونایتد در اولدترافورد و در جریان یک دیدار در لیگ اروپا پذیرای باشگاه اتلتیک بود، بازی ای که کاملا یک جانبه از آب درآمد. متأسفانه سرخهای منچستر غافلگیر شدند و با شکستی تحقیر آمیز و 3-2 اسیر تیم قدرتی و انرژتیک بیلسا شدند. هررا آن شب نقشی کلیدی داشت، 86 دقیقه بازی کرد و یک پاس گل برای دی مارکوس ارسال کرد. بازی برگشت آن بازی در سن مامز نیز با شکست شیاطین سرخ و خروج از اروپا همراه شد. سر الکس فرگوسن پس از مشاهدۀ هزیمت تیمش زبان به ستایش گشود و گفت: "سرعت کاری باشگاه اتلتیک از هر تیمی که من در اروپا دیده ام بیشته. نه فقط سرعت کاریشون، بلکه فوتبالیستهای بسیار خوبی هم هستن. آنها بسیار پیشرفت خواهند کرد."

 

دعوت به تیم ملی: هررا از ابتدای دوران بازیش به هر ردۀ سنی تیم ملی اسپانیا دعوت شده است به جز ردۀ بزرگسالان و به طور قابل ذکر در تیم زیر 21 سال این کشور در کنار داوید دخیا و خوان ماتا بازی کرده است. او همچنین در طی بازیهای المپیک 2012 لندن، 3 بازی برای تیم ملی اسپانیا انجام داد. با توجه به صحبتها در مورد خروج دسته جمعی هافبکهای اسپانیا که قهرمان جام جهانی قبلی شده بودند و این جام 2014 خروجی زود هنگام داشتند، اولین بازی هررا برای تیم ملی در صورت درخشش در یونایتد نمی تواند دور از دسترس باشد.

 

نقل قول ما: "آندر یک بازیکن جوان خارق العاده ست، با انرژی و خلاقیتی عالی. ما باور داریم که او یکی از آینده دار ترین جوانهای اسپانیاست و من مطمئنم که او محبوب هواداران یونایتد خواهد شد. من خوشحالم که او تصمیم گرفته به منچستر بیاد و نقشش رو در آیندۀ باشگاه ایفا کنه." رایان گیگز

 

نقل قول خودش: "پیوستن به منچستر یونایتد رؤیایی هست که محقق شده. من با باشگاه اتلتیک در لیگ اروپا در اولدترافورد بازی کردم و اون بازی یکی از نقاط درخشان دوران ورزشی من بود. من به یونایتد ملحق شدم تا کمک کنم به تمامی اهداف باشگاه دست پیدا کنن. من که سه شنبه اینجا رسیدم اکنون خیلی برای زندگی در منچستر هیجان دارم و نمی تونم بیش از این برای بازی در پیرهن سرخ پرآوازۀ یونایتد صبر کنم." اندر هررا

منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/04/06 و 0:44 دقیقه ارسال شده است

سلام ممرضا شکلک
کلورلی خیلی غیوره ولی فقط غیوره فوتبال بلد نیست شکلک
آره همون چاکر بیشعوره فکر کنم :|
خداییش 30 میلیون برای ساوتهمپتون رغم کمیه شکلکشکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/04/06 و 0:07 دقیقه ارسال شده است

ساوتمپتون رفته تست پزشکی یونایتد!!!! :|
MEN و دیلی میل و تلگراف
پاسخ : منظورت شاو هست دیگه؟ شکلک
پاسخ : نه می خوایم ساوتمپتون رو از شاو بخریم شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/04/05 و 23:49 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب شکلک
آقا ببینیم دفاع چپ کی رو میخرن
پاسخ : تسلیت می گم شکلک
خواهش می کنم شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/04/05 و 23:46 دقیقه ارسال شده است

این عکسه چه باحاله:
4 تا هافبک با داستان های مختلف و یه داورِ "سه نقطه" !
http://www.manutd.com/~/media/55930044C652493CB1895A96B0E38800.ashx?mw=500
پاسخ : سلام امید قی شکلک
چاکر :|
کلورلی تنها کاری که تو این مدت خوب یاد گرفته همون داد زدنه مخصوصا بعد از این که گل میزنیم میره جلوی دوربین مثل اسب فریاد میزنه شکلک
پاسخ : پوگبا تو سن مامز بازی کرد؟ شکلک
من نمی دونم چرا اون بازی یادم نیست اصلا شکلک
اون که افتاده هرراست؟ عکسش خوب بود از کجا کش رفتی کلک شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/04/05 و 23:33 دقیقه ارسال شده است

و دوباره همان اتفاق معروف ! هر بازیکنی که در مقابل تیم سر الکس بدرخشد، یونایتد روزی او را خواهد خرید ! شکلک
پاسخ : دقیقا! زاها و اشلی یانگ نشه صلوات شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/04/05 و 23:24 دقیقه ارسال شده است

يه چيزي ميگم ربطي به پست نداره
داش حميد خيلي مؤدبه خدايي...چاكرتيمشکلک
پاسخ : یه چیزی میگم اصل موضوع بلاگه اصلا ... داش حمید گل به تمام معنا شکلک شکلک
پاسخ : داداش سعید من مخلصتم به خداشکلک نمیدونم چی بگم...نظر لطفته داداششکلک
داش شهاب از شمام ممنونم،همیشه به من لطف داشتینشکلک
-
اصلآ نمیدونم چی بگم...همتونشکلکین بخدا،نمیدونین بودن در کنار شماها و سایر دوستان،چه لذتی داره برامشکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/04/05 و 23:16 دقیقه ارسال شده است

داريم تيم جووني ميشيم انشاا...منچستر حملهشکلکشکلک
پاسخ : البته اندکی صبر آگوست نزدیک است شکلک
یه ماه دیگه میشه 25 ساله... ولی بازم حملــــه شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/04/05 و 23:13 دقیقه ارسال شده است

عدنان در ترکیب بلژیک شکلک
پاسخ : چه عجبشکلک منتظر بودم این بازی هم نذارتش تو ترکیب،تا بیام کلی ازین مربیه گله کنمشکلک
خداروشکر هست،چی میشه یه گلم بزنه، خدایا...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 385
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 958
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,141
  • بازدید ماه : 38,119
  • بازدید سال : 209,313
  • بازدید کلی : 3,834,478
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30