loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 746 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (7)

-

زمان صرف شده در آماده سازی پست 50 دقیقه

-

صفحۀ RSS بلاگ برای تیتر آخرین اخبار

دانلود والپیپرهای تقویم یونایتدی

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow

 

Van Gaal clarifies Van Persie situation The Peoples Person (Weblog) 18:32
1
van-persie-twitter-utdindonesiamjk-خود فان پرسی و همچنین فان خال ادعا کردند که در واقع نمی توان مصدومیت کشالۀ ران فان پرسی را که در آن ناحیه درد دارد اسمش را مصدومیت گذاشت و تقریبا مطمئن هستند برای بازی مهیا خواهد بود.  
2
Xavi celebrates with Cesc Fabregas.-AS از اسپانیا - مذاکرات ژاوی و بارسلونا بر سر آیندۀ ژاوی هرناندز، به دنبال  شکست مذاکرات در مقطع کنونی، پس از جام جهانی نیز ادامه خواهد داشت.  
3
-ادعای La Stampa: یونایتد برای خرید 20 میلیون پوندی الکسیس سانچز با بارسلونا وارد مذاکره شده است. گزارشات می گویند که بارسا نیز مایل نیست سانچز را به تیمی چون یووه که فصل بعد در لیگ قهرمانان رقیبشان است بفروشند.  
4
-روزنامۀ سان در مورد درخواستهای فان خال از سران یونایتد نوشته است. سان اشاره می کند که فان خال خواستار تعویض چمن زمین تمرینی کارینگتون شده است. همچنین فان خال خواسته است در این زمن چمن از سیستم Desso Grass-Master استفاده کنند، تکنولوژی ای که در اولدترافورد و چند زمین دیگر لیگ برتر به کار می رود. این تکنولوژی از چمن معمولی بهره می گیرد، چمنی که توسط الیاف مصنوعی تقویت شده است. همچنین فان خال خواهان نصب نور افکن در کارینگتون شده است تا بتواند در شبهای زمستانی جلسات تمرینی بعد از ظهر را طولانی تر برگزار کند.  
Olly's Old Trafford thrill Manchester United - Official Site 17:54
5
-سخنان اولی مورس، خوانندۀ پاپ در مورد بازی ستارگان فردا در اولدترافرود.  
6
Manchester United striker in demand.-توتومرکاتو - یوونتوس به دنبال گزینۀ آلترناتیو و جایگزین احتمالی برای جذب آلوارو موراتا از رئال، افرادی چون خاویر هرناندز و دیدیر دروگبا را زیر نظر دارد.  
7
-فردیناند اینگونه به مارکو رویس که در بازی دوستانۀ آلمان برابر ارمنستان مصدوم شد و جام جهانی را از دست داد دلداری می دهد. فردیناند در توئیتر نوشته است:

"برای مارکو رویس متأسفم. من این حس رو درک می کنم رفیق. از این رویداد بد به عنوان انگیزه ای برای فصل بعد استفاده کن و قوی باش."

 
8
-Le10 فرانسه گزارش می دهد که موناکو پس از شنیدن قیمت 50 میلیون یورویی آنخل دیماریا، اکنون آرین روبن را زیر نظر دارند.  
Rooney can face up to Rio heat Manchester Evening News 17:14
9
- تمجید هاجسون از رونی و دیگر اعضای هجومی تیمش. هاجسون اشاره کرده می دانست رونی در پست مهاجم چپ خوب کار می کند و از گلزنی او در تیم ملی ابراز خرسندی کرده است.  
10
-تایمز گزارش می دهد - چلسی پیشنهادی 26.8 میلیون پوندی برای جذب فابرگاس ارائه داده است و می دانند که بارسا به پول نیاز دارد. ایجنت فابرگاس نیز به برزیل پرواز خواهد کرد تا در مورد آیندۀ سسک با او صحبت کند.  
11
Yevhen Konoplyanka, Liverpool, Manchester United, MUFC, gossip-اندری کانچلسکیس، وینگر خاطره انگیز اوکراینی سالهای 90 یونایتد به تشریح خصوصیات هموطنش، کونوپلیانکا و صبحت در مورد سرعتی نبودن این وینگر پرداخته است. کانچلسکیس به MEN میگوید:

"یو هن بازیکن خوبیه و برای یونایتد خرید خوبی خواهد بود. اگه به دنبال یه وینگر سرعتی هستید کونوپلیانکا اون وینگر نخواهد بود. او به قدری که من سریع بودم سریع نیست! او مثل وینگرهایی مثل رایان گیگز یا لی شارپ که با من در یونایتد هم بازی بودن نیست."

"او از این نظر یک وینگر حقیقی نیست و فکر هم نمی کنم در حال حاضر در اروپا بشه وینگرهای صرف به تعداد زیاد پیدا کرد. ولی او از نظر تکنیکی و فنی خیلی خوبه. استعداد خوبی داره و قوۀ شوتزنی عالی. تمایل زیادی داره به مرکز هافبک بیاد و به سمت دروازه ضربه بزنه."

 

"از نظر من او شبیه آرین روبن هست. او به روبن شبیه هست و اگر فان خال به دنبال بازیکنی مثل روبن هست اونوقت چرا که نه چرا دنبال کونوپلیانکا نره؟"

 
12
-  
13
-اظهار نظر بسیار عجیب نیکولاس گایتان در گفتگو با Benfica TV!!!!! گایتان گفته در بنفیکا بسیار بسیار خوشحالم و نمی خوام این تیم رو ترک کنم درست مثل زمانی که در بوکا جونیورز خوشحال بودم و نمی خواستم این تیم رو ترک کنم و ولی ترک کردم و به بنفیکا اومدم برای بازی در اروپا عین جمله شه به مولا  
14
-لوک چادویک 33 ساله، وینگر سابق یونایتد به صورت دایم و یکساله به تیم دوران کودکیش، کمبریج یونایتد پیوست. کمبریج سال قبل مجددا به فوتبال لیگ 2 یا دسته چهار انگلیس صعود کرد  
15
-دیوید سدلر، مدافع، هافبک، مهاجم سابق یونایتد () از درخشش وین رونی در جام جهانی برزیل دفاع کرد. سدلر مدافع تکنیکی یونایتد بود که در پیروزی در فینال سال 1968 اروپا برابر بنفیکا نیز حاضر بود و اکنون رییس اتحادیۀ بازیکنان سابق باشگاه منچستر یونایتد است.  
16
-توتو اسپورت - قیمت ویدال 60 میلیون یورو  
17
-ویدئو - یک گل و یک پاس گل شینجی کاگاوا در پیروزی 4-3 ژاپن برابر زامبیا  
  18
arturo vidal-فان خال اعتراف می کند که می خواست ویدال را از زمانی که در بایر لورکوزن بود به خدمت بگیرد. فان خال که تیم ملی هلندش در دور گروهی جام جهانی باید به مصاف شیلی برود، به تمجید از بازیکنان شیلیایی پرداخته و می گوید:

"شیلی بازیکنان بسیار خطرناکی داره. من همیشه می خواستم ویدال رو وقتی که در بایر لورکوزن بود به خدمت بگیرم ولی او به یوونتوس رفت. من خیلی از بازیکنای شیلی رو دوست دارم و اونا همیشه فوتبالی هجومی رو به نمایش می ذارن. کار برای هلند سخت خواهد بود ولی ما نسبت به سه بازی ای که باید انجام بدیم اطمینان کامل داریم."

 
Mitten: Why Fab frenzy is over for United Manchester Evening News 14:54
19
-تحلیل اندی میتن ستون نویس MEN در مورد علاقۀ یونایتد به جذب فابرگاس در تابتسان قبل و اینکه چرا شاید دیگر احتمال جذب فابرگاس توسط یونایتد نیست.  
20
-تمجید شارز از دیپای  

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/03/18 و 17:11 دقیقه ارسال شده است

اعتراض نامه رو اونور نوشتمشکلک
پاسخ : عریضه تان را خواندیم شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/03/18 و 14:06 دقیقه ارسال شده است

چرا سال اخر باشه بخاطر ازدواج؟شکلکشکلک
پاسخ : کلا چه ازدواج چه سربازی چه هرچیزی آره دیگه ازدواجمون هم معطله درسه و سربازی اگه پدر و مادر عروس خانم تخفیف بدن و بذارن قبل سربازی بریم سر خونه زندگی که عالی میشه شکلک شکلک
ولی خوب منم بودم پسر به سرباز بیکار نمی دادم دروغ چرا شکلک ولی بیشتر به این خاطر که باید بیفتیم دنبال جور کردن کارا برا آینده دیگه... بریم زیر پرچم و ....

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/03/17 و 23:24 دقیقه ارسال شده است

http://manutv.ir/visa-سامبای-ایرانی/
رئیس این کلیپ ایرانش حرف نداره شکلک
پاسخ : رییس کیه شکلک
دمت گرم تو پست فردا حتما میذارم شکلک
ولی به درد خودم که نمی خوره کلیپاتون همه HD هست.... شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/03/17 و 22:06 دقیقه ارسال شده است

داش شهاب تولد شما كي هستش؟شکلکشکلک
درواقع چندم خرداد ديگه
يعني ميشه با اومدن فن خال من اسنايدر رو تو تيم ببينم آقا سن رو بيخيال ديگه بچسبين به كيفيت مثلا اندرسون سنش پايينشکلک
رويسشکلک
پاسخ : تولد من که فهمیدنش خیلی هم سخت نیست... شکلک
برا تولد خودم امسال برنامه دارم فکر کردی الکیه شکلک
می خوام همه تبریکا رو تو یه پست نگه دارم یادگاری احتمالا آخرین سال باشه شکلک

این نظر توسط Vahid در تاریخ 1393/03/17 و 20:40 دقیقه ارسال شده است

سلام. مرسى داش شهاب شکلک
يه سوال... الان كارينگتون نور افكن نداره؟؟؟!!!!!!!
ريو شکلک
واسه وينگ ديماريا و مورا رو به بقيه ترجيح ميدم... (چه خوش اشتهاااا)
از بازييه رونى تو تيم ملى اسكولز انتقاد ميكنه... يه مدافع، هافبك، مهاجم هم مياد تعريف ميكنه... ديگه ببين رونى تو تيم ملى چه كرده... شکلکشکلک
پاسخ : سلام و همچنین ممنون داش وحید شکلک شکلک
والا منم اول از همه به همون شک کردم... خیلی بعیده الآن نور افکن نداشته باشه....
برای وینگ... از نظر من احتمال جذب همین کونوپلیانکا از همه بالاتره... از هر نظر هم به سود باشگاهست اسپانسری گرفته تا اوکراینی بودن و تجدید خاطرات کانچلسکیس و ... البته که ناشناخته است...

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/03/17 و 20:37 دقیقه ارسال شده است

سلام..
نمیشه ساعت کامنت من رو تغییر بدین من اولین نفر باشم؟؟شکلکشکلکشکلک

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : واسه اول شدن،پست رو باید رو هوا زدشکلکشکلکشکلک
نیسکه خیرات میکنن؟شکلک شکلک
پاسخ : اصلآ من چرا پاسخ دادم؟شکلک شکلک من از حضار عذر میخوامشکلک
پاسخ : کامنتتون رو حذف می کنم تا خودم اول شمشکلک
پاسخ : سلام ....
حذف کامنت؟؟!!!!!!! شکلک شکلک شکلک شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/03/17 و 20:31 دقیقه ارسال شده است

سانچز بازیکن بدی نیست...اما همینکه بارساییه،یکم ناجورهشکلک اونقدریَم که نازش خریدار داره،فکر کنم بره تو یک تیم لیگ قهرمانانی...
تمرین طولانی تر؟شکلک اوه اوه...
طفلی رویس، حمید اینگونه به رویس دلداری میدهد:
رویس عزیز،از اتفاق پیش آمده متآسف شدیم،اما جای نگرانی نیست،تو با اون تیپ خوبتشکلک در ذهن ما نقش بسته ای و تو همچنان امیدوار باش که ما تورا به خدمت خواهیم گرفت و شماره 7 را (در صورت وجود تیپ و بازی خوب) به تو خواهیم بخشید...شکلک
رونی همه جای زمین خوبه،حتی تو کار دفاعی...
تابتسان چه فصلیه؟؟؟

زمان صرف شده برای آماده سازی کامنت:7 دقیقه(بیشترش همون نامه لاااامصب به رویس وقت گرفت)
شکلک T Y L B شکلک
پاسخ : شکلک YWCMoS شکلک
داش حمید 60 دقیقه 20 تا تیتر توقع نداری که غلط نداشته باشه شکلک
راستش من رویس رو دوست ندارم چی کار کنم شکلک
پاسخ : خـب گفتم شاید یه فصلی باشه که مــــــــن نمیدونمشکلک
شکلکشکلک شرمنده،دستت طلاشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 502
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 2,317
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,117
  • بازدید ماه : 4,117
  • بازدید سال : 317,565
  • بازدید کلی : 3,942,730
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30